Maar even naar BE of DE rijden daarvoor, maak ik geen winstquote:Op maandag 13 april 2020 23:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Veel te veel uiteraard!
Aan de grens met België:
Benzine (E10): ¤1,06
Benzine (98): ¤1,11
Diesel: ¤1,17
Overigens staan de Europese futures wel groen voor dinsdag 14-04-2020
Maakt grote stappen idd. Hoe zit jij daarin met een vehikel als een yellow cake oid?quote:
Normaal gesproken zou dat onder cash flow from investment activities geschaard worden inderdaad, maar bij Netflix is het creëren (of kopen) van die content het primaire business model, daar zal waarschijnlijk de nuance liggen. Dit is niet een one-off investering in iets, maar iets ongoing dat Netflix nodig heeft om zijn omzet te kunnen genereren.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:23 schreef ludovico het volgende:
Ik vind het meer een investment om content te maken niet een operationele outflow.
Dat denk ik ook. Het besef dringt langzaam door dat dit echt een mega-impact heeft én veel langer gaat duren dan we eerst dachten en hoopten.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:54 schreef Sunri5e het volgende:
Beste dump vandaag. Helaas ben ik bang dat dit nog lang niet de bodem is.
Ik ben benieuwd met welke achterliggende gedachte. Verwacht je echt dat we de weg omhoog weer ingezet hebben?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:35 schreef Tuned22 het volgende:
Omdat gedumpte rommel ook weer opgeruimd moet worden heb ik zei de gek vanmiddag nog 5000 aandelen ING gekocht
5000??? Jesus Christus!!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:35 schreef Tuned22 het volgende:
Omdat gedumpte rommel ook weer opgeruimd moet worden heb ik zei de gek vanmiddag nog 5000 aandelen ING gekocht
8%, is niet zoveel. Voor Arcelor.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef Beursaap het volgende:
[..]
5000??? Jesus Christus!!
Ik heb de hele teringzooi net op tijd verkocht gisteren vandaag enorme klap voor Arcelormittal!
ETF op VXX.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:23 schreef Qunix het volgende:
Weet wel dat als iedereen denkt dat het fout gaat, het ook later écht fout gaat zijn.
En de hele wereld denkt wel zo nu mbt de economie. Dus kwestie van geduld en nu deze stijgingen meepakken voor als extraatje. Wacht tot de Q2 cijfers binnenkomen en dan shorten.
Kvind het eigenlijk wel slim, als de overheid slim is laten ze niks failliet gaan dussss het wordt sowieso gered.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met welke achterliggende gedachte. Verwacht je echt dat we de weg omhoog weer ingezet hebben?
Mijn aanname is dat de markt de economische impact van Corona crisis te rooskleurig inschat. Je zou zeggen dat dit besef binnen 3 maanden wel zou moeten onstaan, met alle binnenkomende negatieve feiten. Oftewel dat mijn ongelijk binnen 3 maanden is aangetoond.quote:
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zou dit grapje willen doorrollen. Dat is met deze bedragen vrij pijnlijk en niet vol te houden voor mij.quote:Op donderdag 16 april 2020 06:06 schreef jaco het volgende:
[..]
Mijn aanname is dat de markt de economische impact van Corona crisis te rooskleurig inschat. Je zou zeggen dat dit besef binnen 3 maanden wel zou moeten onstaan, met alle binnenkomende negatieve feiten. Oftewel dat mijn ongelijk binnen 3 maanden is aangetoond.
Een optie nog verder weg, kost bovendien flink meer omdat er nog steeds een relatief hoge implied volatility is ingeprijsd.
Groen!quote:Op donderdag 16 april 2020 14:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Philly Fed -56.6
Jobless claims 5.25 miljoen
Up up up...
*Evert Kwok-modus aan* : het is een steunbank, die moeten we toch steunenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met welke achterliggende gedachte. Verwacht je echt dat we de weg omhoog weer ingezet hebben?
Wow voor 23.000 euro gekocht?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef Beursaap het volgende:
[..]
5000??? Jesus Christus!!
Ik heb de hele teringzooi net op tijd verkocht gisteren vandaag enorme klap voor Arcelormittal!
Hoezo geen ETF? Die bestaat gewoon hoor. Ook bij ishares heb je zoiets.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is heul geen ETF.
Maar wel leuk als je van een gokje houdt.
Trumps plan voor heropening?quote:Op vrijdag 17 april 2020 06:44 schreef foetre het volgende:
Alle futures staan we erg groen, heb ik wat gemist 🙄
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |