Fake news, de stranden zijn geslotenquote:
2 personen; 1,5 meter. Dit moet kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fake news, de stranden zijn gesloten
Daar bij jou misschienquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fake news, de stranden zijn gesloten
LEGOquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie heb je deze al?
[ afbeelding ]
Jaquote:
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik aan het werk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg weer allemaal dingen mijn kant op gestuurd waar ik helemaal geen zin in heb, dus zit er tegenaan te hikken om van de bank op te staan en weer wat te gaan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik aan het werk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Je zit dus de hele dag al lekker op de bank?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg weer allemaal dingen mijn kant op gestuurd waar ik helemaal geen zin in heb, dus zit er tegenaan te hikken om van de bank op te staan en weer wat te gaan doen.
Ten eerste ben ik geen accountntquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
In mijn hoofd zien feestjes van accountants er zo uit.
[ afbeelding ]
Oh, excuuuuuuse me, don't get your panties in a twistquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen accountnt
Ten tweede ben ik niet de standaard Finance persoon (paars haar en gympen?)
Ten derde en heel belangrijk ben ik zo queer als de pest. Honey, we know how to party
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHH
BBBBIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRR
SAMMZ TETTEN FBFBFBFLRLRLRLRLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uurquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zit dus de hele dag al lekker op de bank?
Hahaquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uur
Een uur of drie kwartier lunchpauze af en toe is toch helemaal geen zonde?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uur
Ik ben pantyloos.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, excuuuuuuse me, don't get your panties in a twist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |