abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 april 2020 @ 11:38:19 #1
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_192492911
quote:
93-jarige Schiedammer thuis overvallen door twee 'forse vrouwen'

Een man van 93 uit Schiedam is afgelopen weekeinde in zijn huis overvallen door twee vrouwen. De daders zijn nog spoorloos.

Twee forse, lichtgetinte vrouwen klopten zaterdagavond aan bij het huis aan de Burgemeester Stulemijerlaan, meldt de politie. Toen de hoogbejaarde man opendeed, werkte een van de vrouwen hem tegen de grond, terwijl de andere het huis doorzocht.

De overvallers gingen er met de portemonnee en een horloge van de man weer vandoor. Het slachtoffer bleef ongedeerd, maar is volgens de politie ontzettend geschrokken.

De daders zijn spoorloos. De politie is op zoek naar camerabeelden van buurtbewoners.
Eigenlijk moet je gewoon nooit opendoen als er aangebeld wordt. Ik druk het mijn eigen ouders ook altijd op het hart. Nederland is Nederland niet meer.
  dinsdag 7 april 2020 @ 11:42:50 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192492989
Arme man ;(

Lekker laf weer, een bejaarde overvallen.. Hoop dat die twee dood gaan aan corona :)
pi_192493034
Dan ben je toch echt wel een laf stuk genetisch afval als je zo'n hoogbejaarde weerloze man als slachtoffer uitzoekt :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 7 april 2020 @ 11:45:45 #4
186611 Haags
pi_192493043
Ontzettend laf inderdaad.
Zonder wrijving geen glans
pi_192493138
Jezus weer zo'n tokkie actie!
Ga werken luie dit is geen iran
pi_192493251
Tsja...als je niemand verwacht, en zeker in de avond, waarom zou je dan openmaken?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192493254
lichtgetint huh, niet verwacht.
pi_192493304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:54 schreef Hathor het volgende:
Tsja...als je niemand verwacht, en zeker in de avond, waarom zou je dan openmaken?
zeker als ze lichtgetint zijn helaas...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 7 april 2020 @ 11:58:25 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192493335
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

zeker als ze lichtgetint zijn helaas...
Maar dat zie je pas als je open hebt gedaan, lijkt me.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:00:32 #10
117098 Hathor
Effe niet
pi_192493400
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

zeker als ze lichtgetint zijn helaas...
Dat weet je dus niet als je niet eerst even kan kijken wat er aan de deur staat, maar ik heb er sowieso schijt aan, als ik niemand verwacht reageer ik niet op de deurbel, 9 van de 10 keer zijn het sowieso collectanten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:01:13 #11
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_192493414
quote:
De daders zijn spoorloos. De politie is op zoek naar camerabeelden van buurtbewoners.
Uhhh?
pi_192493431
:r
pi_192493475
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar dat zie je pas als je open hebt gedaan, lijkt me.
Als oudje kan je veter eerst even door het raam kijken als dat lukt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 7 april 2020 @ 12:03:39 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192493478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet als je niet eerst even kan kijken wat er aan de deur staat, maar ik heb er sowieso schijt aan, als ik niemand verwacht reageer ik niet op de deurbel, 9 van de 10 keer zijn het sowieso collectanten.
Dit ja. Mensen sturen mij altijd een appje vantevoren (ook de buren bijv.). Anders doe ik niet open.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:04:41 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_192493500
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

zeker als ze lichtgetint zijn helaas...
Er zijn veel licht- en donkergetinte vrouwen werkend in de (thuis)zorg. Mogelijk dacht deze man dat de vrouwen iets met de zorg te maken hadden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:04:47 #16
117098 Hathor
Effe niet
pi_192493502
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:01 schreef xzaz het volgende:

[..]

Uhhh?
Veel mensen hebben camera's buiten hangen, het zou kunnen dat die twee vrouwen op beeld staan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:05:19 #17
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_192493512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Veel mensen hebben camera's buiten hangen, het zou kunnen dat die twee vrouwen op beeld staan.
Dat was toch in strijd met de privacy enzo?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:07:51 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_192493555
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat was toch in strijd met de privacy enzo?
Geen idee, maar zeker in wijken met vrijstaande huizen zie je die dingen overal hangen, zorgt voor een gevoel van veiligheid denk ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192493574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Er zijn veel licht- en donkergetinte vrouwen werkend in de (thuis)zorg. Mogelijk dacht deze man dat de vrouwen iets met de zorg te maken hadden?
Klopt dat maakt het nog triester. Alleen zijn het ook vaak roemenen en marokkanen die dit soort dingen doen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:11:55 #20
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192493628
Bitches be crazy
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:12:12 #21
117098 Hathor
Effe niet
pi_192493631
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Klopt dat maakt het nog triester. Alleen zijn het ook vaak roemenen en marokkanen die dit soort dingen doen.
Wat het nog triester maakt is dat dit geen random geval lijkt, maar dat ze precies wisten waar ze moesten zijn en wie ze zouden aantreffen. Dus hebben ze waarschijnlijk dat huis eerst een tijd in de gaten gehouden, of ze hebben van iemand een tip gekregen. Grote kans dat ze dit vaker hebben gedaan en nog zullen doen mits ze tegen de lamp lopen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192493639
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:38 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je gewoon nooit opendoen als er aangebeld wordt. Ik druk het mijn eigen ouders ook altijd op het hart. Nederland is Nederland niet meer.
Vroeger... Oh ja toen was er geen internet. Maar gebeurden er ergere dingen.
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:13:07 #23
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192493643
Ach, er zijn ergere manieren om beroofd te worden.
pi_192493663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat was toch in strijd met de privacy enzo?
Hangt al 5 jaar hier, wie of wat wil daar iets tegen doen?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192493700
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat het nog triester maakt is dat dit geen random geval lijkt, maar dat ze precies wisten waar ze moesten zijn en wie ze zouden aantreffen. Dus hebben ze waarschijnlijk dat huis eerst een tijd in de gaten gehouden, of ze hebben van iemand een tip gekregen. Grote kans dat ze dit vaker hebben gedaan en nog zullen doen mits ze tegen de lamp lopen.
Kan is ook groot dat er een racistisch motief bij de selectie van het slachtoffer zit ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:16:42 #26
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_192493702
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:14 schreef halfway het volgende:

[..]

Hangt al 5 jaar hier, wie of wat wil daar iets tegen doen?
Dat bedoel ik niet. Ik heb het over de tendens dat beelden die door particulieren gemaakt worden van dingen die zich op de openbare weg plaatsvinden, niet gebruikt mogen worden voor opsporingsdoeleinden of bewijsmateriaal.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_192493943
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Ik heb het over de tendens dat beelden die door particulieren gemaakt worden van dingen die zich op de openbare weg plaatsvinden, niet gebruikt mogen worden voor opsporingsdoeleinden of bewijsmateriaal.
Laatst nog aangeleverd op verzoek van de politie.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192494060
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:45 schreef StateOfMind het volgende:
Dan ben je toch echt wel een laf stuk genetisch afval als je zo'n hoogbejaarde weerloze man als slachtoffer uitzoekt :r
pi_192494434
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ach, er zijn ergere manieren om beroofd te worden.
Van je maagdelijkheid bv
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:20:08 #30
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192494523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat het nog triester maakt is dat dit geen random geval lijkt, maar dat ze precies wisten waar ze moesten zijn en wie ze zouden aantreffen. Dus hebben ze waarschijnlijk dat huis eerst een tijd in de gaten gehouden, of ze hebben van iemand een tip gekregen. Grote kans dat ze dit vaker hebben gedaan en nog zullen doen mits ze tegen de lamp lopen.
Nee, dan doen ze het juist niet meer.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_192494609
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Kan is ook groot dat er een racistisch motief bij de selectie van het slachtoffer zit ook.
Hoezo nou gelijk weer racisme? Het is toch logisch dat daarvoor een bejaarde wordt uitgezocht die alleen woont en niet eentje die ergens een overvolle familieflat is weggestopt?
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:26:20 #32
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_192494612
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Ik heb het over de tendens dat beelden die door particulieren gemaakt worden van dingen die zich op de openbare weg plaatsvinden, niet gebruikt mogen worden voor opsporingsdoeleinden of bewijsmateriaal.
Wel als opsporingsdoel maar het is geen bewijsmateriaal toch? Ik vind het ook raar :s
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:34:54 #33
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192494708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:54 schreef Hathor het volgende:
Tsja...als je niemand verwacht, en zeker in de avond, waarom zou je dan openmaken?
Andere generatie!
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:40:05 #34
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192494800
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:38 schreef Eendenkooi het volgende:
De overvallers gingen er met de portemonnee en een horloge van de man weer vandoor.
Ouderen zijn niet zo van het telebankieren en digitaal geld etc.
De kans is groot dat in die portemonnee best wat papiergeld kan zitten...
pi_192495170
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:26 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoezo nou gelijk weer racisme? Het is toch logisch dat daarvoor een bejaarde wordt uitgezocht die alleen woont en niet eentje die ergens een overvolle familieflat is weggestopt?
quote:
Tanya Hoogwerf van Leefbaar Nederland trok anderhalf jaar geleden aan de alarmbel, baseerde zich op rapporten van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum van het ministerie van Justitie en Veiligheid en het Centraal Bureau voor de Statistiek en vroeg om onderzoek over het gegeven dat voornamelijk autochtone ouderen slachtoffer worden van jongeren van allochtone afkomst.
https://www.hpdetijd.nl/c(...)ard-nederland-nabij/
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:09:17 #36
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192495343
quote:
Leefbaar Nederland is ook zo betrouwbaar als het over allochtonen gaat.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_192495359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Leefbaar Nederland is ook zo betrouwbaar als het over allochtonen gaat.
quote:
baseerde zich op rapporten van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum van het ministerie van Justitie en Veiligheid en het Centraal Bureau voor de Statistiek en vroeg om onderzoek over
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192495375
maar goed je kan natuurlijk ook zeggen, nee het onderzoek komt er niet en nee zonder bewijs kan je dat niet stellen dan is de kous ook af natuurlijk. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192495384
quote:
Schattig, maar Tanja was gewoon glashard aan het liegen daar, omdat ze wetenschappelijk onderzoek niet begreep.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192495541
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:38 schreef Eendenkooi het volgende:
lichtgetinte
Hier gestopt met lezen.

Goor parasitair tuig. :r

Flikker die mensen toch buiten de grenzen van Europa :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192495554
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:42 schreef kwiwi het volgende:
Arme man ;(

Lekker laf weer, een bejaarde overvallen.. Hoop dat die twee dood gaan aan corona :)
Ik hoop met je mee :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192495740
quote:
Want dat wordt in het geval van dit soort thuisovervallen niet verklaard door de cijfers van hoe vaak westerse bejaarden alleen of met zijn tweeën wonen versus niet-westerse bejaarden? En andere factoren die de ene bejaarde een stuk kwetsbaarder maken dan de andere, zoals veel familie over de vloer of alleen maar thuiszorg.

En dan heb ik het nog niet eens over het opereren buiten de eigen (relatief arme) wijk, wat een logische strategie is in verband met herkenning. Bovendien valt er in andere relatief rijkere witblanke (voordat ik weer iemand trigger) wijken waarschijnlijk meer te halen. Criminelen hebben niet een of andere diversiteitsagenda hè. :')
pi_192495792
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Want dat wordt in het geval van dit soort thuisovervallen niet verklaard door de cijfers van hoe vaak westerse bejaarden alleen of met zijn tweeën wonen versus niet-westerse bejaarden? En andere factoren die de ene bejaarde een stuk kwetsbaarder maken dan de andere, zoals veel familie over de vloer of alleen maar thuiszorg.

En dan heb ik het nog niet eens over het opereren buiten de eigen (relatief arme) wijk, wat een logische strategie is in verband met herkenning. Bovendien valt er in andere relatief rijkere witblanke (voordat ik weer iemand trigger) wijken waarschijnlijk meer te halen. Criminelen hebben niet een of andere diversiteitsagenda hè. :')
Precies dit.

Maar nee, Tanya las dat allochtone criminelen vaak inbreken bij autochtone senioren, dus dat moet dan wel zijn 'omdat racisme'.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:46:57 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192495941
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Want dat wordt in het geval van dit soort thuisovervallen niet verklaard door de cijfers van hoe vaak westerse bejaarden alleen of met zijn tweeën wonen versus niet-westerse bejaarden? En andere factoren die de ene bejaarde een stuk kwetsbaarder maken dan de andere, zoals veel familie over de vloer of alleen maar thuiszorg.

En dan heb ik het nog niet eens over het opereren buiten de eigen (relatief arme) wijk, wat een logische strategie is in verband met herkenning. Bovendien valt er in andere relatief rijkere witblanke (voordat ik weer iemand trigger) wijken waarschijnlijk meer te halen. Criminelen hebben niet een of andere diversiteitsagenda hè. :')
Ik vermoed dat er in Schiedam meer allochtone ouderen wonen dan autochtone ouderen dus des te opvallender is het dat autochtone ouderen het doelwit zijn
Als een getint iemand bij een sollicitatie wordt afgewezen is dat altijd racisme. Elke andere mogelijke reden wordt onmiddellijk als het ontkennen van een probleem gezien. Blijkbaar meet men net zo makkelijk even met twee maten als het de andere kant op is en cijfers laten zien dat allochtonen het op blanke ouderen hebben voorzien

[ Bericht 6% gewijzigd door the-eye op 07-04-2020 14:53:24 ]
pi_192496105
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Want dat wordt in het geval van dit soort thuisovervallen niet verklaard door de cijfers van hoe vaak westerse bejaarden alleen of met zijn tweeën wonen versus niet-westerse bejaarden? En andere factoren die de ene bejaarde een stuk kwetsbaarder maken dan de andere, zoals veel familie over de vloer of alleen maar thuiszorg.

En dan heb ik het nog niet eens over het opereren buiten de eigen (relatief arme) wijk, wat een logische strategie is in verband met herkenning. Bovendien valt er in andere relatief rijkere witblanke (voordat ik weer iemand trigger) wijken waarschijnlijk meer te halen. Criminelen hebben niet een of andere diversiteitsagenda hè. :')
Criminele hebben geen diversiteitsagenda ja? Lol :D


Enfin kan het deels te verklaren zijn door andere omstandigheden? Jawel. Kan er sprake zijn van racisme tegen autochtone Nederlanders? Dat zal zeker voorkomen maar in welke mate zou goed zijn om te weten. Maar goed voor chia zijn bruine mensen arm en zielig en bestaat racisme jegens blanken niet of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192496128
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies dit.

Maar nee, Tanya las dat allochtone criminelen vaak inbreken bij autochtone senioren, dus dat moet dan wel zijn 'omdat racisme'.
probeer het eens met argumenten probeer hahaatjes. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192496172
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:46 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er in Schiedam meer allochtone ouderen wonen dan autochtone ouderen dus des te opvallender is het dat autochtone ouderen het doelwit zijn
Als een getint iemand bij een sollicitatie wordt afgewezen is dat altijd racisme. Elke andere mogelijke reden wordt onmiddellijk als het ontkennen van een probleem gezien. Blijkbaar meet men net zo makkelijk even met twee maten als het de andere kant op is en cijfers laten zien dat allochtonen het op blanke ouderen hebben voorzien
Dit mag niet gesuggereerd worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:13:51 #48
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192496353
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[..]

Als je bewijs is dat iemand om onderzoek vroeg, dan heb je dus geen bewijs. 8)7
pi_192496367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:13 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Als je bewijs is dat iemand om onderzoek vroeg, dan heb je dus geen bewijs. 8)7
Ik stel dan ook nergens dat het bewijs is mannetje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192496449
Maar goed ga vooral frontaal in de aanval met z'n allen omdat ik racisme als mogelijk motief aandraag, jeetje ik zal voortaan wel gewoon zeggen dat bruine mensen zielig zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')