Kga ook wat pakken zo. Half uurtje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zojuist mijn dosis vitamine D3 gepopt, krijg ik goede zin van.
Ja en iedereen dezelfde kleren aan in het schoolbankjequote:Op dinsdag 7 april 2020 13:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
We moeten in Nederland veel meer aan obesitas bestrijding doen. Dan krijg je ook minder diabetes en bloeddruk problemen.
Laat die vettax maar komen.
En allemaal het zelfde inkomen.....lolquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en iedereen dezelfde kleren aan in het schoolbankje
Allemaal dezelfde kleur auto
en als het even kan ook allemaal hetzelfde voedsel
En allemaal op D66 stemmen en een Rob Jetten kapsel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor 98% wel prima. niet iedereen is bodybuilder of heeft een genetische aandoening.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:13 schreef influcted het volgende:
BMI is ook enkel de verhouding van gewicht en lengte. Niets over spier of vetpercentage dus in veel gevallen, weinigzeggend.
Gewoon van die drap die ze bij de Matrix eten maken, eigen keuze moet gewoon afgeschaft worden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dat meevalt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Valt mee ja?
IC capaciteit is opgehoogd van 1150 naar 2400, ruim twee keer zoveel. Er is een zwaar tekort aan personeel waardoor het leger, vrijwilligers en niet gerigistreerde artsen en verpleegkundigen bij moeten springen. Iedereen draait overuren. Operatiekamers, verkoeverkamers en complete afdelingen zijn gesloten en omgetoverd in IC's. Er is maar plek voor 500 spoedpatiënten buiten coronapatiënten om. Een groot deel van reguliere zorg ligt stil.
.... maar gelukkig valt het valt.
De mensen die langer zullen leven en daardoor verantwoordelijk zijn voor de stijging van de zorgkosten en de pensioenleeftijd, die wil jij extra geld geven?quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik geloof meer in belonen dan straffen.
Geef iedereen met een BMI tussen de 20 en 25 250 euro per maand.
Zou wonderen doen voor de volksgezondheid, voor een schijntje van de kosten.
Inkomen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Oekelele het volgende:
[..]
En allemaal het zelfde inkomen.....lol
quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Allemaal aan de soylent green!quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen reclame meer tijdens tv kijken.....inderdaad toppiequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Voor 98% wel prima. niet iedereen is bodybuilder of heeft een genetische aandoening.
Extra geld voor bmi tussen 20-25 zou voor heel veel average joe's de wortel zijn die wordt voorgehouden terwijl ze die laatste 5-15kg kwijraken waar ze al zolang mee tobben.
Er zouden wel een hoop sjw fat is beautiful tranen van jus vloeien.
BMI is inderdaad een prima indicator voor groepen, en in sommige gevallen niet representatief voor het individu.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Voor 98% wel prima. niet iedereen is bodybuilder of heeft een genetische aandoening.
Extra geld voor bmi tussen 20-25 zou voor heel veel average joe's de wortel zijn die wordt voorgehouden terwijl ze die laatste 5-15kg kwijraken waar ze al zolang mee tobben.
Er zouden wel een hoop sjw fat is beautiful tranen van jus vloeien.
Bovenstaande melding is toegevoegdquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:26 schreef Smack10 het volgende:
Wijzigingsdatum 07-04-2020 | 10:42 op de site van RIVM, wat is dan de wijziging?
En zelfde type huis en elk jaar met de sleurhut naar Frankrijkquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Die had geen overgewicht, dat kan ik je wel verzekeren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
die brabantse jongen van 29
maar ik denk toch dat het woord ''kerngezond'' te snel wordt gebruikt
Als je kijkt hoe klein die staat is doen ze het ook niet super goed.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:30 schreef Oekelele het volgende:
Luxembourg
2,843 besmettingen
41 doden
Doen het ook niet slecht
Ik wil vooral zelf extra geld hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De mensen die langer zullen leven en daardoor verantwoordelijk zijn voor de stijging van de zorgkosten en de pensioenleeftijd, die wil jij extra geld geven?
Staat er al in, onder kopje Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:30 schreef Vallon het volgende:
Deze is goed voor Nederland/Regio's en in stijl van JohnHopkins Robertkoch
Je kunt hier ook per gemeente zoeken.
Wellicht, zo niet al, OP waardig (@:Scrummie2.1 ?):
NL-Dashboard Covid19: https://www.arcgis.com/ap(...)40e7ae72254029bf6251
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |