quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik ben arts, en zeg: lekker blijven sporten. En vooral jezelf niet bang laten maken door vreemden op een forum die doen alsof ze er verstand van hebben.
Heb jij een idee van hoe het kan dat sommige gezonde jonge mensen zo ziek kunnen worden van Corona dat ze op de IC belanden of zelfs komen te overlijden? Is dat eventueel iets genetisch, hoge dosering van virusbesmetting of echt puur pech?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik ben arts, en zeg: lekker blijven sporten. En vooral jezelf niet bang laten maken door vreemden op een forum die doen alsof ze er verstand van hebben.
En juist om laatstgenoemde zou het mij verbazen als zij een Chinaatje plegen met de informatie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef Grishenko_ het volgende:
In Brazilië vallen de cijfers gelukkig nog mee. En zij hebben een volslagen gek daar aan het roer.
De hele wereld is zo ongeveer een groot experiment geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vraag me af of er ook een relatie is tussen bevolkingsdichtheid en de corona verspreiding... zou zweden het relatief goed doen omdat het halve land daar gesocialdistanced is ten opzicht van nederland
Nofi, dat niet onderbouwd denken is waar "we" vaak de mist mee in gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is toch compleet onlogisch. Meer menselijke interactie meer besmettingen zou je denken.
Lockdown (mits goed uitgevoerd) zou effectiever moeten zijn nu.
Nou ja, als het voortbestaan van je bedrijf in geding komt is het wellicht verstandig om extreem grote investeringen maar ff niet te doen. Me dunkt. Spanje en Italië hebben vies veel cash nodig, er zit een recessie aan te komen en Timmerman gaat het hebben over investeren in een schone toekomst. Ik zou ff lekker achter de schermen doorwerken aan je sprookje en dat gepush van je agenda in de media ff beperken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan dat er naast corona ander werk doorgaat? Of heb jij het op het werk ook alleen maar over corona en stelt alle overleggen dusmaar een maand of wat uit?
Finland doet het ook goed en daar zijn ze nog een tikje meer gesocialdistanced (mooi woord datquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vraag me af of er ook een relatie is tussen bevolkingsdichtheid en de corona verspreiding... zou zweden het relatief goed doen omdat het halve land daa alr gesocialdistanced is ten opzicht van nederland
Hier in bijvoorbeeld regio Den Haag is het wel lastig afstand houden bij boodschappen doen, lijkt mij dat het rustiger is in het gemiddelde dorp ergens in Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vraag me af of er ook een relatie is tussen bevolkingsdichtheid en de corona verspreiding... zou zweden het relatief goed doen omdat het halve land daa alr gesocialdistanced is ten opzicht van nederland
Waarschijnlijk multifactorieel, maar ook heel veel pech. Bij elke ziekte worden een aantal jongeren aangedaan, dus je kan altijd pech hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij een idee van hoe het kan dat sommige gezonde jonge mensen zo ziek kunnen worden van Corona dat ze op de IC belanden of zelfs komen te overlijden? Is dat eventueel iets genetisch, hoge dosering van virusbesmetting of echt puur pech?
Die houden al standaard 3 meter afstand van elkaar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Denk dat wij ook aan 200-300 doden per dag zouden zitten als we mensen meetellen die vermoedelijk aan COVID19 overlijden maar niet getest zijn. Op zich zegt dat niks over hoe goed je het als land doet. Je kunt veel van die personen wel op de IC leggen maar 90% gaat alsnog dood en die andere 10% heeft een bagger kwaliteit van leven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wow![]()
En dan commentaar op ons beleid hebben.
Maar Stockholm is een gewone stad, en vooralsnog geen brandhaard.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze hebben net als Frankrijk de doden van verzorgtehuizen toegevoegd, die heeft Nederland ook nog liggen hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wow![]()
En dan commentaar op ons beleid hebben.
Mwah de wereld is vooral heel veel beter in monitoren geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
De hele wereld is zo ongeveer een groot experiment geworden.
Ah, vond het vooral opvallend dat 2 jonge gezonde broers zo ziek worden, dan zou je een genetisch element vermoeden. Maar dat is dus waarschijnlijk 1 van de componenten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:01 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk multifactorieel, maar ook heel veel pech. Bij elke ziekte worden een aantal jongeren aangedaan, dus je kan altijd pech hebben.
Waarom zou het je verbazen. Als het een volslagen gek is, zou het je juist niet moeten verbazen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef influcted het volgende:
[..]
En juist om laatstgenoemde zou het mij verbazen als zij een Chinaatje plegen met de informatie.
Elke inspanningsfysioloog die ik heb gehoord zegt dit hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Sinds hij sprak over mondkapjes tijdens de MH17 vlucht, vind ik die man echt een hele grote engerd geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ja, als het voortbestaan van je bedrijf in geding komt is het wellicht verstandig om extreem grote investeringen maar ff niet te doen. Me dunkt. Spanje en Italië hebben vies veel cash nodig, er zit een recessie aan te komen en Timmerman gaat het hebben over investeren in een schone toekomst. Ik zou ff lekker achter de schermen doorwerken aan je sprookje en dat gepush van je agenda in de media ff beperken.
Het klimaatsprookje was dan ook actueel omdat we het zo goed hebben en we dachten ook nog even het klimaat te kunnen regelen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ja, als het voortbestaan van je bedrijf in geding komt is het wellicht verstandig om extreem grote investeringen maar ff niet te doen. Me dunkt. Spanje en Italië hebben vies veel cash nodig, er zit een recessie aan te komen en Timmerman gaat het hebben over investeren in een schone toekomst. Ik zou ff lekker achter de schermen doorwerken aan je sprookje en dat gepush van je agenda in de media ff beperken.
Volmondig eensquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:04 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Sinds hij sprak over mondkapjes tijdens de MH17 vlucht, vind ik die man echt een hele grote engerd geworden.
Als je geen prioriteiten herkent zoals Timmermans hier laat zien mogen we gerust even kijken wat de onderliggende oorzaak daar van is. We kunnen dan niet anders concluderen dat de man een narcist is die uit frustratie over gebrek aan aandacht dit soort tweets de wereld inslingertquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan dat er naast corona ander werk doorgaat? Of heb jij het op het werk ook alleen maar over corona en stelt alle overleggen dusmaar een maand of wat uit?
Ik luister liever naar een dokter dan iemand die een pretstudie heeft afgerondquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke inspanningsfysioloog die ik heb gehoord zegt dit hoor.
Met de nadruk op "groot".quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:04 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Sinds hij sprak over mondkapjes tijdens de MH17 vlucht, vind ik die man echt een hele grote engerd geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |