Zal ook nog wel oplopen waarschijnlijk, dan moet je weten hoeveel mensen gezond ontslagen zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dik 28% van wat in het ziekenhuis opgenomen is gaat de pijp uit.
Volgens mij is 2101 een totaal aantal overlijdens, niet alleen uit het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Eh nee toch? Niet iedereen die is overleden heeft in het ziekenhuis gelegen lijkt me.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Deze percentages klopt redelijk. Bij ons op de IC zijn inmiddels 14 mensen ontslagen en 13 mensen overleden. Er liggen er momenteel 18.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wel verdrietig .... er zijn nu meer mensen overleden (2101) dan dat er waren opgenomen op de IC (1958).
Ik ga bangzijn dat de inschatting dat 50% het niet overleeft, in de buurt van de werkelijkheid komt.
Ik heb het over opgenomen worden. Niet over IC alleen. Gewoon als je in het ziekenhuis terecht komt met COVID-19. Ruim 28% daarvan gaat dood op dit moment.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
De doden is een lag, dus meer.
En ik denk dat je het over IC hebt dan, niet over opgenomen worden.
Er zijn simpelweg hetzelfde aantal tests gedaan (rond de 3000).quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:50 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Positief geteste personen
19.580* (+777)
Ziekenhuisopnames
7.427 (+292)
Overleden personen
2.101** (+234)
Geen stijging in het aantal positief geteste personen ondanks meer testen. Mogelijk wat vertraging op de registratielijn. Morgen weer afwachten.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:59 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ja we hebben afgelopen 24 uur meer pauze gehouden ivm het lekkere weer. Morgen doen we hopelijk meer ons best!
Nou even zonder de intentie om sneren uit te delen: de capaciteit van goed getraind IC-personeel zit niet echt veel rek meer in. Een familielid van me werkt nu op de IC door de noodsituatie daar maar die geeft dus aan dat ze het onveilig vindt. Ze doet haar best, maar ze heeft er de training niet voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |