Wel verdrietig .... er zijn nu meer mensen overleden (2101) dan dat er waren opgenomen op de IC (1958).quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:37 schreef Snikkelbeer het volgende:
234 nieuwe doden
292 nieuwe ziekenhuisopnames
https://www.rivm.nl/docum(...)derland-7-april-2020
Ok!quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:45 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Was de eerste website die ik tegenkwam in Google toen ik zocht op 'pdf upload'Maar is veilig
Staat er as we speak op.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:50 schreef Fretwork het volgende:
Als er 234 doden zijn zal hij inderdaad wel terug gehaald zijn om rond 14u wat duiding te geven
Extra tests zijn pas vanaf gisteren in effect toch? Duurt een poos voor ze uitslag hebben dus denk dat we nog even moeten wachten hieropquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:50 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Positief geteste personen
19.580* (+777)
Ziekenhuisopnames
7.427 (+292)
Overleden personen
2.101** (+234)
Geen stijging in het aantal positief geteste personen ondanks meer testen. Mogelijk wat vertraging op de registratielijn. Morgen weer afwachten.
Bij mij kreeg ik onder die grafiek een reclame van Cisco.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:47 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Aantal doden is natuurlijk heftig. Maar wel een zéér goede ontwikkeling aan de 'voorkant'
Amper een stijging in het aantal ziekenhuisopnames ten opzichte van het weekend.
[ afbeelding ]
80% van 80+ die op de IC behandeld wordt gaat het niet halen is wel een beetje het idee ja....quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wel verdrietig .... er zijn nu meer mensen overleden (2101) dan dat er waren opgenomen op de IC (1958).
Ik ga bangzijn dat de inschatting dat 50% het niet overleeft, in de buurt van de werkelijkheid komt.
Op de dinsdagen is het aantal meldingen de afgelopen periode consequent het hoogste van de week. Dat is te verklaren doordat veel van de sterfgevallen en opnames op vrijdag, zaterdag en zondag op maandag administratief worden verwerkt en gerapporteerd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:53 schreef DustPuppy het volgende:
Fijn dat we nu allemaal weer op de hoogte zijn van het dinsdag effect.
Kunnen we dan nu alsjeblieft ophouden elke maandag te herhalen dat het allemaal wel meevalt?
Dit is al langer bekend hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:47 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Want? Maatregelen zijn 3/4 weken geleden genomen.
Hoeveel jonge mensen zijn er overleden bij die griepgolf in 2018?quote:
Ja die piek zal ook nog wel 1-2 weken duren, hopelijk kunnen we daarna wel onder 100 doden per dag.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:54 schreef Noordzijde het volgende:
Op de dinsdagen is het aantal meldingen de afgelopen periode consequent het hoogste van de week. Dat is te verklaren doordat veel van de sterfgevallen en opnames op vrijdag, zaterdag en zondag op maandag administratief worden verwerkt en gerapporteerd.
Ik vind het gewoon positief nieuws. Aantal doden was te verwachten omdat piek ziekenhuisopnames 2 weken geleden was.
Dat vraag ik mij ook wel af dan ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel jonge mensen zijn er overleden bij die griepgolf in 2018?
Volgens mij is de verwerkingstijd van een test ca. 24-48 uur, dus zal in de loop van de week pas zichtbaar gaan zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:50 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Geen stijging in het aantal positief geteste personen ondanks meer testen. Mogelijk wat vertraging op de registratielijn. Morgen weer afwachten.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is de verwerkingstijd van een test ca. 24-48 uur, dus zal in de loop van de week pas zichtbaar gaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |