gewoon loka supporten met haar studie en zorgen dat ze goedbetaalde baan krijgtquote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik wel tijd en energie hebben voor een sociaal leven.
Zou best een dikke som geld willen en dan werkloos worden. Hondje kopen (Samoyed) en kindje maken. Mag Loka werken.
precies en vind het wel leuk om iets nieuws te proberenquote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ergens moet het begin zijn heheMaar wel leuk
Lijkt me niet verstandig voor jouquote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik wel tijd en energie hebben voor een sociaal leven.
Zou best een dikke som geld willen en dan werkloos worden. Hondje kopen (Samoyed) en kindje maken. Mag Loka werken.
Loka werkt in de zorg. Hoewel het werk daar voor het oprapen ligt, wordt er niet dik betaald helaas.quote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon loka supporten met haar studie en zorgen dat ze goedbetaalde baan krijgt
dan jaartje aankijken en als ze geld kan harken gewoon stoppen
[..]
precies en vind het wel leuk om iets nieuws te proberen
ohquote:Op maandag 6 april 2020 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka werkt in de zorg. Hoewel het werk daar voor het oprapen ligt, wordt er niet dik betaald helaas.
maar je hebt toch een kutquote:Op maandag 6 april 2020 22:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik voel me niet aangesproken door de TT
Gaat ook niet over jou.quote:Op maandag 6 april 2020 22:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik voel me niet aangesproken door de TT
Als ze mad zijn kan er ineens wel wat werk verzet wordenquote:Op maandag 6 april 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Deze verwijderingsmethode gaat nog sneller dan het coronavirus
Hoe durft ze.quote:Op maandag 6 april 2020 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm normaal zou ik flips zeggen maar die heeft gewoon een vriend
Wie zijn zequote:Op maandag 6 april 2020 22:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als ze mad zijn kan er ineens wel wat werk verzet worden
hij of flips?quote:Op maandag 6 april 2020 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe durft ze.
Het is wel een rijke tata natuurlijk.
Flips iig. Heb haar tijd niet meer gesproken. Weet niet of hij ook rijk is.quote:
weet ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 6 april 2020 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips iig. Heb haar tijd niet meer gesproken. Weet niet of hij ook rijk is.
ja ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan en moet mijn verwachtingen een beetje bijstellen denk ik. maar ja ik zit er niet echt mee tbhquote:Op maandag 6 april 2020 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het met jou en je meisje trouwens, WP?
Oei, dat is jammer om te horen.quote:Op maandag 6 april 2020 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan en moet mijn verwachtingen een beetje bijstellen denk ik. maar ja ik zit er niet echt mee tbh
Mooi liedje wel.quote:Op maandag 6 april 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Even allemaal Billie luisteren als steunbetuiging aan Solo
Vind haar echt heel tof. Vette clips ook altijdquote:
Hoe merkte je dat dan?quote:Op maandag 6 april 2020 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach ja, het is niet over of zo maar weet niet zo goed wat het wel is
en zij ook niet echt
Des te meer reden om de grenzen te verkennen om te kijken wat het wel is, me dunkt.quote:Op maandag 6 april 2020 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach ja, het is niet over of zo maar weet niet zo goed wat het wel is
en zij ook niet echt
Kom maar bbyquote:Op maandag 6 april 2020 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan en moet mijn verwachtingen een beetje bijstellen denk ik. maar ja ik zit er niet echt mee tbh
Ah, Miles Davis. Heerlijk. Lang geleden zeg die fase.quote:Op maandag 6 april 2020 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zit in een jazz-funk fase... Donald Byrd, Blackbyrds, Crusaders, Miles Davis..
Beetje upbeat in deze tijden
On the Cornerquote:Op maandag 6 april 2020 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, Miles Davis. Heerlijk. Lang geleden zeg die fase.
Ben nog steeds verslaafd aan dat liedje van The Weeknd.quote:
ben ook verslaafdquote:Op maandag 6 april 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nog steeds verslaafd aan dat liedje van The Weeknd.
jij ging trouwenquote:
dat zei zequote:
dat probeer ik ook maar dat lukt blijkbaar niet helemaalquote:Op maandag 6 april 2020 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Des te meer reden om de grenzen te verkennen om te kijken wat het wel is, me dunkt.
Lastig. Succes ermee iig!quote:Op maandag 6 april 2020 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
dat probeer ik ook maar dat lukt blijkbaar niet helemaal
Kan me nog wel een fokster herinneren waar je een oogje op had.quote:Op maandag 6 april 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Lang geleden dat ik verslaafd was aan een chick. Mis dat gevoel wel
Oh jeetje ja denk het?quote:Op maandag 6 april 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
En dan op een positieve manier. Negatieve manier verslaafd is kut as @:Amarantha weet
Oh ja, die vond ik zeker erg leuk maar echt tot over mn oren verliefd was ik nietquote:Op maandag 6 april 2020 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lastig. Succes ermee iig!
[..]
Kan me nog wel een fokster herinneren waar je een oogje op had.
Doe maarquote:
Dacht dat jij een andere verslaving hadquote:Op maandag 6 april 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nog steeds verslaafd aan dat liedje van The Weeknd.
Ik heb er zoveel.quote:Op maandag 6 april 2020 22:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dacht dat jij een andere verslaving had
in haar ogen zie ik de zin van het bestaan...quote:Op maandag 6 april 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Lang geleden dat ik verslaafd was aan een chick. Mis dat gevoel wel
Haha aahquote:Op maandag 6 april 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in haar ogen zie ik de zin van het bestaan...
een vlammende zon, een verkoelende maan...
Begin en eind, zonder tijd...
een reis zonder route die we samen gaan...
Dan moet je juist nu ingrijpenquote:
Woonde je voor de coronacrisis ook al samen?quote:Op maandag 6 april 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
nu helemaal, want we kunnen nergens heen
ja maar als ik dat tegen haar zeg gaat ze blozen en zegt ze dat ik NORMAAL MOET DOEN..quote:
we gaan settelen ja..quote:Op maandag 6 april 2020 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woonde je voor de coronacrisis ook al samen?
Cutequote:Op maandag 6 april 2020 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan settelen ja..
Nou ja, nu automatisch ahahaha
It is sad not to love, but it is much sadder not to be able to love.quote:Op maandag 6 april 2020 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij ging trouwen
[..]
dat zei ze![]()
maar ja ik denk dat ik het gewoon maar moet laten gaan
[..]
dat probeer ik ook maar dat lukt blijkbaar niet helemaal
yep, deze:quote:Op maandag 6 april 2020 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Etto, heb je ook een speciaal nummer wat bij jou en je meisje hoort?
Dit heb ik echt nooit gehad met vriendjes?quote:Op maandag 6 april 2020 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Etto, heb je ook een speciaal nummer wat bij jou en je meisje hoort?
Niet? Ik had het alleen heel erg met mijn eerste vriendinquote:Op maandag 6 april 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nooit gehad met vriendjes?
Om een of andere reden is dit zo'n nummer die k helemaal mee kan zingenquote:Op maandag 6 april 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ik had het alleen heel erg met mijn eerste vriendin
Dat was deze golden oldie
Erg slecht I know
Ik kan al die foute jaren 90 begin 2000 nummers van A tot Z meezingen lolquote:Op maandag 6 april 2020 23:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Om een of andere reden is dit zo'n nummer die k helemaal mee kan zingen
Nou nee niet dat ik weet eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Ik had het alleen heel erg met mijn eerste vriendin
Dat was deze golden oldie
Erg slecht I know
Vind hem wel wat hebben met dat oud Engelse er tussenquote:Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van ex en mij was dit het nummer
Niet bepaald romantisch uit zichzelf (tenzij je een smerige alto was zoals wij) maar door de achtergrond.
Vind dit echt een van de minste van Britney Bitchquote:Op maandag 6 april 2020 23:09 schreef 00wildchild het volgende:
Van mij en m’n niet-vriendje ahahahahha fa2
Gelukkig kun je niet relaten.quote:Op maandag 6 april 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dit echt een van de minste van Britney Bitch
Is ook prachtig. Edgar Allen Poe was zeker niet de minste.quote:Op maandag 6 april 2020 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem wel wat hebben met dat oud Engelse er tussen
Yasssss BRIHNNEYquote:Op maandag 6 april 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Godver, ben nu wel Britney Spears aan het luisteren
Ik ook niet met een van m’n vriendinnetjes gek genoegquote:Op maandag 6 april 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nooit gehad met vriendjes?
quote:Op maandag 6 april 2020 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook niet met een van m’n vriendinnetjes gek genoeg
Prima man. Knappe vrouw ook.quote:Op maandag 6 april 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Godver, ben nu wel Britney Spears aan het luisteren
Heerlijke 80squote:
Moet je wel die met 50k Liverpool-supporters pakken hequote:
Nee hij hield niet van voetbalquote:Op maandag 6 april 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
M
[..]
Moet je wel die met 50k Liverpool-supporters pakken he
Die duistere gedichten van hem zijn zo ziekquote:Op maandag 6 april 2020 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook prachtig. Edgar Allen Poe was zeker niet de minste.
Kan het lied niet luisteren zonder aan haar te denken, wat jammer is.
Vice City storiesquote:Op maandag 6 april 2020 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijke 80svolgens mij zat die ook in GTA.
Huh, ik dacht juist de normale Vice City.quote:
Ach gossie ben je het er niet mee eensquote:
Waarom heb jij mij laten bannen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach gossie ben je het er niet mee eens
Nou, ik vind het niet objectief meer als de ene mod de pik van de ander zuigt. Dat noem ik geen vriendjespolitiek maar scharrelpolitiek.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach gossie ben je het er niet mee eens
Vertel eens wat er zo speciaal is aan die bosmongool?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo speciaal is aan die bosmongool?
Vind ‘m wel een gezellige user.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo speciaal is aan die bosmongool?
quote:
Cachie, gekkie..quote:
Van tegen je tv kast aan lopen?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:41 schreef Fok-it het volgende:
Knap dat je iemand gezellig kan vinden die 24 uur per dag een act opvoert
Nee joh, VK was lang niet zo erg qua schelden hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet objectief meer als de ene mod de pik van de ander zuigt. Dat noem ik geen vriendjespolitiek maar scharrelpolitiek.
Jij loopt continue met kanker te schelden, teringlijer dit, doorverwensing daar. Je bent exact VK geworden. Maar goed, dat is een beetje FOK! eigen. De verkeerde users op de verkeerde plekken.
Bijzonder goed gezegd. Traanopwekkende proza wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet objectief meer als de ene mod de pik van de ander zuigt. Dat noem ik geen vriendjespolitiek maar scharrelpolitiek.
Jij loopt continue met kanker te schelden, teringlijer dit, doorverwensing daar. Je bent exact VK geworden. Maar goed, dat is een beetje FOK! eigen. De verkeerde users op de verkeerde plekken.
Je was buitenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo vaak loop ik niet van buiten naar binnen.
quote:
Nice nicequote:
Ja je post zo snel dat ik net te laat was met reageren.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja je post zo snel dat ik net te laat was met reageren.
Een piemel zuigen maakt je nog niet gay.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:01 schreef Chia het volgende:
Wel interessant wat Cachie zegt over dat pik zuigen, kan iemand mij daar meer over vertellen? Klinkt nogal gay.
Omdat je no homo zei zekerquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een piemel zuigen maakt je nog niet gay.
Ik heb tientallen piemels gezogen en ben niet gay.
RT.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat dat wat ver?quote:
Lol doen die mods het met elkaar? Dacht dat Ama en jij wel vriendinnen waren tbhquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Bijzonder goed gezegd. Traanopwekkende proza wat mij betreft.
sowquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik vind het persoonlijk een behoorlijke achteruitgang voor Noel ook maar dat terzijde. Soort van haring nemen nadat je kaviaar hebt geprobeerd
ja, ondanks mijn overgewicht, heeft corona nog geen vat op mij gehadquote:
Gelukkig, zou jou niet ook nog kunnen missenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ondanks mijn overgewicht, heeft corona nog geen vat op mij gehad
2 blauwen in dit topic blijkbaar maar het fijne weet ik er ook niet vanquote:
Moest lachen sorryquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ondanks mijn overgewicht, heeft corona nog geen vat op mij gehad
wat lief.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gelukkig, zou jou niet ook nog kunnen missen
Net vandaag nu ik m’n Playseat bezorgd krijg helaas. Hij heeft dezelfde dus anders hadden we mooi ervaringen kunnen uitwisselen.quote:
A smile is the most beautiful thing you can wear.quote:
die zou ik niet missen.quote:
Zou ama die meid zijn die pep van zijn dick snoofquote:
Als in liever mij geband of als in een grotere meerwaarde voor deze sc?quote:
Fokiidquote:
Gewoon dat jij een toffere user bent.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als in liever mij geband of als in een grotere meerwaarde voor deze sc?
quote:
Geloof ik niet.quote:
Dat waardeer ikquote:
Chevy haags?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Een andere combi tussen twee blauwen die in dit topic gepost hebben wel dan?
"niet altijd" is beter dan "altijd niet"quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat waardeer ik
Al ben ik ook niet altijd een toffe user
Haags en Chevy klinkt aannemelijker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Een andere combi tussen twee blauwen die in dit topic gepost hebben wel dan?
Misschien wel met z'n drieën.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:55 schreef Cachie het volgende:
Of Naatje en Chevy. Ben er nog niet over uit.
@Pumpalov Heeft daar vast wel een plaatje vanquote:
In PM gaarne.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:pumpalov Heeft daar vast wel een plaatje van
Chill chillquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef Cachie het volgende:
[..]
Lig al in Nike boerkini in de tuin jwz
Kan gewoon hier in het topicquote:
@noodgang @ToTquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef Cachie het volgende:
Ik wil ook een Corona mondkapje in mijn UI.
Mag ook. Kan de rest ook even een fapje zetten in deze quarantaine tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chill chill
[..]
Kan gewoon hier in het topic
Netjes hoor. Wist niet dat ze pantalons voor dwergen hadden.quote:
Kabouterseks daar zie ik als een dwerg tegenopquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes hoor. Wist niet dat ze pantalons voor dwergen hadden.
nope. gewoon aan het werkquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kabouterseks daar zie ik als een dwerg tegenop
quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook mijn UI aanpassen weer naar deze:
[ afbeelding ]
?quote:
Ik ook. Vanuit huis.quote:
het niveau daalt zodra haags zn gezicht laat zienquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Hey vriend.
Nou die grapjes. Wat slecht
13 frames in die animatie, is nu eventjes iets te veel werk omdat ik hier met een ziek kind zit.quote:
Die is best lastig denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook mijn UI aanpassen weer naar deze:
[ afbeelding ]
Zielige Miniquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
13 frames in die animatie, is nu eventjes iets te veel werk omdat ik hier met een ziek kind zit.
Maar ik heb hem gedownload en mocht noodgang geen tijd hebben, dan kan ik later wel ff kijken als ik weer tijd heb!
Ja die ik postequote:Op dinsdag 7 april 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
13 frames in die animatie, is nu eventjes iets te veel werk omdat ik hier met een ziek kind zit.
Maar ik heb hem gedownload en mocht noodgang geen tijd hebben, dan kan ik later wel ff kijken als ik weer tijd heb!
Ow, toch die andere animatie, zie ik nu?
Ja flink verkouden, dikke rode wallen onder de oogjes, de oogjes zelf zijn roze-rood.quote:
Dat moet ik even kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:05 schreef Cachie het volgende:
[..]
En een gewone zonder mondkapje? Ik krijg 'm niet scherp naar 60x60
Neuh, ik moet ook gewoon met masks werken voor dat mondkapje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat moet ik even kijkenVooral lastig dat de hand voor de mond komt, dan moet die op elk frame wegge-edit worden. Kweenie of @:ToT dat efficiënter kan?
quote:
Wel als Haags langs geweest isquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de supermarkt heb je diverse soorten.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:05 schreef Cachie het volgende:
[..]
En een gewone zonder mondkapje? Ik krijg 'm niet scherp naar 60x60
Ze zouden alleen hierom al je modschap moeten afpakken, klootzak.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de supermarkt heb je diverse soorten.
zo rolt noodgangquote:
Zaadmod @haags_kwartiertjequote:
Itt tot de KLB-sc is het hier geen Mean Girls helaasquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:17 schreef Chia het volgende:
Jammer dat Cachies bom zo weinig teweeg brengter is zelfs niks stiekem driftig gegumd
sensatiezoekerquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:17 schreef Chia het volgende:
Jammer dat Cachies bom zo weinig teweeg brengter is zelfs niks stiekem driftig gegumd
Wordt alleen gegumd als er iets geopenbaard wordt wat waar is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:17 schreef Chia het volgende:
Jawel sneue Simone is er.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Itt tot de KLB-sc is het hier geen Mean Girls helaas
M'n huidige vriend.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren maar klinkt wel als een Superdonald®belofte.
Met wie zou dat zijn?
Je kan jou ook alles wijs maken he.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:20 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets dat ik zou doen, maar ach. Je moet alles een keer geprobeerd hebben.
Zo zie ik jou wel echt voor me ja.quote:
@SimonedeBeauvoir, welke taktiek moet ik gebruiken om donald het bed in te krijgen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Alles. Vraag maar aan @:simonedebeauvoir
Gewoon afblaffen en gay noemenquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:27 schreef Cachie het volgende:
[..]
@:simonedebeauvoir, welke taktiek moet ik gebruiken om donald het bed in te krijgen?
Oh dat kan ik welquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gewoon afblaffen en gay noemen
Miemiemiemiequote:Op dinsdag 7 april 2020 10:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Wil jij geen mod worden?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:07 schreef Superdonald het volgende:
Ik snap nu wel dat @:kiid zo graag mod wilde worden, als er dan lekker aan je pik wordt gezogen
Ik las ook altijd wel mee tijdens een ban.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Kiid: Laatste bezoek1 minuut, 2 seconden geleden
Samequote:Op dinsdag 7 april 2020 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is nou juist de tijd je zonden te overzienquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:10 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik las ook altijd wel mee tijdens een ban.
Lekker zo zonder die knurft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Kiid: Laatste bezoek1 minuut, 2 seconden geleden
Het is wel gezellig.quote:
Met m'n neus in de hoek te staan zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nou juist de tijd je zonden te overzien
Huilen, tak, wegwaaien, in je poeperd geneukt worden.quote:
Zelfkastijdingquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:12 schreef Cachie het volgende:
[..]
Met m'n neus in de hoek te staan zeker?
Hahaquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Huilen, tak, wegwaaien, in je poeperd geneukt worden.
Zo, hebben we dat maar weer gehad.
Dat gezegd hebbende:
Hoe is het om je pik gezogen te krijgen? Wil dat altijd al eens meemaken.
Goeie, die had ik nog niet in mijn lijstje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha![]()
Probeer het eens ipv zelf pik te zuigen
Ik ga het even vragen, brb.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:16 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Is goed. Vind je vriend dat goed?
Ja toch niet danquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Goeie, die had ik nog niet in mijn lijstje.
Ja mbo he sorry manquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Was vergeten dat je niet echt een waardige tegenstander bent.
Vind je dat echt of kijk je ergens ook wel een beetje neer op mensen zonder diplomaquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:20 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Geeft niet, die vormen de fundering van de maatschappij.
Hangt af van het individu.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vind je dat echt of kijk je ergens ook wel een beetje neer op mensen zonder diploma
Zonder kennis zegt een papiertje niet zoveelquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vind je dat echt of kijk je ergens ook wel een beetje neer op mensen zonder diploma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |