SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 6 april 2020 20:57 schreef Symphonic het volgende:
De Nederlandse versie, nog beter![]()
Canyon Als ik maar bij jou ben
Ik welquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:57 schreef Symphonic het volgende:
De Nederlandse versie, nog beter![]()
Canyon Als ik maar bij jou ben
Ik acht de kans klein. Maar ik verwacht wel in de duistere spelonken van de Nederlandse muziek terecht te komen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat brother ons morgen niet op dergelijke covers trakteert
Dit!quote:
Wees maar gerust, al zit er wel een cover bij.quote:Op maandag 6 april 2020 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat brother ons morgen niet op dergelijke covers trakteert
Er zal weinig hitmateriaal bij zitten maar verzoekjes zijn welkom morgen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein. Maar ik verwacht wel in de duistere spelonken van de Nederlandse muziek terecht te komen.
Natuurlijk. Matia ook.quote:
Oh, wat ontzettend leuk nieuws. Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Oh... dit is zo bizar gaaf
Er komt weer een kabouter bij Junior
Ze gingen net video-bellen om het te zeggen, het is nog pril, 12 weken maar ik kreeg wel een echo te zienquote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wat ontzettend leuk nieuws. Gefeliciteerd!!!
12 weken is niet meer zo heel pril, toch. Alles goed met je schoondochter?quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ze gingen net video-bellen om het te zeggen, het is nog pril, 12 weken maar ik kreeg wel een echo te zien
quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ze gingen net video-bellen om het te zeggen, het is nog pril, 12 weken maar ik kreeg wel een echo te zien
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Ze is alleen misselijk en dat heeft ze dus goed verborgen weten te houden voor me. Maar ik vergeef het zequote:Op maandag 6 april 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
12 weken is niet meer zo heel pril, toch. Alles goed met je schoondochter?
Van harte!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Hopelijk is die misselijkheid wel snel weg nu. En fijn dat het zo'n verrassing is gebleven.quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ze is alleen misselijk en dat heeft ze dus goed verborgen weten te houden voor me. Maar ik vergeef het ze
Gefeliciteerd omi!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Dat mag niet... niet aan je gezicht komen!quote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef just me het volgende:
Volgens mij heb ik 3 minuten met mijn hand voor mijn mond gestaan
quote:Op maandag 6 april 2020 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag niet... niet aan je gezicht komen!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Wanneer komt de ooievaar ongeveer langs? September zo'n beetje?quote:Op maandag 6 april 2020 22:37 schreef just me het volgende:
ik zit nog steeds te stuiteren
![]()
Ik wist wel dat ze graag nog een kaboutertje wilde hebben maar als 'n goede oma heb ik er nooit naar gevraagd
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Het is een trage ooievaar het zal eind oktober worden.quote:Op maandag 6 april 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wanneer komt de ooievaar ongeveer langs? September zo'n beetje?
dank je, en dan nu tijd om met een grote glimlach te gaan slapenquote:
Die trage ooievaars ookquote:Op maandag 6 april 2020 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een trage ooievaar het zal eind oktober worden.
[..]
dank je, en dan nu tijd om met een grote glimlach te gaan slapen
Goedemorgen Diaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Van harte gefeliciteerd just me, wat een leuk nieuws!![]()
![]()
Dank je wel Diaanquote:Op dinsdag 7 april 2020 07:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Van harte gefeliciteerd just me, wat een leuk nieuws!![]()
![]()
Goedemorgen just me.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Zo te zien heb je goed geslapen.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:25 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zat om 05.00 uur beneden, heb het licht zien worden en ben toch nog even op de bank in slaap gevallen.
Geen plannen vandaag dus dat komt goed uit
Ik heb gisteren 3 trays gekocht met violen en die ga ik straks in de tuin zetten. Vrolijkheid alomquote:Op dinsdag 7 april 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is al vroeg.
Dan vandaag maar rustig aan doen.
Je hebt het voorjaar in je bol!quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 trays gekocht met violen en die ga ik straks in de tuin zetten. Vrolijkheid alom
Het is lekker om buiten bezig te zijnquote:
Wat vind jij van de actie om donderdag de vlag uit te steken voor het onderwijsquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Na het planten van de viooltjes moet je toch echt babysokjes enzo gaan breien hoor
quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Na het planten van de viooltjes moet je toch echt babysokjes enzo gaan breien hoor
quote:
Ik ben bij n kleine kwekerij geweest. Er stonden vrijwel geen auto's en dat klopte er was maar 1 andere klant. Ik kon gepast betalen want pinnen kan daar niet .quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
De tuin kan hier ook wel wat kleur gebruiken, maar ik wacht wel tot de aardbeien rijp zijn over een paar maanden, ik ga nu echt niet naar het tuincentrum
Da’s wel relaxed zo. Ik zag op tv ook al oplossingen als een drive through enzoquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben bij n kleine kwekerij geweest. Er stonden vrijwel geen auto's en dat klopte er was maar 1 andere klant. Ik kon gepast betalen want pinnen kan daar niet .
Ook dat is super veilig, iets bij jullie in de buurt ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s wel relaxed zo. Ik zag op tv ook al oplossingen als een drive through enzo
Geen idee. Ik ga alleen naar de supermarkt, de rest vind ik niet nodig, dus dan blijf ik thuis.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ook dat is super veilig, iets bij jullie in de buurt ?
Ik trek dat niet hoor, ik ben blij dat ik gisteren even die plantjes ben wezen kopen dan heb ik vandaag weer wat leuks te doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga alleen naar de supermarkt, de rest vind ik niet nodig, dus dan blijf ik thuis.
Over bollen gesproken... ik wilde bollen kopen online, maar op de site waar ik was, waren ze uitverkocht.quote:
Zullen nog wel ergens bollen online verkopen, toch?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over bollen gesproken... ik wilde bollen kopen online, maar op de site waar ik was, waren ze uitverkocht.
Bij Vreeken’s zaden zullen ze ze toch wel hebben? Zomerbloeiers zouden nu gewoon leverbaar moeten zijn, voorjaarsbollen zijn er pas vanaf septemberquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over bollen gesproken... ik wilde bollen kopen online, maar op de site waar ik was, waren ze uitverkocht.
Oliebollen ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
Had je deze al gezien
https://www.facebook.com/Pasjuhhh/videos/10216582640909414/
Dat iemand tijd heeft om dat te maken.quote:
Oliebollenmeet op 30 december bij Diaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bloembollen...Oliebollen bak ik zelf wel en alleen op 30 december.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
Had je deze al gezien
https://www.facebook.com/Pasjuhhh/videos/10216582640909414/
Jullie zijn welkomquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Oliebollenmeet op 30 december bij Diaan.
Dat postte just me inderdaad net ook.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:15 schreef MadMaster het volgende:
Nu de Efteling gesloten is, moet je toch wat:
https://www.droomplekken.(...)ng-thuis-achtertuin/
OK, ik heb niet de gelegenheid gehad om terug te lezen...quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat postte just me inderdaad net ook.
Voor de eerste keer gelachen vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:15 schreef MadMaster het volgende:
Nu de Efteling gesloten is, moet je toch wat:
https://www.droomplekken.(...)ng-thuis-achtertuin/
quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de eerste keer gelachen vandaag
Klopt. Je mag op je fiets niet op de snelweg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Kreeg net een boete omdat ik niet genoeg afstand hield. Was toch écht anderhalve meter!
Schijnt dat dat weer niet geldt voor de snelweg. Lekker duidelijk weer!
En daar zeiden ze dan weer niks van..quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Je mag op je fiets niet op de snelweg.
Als je maar minimaal 80 km p/u rijdt...quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar zeiden ze dan weer niks van..
Krijgen we weer een donderspeechquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:23 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat er vandaag om 19 uur weer een persconferentie is. Begin dus een half uur later.
Ja, dat zei ik net hier ook al: hij heeft weer last van de persconferentiequote:Op dinsdag 7 april 2020 17:23 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat er vandaag om 19 uur weer een persconferentie is. Begin dus een half uur later.
Het kan me niet donderend genoeg zijn. Ik lees zoveel dingen als: ja, ik heb me er al weken goed aan gehouden, nu moet ik toch echt weer op visitequote:
Ik raak compleet gedemotiveerd door donderspeeches. Ik wil horen dat we het goed doen met zijn allen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het kan me niet donderend genoeg zijn. Ik lees zoveel dingen als: ja, ik heb me er al weken goed aan gehouden, nu moet ik toch echt weer op visite
Hmmm, vanaf 20.00 uur ga ik dan een online whisky proeverij organiseren, dus mijn deelname is niet waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
Ik noem een Doedezemaar, ik noem een MadMaster, ik noem een Elf, ik noem een brother52, ik noem een peaceman en Diaan
Speciaal voor jullie:
https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-popquiz
Sorry Melting. Van jou weet ik helemaal niet hoeveel jij weet
Tof! Maar is het gewoon een kwestie van inloggen lees ik? Je hoeft je niet aan te melden?quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
Ik noem een Doedezemaar, ik noem een MadMaster, ik noem een Elf, ik noem een brother52, ik noem een peaceman en Diaan
Speciaal voor jullie:
https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-popquiz
Daar geloof ik momenteel niet meer in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze te vertellen hebben.... ik hoop nog steeds dat er geen totale lockdown komt.
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof! Maar is het gewoon een kwestie van inloggen lees ik? Je hoeft je niet aan te melden?
Het zou inderdaad op dit moment een rare move zijn, nu de afvlakking heeft ingezet en we het echt niet slechter doen dan landen met een totale lockdown.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar geloof ik momenteel niet meer in.
Denk ook niet dat dat nodig is...
Ik ook niet, maar toch waarom nu dan een persconferentie? Ik kan me niet voorstellen dat we al mogen afbouwen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar geloof ik momenteel niet meer in.
Denk ook niet dat dat nodig is...
Niets voor mij inderdaad. Ik ben helemaal niet bekend met de top2000.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
Ik ook niet, maar er zijn de afgelopen dagen wat zaken gebeurd die het melden waard zijn (bijv. veel minder aanmeldingen voor de Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW) regeling dan verwacht, afname ziekenhuisopnames e.d.) en met het lange, vrije weekend voor de boeg verwacht ik dat wat zaken herhaald worden...quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch waarom nu dan een persconferentie? Ik kan me niet voorstellen dat we al mogen afbouwen.
Nou dat inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn de afgelopen dagen wat zaken gebeurd die het melden waard zijn (bijv. veel minder aanmeldingen voor de Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW) regeling dan verwacht, afname ziekenhuisopnames e.d.) en met het lange, vrije weekend voor de boeg verwacht ik dat wat zaken herhaald worden...
Dat is waar en dat bericht van de NOS is ook een goede!quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn de afgelopen dagen wat zaken gebeurd die het melden waard zijn (bijv. veel minder aanmeldingen voor de Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW) regeling dan verwacht, afname ziekenhuisopnames e.d.) en met het lange, vrije weekend voor de boeg verwacht ik dat wat zaken herhaald worden...
Er voor zorgen dat mensen niet laks worden en tussen pasen en pinksteren alvast dingetjes opzetten omdat ze zich de pleuris vervelen. Daarnaast er voor zorgen dat er meer duidelijkheid gegeven word over de stand van zaken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch waarom nu dan een persconferentie? Ik kan me niet voorstellen dat we al mogen afbouwen.
Even dat schoffeltje iets verder laten gaan dan noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er voor zorgen dat mensen niet laks worden en tussen pasen en pinksteren alvast dingetjes opzetten omdat ze zich de pleuris vervelen. Daarnaast er voor zorgen dat er meer duidelijkheid gegeven word over de stand van zaken.
Er zijn dingen die je niet vaak genoeg herhalen kunt, zoiets als dat het best is om de kinderen buiten te laten spelen, zolang je er maar direct toezicht ophoud en niet zo (zoals vanmiddag dat er twee kleuters op een halver meter aan het toekijken zijn hoe wij een plantsoentje aan het schoffelen zijn), bijvoorbeeld.
Die kinderen zijn niet verantwoordelijk, het zijn de ouders die er op toe moeten zien(ga jij maar een blokje om op je step), daar zou ik zo een frees opzetten, maar dat helpt dan weer niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even dat schoffeltje iets verder laten gaan dan noodzakelijk.
Loslopende kinderen in de supermarkt, die alleen een ijsje komen halen, mogen ze van mij ook verbieden...
Ik zie sowieso geen reden voor kinderen onder, laten we zeggen, 16 om zonder ouderlijk toezicht in de supermarkt te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Even dat schoffeltje iets verder laten gaan dan noodzakelijk.
Loslopende kinderen in de supermarkt, die alleen een ijsje komen halen, mogen ze van mij ook verbieden...
Je zou boven de 12 tenminste het besef moeten kunnen hebben dat het om een ernstige situatie gaat, ookal ben je aan het puberen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen reden voor kinderen onder, laten we zeggen, 16 om zonder ouderlijk toezicht in de supermarkt te zijn.
Ik heb het niet alleen over nu tijdens coronaquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zou boven de 12 tenminste het besef moeten kunnen hebben dat het om een ernstige situatie gaat, ookal ben je aan het puberen.
als de ouders tenminste duidelijk overbrengen hoe ernstig het isquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zou boven de 12 tenminste het besef moeten kunnen hebben dat het om een ernstige situatie gaat, ookal ben je aan het puberen.
Jij grijp ik doel, ja?quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen reden voor kinderen onder, laten we zeggen, 16 om zonder ouderlijk toezicht in de supermarkt te zijn.
Anders doet oma het wel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
als de ouders tenminste duidelijk overbrengen hoe ernstig het is
Natuurlijk niet, deze regeling word gewoon doorgetrokken tot de pinksteren, wat met het afblazen van alle vergunnings evenementen al voorzien had kunnen worden, 2de pinksterdag valt tenslotte op 1 juni.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Niks nieuws dus.
Doorlopen dus mensen, niet stilstaan en zeker niet binnen 1,5 meter van elkaar...
MIjn oudse kleinkind van ruim 5 weet dat er virusjes zijn en die moeten eerst weg en pas daarna kan ze weer naar school en spelen met vriendjes of vriendinnetjes. Het virus is ook heel slecht voor oudere mensen en daarom komen oma en opa niet op bezoek. Heel simpel maar duidelijk.quote:
und rester al la maison!quote:
Hoe worden die mensen eigenlijk geinformeerd ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende toespraak wordt in het Pools, Turks en Arabisch, denk ik
Vergunnings evenementen afblazen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, deze regeling word gewoon doorgetrokken tot de pinksteren, wat met het afblazen van alle vergunnings evenementen als voorzien had kunnen worden, 2de pinksterdag valt tenslotte op 1 juni.
Niet. Want voor hun gelden deze maatregelen niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe worden die mensen eigenlijk geinformeerd ?
Die sturen hun kinderen naar de supermarkten voor ijs, dus ik denk dat ze niet geïnformeerd worden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet. Want voor hun gelden deze maatregelen niet.
Omdat ze dat zelf denken, zoals Mad hierboven al omschrijft.quote:
Niet iedereen over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf denken, zoals Mad hierboven al omschrijft.
Doe ik ook niet.quote:
Dat mag inderdaad niet, er zijn er ook genoeg die zich keurig aan de regels houden.quote:
Dat is ook zo en het is ook wat je zelf ziet en/of meemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Je hebt altijd uitzonderingen. Bij elke groepering.
zie hierbovenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad niet, er zijn er ook genoeg die zich keurig aan de regels houden.
Maar als er ijs gehaald wordt, dan zijn dat niet Willemijn en Karel die krijsend door de gangpaden van de Appie rennen...
Mooi en niet mooi voor ons, aan de ene kant weet ik met wie ik tot 1 juni werk, aan de andere kant hoop ik dat het niet gaat regenen in de komende 2 maanden, want als we dan de boel bij moeten gaan houden heb ik er doorgaans 2-3 seizoensarbeiders bij nodig.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergunnings evenementen afblazen?
Voorlopig geldt er gewoon een verbod op samenscholing tot 1 juni, zoals eerder aangekondigd.
En daarna zal het ook nog niet meteen zoals voorheen worden...
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad niet, er zijn er ook genoeg die zich keurig aan de regels houden.
Maar als er ijs gehaald wordt, dan zijn dat niet Willemijn en Karel die krijsend door de gangpaden van de Appie rennen...
Goed voor de werkgelegenheid, er komen binnenkort wel wat personen beschikbaar...quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mooi en niet mooi voor ons, aan de ene kant weet ik met wie ik tot 1 juni werk, aan de andere kant hoop ik dat het niet gaat regenen in de komende 2 maanden, want als we dan de boel bij moeten gaan houden heb ik er doorgaans 2-3 seizoensarbeiders bij nodig.
Hier woont veel van dat soort en die worden o.a. geïnformeerd per brief. Begeleidende brief in het Nederlands, en alle maatregelen per taal op 1 A4, inclusief plaatjes, in het Nederlands, Engels, Turks, Arabisch, en Pools. Is bij iedereen in de brievenbus gepropt vorige week.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
Aan degenen die vanuit een bijstandssituatie komen heb je mssn bij 1 op de 15 een treffer, maar nu komen er natuurlijk oop wat hoger opgeleiden beschikbaar idd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor de werkgelegenheid, er komen binnenkort wel wat personen beschikbaar...
Risico voor jou ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
Vandaag trouwens te horen gekregen dat iemand bij ons op het werk ook besmet is.
Elk nadeel hep ze voordeel...quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan degenen die vanuit een bijstandssituatie komen heb je mssn bij 1 op de 15 een treffer, maar nu komen er natuurlijk oop wat hoger opgeleiden beschikbaar idd.
Nee, was iemand uit productie. Heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:
fijnquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, was iemand uit productie. Heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Die gaan dit werk niet doen, danwel trekken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor de werkgelegenheid, er komen binnenkort wel wat personen beschikbaar...
Ik leef op bluetooth.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
"Misschien gebruiken we wel bluetooth in die app!"
Ja, dat heb ik standaard uit staan, en dat blijft uit staan.
Dat is ook de reden dat het wekelijks herhaald word, niet omdat er veranderingen zijn, maar gewoon om er voor te zorgen dat mensen niet laks worden, en morgen met duizenden naar buiten gaan omdat er vanavond niks over gezegd is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel goed zo, die regelmatige persconferenties.
Ik kijk/luister met een half oog, maar het gaat om de herhaling van de boodschap.
Hoe je er zelf mee omgaat, mag je zelf weten, maar rekening houden met een ander is je morele plicht.
Niemand kan nog zeggen dat 'ie het niet wist...
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk/luister met een half oog, maar het gaat om de herhaling van de boodschap.
Hoe je er zelf mee omgaat, mag je zelf weten, maar rekening houden met een ander is je morele plicht.
Roel van Velzen juicht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
De 1,5-meter-samenleving. Woord van het jaar alvast.
Minpuntje voor brotherquote:
Je moet gewoon mij als maat nemen met mijn 1.56. Heb je nog 6 cm. speling. Kan niet fout gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat hij na de corona crisis tot 1.49,4 gekrompen is.
Sorryquote:
Wel hoor. Ze mag het tot de voordeur serveren en daar achterlaten.quote:
Roger serveerde van de week ook in zijn achtertuin.quote:
Als er niemand aan de andere kant van het net staat, kan het primaquote:
Je bent ook wel heel jong voor je registratiedatum.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet gewoon mij als maat nemen met mijn 1.56. Heb je nog 6 cm. speling. Kan niet fout gaan.
Zolang het net maar 1,5 meter hoog is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als er niemand aan de andere kant van het net staat, kan het prima
Jeroen of Vera?quote:
Zo te horen Jeroenquote:
Een complete rebirthquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent ook wel heel jong voor je registratiedatum.
Eens en ik vind dat Hugo de Jonge het ook heel goed doet. Hij heeft een goede kennis van zaken en blijft correct bij al die vragen van de journalisten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk/luister met een half oog/oor, maar het gaat om de herhaling van de boodschap.
Live ook zeer de moeite waard al houden ze zich de laatste jaren wel heel erg stil.quote:
Prima muziek om koffie te halen.quote:
Die is afgesloten voor verkeer.quote:
Kunnen zij daar mooi gaan staan spelen.quote:
Ik kijk daar niet meer naarquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik zit net de nieuwste cijfers te kijken, maar in Frankrijk loopt het ook aardig uit de hand![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Ja, ik volg dat altijd wel. Is wel een uitdaging om de cijfers te duiden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kijk daar niet meer naar
Noem het zelfbescherming of kop in het zand steken
In België loopt het meer uit de hand (per persoon)...quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik zit net de nieuwste cijfers te kijken, maar in Frankrijk loopt het ook aardig uit de hand![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Inderdaad. Ik ken ze niet. Klinkt niet verkeerd.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ken ze niet. Klinkt niet verkeerd.
Is een bandje van Anneke van Giersbergen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ken ze niet. Klinkt niet verkeerd.
Ah, die naam ken ik weer wel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een bandje van Anneke van Giersbergen.
Dat is helemaal waar, maar je ziet Frankrijk wel enorm stijgen deze week. België had een hoog aantal doden omdat ze de doden uit verpleegtehuizen waren vergeten mee te tellen. Die zijn er dus vandaag allemaal alsnog bij geteld.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In België loopt het meer uit de hand (per persoon)...
Maar dan nog is het appels met peren vergelijken, omdat er niet een eenduidige cijfermethode is. Elk land heeft weer zijn eigen manier van becijferen. Waar Jantje in land A niet geteld zou worden, zou hij in land B drie keer geteld worden.
Zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Kan het zijn dat de ondertitel Mexico City is?
Het blijven Belgen hè?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, maar je ziet Frankrijk wel enorm stijgen deze week. België had een hoog aantal doden omdat ze de doden uit verpleegtehuizen waren vergeten mee te tellen. Die zijn er dus vandaag allemaal alsnog bij geteld.
DJ11?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
The Wounded - Sunset
Met een Fok!-er op gitaar.
Heb er wel even aan gedacht om er iets van hun bij te proppen maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ed Warby ken ik ook, komt Gorefest ook nog?
Wie van de 3 ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
The Wounded - Sunset
Wiki zit er wel een beetje langs, als ik het baseer op dit nummer:quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
The Wounded - Sunset
En wij maar allemaal hopen dat Brother Conny & De Rekels, Vader Abraham en Frans Bauer ging draaien.quote:
Mocht hij willenquote:
Je vergeet Hepie en Hepiequote:Op dinsdag 7 april 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
En wij maar allemaal hopen dat Brother Conny & De Rekels, Vader Abraham en Frans Bauer ging draaien.
Ik zou het eerder darkwave noemen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wiki zit er wel een beetje langs, als ik het baseer op dit nummer:
Genre(s) gothic rock, gothic metal
De ene Hepie woonde vroeger een dorp verderop bij mij.quote:
Ik heb hier een cd van Cold Pop Culture, een side project van zanger JanChris. Iets toegankelijker, zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb er wel even aan gedacht om er iets van hun bij te proppen maar niet gedaan.
Heb ook maar 1 nummer van ze geloof ik.
En je speelt gitaar?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb met de drummer op de basis- en middelbare school gezeten.
Nee, triangel en ik mocht niet meespelen in de bandquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
I Kissed Charles - Said Camilla Parker Bowles
Fok! band op komst ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
I Kissed Charles - Over Before It had Started Yet
Met een andere Fok!-er op gitaar
Je hoort direct dat het een andere Fok!-er isquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
I Kissed Charles - Over Before It had Started Yet
Met een andere Fok!-er op gitaar
Die zal ik eens opzoeken. Gorefest wel een paar keer zien spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb hier een cd van Cold Pop Culture, een side project van zanger JanChris. Iets toegankelijker, zullen we maar zeggen
Ze zijn een paar keer bij DWDD geweest.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hoort direct dat het een andere Fok!-er is
Charlot Henzen. Niet bekend bij me.quote:
Gelukkig wel op anderhalve meter van elkaar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Twee Drentse bands achter elkaar. Dat hoor je ook niet vaak.
Zo slim zijn Drenten wel!quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig wel op anderhalve meter van elkaar.
Voor de rest hoeven we er niet veel van te verwachten inderdaad.quote:
Ik heb vandaag op radio5 Mooi Wark gehoord, mijn hemel zegquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Twee Drentse bands achter elkaar. Dat hoor je ook niet vaak.
Zegt iemand uit een regio waar men met corona carnaval gaat vierenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor de rest hoeven we er niet veel van te verwachten inderdaad.
Incestueus wereldje, die Nederlandse popmuziek.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:03 schreef brother52 het volgende:
Een deel van deze band komt zo weer voorbij.
Toch wel in de blote kont hè?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op radio5 Mooi Wark gehoord, mijn hemel zeg
Pigmeat of Trio Hell?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:03 schreef brother52 het volgende:
Een deel van deze band komt zo weer voorbij.
Pigmeat moet natuurlijk. Epische band.quote:
Trio Hell kon ik niks van vinden...quote:
Oei, dat klinkt ernstig.quote:
Dan gok ik Pigmeat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Trio Hell kon ik niks van vinden...
Ach dat nummer wordt wel vaker verkracht. Niets nieuws.quote:
Jankobus bass en drum trio had ook nog gekund, of de Suskes....quote:
De Suskes - Mayonaise!quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jankobus bass en drum trio had ook nog gekund, of de Suskes....
Och... meneer leest ook weer eens wat hoor.quote:
Goede avond.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach dat nummer wordt wel vaker verkracht. Niets nieuws.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik kom er achter dat ik ongeveer niks weet van muziek van Nederlandse bodem.
Nou, dit is allemaal geen Top40 materiaalquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Je kent de Boegies uiteraard wel, toch? Toch?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Mehquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kent de Boegies uiteraard wel, toch? Toch?
Oh myquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kassa voor zequote:Op dinsdag 7 april 2020 20:14 schreef brother52 het volgende:
En nu weer muziek
Urban Dance Squad - Demagogue
Fijne avond!quote:
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mehquote:
Ik kende demagogues van de urban dance squad.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende demagogues van de urban dance squad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
(en Meh was de titel van een liedje van de Boegies)
Ik was met wat anders bezig.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wacht nog wel op Diaan voor de tekst van dit nummer.
Zo dan, even een genre-wissel.quote:
Er moest even een verzoekje tussendoorquote:
Nee je kunt alleen je temperatuur gegevens dan niet doorgeven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor wie is de check?
- U heeft een koortsthermometer.
Heb ik niet.
Ik ga dood
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee je kunt alleen je temperatuur gegevens dan niet doorgeven.
Dramaqueen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |