SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 6 april 2020 20:57 schreef Symphonic het volgende:
De Nederlandse versie, nog beter![]()
Canyon Als ik maar bij jou ben
Ik welquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:57 schreef Symphonic het volgende:
De Nederlandse versie, nog beter![]()
Canyon Als ik maar bij jou ben
Ik acht de kans klein. Maar ik verwacht wel in de duistere spelonken van de Nederlandse muziek terecht te komen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat brother ons morgen niet op dergelijke covers trakteert
Dit!quote:
Wees maar gerust, al zit er wel een cover bij.quote:Op maandag 6 april 2020 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat brother ons morgen niet op dergelijke covers trakteert
Er zal weinig hitmateriaal bij zitten maar verzoekjes zijn welkom morgen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein. Maar ik verwacht wel in de duistere spelonken van de Nederlandse muziek terecht te komen.
Natuurlijk. Matia ook.quote:
Oh, wat ontzettend leuk nieuws. Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Oh... dit is zo bizar gaaf
Er komt weer een kabouter bij Junior
Ze gingen net video-bellen om het te zeggen, het is nog pril, 12 weken maar ik kreeg wel een echo te zienquote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wat ontzettend leuk nieuws. Gefeliciteerd!!!
12 weken is niet meer zo heel pril, toch. Alles goed met je schoondochter?quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ze gingen net video-bellen om het te zeggen, het is nog pril, 12 weken maar ik kreeg wel een echo te zien
quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ze gingen net video-bellen om het te zeggen, het is nog pril, 12 weken maar ik kreeg wel een echo te zien
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Ze is alleen misselijk en dat heeft ze dus goed verborgen weten te houden voor me. Maar ik vergeef het zequote:Op maandag 6 april 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
12 weken is niet meer zo heel pril, toch. Alles goed met je schoondochter?
Van harte!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Hopelijk is die misselijkheid wel snel weg nu. En fijn dat het zo'n verrassing is gebleven.quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ze is alleen misselijk en dat heeft ze dus goed verborgen weten te houden voor me. Maar ik vergeef het ze
Gefeliciteerd omi!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Dat mag niet... niet aan je gezicht komen!quote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef just me het volgende:
Volgens mij heb ik 3 minuten met mijn hand voor mijn mond gestaan
quote:Op maandag 6 april 2020 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag niet... niet aan je gezicht komen!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Wanneer komt de ooievaar ongeveer langs? September zo'n beetje?quote:Op maandag 6 april 2020 22:37 schreef just me het volgende:
ik zit nog steeds te stuiteren
![]()
Ik wist wel dat ze graag nog een kaboutertje wilde hebben maar als 'n goede oma heb ik er nooit naar gevraagd
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef just me het volgende:
Het is een trage ooievaar het zal eind oktober worden.quote:Op maandag 6 april 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wanneer komt de ooievaar ongeveer langs? September zo'n beetje?
dank je, en dan nu tijd om met een grote glimlach te gaan slapenquote:
Die trage ooievaars ookquote:Op maandag 6 april 2020 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een trage ooievaar het zal eind oktober worden.
[..]
dank je, en dan nu tijd om met een grote glimlach te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |