quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
En hoequote:
Triest dat je het zolang hebt moet verbergen.quote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou op je 40e uit de kast komen
Forever Bi Lifequote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou op je 40e uit de kast komen
Datquote:Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Chocolade en drop: is dat een gay-code voor bepaalde voorkeuren en/of technieken?
Dat het niet zou klikken. Niet zijn type. Daarom ging hij vodka zuipen.quote:Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, wat zag hij meteen? Dat het meteen zou klikken?
Nee, juist niet.quote:Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, wat zag hij meteen? Dat het meteen zou klikken?
moEeLijke JeuGdquote:
Haha hoezo? Is toch aandoenlijk en schattig. Gevoelige vrouwen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:01 schreef Poefbank het volgende:
Zo’n grietje gaat je emotioneel helemaal slopen
Dat doet hij toch, maximaal op een zuipen zettenquote:Op maandag 6 april 2020 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Tja, maak er dan het beste van in plaats van de botte lul uitte hangen alsof je bij je vervelende schoonouders op verjaardagsvisite bent.
Dat gaat je tegenstaan.quote:Op maandag 6 april 2020 20:03 schreef Plots het volgende:
[..]
Haha hoezo? Is toch aandoenlijk en schattig. Gevoelige vrouwen.
Je hebt een punt.quote:Op maandag 6 april 2020 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet hij toch, maximaal op een zuipen zetten
Misschien heb ik het verkeerd maar als twee homo’s geen match zijn, is het ook teveel moeite om nog aardig tegen elkaar te doenquote:Op maandag 6 april 2020 20:05 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Die twee homo's zijn gewoon een sketch, kan niet anders.
Krijgt de kans nietquote:Op maandag 6 april 2020 20:08 schreef snoesje45 het volgende:
Zij maakt wel het gesprek, die jongen antwoord alleen
Dat maakt niet uit, als ze dat beide graag willen, prima toch.quote:Op maandag 6 april 2020 20:08 schreef snoesje45 het volgende:
Hallo, als ze elkaar tijdens het cruisen tegenkomen is dat ook geen probleem.quote:Op maandag 6 april 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het verkeerd maar als twee homo’s geen match zijn, is het ook teveel moeite om nog aardig tegen elkaar te doen
Ja zat net te denken, zij stelt veel vragen, maar het is nogal eenrichtingsverkeerquote:Op maandag 6 april 2020 20:08 schreef snoesje45 het volgende:
Dat zijn valse nichten. De hele wereld moet om hen draaienquote:Op maandag 6 april 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het verkeerd maar als twee homo’s geen match zijn, is het ook teveel moeite om nog aardig tegen elkaar te doen
quote:
Dan ben je ook twee dagen te lang gebleven. Wel een leuk meisje.quote:Op maandag 6 april 2020 20:07 schreef Caland het volgende:
Volgens mij word je na 3 dagen gillend gek van die griet
quote:Op maandag 6 april 2020 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan ben je ook twee dagen te lang gebleven. Wel een leuk meisje.
quote:
Hij noemt het altijd anders, namelijk 'huiskamer'.quote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Jje ziet gewoon dat Hans liegt.. Met zijn nog nooit van gehoord..
Ja dat spreekt dan wel weer voor haarquote:Op maandag 6 april 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
Ze is wel lekker duidelijk op het einde in elk geval
Vooral bij het afrekenen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
Ze is wel lekker duidelijk op het einde in elk geval
Wat was haar naam nou?quote:Op maandag 6 april 2020 20:13 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Ja, wat een vuile trut is ze :/
Dat zijn de ergstenquote:Op maandag 6 april 2020 20:13 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Ja, wat een vuile trut is ze :/
Het zal de regie wel zijn die dat heeft gezegd, maar echt wat nep.quote:Op maandag 6 april 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja, dit ligt er een beetje teveel bovenop met al die telefoontjes
Muricana?quote:
quote:
En totaal geen idee dat hij haar verhalen helemaal niks vindt.quote:
Oooh, zo dik is ze niet. :pquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Knapt ze anders uit haar jurk? Blijven staan
Dan scheurt de schminkquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Knapt ze anders uit haar jurk? Blijven staan
Wat kan dan ooit een reden zijn om te blijven staan?quote:
Zeker bij zo'n zweefteef.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Linkse bioloog hippie wil splitten natuurlijk
Gelijkheid 4 all
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Linkse bioloog hippie wil splitten natuurlijk
Gelijkheid 4 all
Elke vrouw knapt af als dat zijn reden is.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker zijn haar over z'n inhammen gestyled.
''Maar ik ben 27.''quote:
Wat maakt werk nou uit...quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Met een ICT-baan scoor je niet, vriend.
Was een niet-geslaagd grapje, al denk ik dat werk best doorslaggevend kan zijn als het ongeveer in de buurt komt met elkaar.quote:
Ik denk al, wat mis ik, maar ik loop een paar minuten achterquote:
Dat zou heel goed kunnen ja (tenzij die ene een meer meisjesachtig type zoekt).quote:
Leuke meiden ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Kijk dit is leuk, geen valse, dominante lesbo's, gewoon normaal doen, tikkeltje verlegenheid.
Zie je niet vaak.
Je mag straks best gaan hunten op Instaquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Militair-meisje vind ik wel wat hebben, best direct, maar niet te dominant.
hmm
Geile broek ook.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Militair-meisje vind ik wel wat hebben, best direct, maar niet te dominant.
hmm
Dat heb ik allemaal niet johquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag straks best gaan hunten op Insta
Ik zag d'r als eerst, Plots!quote:
Niet?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:11 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een wijf!!! Je hoeft toch niet te trouwen bij een volgende date![]()
Er moet minstens geneukt wordenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:11 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een wijf!!! Je hoeft toch niet te trouwen bij een volgende date![]()
Geen ICT'er nee.quote:
Nu de update nogquote:
quote:
Want?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:17 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Godverdomme wat een kutland is dit toch
Told youquote:
quote:
Daarom ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:20 schreef RipCity het volgende:
De Engelse eindigen in huwelijken en baby’s en Nederlanders komen niet eens tot een 2de date
Dit wel.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Haar ogen: ze heeft geen klik
Inb4: hoe weeeeeet ze dat na 1 minuut
Ze mogen niet doen aan vleeskeurig.quote:
quote:
Arme manquote:
Die met die servetten is zelden van toepassing, denk ik?quote:
Van de week nog een keertje gehoord, en het is een corner vlak dus die zijn zeer waardevol :pquote:Op woensdag 8 april 2020 19:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die met die servetten is zelden van toepassing, denk ik?
Man dat was giftig. Samen met die clown was datquote:Op woensdag 8 april 2020 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kip
Ik heb nog een trauma van die vogelkip van laatst
“Hij is een enorme goedzak” belooft niet veel goedsquote:Op woensdag 8 april 2020 19:45 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Lieve Heer, laat haar alstublieft niet zeggen dat ze het gezellig vond en mij niets meer dan een kameraad vindt."
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:45 schreef itchycoo het volgende:
[..]
“Hij is een enorme goedzak” belooft niet veel goeds
Ik keek op Googlequote:Op woensdag 8 april 2020 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Deze kale lijkt op Kyle Anderson
Werken moet in je aard liggenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:48 schreef Oostblokkert het volgende:
Al 17 jaar in de gevolgen van een burnout.
Sympathieke uitstraling ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Deze kale lijkt op Kyle Anderson
quote:
quote:
Hij ging meteen naar de goeiequote:
NounounounouNinequote:
Dat of gewoon de zenuwen.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:51 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Enige spanning was in je strakke broek, gozer.
Veel te empathisch. Zo’n man die is opgevoed door vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |