klopt maar dan ben je je stufie ook kwijt. En het mooie is dat we wel gewoon collegegeld moeten dokken van ¤416 om de maand. En ik heb nu geen werk. Dus hoe zou ik dat moeten betalen dan naast mn huur zorgverzekering andere vaste lasten enz.quote:Op maandag 6 april 2020 15:33 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Je kan je studentenov gewoon tijdelijk stopzetten
Ieder voor zich. Heb ook gelijk mijn flex-ns abonnement opgezegd. Scheelt toch weer 100e per maand.quote:Op maandag 6 april 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
Dan blijf ik Basic Fit gewoon doorbetalen, straks kan je straks helemaal niks meer als iedereen zijn geld terug vraagt
quote:Op maandag 6 april 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
Dan blijf ik Basic Fit gewoon doorbetalen, straks kan je straks helemaal niks meer als iedereen zijn geld terug vraagt
quote:Levert dit keuzestress op? Wanneer we geen keuze van jou ontvangen hebben, op het moment dat de clubs weer open zijn, krijg je automatisch de 'Geld terug als korting' optie.
Basic fit is fucking rijk, die hebben jouw twee tientjes niet nodigquote:Op maandag 6 april 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
Ehh. Nu ben je niet serieus, toch?quote:Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Basic fit is fucking rijk, die hebben jouw twee tientjes niet nodig
https://www.telegraaf.nl/(...)st-op-met-betaaltrucquote:Op maandag 6 april 2020 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ehh. Nu ben je niet serieus, toch?
Laten we het er maar op houden dat je nog op school zit en nog moet lerenquote:Op maandag 6 april 2020 15:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)st-op-met-betaaltruc
Basic fit is niet je lokale sportschooltje wat zomaar over de kop kan gaan.
Meneer die zegt dat andere mensen het leven niet waard zijn wil mij de les lezen ja?quote:Op maandag 6 april 2020 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat je nog op school zit en nog moet leren.
Duo werkt totaal niet mee. Ik wilde terugbetalen van de schuld stopzetten. Maar dat kan alleen door je aflossingsvrije maanden te gebruik.quote:Op maandag 6 april 2020 15:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
klopt maar dan ben je je stufie ook kwijt. En het mooie is dat we wel gewoon collegegeld moeten dokken van ¤416 om de maand. En ik heb nu geen werk. Dus hoe zou ik dat moeten betalen dan naast mn huur zorgverzekering andere vaste lasten enz.
quote:Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt, duo is ijskoud.quote:Op maandag 6 april 2020 15:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Duo werkt totaal niet mee. Ik wilde terugbetalen van de schuld stopzetten. Maar dat kan alleen door je aflossingsvrije maanden te gebruik.
Vond het niet echt coulant.
Nou nee, die kunnen de centjes wel gebruiken hoor.quote:Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoeveel vreemd vermogen ze hiervoor aan hebben moeten trekken?quote:Op maandag 6 april 2020 15:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)st-op-met-betaaltruc
Basic fit is niet je lokale sportschooltje wat zomaar over de kop kan gaan.
Nou niet per se de les lezen maar als je niet begrijpt dat wat je zeg nogal dommig is dan houdt 't wel op eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2020 15:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Meneer die zegt dat andere mensen het leven niet waard zijn wil mij de les lezen ja?
Volgens mij kun je dat individueel gewoon aan/uit zetten op de duo website.quote:Op maandag 6 april 2020 15:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
klopt maar dan ben je je stufie ook kwijt. En het mooie is dat we wel gewoon collegegeld moeten dokken van ¤416 om de maand. En ik heb nu geen werk. Dus hoe zou ik dat moeten betalen dan naast mn huur zorgverzekering andere vaste lasten enz.
Nee ik heb gebeld met duo. Het is of alles aan of alles uit.quote:Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat individueel gewoon aan/uit zetten op de duo website.
De beste inschatting van het RIVM was wel dat men carnaval in kleine groepjes viert.quote:Op maandag 6 april 2020 14:44 schreef houdafstand het volgende:
Gelet op de cijfers van Noord-Brabant denk ik dat het een goede keuze is geweest om eerst de maatregelen in Brabant in te laten gaan en daarna pas in de rest van het land.
Rond 15 maart was er in de rest van het land immers niet zoveel aan de hand.
Eigenlijk is het alleen in de carnaval-vierende provincies echt uit de hand gelopen. In de overige provincies is er gewoon tijdig ingegrepen.
Toch best goed ingeschat door het RIVM.
quote:Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De beste inschatting van het RIVM was wel dat men carnaval in kleine groepjes viert.
Die mensen die niet besmet willen worden dan toch thuisblijven voor mensen die zich nergens iets van aan willen trekken. Bijvoorbeeld door de middag of ochtend voor zichzelf opeisen.quote:Op maandag 6 april 2020 14:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
A wellicht, maar B kan andere mensen besmetten, dus nee.
quote:Op maandag 6 april 2020 15:01 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Er is gewoon onderzoek naar gedaan dat mondkapjes druppels tegenhouden, waardoor er minder druppels in de lucht zitten.
Het is heel simpel.
Hoe sneller we mondkapjes gaan dragen, hoe sneller we weer een stukje van ons normale leven terugkrijgen.
quote:Op maandag 6 april 2020 15:27 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
De R(0) zal dan ook boven de 1 komen als je alles weer opengooit zonder mondkapjes.
bron voor je beweringen ?quote:Op maandag 6 april 2020 14:53 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ga eens een Hong Kong, Taiwan of Zuid-Korea kijken. Daar zie je dat het werkt, én dat mensen ze zonder problemen massaal dragen.
En hoe zit het met de stufi dan?quote:Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ik heb gebeld met duo. Het is of alles aan of alles uit.
Epidemisch is dat welzeker het geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |