Snap ik wel ja.quote:Op maandag 6 april 2020 16:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat was in dit geval echt anders.
Ik heb ook z'n situatie gehad waarin de dame mij meer wilde dan ik haar, en ergens was dat wel leuk, maar tegelijkertijd ben je dat na een tijdje ook wel zat.
Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Dat is ook waarom ik als vrouw vroeger dus niet op mannen als jou viel, maar juist op onzekere mannen. Maar die zijn er veel minder dan onzekere vrouwen heb ik het idee. Oprecht onzekere mannen dan, niet diegenen die onzeker spelen omdat ze sex/aandacht willen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid.quote:Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.
Dat het iemand niet interesseert waar ze uit eten gaat is inderdaad echt een goede reden om een relatie af te breken. Dan is je relatie dus al totaal niks waard en geef je helemaal niks om die persoon, en zoek je gewoon een excuus om ermee te kappen.quote:Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.
Oh sure, maar die vragen stelt ze ook. Echt op alles. En ik krijg natuurlijk alleen maar mee wat ik mee krijg als ik erbij ben he, maar ík zou daar dus niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 6 april 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid.![]()
Ik doel meer op de voorbeelden van vrouwen die zeggen: Vind je me nog wel leuk? Vond je m'n lingerie wel sexy? Vond je het eten dat ik gekookt heb wel echt lekker? Etc.
Maar vind je dat aantrekkelijk dan? Dat ze zulke dingen constant vraagt?quote:Op maandag 6 april 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid.![]()
Ik doel meer op de voorbeelden van vrouwen die zeggen: Vind je me nog wel leuk? Vond je m'n lingerie wel sexy? Vond je het eten dat ik gekookt heb wel echt lekker? Etc.
Ik vind het ergens wel lief ja, kan niet helemaal uitleggen waarom. Maar het heeft als nadeel dat dat soort types vaak niet heel uitdagend in bed zullen (of durven) te zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar vind je dat aantrekkelijk dan? Dat ze zulke dingen constant vraagt?
Wat ik dan juist aantrekkelijk vind is als ze bijvoorbeeld qua lingerie iets koopt waarvan zij denkt dat ik het wel sexy zal vinden, maar niet dat ze er constant om vraagt.
Ik herken dit allemaal, behalve dat ze in bed op zich wel dingen durfde.quote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Cockwhale het volgende:
Een beetje onzeker en/of verlegen vind ik niet erg. Erg onzeker vind ik onaantrekkelijk. Vaak hebben die vrouwen moeite met naakt zijn (en daar vrij in te voelen), zich sexy te kleden en openlijk te flirten. Ook zijn ze vaker terughoudend in bed, zijn ze aanhankelijker/plakkerig, zijn ze te vaak bevestiging nodig en onzeker over loyaliteit (jaloers).
Zelfverzekerde vrouwen zijn niet per definitie dominant. En onzekere vrouwen niet per definitie lief/aardig.
Hm, interessant. Herken wel veel dingen ja. Aanhankelijk en plakkerig vind ik zelf overigens niet zo'n probleem.quote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Cockwhale het volgende:
Een beetje onzeker en/of verlegen vind ik niet erg. Erg onzeker vind ik onaantrekkelijk. Vaak hebben die vrouwen moeite met naakt zijn (en daar vrij in te voelen), zich sexy te kleden en openlijk te flirten. Ook zijn ze vaker terughoudend in bed, zijn ze aanhankelijker/plakkerig, zijn ze te vaak bevestiging nodig en onzeker over loyaliteit (jaloers).
Zelfverzekerde vrouwen zijn niet per definitie dominant. En onzekere vrouwen niet per definitie lief/aardig.
Verschrikkelijk. Sowieso als ze heel erg bezig zijn met hun lichaam en hoe dat er uit zou moeten zien.quote:Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Voor de mannen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.
Controle over iemand willen in een relatie, klinkt niet heel gezond. Eerder een afknapper dan een aantrekkelijke eigenschap, tenzij je zelf al wat onzeker bent.quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.quote:Op maandag 6 april 2020 17:26 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Controle over iemand willen in een relatie, klinkt niet heel gezond. Eerder een afknapper dan een aantrekkelijke eigenschap, tenzij je zelf al wat onzeker bent.
Nou, whoohooquote:Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.
Dat komt toch op hetzelfde neer?quote:Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.
Daar zijn toch speciale sites voor? Ik zou zeggen ga daarop zitten en val andere vrouwen die net als ik waarschijnlijk juist van hun onzekerheid afwillen ipv dat een man het als machtsmiddel ziet er niet mee lastigquote:Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:
Je vat het veel te negatief op. Ik vind het fijn als ik in een relatie de broek aan heb en het idee heb dat ik iets voor de ander kan betekenen.quote:Op maandag 6 april 2020 18:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Daar zijn toch speciale sites voor? Ik zou zeggen ga daarop zitten en val andere vrouwen die juist van hun onzekerheid afwillen ipv dat een man het als machtsmiddel ziet er niet mee lastig
Je wilt ze dus redden?quote:Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Generationalpha het volgende:
Je vat het veel te negatief op. Ik vind het fijn als ik in een relatie de broek aan heb en het idee heb dat ik iets voor de ander kan betekenen.
Met een grote auto straal je macht uitquote:Op maandag 6 april 2020 15:42 schreef Sigaartje het volgende:
Verschrikkelijk als het om erotiek gaat. Ik val op vrouwen met persoonlijkheid die duidelijk achter zichzelf staan. Die krachtig zijn.
[ afbeelding ]
Het moet niet doorslaan en wat jij beschrijft valt onder doorslaan.quote:Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Voor de mannen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.
Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk wel aantrekkelijk vind, ook omdat het voor jezelf automatisch een wat dominantere positie creëert. Hoe denken jullie hierover?
Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als ik die persoon zelf interessant vind en wil dan maakt dat toch niets uit?quote:Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.
Dat geeft je geen macht, integendeel. Jij bent degene die moet bevestigen, die moet bepalen, die moet blijven appen. Dat geeft haar juist macht over jou.
Just my two cents.
En dan blijf je er 3 jaar bij voor een auto?quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex). Een maand nadat ik een auto van de zaak kreeg, ben ik weer op mezelf gaan wonen.
Nahh. Beter ga je een relatie aan met mensen die een gezond zelfbeeld hebben, die kunnen namelijk hun partners ook in hun waarde laten zonder alles op zichzelf te betrekken.
Maar materieel van iemand profiteren is wel prima?quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex).
Wat een nonsens weer van de fok! psychologen zeg. Niet te doen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.
Dat geeft je geen macht, integendeel. Jij bent degene die moet bevestigen, die moet bepalen, die moet blijven appen. Dat geeft haar juist macht over jou.
Just my two cents.
Ik wilde wel een auto kopen maar dat mocht niet.. en ik ben daar lang in meegegaan omdat ik hem niet voor z'n kop wilde stoten.quote:Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En dan blijf je er 3 jaar bij voor een auto?
Voor 1500 euro heb je al een auto waar je een tijdje mee vooruit kan.
Hij is financieel bepaald niet slechter geworden van mij, laat ik het daar maar op houden.quote:Op maandag 6 april 2020 21:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar materieel van iemand profiteren is wel prima?
Dit klinkt typisch als zo'n verhaal waarbij hij waarschijnlijk totaal het tegenovergestelde zal beweren dan jouw versie als men er naar zou vragen.quote:Op maandag 6 april 2020 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wilde wel een auto kopen maar dat mocht niet.. en ik ben daar lang in meegegaan omdat ik hem niet voor z'n kop wilde stoten.
[..]
Hij is financieel bepaald niet slechter geworden van mij, laat ik het daar maar op houden.
Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden. Eerlijk is eerlijk, we hebben ook wel leuke momenten gehad hoor, maar na een paar jaar zetten de leuke momenten gewoon niet meer genoeg zoden aan de dijk om alle negativiteit op te vangen. En dan doet zich een mooie kans voor op het werk en laat je je niet meer tegenhouden. In mijn geval betekende het ook nóg meer uren draaien, waar ik al veel gezeik over had met hem. Nahhh, een keer houdt het op met jezelf opofferen.
Ik voel me er geen moment schuldig over, ik heb hem prima behandeld en ik ben eerlijk geweest. Ik had hooguit 6 maanden eerder moeten vertrekken maar ook in die 6 maanden heb ik nog van alles geprobeerd.
Ik snap niet dat je dit zo persoonlijk opvat.quote:Op maandag 6 april 2020 22:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Houd eens op met je persoonlijke aanvallen. Niet nodig.
Om er vervolgens zelf met gestrekt been in te vliegen.quote:Op maandag 6 april 2020 22:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit klinkt typisch als zo'n verhaal waarbij hij waarschijnlijk totaal het tegenovergestelde zal beweren dan jouw versie als men er naar zou vragen.
Je klinkt nogal gefrustreerd.
Jij bent echt raar. Lees je eigen quotes eens terug:quote:Op maandag 6 april 2020 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dit zo persoonlijk opvat.
quote:Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS.
Ik laat de mods het wel even opschonen hier want dit gaat nergens over.quote:Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.
Niveau basisschool is weer bereikt. 'Ik ga het de juf vertellen!!'quote:Op maandag 6 april 2020 23:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij bent echt raar. Lees je eigen quotes eens terug:
[..]
[..]
Ik laat de mods het wel even opschonen hier want dit gaat nergens over.
Je doet maar normaal.quote:Op maandag 6 april 2020 23:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niveau basisschool is weer bereikt. 'Ik ga het de juf vertellen!!'
Ben je in het echte leven ook zo overgevoelig?
Je opent een topic en ik deel mijn eigen ervaringen. Dat jij dat als beledigend opvat, is jouw eigen probleem. Niet het mijne.quote:
Lees je eigen posts eens terug.quote:Op maandag 6 april 2020 23:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je opent een topic en ik deel mijn eigen ervaringen. Dat jij dat als beledigend opvat, is jouw eigen probleem. Niet het mijne.
Mwah, het klopt wel aardig. Je kunt wel denken dat je controle over haar hebt door bevestiging te geven, maar de vraag wordt door iemand anders geïnitieerd. Maar goed, als je je gram denkt te kunnen halen door controle over iemand te hebben en zo het idee hebt dat je 'lekker dominant bent' moeten er nog wel meer rode lampjes gaan branden over de houdbaarheid en legitimiteit van de relatie.quote:Op maandag 6 april 2020 21:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat een nonsens weer van de fok! psychologen zeg. Niet te doen.
Done. Wil je dat ik m'n excuses aanbied of zo?quote:Op maandag 6 april 2020 23:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens terug.
quote:Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef Seven. het volgende:
Doe wat aan je zelfbeeld, TS. Je zelfbeeld kleurt je wereldbeeld dusdanig dat je blijkbaar denkt dat alleen onderdanige vrouwtjes bij je willen blijven. Met zulke issues zul je nooit een veilige gezonde relatie aan kunnen gaan.
Zo. Diepe issues.quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex). Een maand nadat ik een auto van de zaak kreeg, ben ik weer op mezelf gaan wonen.
Nahh. Beter ga je een relatie aan met mensen die een gezond zelfbeeld hebben, die kunnen namelijk hun partners ook in hun waarde laten zonder alles op zichzelf te betrekken.
Praat je nu tegen je ex of TS? #dtvquote:Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef Seven. het volgende:
Doe wat aan je zelfbeeld, TS. Je zelfbeeld kleurt je wereldbeeld dusdanig dat je blijkbaar denkt dat alleen onderdanige vrouwtjes bij je willen blijven. Met zulke issues zul je nooit een veilige gezonde relatie aan kunnen gaan.
Onzekere mensen zijn kut inderdaad. En onzekerheid is aanstekelijk, geen onzekere mensen in mijn omgevingquote:Op dinsdag 7 april 2020 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik vind onzekere vrouwen onaantrekkelijk. Puur vriendschappelijk omgaan is ook onmogelijk. Heb sowieso een hekel aan onzekere mensen, dus ook mannen.
Ik was vroeger degene die in dit soort onveilige relaties terecht kwam omdat ik een laag zelfbeeld had, klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Praat je nu tegen je ex of TS? #dtv
Wordt tijd om die shit te verwerken meid.quote:Op dinsdag 7 april 2020 02:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik was vroeger degene die in dit soort onveilige relaties terecht kwam omdat ik een laag zelfbeeld had, klopt.
Ik ben uiteindelijk een half jaar te lang gebleven, en in die tijd heb ik er nog serieuze moeite voor gedaan terwijl ik eigenlijk wel wist dat het niet beter zou worden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:55 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zo. Diepe issues.
Maar je bent dus drie jaar bij je ex gebleven zodat je zijn auto kon blijven gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |