Is toch niet gek als dat de regels zijn? Zolang wij Belgen nog accepteren vind ik niet gek dat ze hier komen shoppen.quote:Op maandag 6 april 2020 13:05 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zelf ben woonachtig in een grensgebied met België.
Afgelopen weekend viel het mij op hoeveel Belgen er in Nederland waren voor boodschappen en andere zaken.
Wij Nederlanders mogen de grens niet over om bv te tanken, maar andersom mag het wel.
Beetje hypocriet van die Bellen.
Ik neem het de inwoners van België ook niet kwalijk, maar wel de Belgische autoriteiten.quote:Op maandag 6 april 2020 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is toch niet gek als dat de regels zijn? Zolang wij Belgen nog accepteren vind ik niet gek dat ze hier komen shoppen.
Op zich wel gek, ze proberen besmetting over de grens tegen te gaan, dus wij kunnen niet bij hen komen om ze te besmetten. Maar ze kunnen het wel zelf ophalen, waardoor ze het alsnog over de grens trekken. Half open heeft zo ook geen zin.quote:Op maandag 6 april 2020 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is toch niet gek als dat de regels zijn? Zolang wij Belgen nog accepteren vind ik niet gek dat ze hier komen shoppen.
Dit!!quote:Op maandag 6 april 2020 13:08 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Op zich wel gek, ze proberen besmetting over de grens tegen te gaan, dus wij kunnen niet bij hen komen om ze te besmetten. Maar ze kunnen het wel zelf ophalen, waardoor ze het alsnog over de grens trekken. Half open heeft zo ook geen zin.
Dat staat ze verder vrij natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2020 13:13 schreef Za het volgende:
Indien de WHO morgen mondkapjes gaat adviseren, kan het RIVM dan nog steeds volhoudstaan met het handen wassen advies?
Waarom niet?quote:Op maandag 6 april 2020 13:13 schreef Za het volgende:
Indien de WHO morgen mondkapjes gaat adviseren, kan het RIVM dan nog steeds volhoudstaan met het handen wassen advies?
Zeker de komende twee weken wel ja.quote:Op maandag 6 april 2020 13:13 schreef Za het volgende:
RIVM mag natuurlijk zelf beleid bepalen, dat doen ze al de hele tijd. Over twee weken draaien ze dan wel weer bij, zoals vaak.quote:Op maandag 6 april 2020 13:13 schreef Za het volgende:
Dit.quote:Op maandag 6 april 2020 13:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
RIVM mag natuurlijk zelf beleid bepalen, dat doen ze al de hele tijd. Over twee weken draaien ze dan wel weer bij, zoals vaak.
Yep. Zo gaat dat.quote:Op maandag 6 april 2020 13:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
RIVM mag natuurlijk zelf beleid bepalen, dat doen ze al de hele tijd. Over twee weken draaien ze dan wel weer bij, zoals vaak.
Belgen mogen in principe ook niet naar Nederland. Maar inderdaad, dat gebeurt. Zoals er ook nog veel Nederlanders naar België gaan.quote:Op maandag 6 april 2020 13:05 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zelf ben woonachtig in een grensgebied met België.
Afgelopen weekend viel het mij op hoeveel Belgen er in Nederland waren voor boodschappen en andere zaken.
Wij Nederlanders mogen de grens niet over om bv te tanken, maar andersom mag het wel.
Beetje hypocriet van die Belgen.
Bron?quote:Op maandag 6 april 2020 13:17 schreef Pumpalov het volgende:
Belgen mogen in principe ook niet naar Nederland.
Overschotten uit China.quote:Op maandag 6 april 2020 13:19 schreef Momo het volgende:
Gaan ze dan ergens miljoenen mondkapjes vandaan toveren?
Men zal in Nederland toch niet zo extreem achterlijk zijn dat het overal waar doorgevoerd prima verloopt maar dit in Nederland niet het geval zou zijn?quote:Op maandag 6 april 2020 13:19 schreef Kyran het volgende:
Indien men ook hier uiteindelijk overgaat tot het gebruik van mondkapjes moet er wel echt HEEL duidelijk gecommuniceerd worden.
Men moet heel goed begrijpen waar het voor dient, dat je niet 100% veilig bent en je nog steeds aan alle andere regels moet houden. Anders gaat het niet werken en kan het zelfs voor meer besmettingen zorgen.
Helaas is duidelijk communiceren dan weer niet hun sterkste kant.quote:Op maandag 6 april 2020 13:19 schreef Kyran het volgende:
Indien men ook hier uiteindelijk overgaat tot het gebruik van mondkapjes moet er wel echt HEEL duidelijk gecommuniceerd worden.
Men moet heel goed begrijpen waar het voor dient, dat je niet 100% veilig bent en je nog steeds aan alle andere regels moet houden. Anders gaat het niet werken en kan het zelfs voor meer besmettingen zorgen.
Geen idee, maar het moet in ieder geval voorkomen worden en goede communicatie is echt belangrijk.quote:Op maandag 6 april 2020 13:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Men zal in Nederland toch niet zo extreem achterlijk zijn dat het overal waar doorgevoerd prima verloopt maar dit in Nederland niet het geval zou zijn?
laat dan maar gewoon zitten.....we weten hoe de communicatie isquote:Op maandag 6 april 2020 13:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen idee, maar het moet in ieder geval voorkomen worden en goede communicatie is echt belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |