Erg jammer. Ik ga vooral zijn UI missen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast van 980 euro aan boodschappen.
Zo zal hij herinnerd worden.
VBL SC kennende komen ze altijd wel terug met een nieuwe accountquote:Op maandag 6 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik ga vooral zijn UI missen.
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL SC kennende komen ze altijd wel terug met een nieuwe account
Laat mij hier buiten ja.quote:Op maandag 6 april 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.
@:ggmm @:scrummie2.1 wat vinden jullie hiervan?
Een goede FA weet wat de users willen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.
@:ggmm @:scrummie2.1 wat vinden jullie hiervan?
Ja of nee, en ja of nee.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wilde Kapi echt van zijn account af? Wanneer kunnen we hem terug verwachten?
Ik heb geen idee Lenny, anoniem maken gaat niet via mij en als dat wel zo was kon ik er ook niks over zeggen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DIT DURFDE JE NIET TE ZEGGEN TOEN HIJ NOG EEN ACCOUNT HAD HEquote:Op maandag 6 april 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
Welke debiel haalt er nou voor 980 euro aan boodschappen vanwege een griepje
lekker zinnetje met shift maatquote:Op maandag 6 april 2020 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
DIT DURFDE JE NIET TE ZEGGEN TOEN HIJ NOG EEN ACCOUNT HAD HE
(shift)
sta ik sowieso achterquote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
COR / Oproep aan radiostations: draai alleen muziek van Nederlandse bodem
@:jancees
Die mensen in COR zullen hem niet begrijpenquote:Op maandag 6 april 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Graag wel alleen in VBL vrijlaten dan. In COR houdt ie het nog geen uur vol.
Al op Twitter behandeld.quote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
COR / Oproep aan radiostations: draai alleen muziek van Nederlandse bodem
@:jancees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |