Jawel beide zelfs maar moet ook gewoon werkenquote:
Ik ook. Ga wel met de laptop in de zon zittenquote:Op maandag 6 april 2020 20:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jawel beide zelfs maar moet ook gewoon werken
Online imago is ook belangrijk. Sterker nog, het is het belangrijkste als fok het enige is dat je hebtquote:Op maandag 6 april 2020 18:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?
Ik zou in ieder geval niet weten wat ik zonder jou zou moetenquote:Op maandag 6 april 2020 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Online imago is ook belangrijk. Sterker nog, het is het belangrijkste als fok het enige is dat je hebt
Herkenbaar. Zou mij ook geen raad weten zonder jouw aanwezigheidquote:Op maandag 6 april 2020 21:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet weten wat ik zonder jou zou moeten
Damn, sterkte maatquote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Kkzooi een van mn beste vrienden is vanavond overleden
Sterkte manquote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Sterkte en gecondoleerdquote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Kun je godverdomme niet een keer even normaal doen debiel?!quote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pasen is juist de tijd dat de doden weer opstaan. Tenminste, daar gaat Pasen toch over?
Nou nou, dat gevloek is nergens voor nodig hierquote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je godverdomme niet een keer even normaal doen debiel?!
Jij bent echt een kankerstakker.quote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pasen is juist de tijd dat de doden weer opstaan. Tenminste, daar gaat Pasen toch over?
Gecondoleerdquote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Qftquote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je godverdomme niet een keer even normaal doen debiel?!
Sterkte!quote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
De avond is nog niet voorbijquote:Op maandag 6 april 2020 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Jammer dat jij vanavond niet dood bent gegaan Kiid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |