quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Vooral de dinsdagen zijn de afgelopen weken een groot bloedbad. Hopelijk valt het deze keer mee.quote:Op zondag 5 april 2020 22:39 schreef Oscar. het volgende:
Er wordt amper geregistreerd in het weekend. Dus maandag en dinsdag komt er weer een grote toename
zou er geen geld op zettenquote:Op zondag 5 april 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral de dinsdagen zijn de afgelopen weken een groot bloedbad. Hopelijk valt het deze keer mee.
Beetje geldverspilling.quote:
ik zit al 23 dagen aan mijn PlayStation vastquote:
Ik met de hand in mijn broekquote:Op zondag 5 april 2020 22:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik zit al 23 dagen aan mijn PlayStation vast
(niet) Goed voor je spieren....quote:
quote:
Daarom #BlijfThuisVoorDeBuisquote:Op zondag 5 april 2020 22:44 schreef Oscar. het volgende:
Dus nu geen ongeluk krijgen jongens en meiden!
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-04-2020 om 21:35:34We are learning much about the Invisible Enemy. It is tough and smart, but we are tougher and smarter! reageer retweet
Kerrie virusquote:Op zondag 5 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
India aids
Daar gaat de volgende epidemie vandaan komen
Die zijn zo vies dat er nauwelijks een virus vanaf kan ontstaanquote:Op zondag 5 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
India aids
Waarom precies?quote:Op zondag 5 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
India aids
Doet me denken aan stellage .quote:Op zondag 5 april 2020 22:49 schreef matthijst het volgende:
Fidan nieuw woordje geleerd?
Triage, Triage, Triage.
Daar zou Ellie Lust eens moeten kijken.quote:Op zondag 5 april 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je weleens gezien hoe smerig dat land is
Maar dat is niet zo relevant bij de vraag of er ergens een nieuwe virusepidemie ontstaat.quote:
Nee dat bleek bij de net zo ranzige Chinezenquote:Op zondag 5 april 2020 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo relevant bij de vraag of er ergens een nieuwe virusepidemie ontstaat.
Arm. Smerig. Dichtbevolkt. Vreten vieze dieren.quote:Op zondag 5 april 2020 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo relevant bij de vraag of er ergens een nieuwe virusepidemie ontstaat.
De altijd smerige Chinezen.quote:Op zondag 5 april 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat bleek bij de net zo ranzige Chinezen
Weet je hoe erg ze stinkenquote:Op zondag 5 april 2020 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
0 zetel genotquote:Op zondag 5 april 2020 22:53 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, Henkie is straks al z'n kiezers kwijt aan corona.
Nee deze kan nietquote:Op zondag 5 april 2020 22:53 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, Henkie is straks al z'n kiezers kwijt aan corona.
Daar ontstond geen epidemie omdat ze "ranzig zijn", maar vanwege zoönose.quote:Op zondag 5 april 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat bleek bij de net zo ranzige Chinezen
Daar heb je een goed punt, dieren zijn daar heilig.quote:Op zondag 5 april 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ontstond geen epidemie omdat ze "ranzig zijn", maar vanwege zoönose.
Wat dat betreft heeft India het voordeel dat men er relatief weinig vlees consumeert.
Fidan is vreselijkquote:Op zondag 5 april 2020 22:54 schreef Vallon het volgende:
Pauw weet dit goed in te sturen
Fidan, please: hoe je smoel
Feiten.quote:Op zondag 5 april 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ontstond geen epidemie omdat ze "ranzig zijn", maar vanwege zoönose.
Wat dat betreft heeft India het voordeel dat men er relatief weinig vlees consumeert.
Carol Baskingodintwitter:BNODesk twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:39:33BREAKING: Bronx Zoo says one of its tigers has tested positive for coronavirus reageer retweet
Over 1/2 maand is een groot gedeelte werkloosquote:Op zondag 5 april 2020 22:54 schreef superniger het volgende:
Werklozen moeten ze als eerst weigeren.
Dat zijn allemaal 65+'ers en dat wil Henk nu net niet.quote:Op zondag 5 april 2020 22:54 schreef superniger het volgende:
Werklozen moeten ze als eerst weigeren.
Waarom is Tiger King zo hyped? Ik heb het nog niet gezien.quote:Op zondag 5 april 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Carol Baskingodintwitter:BNODesk twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:39:33BREAKING: Bronx Zoo says one of its tigers has tested positive for coronavirus reageer retweet
Real life GTA personages.quote:Op zondag 5 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom is Tiger King zo hyped? Ik heb het nog niet gezien.
Niet dieren in algemene zin, maar de vleesconsumptie per inwoner ligt daar geloof ik een factor 10-15 lager dan in China en dus een factor 20-30 lager dan in Europa.quote:Op zondag 5 april 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, dieren zijn daar heilig.
Geen IC voor bijstandtrekkers omdat ze weinig toevoegen aan de maatschappij.quote:Op zondag 5 april 2020 22:52 schreef Vallon het volgende:
Krol op jacht naar zijn achterwacht voor fase 3.
In Block C wordt het een keuze op ethische gronden.
Hoe dan ?
Arme poesquote:Op zondag 5 april 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Heerlijk bizar. En niet eens geacteerdquote:Op zondag 5 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ook liever ligers.quote:Op zondag 5 april 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Bizarre verhalen.quote:Op zondag 5 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wat is er met je poes?quote:
Dat krijg je als je mensenvlees opeet. RIP Don Lewis.quote:Op zondag 5 april 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Niks.quote:
gelukkigquote:
depay zal het nu ook wel hebbenquote:Op zondag 5 april 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Elke aflevering denk je dat het niet gekker kan maar dan wordt het toch weer gekker.quote:
Covid18: vleermuizenquote:Op zondag 5 april 2020 22:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat krijg je als je mensenvlees opeet. RIP Don Lewis.
quote:Op zondag 5 april 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
Over Henk en de Gaykrant kan je ook zo'n documentaire maken,quote:Op zondag 5 april 2020 22:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Elke aflevering denk je dat het niet gekker kan maar dan wordt het toch weer gekker.
Heel veel mensen komen uit een Vogelaarwijk behalve Vogelaar. Vreemde shit....quote:Op zondag 5 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
@:caland komt ook uit een Vogelaarwijk
quote:
Mits in Blok C met Gommers en niet op leeftijd.quote:
Ik ben geen pauperquote:Op zondag 5 april 2020 23:01 schreef maan_man het volgende:
[..]
Heel veel mensen komen uit een Vogelaarwijk behalve Vogelaar. Vreemde shit....
5+ ook.quote:
ik ben 67quote:
Hatert representquote:Op zondag 5 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
@:caland komt ook uit een Vogelaarwijk
quote:Op zondag 5 april 2020 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
En veels te dik.
Wel raar dat je Nederlands praat.
Alleen BedBadBrood en IC mits ouder dan 75quote:Op zondag 5 april 2020 23:04 schreef superniger het volgende:
Asielzoekers moeten ze sowieso een IC bed weigeren.
Klopt, kingsize bed. Niet beknibbelen.quote:Op zondag 5 april 2020 23:04 schreef superniger het volgende:
Asielzoekers moeten ze sowieso een IC bed weigeren.
Kwetsbaar !!!quote:
Pcies een beetje 50 jaar werken en dan je plek opgeven.. sodemieter FF snel op.quote:Op zondag 5 april 2020 23:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Op je 70e je plek al opgeven? Dan begint net het pensioen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |