abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 6 april 2020 @ 18:00:41 #51
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_192481589
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nu is het wel zo dat mensen daar vaak veel sterker zijn tegen infecties en bacillen dan in ons nette hygiënische landje en de hoge buitentemperatuur werkt ook mee tegen de virussen

Onder de evenaar zijn veel minder besmettingen dan boven de keerkring

[ afbeelding ]
Misschien ook omdat er niet zoveel Chinezen in Afrika wonen of er op vakantie gaan ?
De meesten keerden terug naar Europa na het Chinese nieuwjaar, lijkt me niet dat er veel in Afrika wonen, kan me vergissen natuurlijk :P
pi_192481683
Er worden duizenden doden verwacht in de kampen.

Ja, hier worden ook duizenden doden verwacht. Lijkt me dat we alle hulp hier dus kunnen gebruiken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 6 april 2020 @ 19:22:47 #53
117098 Hathor
Effe niet
pi_192483105
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:00 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Misschien ook omdat er niet zoveel Chinezen in Afrika wonen of er op vakantie gaan ?
De meesten keerden terug naar Europa na het Chinese nieuwjaar, lijkt me niet dat er veel in Afrika wonen, kan me vergissen natuurlijk :P
Chinezen zijn meer dan ooit aanwezig in Afrika, ze zijn overal aan het bouwen, fabrieken, mijnen, wegen. Afrika word gewoon weer gekoloniseerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 6 april 2020 @ 20:00:08 #54
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192483866
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Chinezen zijn meer dan ooit aanwezig in Afrika, ze zijn overal aan het bouwen, fabrieken, mijnen, wegen. Afrika word gewoon weer gekoloniseerd.
klopt, ze hebben alle grote havens in handen en in alle landen hun ID controle op luchthavens geïntroduceerd .en ambassades als paleizen gebouwd in ieder land , de meesten met uitzicht op Zee als een 5 sterren resort

Xi Ping weet nu ook waar je bent als je naar landen in Afrika gaat
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 6 april 2020 @ 20:07:00 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192484022
Meestal jonge kerels, die kunnen er wel tegen. En anders gaan ze maar terug naar huis
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 7 april 2020 @ 01:04:12 #56
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_192488389
NWS / [NWS feedback] Wie is [s]Johan[/s]?

[ Bericht 91% gewijzigd door sp3c op 07-04-2020 02:16:25 ]
pi_192488408
quote:
16s.gif Op zondag 5 april 2020 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ze missen daar overgewicht en ouderdom?
Een stamboom zonder brede takken helpt natuurlijk ook niet echt.
pi_192489061
Never let a crisis go to waste.

Je zou er cynisch van worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_192489777
Mensen in de riscogroep zitten vaak niet in een vluchtelingenkamp.

Zal wel los lopen lijkt me.
pi_192491242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 07:23 schreef descon het volgende:
Mensen in de riscogroep zitten vaak niet in een vluchtelingenkamp.

Zal wel los lopen lijkt me.
Iedereen zit in de groep mogelijk vatbaar voor het coronavirus.
Jong, ouid, sterke gezondheid of niet.
Iedereen kan een beetje ziek, flink ziek of stervend worden.
pi_192491461
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

en tigweken doen de regeringen niks.
they dont give a damn
Waarom geloof jij dat wij daar verantwoordelijk voor zijn? Heb je enig idee hoe arrogant die gedachte is? En ja, ik snap het, onder het mom van zij zijn zo zielig, we moeten wat doen kan een hoop. Maar wel is nagedacht over hoe kleinerend die denkwijze is... Als je buurman geld nodig heeft om de Eneco rekening te betalen kan hij/zij het over het algemeen vergeten, want eigen verantwoordelijkheid. Maar zodra het gaat over mensen die zijn bestempeld tot de zieligste ter aarde, dan moet iedereen paraat staan en zijn verantwoordelijkheid dragen.. Sorry.. Who the hell made you king?
  dinsdag 7 april 2020 @ 10:09:19 #62
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192491483
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nu is het wel zo dat mensen daar vaak veel sterker zijn tegen infecties en bacillen dan in ons nette hygiënische landje en de hoge buitentemperatuur werkt ook mee tegen de virussen
Eh nee.

Mensen in bananenrepublieken testen niet en tellen niet. Dat is de corelatie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192492570
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nu is het wel zo dat mensen daar vaak veel sterker zijn tegen infecties en bacillen dan in ons nette hygiënische landje en de hoge buitentemperatuur werkt ook mee tegen de virussen

Onder de evenaar zijn veel minder besmettingen dan boven de keerkring

[ afbeelding ]
Onder de evenaar zijn er veel minder bevestigde besmettingen. De toegang tot zorg en de algehele zorginfrastructuur is daar ook niet vergelijkbaar met Europa of China. Net zoals de testcapaciteit. Je moet heel voorzichtig zijn met conclusies trekken op basis van bevestigde corona cases tussen verschillende landen. De capaciteit om potentiële besmettingen te constateren, het daadwerkelijk testen van patiënten en het beleid verschillen per land. Verder zijn er ook landen waarbij de politiek doet alsof er niks aan de hand is en je twijfels moet hebben bij de gepubliceerde cijfers.

Het kan best zijn dat er in Afrika vele duizenden mensen per dag nu sterven aan een corona infectie maar een handjevol slechts op de radar van de zorgautoriteiten staan.
pi_192492790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:17 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Onder de evenaar zijn er veel minder bevestigde besmettingen. De toegang tot zorg en de algehele zorginfrastructuur is daar ook niet vergelijkbaar met Europa of China. Net zoals de testcapaciteit. Je moet heel voorzichtig zijn met conclusies trekken op basis van bevestigde corona cases tussen verschillende landen. De capaciteit om potentiële besmettingen te constateren, het daadwerkelijk testen van patiënten en het beleid verschillen per land. Verder zijn er ook landen waarbij de politiek doet alsof er niks aan de hand is en je twijfels moet hebben bij de gepubliceerde cijfers.

Het kan best zijn dat er in Afrika vele duizenden mensen per dag nu sterven aan een corona infectie maar een handjevol slechts op de radar van de zorgautoriteiten staan.
Vind statistiek ook maar tricky in dit soort situaties.

Als iemand al goed ziek was en toen corona kreeg was corona dan de oorzaak of de laatste druppel. Tis maar net wat ze aanvinken in het rapport.
pi_192498013
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 20:07 schreef LXIV het volgende:
Meestal jonge kerels, die kunnen er wel tegen. En anders gaan ze maar terug naar huis
Met Chinook helicopters met spoed ophalen allemaal en allemaal voorrang geven op een IC bed dan deugen we pas :Y
I will do what i must !!
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 17:08:56 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192498060
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:05 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Met Chinook helicopters met spoed ophalen allemaal en allemaal voorrang geven op een IC bed dan deugen we pas :Y
past niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')