Wat wil jij eten?quote:
Ja precies. Maar dan neem ik 1 hamburger en eet ik verder gewoon stokbrood en huzarensaladequote:Op zondag 5 april 2020 19:09 schreef Californium het volgende:
Bij een grote bbq met veel man dan eet ik prima wat kip en een hamburger hoor. Gaat om de gezelligheid. Maar als ik het voor het eten doe ik kleine groep dan liever wat luxe op de bbq
Een hamburger, wat kip, groente en fles wijnquote:Op zondag 5 april 2020 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dan neem ik 1 hamburger en eet ik verder gewoon stokbrood en huzarensalade
https://www.bol.com/nl/f/vegan-goodness/9200000055904227/quote:
Als ze wat meer vlees en vis verwerken in vegan gerechten zou ik dat wel lekker vindenquote:Op zondag 5 april 2020 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/f/vegan-goodness/9200000055904227/
Aangeraden door een vegan restaurant hier in Gouda
Nom nomquote:Op zondag 5 april 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade maken; gepofte aardappel; stukje vlees; wijn/bier
Ok, bbq dubbel datequote:Op zondag 5 april 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade maken; gepofte aardappel; stukje vlees; wijn/bier
Goed ideequote:
Ik kan alleen maar gissen waarom.quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen gist hebben?
En dan is het te hopen dat je je niet vergist.quote:Op zondag 5 april 2020 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar gissen waarom.
Brood bakken.quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat iedereen tijd heeft om te bakken nu ze thuis zitten.quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had duidelijker moeten zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 19:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leugens: https://www.dille-kamille(...)5-gram-00006991.html
Ik wil ook graag geld uitgeven... eerst even sparenquote:Op zondag 5 april 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog wat spullen gaan bestellen. Zo maar eens even rondkijken.
quote:Op zondag 5 april 2020 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had duidelijker moeten zijn.
In de supermarkten hier is het uitverkocht.
Allemaal wannabe Heel holland bakt deelnemersquote:Op zondag 5 april 2020 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat iedereen tijd heeft om te bakken nu ze thuis zitten.
Ik ook nog wat sparen. Maar moet nog wat sportspullen, bordspel en wat speelgoed kopen.quote:Op zondag 5 april 2020 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil ook graag geld uitgeven... eerst even sparen
Transformers?quote:Op zondag 5 april 2020 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook nog wat sparen. Maar moet nog wat sportspullen, bordspel en wat speelgoed kopen.
Wat voor bordspel?quote:Op zondag 5 april 2020 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook nog wat sparen. Maar moet nog wat sportspullen, bordspel en wat speelgoed kopen.
Was fan van Megatronquote:
Optimus is een van de grootste helden van de afgelopen 40 jaar. Hij is een moderne versie van Jesus Christus.quote:
Nee! Maar ik was voor megatron en mijn zus voor optimus prime toen we klein warenquote:
Je wilde gewoon tegen je zus zijnquote:Op zondag 5 april 2020 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee! Maar ik was voor megatron en mijn zus voor optimus prime toen we klein waren
quote:
Sowieso een editie van Ticket to ride; en ben nog wat andere dingen aan het zoeken. Niet meer zo thuis in bordspellen. Ook nog even Shit happens! erbij kopen, die is altijd wel leuk om te spelen.quote:Op zondag 5 april 2020 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor bordspel?
En wat voor speelgoed?
Iets anders en het is niet voor mezelf.quote:
Ticket to ride is altijd leuk.quote:Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso een editie van Ticket to ride; en ben nog wat andere dingen aan het zoeken. Niet meer zo thuis in bordspellen. Ook nog even Shit happens! erbij kopen, die is altijd wel leuk om te spelen.
[..]
Iets anders en het is niet voor mezelf.
Wat voor soort?quote:Op zondag 5 april 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dus tips qua (bord)spellen zijn welkom
Rummikub vind ik leukquote:Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso een editie van Ticket to ride; en ben nog wat andere dingen aan het zoeken. Niet meer zo thuis in bordspellen. Ook nog even Shit happens! erbij kopen, die is altijd wel leuk om te spelen.
[..]
Iets anders en het is niet voor mezelf.
Gisteren nog gespeeld, Rummikubquote:Op zondag 5 april 2020 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Rummikub vind ik leuk![]()
En niet voor jezelf?
Ken ik niet, wat moet je doen?quote:Op zondag 5 april 2020 20:29 schreef Californium het volgende:
Heb trouwens “what do you meme” gekregen als cadeau voor mijn promotie. Niemand om het mee te spelen
Meme’s met captions combinerenquote:
Cadeau voor iemand anders.quote:Op zondag 5 april 2020 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Rummikub vind ik leuk![]()
En niet voor jezelf?
Ik speel de laatste jaren niet meer zoveel, maar dingen als Risk; Weerwolven; Catan; Ticket to ride; Secret Hitler vind ik wel leuk om te spelen. Shit Happens is wel leuk om feestjes, maar Cards against humanity ben ik bijvoorbeeld beetje op uitgekeken.quote:Op zondag 5 april 2020 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ticket to ride is altijd leuk.
[..]
Wat voor soort?
Toen ik nog ergens anders woonde hadden we daar echt een goede groep voor. Die speelden het spel ook serieus mee, met de meeste vrienden hoef ik dat niet te spelen die zijn veel te snel verveeld.quote:Op zondag 5 april 2020 20:39 schreef Californium het volgende:
OMG! Weerwolven is leuk! Maar daar moet je wel een grote groep voor hebben
Dan valt Game of Thrones het bordspel af.quote:Op zondag 5 april 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cadeau voor iemand anders.
[..]
Ik speel de laatste jaren niet meer zoveel, maar dingen als Risk; Weerwolven; Catan; Ticket to ride; Secret Hitler vind ik wel leuk om te spelen. Shit Happens is wel leuk om feestjes, maar Cards against humanity ben ik bijvoorbeeld beetje op uitgekeken.
Zolang de spelregels niet al te ingewikkeld zijn en het spel niet per se uren hoeft te duren vind ik het wel best.
Zo leuk! Gewoon iedereen zitten. Vijf minuten. Voordat er overleg plaats vond en dan een half uur overleg, bier drinken, roken, kliekjes creëren en dan weer 5 minuten zittenquote:Op zondag 5 april 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik nog ergens anders woonde hadden we daar echt een goede groep voor. Die speelden het spel ook serieus mee, met de meeste vrienden hoef ik dat niet te spelen die zijn veel te snel verveeld.
Ik speel het wel eens op verjaardagen, met wat fokkers.quote:Op zondag 5 april 2020 20:39 schreef Californium het volgende:
OMG! Weerwolven is leuk! Maar daar moet je wel een grote groep voor hebben
Weerwolvenquote:Op zondag 5 april 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cadeau voor iemand anders.
[..]
Ik speel de laatste jaren niet meer zoveel, maar dingen als Risk; Weerwolven; Catan; Ticket to ride; Secret Hitler vind ik wel leuk om te spelen. Shit Happens is wel leuk om feestjes, maar Cards against humanity ben ik bijvoorbeeld beetje op uitgekeken.
Zolang de spelregels niet al te ingewikkeld zijn en het spel niet per se uren hoeft te duren vind ik het wel best.
Gewoon weerwolf zijnquote:Op zondag 5 april 2020 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik speel het wel eens op verjaardagen, met wat fokkers.
Nouja, "speel". Ik word altijd als eerste vermoord
Een gemisquote:
Misschien komt het omdat de allereerste keer dat we speelden ik deed als ik Trump was zodat ik burgemeester was.quote:
Ga naar een Fok meet, grote kans dat het gespeeld wordtquote:
Je hebt het verdient om dood te gaan jaquote:Op zondag 5 april 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat de allereerste keer dat we speelden ik deed als ik Trump was zodat ik burgemeester was.
Ik weet de details ook niet meer, is echt jaren geleden. Zeker met alcohol op was het lachenquote:Op zondag 5 april 2020 20:45 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij ooit wel eens gedaan, alleen geen idee meer hoe het gaat
Sommige mensen worden daar helemaal paranoïde vanquote:Op zondag 5 april 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo leuk! Gewoon iedereen zitten. Vijf minuten. Voordat er overleg plaats vond en dan een half uur overleg, bier drinken, roken, kliekjes creëren en dan weer 5 minuten zitten
Klinkt gezelligquote:Op zondag 5 april 2020 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen worden daar helemaal paranoïde van![]()
Wij speelden meestal wel een iets eenvoudigere/snellere variant om het beetje leuk te houden.
#RIPquote:Op zondag 5 april 2020 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, uit de tijd dat je nog meer meerdere mensen af mocht spreken.
Dat is al lang geleden.quote:Op zondag 5 april 2020 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn adviezen?quote:Op zondag 5 april 2020 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opa vertelt.quote:Op zondag 5 april 2020 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Betrayal at House on the Hill lijkt me wel leuk; even wat meer over aan het lezen nuquote:
Ik had ook ijs dit weekendquote:
Die kerels uit Afrika?quote:Op zondag 5 april 2020 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie krijgt er ook al de hele dag "the dancing funeral" filmpjes op WA?
Niet op WA.quote:
Ja blijven wel.hangen met dat deuntje.quote:Op zondag 5 april 2020 21:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet op WA.
Wel veel filmpjes op 9gag.
Vind ze wel grappig![]()
Lekker op tijd wel.quote:Op maandag 6 april 2020 06:22 schreef CherryLips het volgende:
Deze week werkzaamheden aan de straat hiervoor. Ze beginnen blijkbaar om zes uur.
Wie ooit bedacht heeft dat dat normaal is.quote:Op maandag 6 april 2020 06:22 schreef CherryLips het volgende:
Deze week werkzaamheden aan de straat hiervoor. Ze beginnen blijkbaar om zes uur.
Ja ze willen de files voor zijnquote:Op maandag 6 april 2020 06:22 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon iedere morgen de politie bellen vanwege geluidsoverlast.quote:Op maandag 6 april 2020 07:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie ooit bedacht heeft dat dat normaal is.
En dan weer naar kantoor?quote:Op maandag 6 april 2020 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag laatste thuiswerkdag ivm corona.
Ja. We hebben in ieder geval nog geen mail gehad dat de einddatum van het thuiswerken is verlengd. Terwijl de werkgever wel zegt de richtlijnen van het RIVM te volgen, dus in dat opzicht zou het thuiswerken aan verlengd moeten zijn tot 28 april.quote:
Vraag dit dan gewoon even na voor de zekerheid. Lijkt me niet dat je morgen naar kantoor moet.quote:Op maandag 6 april 2020 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. We hebben in ieder geval nog geen mail gehad dat de einddatum van het thuiswerken is verlengd. Terwijl de werkgever wel zegt de richtlijnen van het RIVM te volgen, dus in dat opzicht zou het thuiswerken aan verlengd moeten zijn tot 28 april.
Morgen heb ik sowieso mijn standaard thuiswerkdag, dus voor mij zou de woensdag dan de eerste dag naar kantoor worden, maar ik verwacht vandaag wel een mailtje eigenlijk en volgens mij hebben we vrijdag ook een vrije dag, maar dat staat nog niet in de urenregistratie. Dus dat ook voor de zekerheid maar even navragen.quote:Op maandag 6 april 2020 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vraag dit dan gewoon even na voor de zekerheid. Lijkt me niet dat je morgen naar kantoor moet.
Vrijdag ook vrij, wat een luxe.quote:Op maandag 6 april 2020 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen heb ik sowieso mijn standaard thuiswerkdag, dus voor mij zou de woensdag dan de eerste dag naar kantoor worden, maar ik verwacht vandaag wel een mailtje eigenlijk en volgens mij hebben we vrijdag ook een vrije dag, maar dat staat nog niet in de urenregistratie. Dus dat ook voor de zekerheid maar even navragen.
Jij niet vrij op goede vrijdag?quote:Op maandag 6 april 2020 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrijdag ook vrij, wat een luxe.
Ja, Goede vrijdag is/was hier altijd aangemerkt als een feestdag. Zeker met het mooie weer dat ze afgeven is zo'n lang weekend wel lekker.quote:Op maandag 6 april 2020 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrijdag ook vrij, wat een luxe.
Toen ik bij een christelijk bedrijf werkte waren we dan ook vrij. heerlijk was dat.quote:Op maandag 6 april 2020 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, Goede vrijdag is/was hier altijd aangemerkt als een feestdag. Zeker met het mooie weer dat ze afgeven is zo'n lang weekend wel lekker.
Wel een voordeel van bij een christelijk bedrijf werkenquote:Op maandag 6 april 2020 08:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen ik bij een christelijk bedrijf werkte waren we dan ook vrij. heerlijk was dat.
Nope. Kan me niet herinneren dat ik ooit vrij gehad heb daarvoor.quote:Op maandag 6 april 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij niet vrij op goede vrijdag?
Dan werk je in ieder geval niet voor de overheidquote:Op maandag 6 april 2020 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Kan me niet herinneren dat ik ooit vrij gehad heb daarvoor.
Oh je hoeft helemaal niet meer te komenquote:Op maandag 6 april 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zie net een appje dat iemand naar mij heeft gestuurd en als tekst: "Er zijn twee nieuwe"
Ik heb alleen geen idee waar dit over gaat.We hadden geen gesprek waar dit op zou kunnen slaan. Nu moet ik weer gaan reageren waar dit over gaat, ipv dat die andere dat er gelijk bij zegt.
![]()
Zou knap zijn als een vriendin dit me weet te vertellen en dat dit niet van mijn werkgever komt.quote:Op maandag 6 april 2020 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh je hoeft helemaal niet meer te komen
Bij ons is het ook geen vrije dag. Al werkt er bijna niemand die dag. Voor zover ze die vrijdag geen pasdag hebben nemen ze wel vrij om een lang weekend te hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan werk je in ieder geval niet voor de overheid
Ohquote:Op maandag 6 april 2020 08:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons is het ook geen vrije dag. Al werkt er bijna niemand die dag. Voor zover ze die vrijdag geen pasdag hebben nemen ze wel vrij om een lang weekend te hebben.
Extra lang weekend thuiszittenquote:Op maandag 6 april 2020 08:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons is het ook geen vrije dag. Al werkt er bijna niemand die dag. Voor zover ze die vrijdag geen pasdag hebben nemen ze wel vrij om een lang weekend te hebben.
quote:Op maandag 6 april 2020 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra lang weekend thuiszitten
Als het nou dit weer blijft toch niet zo'n straf al gedacht!quote:Op maandag 6 april 2020 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra lang weekend thuiszitten
quote:Op maandag 6 april 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zie net een appje dat iemand naar mij heeft gestuurd en als tekst: "Er zijn twee nieuwe"
Ik heb alleen geen idee waar dit over gaat.We hadden geen gesprek waar dit op zou kunnen slaan. Nu moet ik weer gaan reageren waar dit over gaat, ipv dat die andere dat er gelijk bij zegt.
![]()
Die bleef lekker handen schudden omdat het toch maar een griepje was.quote:Op maandag 6 april 2020 08:42 schreef Ruse het volgende:
mogge
Johnson in het ziekenhuis![]()
zal toch niet
Zin in cakequote:Op maandag 6 april 2020 08:55 schreef Debsterr het volgende:
Zo, productief en gezellig weekend gehad. Zaterdag veel klusjes in huis, 2 cakes gebakken voor vrienden en langsgebracht, gisteren heerlijk cocktails en lekker eten op het dakterras
.
Jammer genoeg nu weer op kantoor, maar wel op de fiets.
Ga ook wel wat leuke dingen doen komende weekend, dus dat scheelt alweerquote:Op maandag 6 april 2020 08:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het nou dit weer blijft toch niet zo'n straf al gedacht!
quote:Op maandag 6 april 2020 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]In dat opzicht veranderd er niets ten opzichte van het pre-corona-tijdperk.
Nu alweer zin in weekendquote:Op maandag 6 april 2020 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zin in cake
[..]
Ga ook wel wat leuke dingen doen komende weekend, dus dat scheelt alweer
Ik was er niet helemaal tevreden over zelf, maar kreeg van allebei appjes dat ie lekker was dus nou ja, als zij er maar blij mee zijnquote:Op maandag 6 april 2020 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zin in cake
[..]
Ga ook wel wat leuke dingen doen komende weekend, dus dat scheelt alweer
Ik heb helemaal niks ontvangen.quote:Op maandag 6 april 2020 08:55 schreef Debsterr het volgende:
Zo, productief en gezellig weekend gehad. Zaterdag veel klusjes in huis, 2 cakes gebakken voor vrienden en langsgebracht, gisteren heerlijk cocktails en lekker eten op het dakterras
.
Als ik mijn adres even naar je DM, krijg ik dan ook een cake?quote:Op maandag 6 april 2020 08:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was er niet helemaal tevreden over zelf, maar kreeg van allebei appjes dat ie lekker was dus nou ja, als zij er maar blij mee zijn.
Haha, ik weet niet of cake nou zo lekker is om te verzendenquote:Op maandag 6 april 2020 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik mijn adres even naar je DM, krijg ik dan ook een cake?
Nou die blijft ingepakt hartstikke lekker dus zal ik mijn adres ook maar sturen?quote:Op maandag 6 april 2020 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of cake nou zo lekker is om te verzenden
dakterrasquote:Op maandag 6 april 2020 08:55 schreef Debsterr het volgende:
.
Heel fijn, vooral omdat we in een klein zolder appartement wonenquote:
Hoppa, gamenquote:Op maandag 6 april 2020 09:10 schreef DrMarten het volgende:
Onze VPN lijkt eruit te liggen. Ik krijg iig geen verbinding. Ik kan dus helemaal niks doen
Tuinquote:Op maandag 6 april 2020 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben, vooral met dit weer, jaloers op iedereen die een fatsoenlijk eigen buitengedeelte heeft
Tijd om te gamen dus.quote:Op maandag 6 april 2020 09:10 schreef DrMarten het volgende:
Onze VPN lijkt eruit te liggen. Ik krijg iig geen verbinding. Ik kan dus helemaal niks doen
Ja, jaloersquote:Op maandag 6 april 2020 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuin![]()
Kan niet wachten tot het mei is, dan mogen we plantjes planten.
Oh op het noorden is wel echt jammer nu nog. Straks in de zomer wel fijn als het te warm is!quote:Op maandag 6 april 2020 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jaloers![]()
Ik heb een balkon van 2 bij 1 op het noorden. Drama
Echt hequote:Op maandag 6 april 2020 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuin![]()
Kan niet wachten tot het mei is, dan mogen we plantjes planten.
Ja, maar ook echt alleen danquote:Op maandag 6 april 2020 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh op het noorden is wel echt jammer nu nog. Straks in de zomer wel fijn als het te warm is!
Eerst maar eens proberen collega's te pakken te krijgen of zij met hetzelfde zittenquote:
Oja, even doen alsof je je best doet, slimquote:Op maandag 6 april 2020 09:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst maar eens proberen collega's te pakken te krijgen of zij met hetzelfde zitten
Als het zoals vorig jaar is dan ga ik overal in de tuin dood.quote:Op maandag 6 april 2020 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh op het noorden is wel echt jammer nu nog. Straks in de zomer wel fijn als het te warm is!
En dan een collega aan de lijn krijgen en dan hoor je op de achtergrond wat oorlogs- en schietgeluiden.quote:Op maandag 6 april 2020 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, even doen alsof je je best doet, slim![]()
Whaha, echt hequote:Op maandag 6 april 2020 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan een collega aan de lijn krijgen en dan hoor je op de achtergrond wat oorlogs- en schietgeluiden.
Buiten etenquote:Op maandag 6 april 2020 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ook echt alleen danHet is nu gewoon echt te koud, tegen de tijd dat de zon erop staat is het bijna etenstijd. Huilen
En die collega ook heel droog zeggen, "Nee, hier werkt alles gewoon."quote:
Haha ja daar kijk ik niet echt naar uit. 40+ aan deze kant van het land.quote:Op maandag 6 april 2020 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het zoals vorig jaar is dan ga ik overal in de tuin dood.
Deze week maar eens wat rondbellen/mailen voor airco op mijn slaapkamer.
Kut, collega kan er wel in. Straks de helpdesk maar eens bellen danquote:Op maandag 6 april 2020 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, even doen alsof je je best doet, slim![]()
Maar samen eten kan dan weer bijna niet op mijn balkon, want 2 bij 1quote:
GTAquote:
Stom!quote:Op maandag 6 april 2020 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar samen eten kan dan weer bijna niet op mijn balkon, want 2 bij 1
Niks op de achtergrond gehoord?quote:Op maandag 6 april 2020 09:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kut, collega kan er wel in. Straks de helpdesk maar eens bellen dan
Bummerquote:Op maandag 6 april 2020 09:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kut, collega kan er wel in. Straks de helpdesk maar eens bellen dan
Ga je een vaste unit installeren?quote:Op maandag 6 april 2020 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het zoals vorig jaar is dan ga ik overal in de tuin dood.
Deze week maar eens wat rondbellen/mailen voor airco op mijn slaapkamer.
quote:
GTA Online is er al sinds 1 October 2013 en dat speel ik nog steeds. Die is echt zijn geld waardquote:
Zoquote:Op maandag 6 april 2020 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
GTA Online is er al sinds 1 October 2013 en dat speel ik nog steeds. Die is echt zijn geld waard
Dat ben ik wel aan het overwegen, dat is het meest efficiënte in mijn geval. Ik heb nog een (oude) mobiele airco staan die mijn ouders vroeger hadden. Dat werkt wel redelijk, alleen maakt veel geluid en is niet efficient omdat er dan nog steeds een slang door een raam moet en het raam dan gewoon half open staat.quote:
die nieuwe diamond casino heist is wel cool hoorquote:Op maandag 6 april 2020 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GTAOok al faal ik daar echt heel erg in.
Ik heb SA hier nog ergens liggen, misschien weer eens installeren, kijken of dat nog werkt.
quote:Op maandag 6 april 2020 09:37 schreef DrMarten het volgende:
Na 3x opnieuw opstarten, modem resetten etc kan ik aan het werk
sterkte vandaag daarmee.quote:Op maandag 6 april 2020 09:37 schreef DrMarten het volgende:
Na 3x opnieuw opstarten, modem resetten etc kan ik aan het werk
Binnenkort is je huis helemaal gereed om Cali daarin te ontvangen.quote:Op maandag 6 april 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al bericht terug van de schoorsteenveger, die gaat ook langs komen en dan nog wat extra dingen doen. Gaat lekker zo tijdens Corona om dingen in huis aan te pakken
Ja dat is wel echt fijn he. Hier ook van alles gebeurd nog afgelopen weken.quote:Op maandag 6 april 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al bericht terug van de schoorsteenveger, die gaat ook langs komen en dan nog wat extra dingen doen. Gaat lekker zo tijdens Corona om dingen in huis aan te pakken
Voor de verkoop bedoel je.quote:Op maandag 6 april 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Binnenkort is je huis helemaal gereed om Cali daarin te ontvangen.
Alles moet natuurlijk piekfijn in orde zijn daarvoor.quote:Op maandag 6 april 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Binnenkort is je huis helemaal gereed om Cali daarin te ontvangen.
Kun je me alvast wat goede wijken in Nijmegen doorsturen? Kan ik alvast op Funda gaan kijken.quote:Op maandag 6 april 2020 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor de verkoop bedoel je.
Cali mag niet meer weg uit Nijmegen.
Niet? Mag dat niet meer? Waarom niet?quote:Op maandag 6 april 2020 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor de verkoop bedoel je.
Cali mag niet meer weg uit Nijmegen.
Mijn wijkquote:Op maandag 6 april 2020 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles moet natuurlijk piekfijn in orde zijn daarvoor.
[..]
Kun je me alvast wat goede wijken in Nijmegen doorsturen? Kan ik alvast op Funda gaan kijken.
Ik heb echt nét mijn thuiswerkinlog gekregen. Ik ga maar eens uitvogelen hoe het werkt allemaalquote:Op maandag 6 april 2020 10:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En hij klapt er weer uit. Blijkt toch een landelijk probleem.
quote:Op maandag 6 april 2020 10:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En hij klapt er weer uit. Blijkt toch een landelijk probleem.
Helaas kan ik zonder in de systemen te kunnen ook gewoon aan het werkquote:
Balen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas kan ik zonder in de systemen te kunnen ook gewoon aan het werk
quote:Op maandag 6 april 2020 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas kan ik zonder in de systemen te kunnen ook gewoon aan het werk
Lijkt me best frustrerendquote:Op maandag 6 april 2020 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat doe ik immers al twee weken. Het voelt wel een beetje zo van
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral frustrerend dat ik voor deze functie veel moet overleggen met collega's. Collega's die ik nog nooit heb ontmoet, geen idee heb wie, hoe, wat, waar. Ik moet op iemand anders wachten om van deze collega's de contactgegevens te krijgen, en die ander zit constant in crisisoverleg. Ik ga wel even Rummikub doenquote:
Ik ben in deze periode zo blij dat ik nog zo'n enorme backlog aan games heb.quote:
Wat speel je nu veel?quote:Op maandag 6 april 2020 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben in deze periode zo blij dat ik nog zo'n enorme backlog aan games heb.
Nu volop bezig met Days Gone op de PS4. Fijne game.quote:
Beetje Fallout achtig?quote:Op maandag 6 april 2020 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu volop bezig met Days Gone op de PS4. Fijne game.Inmiddels uurtje of 30 in zitten denk ik.
Wat moet je nou precies doen in Animal Crossing? Ik snap het nietquote:
Beetje combinatie van alles. Beetje Far Cry 5, beetje Last of Us. Lekker sfeertje.quote:
Beetje Sims-achtig. Je moet niets. Je mag van alles.quote:[..]
Wat moet je nou precies doen in Animal Crossing? Ik snap het niet
"Ik: de allerbeste!"quote:Op maandag 6 april 2020 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jezus, ze willen dat ik een slogan voor mezelf verzin. Wut
Nicequote:Op maandag 6 april 2020 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje combinatie van alles. Beetje Far Cry 5, beetje Last of Us. Lekker sfeertje.
[..]
Beetje Sims-achtig. Je moet niets. Je mag van alles.
Is wel alleen op de Switch hè?quote:Op maandag 6 april 2020 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Animal Crossing moet ik maar eens proberen dan. Momenteel weer volledig verslaafd aan de Sims
Dat is wel kut inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef CherryLips het volgende:
He kut. Wilde een kaartje versturen via Greetz, loopt iDeal te kutten, ben ik m'n stempels kwijt en ik kan niet afrekenen
Wie managed dit?!quote:
Die is zo fijnquote:Op maandag 6 april 2020 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu volop bezig met Days Gone op de PS4. Fijne game.Inmiddels uurtje of 30 in zitten denk ik.
Dat is nu ineens super populair.quote:
Ja, nou..quote:Op maandag 6 april 2020 11:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik dacht dat het een kort termijn ding was?
Ik werk nu thuis met paars haarquote:
Volgens mij is t ook niks voor mij.quote:
"Liever Kips leverworst dan gewone leverworst"quote:Op maandag 6 april 2020 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jezus, ze willen dat ik een slogan voor mezelf verzin. Wut
"Liever Kips in m'n bips dan gewone leverworst!"quote:Op maandag 6 april 2020 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Liever Kips leverworst dan gewone leverworst"
Denk dat hij in die versie pas na 22:00 uitgezonden werd. Net zoals sommige clips vroeger bij The Boxquote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Liever Kips in m'n bips dan gewone leverworst!"
Zo kende ik 'm. Maar da's vats niet de officiele
Omg the box!quote:Op maandag 6 april 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij in die versie pas na 22:00 uitgezonden werd. Net zoals sommige clips vroeger bij The Box
Haha ja kon echt lang duren soms!quote:Op maandag 6 april 2020 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
The Box![]()
Als klein meisje een nummer aanvragen bij The Box en dan wachten met mn vinger op de recordknop, soms wel uren
Wat een geduld moesten we opbrengen vroegerquote:
En nu allemaal klagen dat we niks mogen doenquote:Op maandag 6 april 2020 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat een geduld moesten we opbrengen vroeger
Hahaha, echt hequote:Op maandag 6 april 2020 11:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En nu allemaal klagen dat we niks mogen doen
quote:Op maandag 6 april 2020 11:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En nu allemaal klagen dat we niks mogen doen
Met je dronken harses om 4.00 met huisgenoten plaatsjes aanvragen voor veel teveel geldquote:Op maandag 6 april 2020 11:40 schreef rival het volgende:
The Box
Meedoen aan een prijsvraag en 2 kaartjes naar een feest winnen
Dan kreeg je het nummer vaak wel meteen te horen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 april 2020 11:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met je dronken harses om 4.00 met huisgenoten plaatsjes aanvragen voor veel teveel geld
Date?quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zo een rondje lopen-date. Langzaam het sociaal contact weer opbouwen.
Romantischquote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Californium het volgende:
Ik ben even oud als jullie allemaal maar ik ken dit niet(ik ken The Box wel maar dat is het wel)
Ja sorryquote:
"sociaal contact"quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Californium het volgende:
Ik ben even oud als jullie allemaal maar ik ken dit niet(ik ken The Box wel maar dat is het wel)
Zelfde bouwjaar boks iddquote:
Jij en Lot zijn ouder dan ik, hoe kunnen jullie The Box niet kennenquote:
Ik ken The Box wel. Maar meer omdat ik er wel eens langs zapte. That’s itquote:Op maandag 6 april 2020 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij en Lot zijn ouder dan ik, hoe kunnen jullie The Box niet kennen
Je kunt ook gewoon toegeven dat je iemand aan het daten bent.quote:Op maandag 6 april 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Met iemand afgesproken, moet echt op mijn woorden letten hier tegenwoordig.
Ik weet niet waar je het over hebt, heb je daar over gedroomd vannacht?quote:Op maandag 6 april 2020 11:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan die donkergekleurde man met die mega piemel
Xite toch?quote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef STING het volgende:
The Box
Ik wilde zondag toevallig eens een TV zender aanzetten met muziek, gewoon niets meer te vinden he (in het standaard Ziggo zenderpakket iig)
Geinigquote:Op maandag 6 april 2020 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken The Box wel. Maar meer omdat ik er wel eens langs zapte. That’s it
Xite niet? niet dat ze daar goede muziek draaien.quote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef STING het volgende:
The Box
Ik wilde zondag toevallig eens een TV zender aanzetten met muziek, gewoon niets meer te vinden he (in het standaard Ziggo zenderpakket iig)
Whut?quote:Op maandag 6 april 2020 11:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, heb je daar over gedroomd vannacht?
Xite is er nog. Maar dat is 98% kutmuziekquote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef STING het volgende:
The Box
O we kunnen tinychat wel weer aanzwengelen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gaat iets fout.quote:
Top 40 enzo?quote:Op maandag 6 april 2020 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Xite is er nog. Maar dat is 98% kutmuziek
'Radio.'quote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef STING het volgende:
The Box
Alstu. Geen kwaliteitszender inderdaad, maar voor op de achtergrond primaquote:Op maandag 6 april 2020 11:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, top, bedankt, die kende ik nog niet
quote:Op maandag 6 april 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O we kunnen tinychat wel weer aanzwengelen.
Dan liever gewoon radio op de achtergrondquote:Op maandag 6 april 2020 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alstu. Geen kwaliteitszender inderdaad, maar voor op de achtergrond prima
HIJ GAAT HIER NIET AFquote:Op maandag 6 april 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Luchtalarm![]()
![]()
ALLEMAAL NAAR BINNEN!!!!
Ik heb het liefst gewoon een lekker liquid d&b'tje op de achtergrondquote:Op maandag 6 april 2020 12:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan liever gewoon radio op de achtergrond
Daar komen grote negerpiemels voorbij?quote:Op maandag 6 april 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O we kunnen tinychat wel weer aanzwengelen.
Gisteren al een paar gezien.quote:
Volgend weekend Pasen, ze vinden vast wel een weggetje ergens.quote:Op maandag 6 april 2020 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben bang het tegendeel, ze gaan misschien vandaag de grenzen sluiten.
Van die goocheltrucs. Je ziet een doekje en tadaaaaa piemelquote:Op maandag 6 april 2020 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar komen grote negerpiemels voorbij?
quote:Op maandag 6 april 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgend weekend Pasen, ze vinden vast wel een weggetje ergens.
Nee, echtquote:Op maandag 6 april 2020 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar komen grote negerpiemels voorbij?
Oh helemaal primaquote:Op maandag 6 april 2020 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op maandag 6 april 2020 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren al een paar gezien.Dat waren natuurlijk verkenners.
Collega van mij zat al in de stress. Die woont in Duitsland en heeft een of ander formulier van de baas nodig dat ie hier werkt, maar netwerk ligt dus nagenoeg plat vandaagquote:Op maandag 6 april 2020 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ze kunnen dit beter om 7 uur 's ochtends doen op maandag. Dat je weet, oh ja, kut, weekend weer voorbij.quote:
Onze keuken moet uit Duitsland komen, ook al is dat pas over 9 weken, ik ben benieuwdquote:Op maandag 6 april 2020 12:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega van mij zat al in de stress. Die woont in Duitsland en heeft een of ander formulier van de baas nodig dat ie hier werkt, maar netwerk ligt dus nagenoeg plat vandaag
Ik ken mensen die daar KEIHARD doorheen zouden slapenquote:Op maandag 6 april 2020 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kunnen dit beter om 7 uur 's ochtends doen op maandag. Dat je weet, oh ja, kut, weekend weer voorbij.
1,5 meter noemen ze dan vast een korte-afstandsrelatie tegenwoordig. Tussen ons zit zeker 50 kilometer.quote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon toegeven dat je iemand aan het daten bent.
Ben je mal! Ik raak net gewend aan mijn uitkeringstrekkerritme.quote:Op maandag 6 april 2020 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kunnen dit beter om 7 uur 's ochtends doen op maandag. Dat je weet, oh ja, kut, weekend weer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |