Wat wil jij eten?quote:
Ja precies. Maar dan neem ik 1 hamburger en eet ik verder gewoon stokbrood en huzarensaladequote:Op zondag 5 april 2020 19:09 schreef Californium het volgende:
Bij een grote bbq met veel man dan eet ik prima wat kip en een hamburger hoor. Gaat om de gezelligheid. Maar als ik het voor het eten doe ik kleine groep dan liever wat luxe op de bbq
Een hamburger, wat kip, groente en fles wijnquote:Op zondag 5 april 2020 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dan neem ik 1 hamburger en eet ik verder gewoon stokbrood en huzarensalade
https://www.bol.com/nl/f/vegan-goodness/9200000055904227/quote:
Als ze wat meer vlees en vis verwerken in vegan gerechten zou ik dat wel lekker vindenquote:Op zondag 5 april 2020 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/f/vegan-goodness/9200000055904227/
Aangeraden door een vegan restaurant hier in Gouda
Nom nomquote:Op zondag 5 april 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade maken; gepofte aardappel; stukje vlees; wijn/bier
Ok, bbq dubbel datequote:Op zondag 5 april 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade maken; gepofte aardappel; stukje vlees; wijn/bier
Goed ideequote:
Ik kan alleen maar gissen waarom.quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen gist hebben?
En dan is het te hopen dat je je niet vergist.quote:Op zondag 5 april 2020 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar gissen waarom.
Brood bakken.quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat iedereen tijd heeft om te bakken nu ze thuis zitten.quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had duidelijker moeten zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 19:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leugens: https://www.dille-kamille(...)5-gram-00006991.html
Ik wil ook graag geld uitgeven... eerst even sparenquote:Op zondag 5 april 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog wat spullen gaan bestellen. Zo maar eens even rondkijken.
quote:Op zondag 5 april 2020 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had duidelijker moeten zijn.
In de supermarkten hier is het uitverkocht.
Allemaal wannabe Heel holland bakt deelnemersquote:Op zondag 5 april 2020 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat iedereen tijd heeft om te bakken nu ze thuis zitten.
Ik ook nog wat sparen. Maar moet nog wat sportspullen, bordspel en wat speelgoed kopen.quote:Op zondag 5 april 2020 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil ook graag geld uitgeven... eerst even sparen
Transformers?quote:Op zondag 5 april 2020 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook nog wat sparen. Maar moet nog wat sportspullen, bordspel en wat speelgoed kopen.
Wat voor bordspel?quote:Op zondag 5 april 2020 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook nog wat sparen. Maar moet nog wat sportspullen, bordspel en wat speelgoed kopen.
Was fan van Megatronquote:
Optimus is een van de grootste helden van de afgelopen 40 jaar. Hij is een moderne versie van Jesus Christus.quote:
Nee! Maar ik was voor megatron en mijn zus voor optimus prime toen we klein warenquote:
Je wilde gewoon tegen je zus zijnquote:Op zondag 5 april 2020 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee! Maar ik was voor megatron en mijn zus voor optimus prime toen we klein waren
quote:
Sowieso een editie van Ticket to ride; en ben nog wat andere dingen aan het zoeken. Niet meer zo thuis in bordspellen. Ook nog even Shit happens! erbij kopen, die is altijd wel leuk om te spelen.quote:Op zondag 5 april 2020 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor bordspel?
En wat voor speelgoed?
Iets anders en het is niet voor mezelf.quote:
Ticket to ride is altijd leuk.quote:Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso een editie van Ticket to ride; en ben nog wat andere dingen aan het zoeken. Niet meer zo thuis in bordspellen. Ook nog even Shit happens! erbij kopen, die is altijd wel leuk om te spelen.
[..]
Iets anders en het is niet voor mezelf.
Wat voor soort?quote:Op zondag 5 april 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dus tips qua (bord)spellen zijn welkom
Rummikub vind ik leukquote:Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso een editie van Ticket to ride; en ben nog wat andere dingen aan het zoeken. Niet meer zo thuis in bordspellen. Ook nog even Shit happens! erbij kopen, die is altijd wel leuk om te spelen.
[..]
Iets anders en het is niet voor mezelf.
Gisteren nog gespeeld, Rummikubquote:Op zondag 5 april 2020 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Rummikub vind ik leuk![]()
En niet voor jezelf?
Ken ik niet, wat moet je doen?quote:Op zondag 5 april 2020 20:29 schreef Californium het volgende:
Heb trouwens “what do you meme” gekregen als cadeau voor mijn promotie. Niemand om het mee te spelen
Meme’s met captions combinerenquote:
Cadeau voor iemand anders.quote:Op zondag 5 april 2020 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Rummikub vind ik leuk![]()
En niet voor jezelf?
Ik speel de laatste jaren niet meer zoveel, maar dingen als Risk; Weerwolven; Catan; Ticket to ride; Secret Hitler vind ik wel leuk om te spelen. Shit Happens is wel leuk om feestjes, maar Cards against humanity ben ik bijvoorbeeld beetje op uitgekeken.quote:Op zondag 5 april 2020 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ticket to ride is altijd leuk.
[..]
Wat voor soort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |