Laten we wel voorzichtig zijn met ongeteste medicijnen. Een les uit 1918 spaanse griep gaf men masaal hoge dosis asperine (nu verboden in nederland) en dat gaf een averecht effect.quote:Op zondag 5 april 2020 02:59 schreef KingRadler het volgende:
Coronavirus doorbraak: Is ivermectine de mogelijke doorbraak bij de behandeling COVID-19?
Middel word alleen gemaakt in Nederland.
https://www.medicalfacts.(...)ehandeling-covid-19/
Zo te lezen is dit medicijn niet ongetest en wordt al voor rivierblindheid (?) in Zuid-Amerika gebruikt en er is een test met dit middel tegen malaria uitgevoerd.quote:Op zondag 5 april 2020 03:08 schreef Elizium het volgende:
[..]
Laten we wel voorzichtig zijn met ongeteste medicijnen. Een les uit 1918 spaanse griep gaf men masaal hoge dosis asperine (nu verboden in nederland) en dat gaf een averecht effect.
Kleine troost, in februari zeiden experts in China de piek in China rond half mei te verwachten.quote:Op zondag 5 april 2020 01:18 schreef Markesh het volgende:
Ik lees het zojuist bij nu.nl
https://www.nu.nl/279976/(...)e-care-eind-mei.html
Begrijp er niks meer van
Bij 80.000 is china gestopt met tellen, dat is toch wel duidelijk.quote:Op zondag 5 april 2020 03:12 schreef Za het volgende:
Kleine troost, in februari zeiden experts in China de piek in China rond half mei te verwachten.
Toch balen dat ze niet opener zijn. Zij zouden ons van veel waardevolle informatie kunnen voorzien. Bijvoorbeeld over de immuniteit.quote:Op zondag 5 april 2020 03:14 schreef Elizium het volgende:
[..]
Bij 80.000 is china gestopt met tellen, dat is toch wel duidelijk.
Ooit gaan we alles weten hoop ik. Maar de lijn van China is wetenschappelijk niet mogelijk. En er schijnen heel veel rellen te zijn daar nu in China ook.quote:Op zondag 5 april 2020 03:17 schreef Mammietje het volgende:
Toch balen dat ze niet opener zijn. Zij zouden ons van veel waardevolle informatie kunnen voorzien. Bijvoorbeeld over de immuniteit.
Thanks voor de update.quote:Op zondag 5 april 2020 02:42 schreef polderturk het volgende:
Turkije levert toch 150 beademingsapparaten aan Spanje. Er werd gezegd dat ze in China waren geproduceerd en dat Turkije de spullen had geconfisqueerd. Dat is niet het geval. De spullen zijn in Turkije geproduceerd en er is een export verbod voor beademingsapparatuur in Turkije. Dat is nu opgelost.twitter:AranchaGlezLaya twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:40:03Thank you #Turkey @:MevlutCavusoglu 4 authorising the export of Turkish respirators bought by two of our Autonomous Communities Navarra & CastillaLaMancha in view of the urgency in 🇪🇸 we appreciate the gesture of a friend & ally 🇹🇷 reageer retweet
O echt? Kan me er wel iets bij voorstellen als ik denk aan de schrijnende filmpjes die daar als laatst vandaan kwamen...quote:Op zondag 5 april 2020 03:19 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ooit gaan we alles weten hoop ik. Maar de lijn van China is wetenschappelijk niet mogelijk. En er schijnen heel veel rellen te zijn daar nu in China ook.
Ben toch wel benieuwd waarom daar geen beelden van zijn... Er moet toch iemand zijn in die miljoenensteden die iets naar buiten kan brengen?quote:Op zondag 5 april 2020 03:19 schreef Elizium het volgende:
[..]
Ooit gaan we alles weten hoop ik. Maar de lijn van China is wetenschappelijk niet mogelijk. En er schijnen heel veel rellen te zijn daar nu in China ook.
Verbazingwekkend he? Alsof ze het internet geheel afgesloten hebben daar.quote:Op zondag 5 april 2020 03:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd waarom daar geen beelden van zijn... Er moet toch iemand zijn in die miljoenensteden die iets naar buiten kan brengen?
Ja precies, helemaal niets meer...quote:Op zondag 5 april 2020 03:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Verbazingwekkend he? Alsof ze het internet geheel afgesloten hebben daar.
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 02:59 schreef KingRadler het volgende:
Coronavirus doorbraak: Is ivermectine de mogelijke doorbraak bij de behandeling COVID-19?
Het is een communistisch regime, wat had jij dan verwacht van een land met strafkampen?quote:Op zondag 5 april 2020 03:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toch balen dat ze niet opener zijn. Zij zouden ons van veel waardevolle informatie kunnen voorzien. Bijvoorbeeld over de immuniteit.
Maar ik lees ook niets over mensen die contact met ze hebben of dat niet kunnen krijgen. Dat is ook raar.quote:Op zondag 5 april 2020 03:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja precies, helemaal niets meer...
wechat hebben ze daarquote:Op zondag 5 april 2020 03:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja precies, helemaal niets meer...
dat is dus ook NLquote:Op zondag 5 april 2020 03:36 schreef MakkieR het volgende:
Dat huidige beleid omtrent verzorgingshuis waar bezoek verboden is deed me vooral denken aan een gevangenisbezoek wat je wel eens op televisie ziet in een film. Alleen de twee vaste telefoonlijnen gevestigd aan het raam ontbreekt er nog aan. Maar echt, wat is nu het verschil tussen het verzorgingshuis en een gevangenis. geen vrijheid, geen bezoek, 2 meter afstand houden, je mag niks, personeel dat chagrijniger wordt met de dag door de stress en de werkdruk. Volgens mij ben je zelfs beter af in de gevangenis gezien de dood ook nog op de loer ligt en je alleen mag sterven.
Oh waar kan jij dat kopen dan??quote:Op zondag 5 april 2020 03:11 schreef JochemSjakie het volgende:
En aspirine kun je nog gewoon kopen in Nederland?
Dat is niet per se een goede of slechte eigenschap, meestal een slechte.quote:Op zondag 5 april 2020 04:58 schreef HPoi het volgende:
Aspirine is ook een goede bloedverdunner dacht ik.
Verbaasd me, aan de sterretjes te zien koopt niemand ze ookquote:Op zondag 5 april 2020 04:54 schreef HPoi het volgende:
https://www.etos.nl/produ(...)00-mg-110314721.html
Aspirine zorgt ervoor dat de bloedplaatjes minder goed samenklonteren. Het wordt daarom ook gebruikt bij mensen die een hartinfarct of herseninfarct hebben meegemaakt, om proberen te voorkomen dat zoiets nog eens gebeurtquote:Op zondag 5 april 2020 04:58 schreef HPoi het volgende:
Aspirine is ook een goede bloedverdunner dacht ik.
In lage doses trouwens, 80 mg per dag, dat is 1/6 van een normale aspirine.quote:Op zondag 5 april 2020 05:11 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Aspirine zorgt ervoor dat de bloedplaatjes minder goed samenklonteren. Het wordt daarom ook gebruikt bij mensen die een hartinfarct of herseninfarct hebben meegemaakt, om proberen te voorkomen dat zoiets nog eens gebeurt. Vanwege het risico op bloedingen is dit niet aangeraden bij mensen die nog nooit een hart- of herseninfarct hebben meegemaakt (dan wegen de nadelen niet op tegen de voordelen).
Ja! Dat was ik vergeten erbij te vermeldenquote:Op zondag 5 april 2020 05:18 schreef crystal_meth het volgende:
In lage doses trouwens, 80 mg per dag, dat is 1/6 van een normale aspirine.
Wat een goed initiatiefquote:Op zondag 5 april 2020 05:26 schreef kwiwi het volgende:
“Women are using code words at pharmacies to escape domestic violence during lockdown”
Bron: https://edition.cnn.com/2(...)miXrvxavAzkLTr-rFxPg
Prima idee. Dit zou na de crisis ook gewoon een optie moeten zijn in elk land.
Dit soort adviezen beter kun je beter overlaten aan artsen en apothekers.quote:Op zondag 5 april 2020 05:25 schreef Elizium het volgende:
Ik zou NSAID pijnstillers gewoon nu even mijden bij long klachten. Tenzij je zeker weet een bacteriële infectie hebt met antibiotica.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijdele-man~a23c4abe/quote:Op zondag 5 april 2020 00:27 schreef leolinedance het volgende:
Die Hugo de Jonge heeft ook vrienden gemaakt met zijn kappersactie hé
Valt mee. Onze patiënt die het langst op de IC ligt, ligt er vandaag 22 dagen.quote:Op zondag 5 april 2020 08:02 schreef Multatilu het volgende:
Met een gemiddelde ligtijd van 23 dagen op de IC zou je ondertussen ook langzamerhand een grotere uitstroom op de IC moeten gaan zien. 23 dagen geleden was het 14 maart en dat was zo’n beetje het begin van de dagelijkse stijging van nieuwe IC patiënten.
In Brede notabene.quote:Op zondag 5 april 2020 08:26 schreef -river- het volgende:
Politie beëindigt feest in Breda: 'Ongelooflijk dat dit in deze coronatijd nog steeds gebeurt!'
BREDA - "Bizar en heel erg dom." Zo noemt de politie het feest dat zaterdagavond ondanks de coronacrisis werd gehouden aan de Curacaostraat in Breda. Inclusief deejay, geluidsinstallatie en lichtshow. "Er waren tientallen mensen aanwezig die dicht op elkaar stonden te dansen en te feesten. Ongelooflijk dat dit in deze tijd nog steeds gebeurt!', verzucht een agent.
De politie werd gealarmeerd omdat mensen last hadden van de muziek, die erg hard door de speakers klonk.
'Willen evenementenbranche steunen'
Toen de agenten de organisator spraken, gaf die aan dat hij de evenementenbranche wilde steunen in deze moeilijke tijden en dat hij de omwonenden had geïnformeerd via een brief.
"Wel bijzonder dat er dan mensen melding van maken bij de politie", reageert de politiewoordvoerder. Ook was er geen vergunning aangevraagd bij de gemeente voor dit feest.
Coronapatiënt een straat verderop
"Wat ons betreft is het onbegrijpelijk dat mensen het in deze tijd nog steeds in hun hoofd halen om dit soort feesten te organiseren", laat de agent weten. "Bizar en heel erg dom!"
Hij haalt een saillant detail aan. "Eén straat verderop was ambulancepersoneel op dat moment bezig met een patiënt die mogelijk besmet is met het coronavirus..."
Middelbeers
Ook in Middelbeers keek de politie de ogen uit. Daar moest in een huis een feestje van meer dan tien jongeren zaterdagnacht worden beëindigd. "Dit is strafbaar, zelfs op privéterrein", laat woordvoerster Carolien Abrahams weten. Ze wijst hierbij op de coronavoorschriften.
https://www.omroepbrabant(...)d-nog-steeds-gebeurt
![]()
![]()
Inderdaad, bijna altijd omdat ze een IC- beleid hadden. Veel hiervan hadden al een dergelijk beleid afgesproken voor COVID überhaupt bestond.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die overige 16 zijn op de "gewone corona afdeling" overleden opeens of omdat ze niet naar de IC wilden?
Een vrouw op tv die zelf op de IC had gelegen zei dat je voor elke dag op de IC een maand herstel nodig hebt. Is dat heus?quote:Op zondag 5 april 2020 08:49 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna altijd omdat ze een IC- beleid hadden. Veel hiervan hadden al een dergelijk beleid afgesproken voor COVID überhaupt bestond.
Als ik het voor het zeggen had, dan had ik ze onder op de lijst gezet voor IC prioriteit, nog onder ouderen met allerlei kwalen. Dat zijn vaak van die mensen die denken dat hun niks kan overkomen.quote:Op zondag 5 april 2020 08:44 schreef Noek het volgende:
[..]
In Brede notabene.
Wel ruk dat je dat soort volk misschien een IC bed moet geven terwijl ze je oma laten afsterven.
Stel fuckers
Liefst gewoon niet opnemen in het ziekenhuis dan.quote:Op zondag 5 april 2020 08:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had, dan had ik ze onder op de lijst gezet voor IC prioriteit, nog onder ouderen met allerlei kwalen. Dat zijn vaak van die mensen die denken dat hun niks kan overkomen.
Goede bron!quote:Op zondag 5 april 2020 08:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Een vrouw op tv die zelf op de IC had gelegen zei dat je voor elke dag op de IC een maand herstel nodig hebt. Is dat heus?
Helaas/gelukkig komen die mensen uberhaupt in de regel niet op de IC. Het zullen hun ouders/grootouders zijn die daar terechtkomen.quote:Op zondag 5 april 2020 08:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had, dan had ik ze onder op de lijst gezet voor IC prioriteit, nog onder ouderen met allerlei kwalen. Dat zijn vaak van die mensen die denken dat hun niks kan overkomen.
Zullen we voorzichtig en zuiver blijven met het geven van medische adviezen?quote:Op zondag 5 april 2020 05:06 schreef Elizium het volgende:
[..]
Verbaasd me, aan de sterretjes te zien koopt niemand ze ook![]()
Maar echt aspirine is zo slecht voor je, neem dat niet, neem paracetamol en dan desnoods iboproven erbij.
Superleuk idee. Sterkte. En zet 'm op.quote:Op zondag 5 april 2020 01:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mijn vader wordt morgen 80 en met mijn broer en zussen gaan we zijn verjaardag corona veilig vieren.
Op vooraf afgesproken tijden (dus apart van elkaar) gaan we als broer en zussen langs. Gaan niet naar binnen maar nemen we plaats aan de tuintafel. Onze vader kan de tuindeuren openen zodat we op meer dan 2 meter afstand het toch even gezellig kunnen hebben. En uiteraard nemen we zelf onze eigen koffie, taart en versnaperingen mee.
Daarnaast hebben we de hele familie, zijn broers, zussen, neven en nichten van hier en van heinde en verre gemobiliseerd om hem morgen op wat voor manier dan ook te feliciteren (kan ook online want dat is hij vaardig).
Oh ja, mijn vader weet nog van niks....... die heeft van de week zwaarmoedig ons laten weten dat hij dit jaar afziet van een vooraf geplande grandioze verjaardag. Uiteraard een juiste beslissing.
Zo een op een gaat dat niet, maar het punt dat je lang moet herstellen klopt. Ik zou eerder een dag IC = 1 week herstellen zeggen, maar er is natuurlijk enorme spreiding in patiënten.quote:Op zondag 5 april 2020 08:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Een vrouw op tv die zelf op de IC had gelegen zei dat je voor elke dag op de IC een maand herstel nodig hebt. Is dat heus?
Wat nu bron. Ik vraag het juist aan iemand. Gast, ga weg.quote:Op zondag 5 april 2020 08:57 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Goede bron!
EDIT: we gaan richting anderhalf miljoen besmettingen, en honderdduizend doden wereldwijd.
Dat is meestal een half jaar herstel dus.quote:Op zondag 5 april 2020 09:01 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zo een op een gaat dat niet, maar het punt dat je lang moet herstellen klopt. Ik zou eerder een dag IC = 1 week herstellen zeggen, maar er is natuurlijk enorme spreiding in patiënten.
Deze websitequote:
Dat zal idd heel verschillend zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 09:01 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zo een op een gaat dat niet, maar het punt dat je lang moet herstellen klopt. Ik zou eerder een dag IC = 1 week herstellen zeggen, maar er is natuurlijk enorme spreiding in patiënten.
Jij hoorde het van een vrouw op TV. Die draag je dus aan als bron. Je kon ook informatie opzoeken op het internet, maar nee dat is teveel moeite. En dan moet ik juist weggaan?quote:Op zondag 5 april 2020 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat nu bron. Ik vraag het juist aan iemand. Gast, ga weg.
Heeft ie nou een kapje op?twitter:AT5 twitterde op zondag 05-04-2020 om 09:03:36De gevonden explosieven bij een supermarkt in Diemen zijn inmiddels veiliggesteld https://t.co/13U7i0pO0Y https://t.co/bUREBbuHmt reageer retweet
En koplampen in zijn pakquote:Op zondag 5 april 2020 09:05 schreef raptorix het volgende:
Heeft ie nou een kapje op?twitter:AT5 twitterde op zondag 05-04-2020 om 09:03:36De gevonden explosieven bij een supermarkt in Diemen zijn inmiddels veiliggesteld https://t.co/13U7i0pO0Y https://t.co/bUREBbuHmt reageer retweet
KAT-CCCCCHING!!!!!!!! CASHEN GODVERDOMME EN GRATIS GELD VOOR ALLE NEDERLANDERSquote:Op zondag 5 april 2020 02:59 schreef KingRadler het volgende:
Ja, ik ga googlen. Hoeveel maanden herstel na Corona coma terwijl er een arts post hier. Misschien dat ik even naar China kan appen anders.quote:Op zondag 5 april 2020 09:04 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Jij hoorde het van een vrouw op TV. Die draag je dus aan als bron. Je kon ook informatie opzoeken op het internet, maar nee dat is teveel moeite. En dan moet ik juist weggaan?
Dit soort dingen lees je best wel veel vind ik. Maar dan ook erbij: het duurt nog lang voordat het beschikbaar kan zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 02:59 schreef KingRadler het volgende:
23 dagen is gemeld in de technische briefing vorige week.quote:Op zondag 5 april 2020 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt mee. Onze patiënt die het langst op de IC ligt, ligt er vandaag 22 dagen.
Inderdaad, en dan wordt gesteld dat het vraagstuk de veilige dosering is, terwijl het middel al gebruikt wordt voor rivierblindheid. Begin dan gewoon met die dosering op mensen die zich daarvoor beschikbaar stellen.quote:Op zondag 5 april 2020 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit soort dingen lees je best wel veel vind ik. Maar dan ook erbij: het duurt nog lang voordat het beschikbaar kan zijn.
Waarom zetten we hier niet vol op in?
Recept vrij beschikbaar maken.quote:Op zondag 5 april 2020 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
KAT-CCCCCHING!!!!!!!! CASHEN GODVERDOMME EN GRATIS GELD VOOR ALLE NEDERLANDERS![]()
Waarvan niemand weet waar het op is gebaseerd.quote:Op zondag 5 april 2020 09:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
23 dagen is gemeld in de technische briefing vorige week.
Ongeacht de mankracht gaat een traject voor een mogelijk vaccin nog maanden duren. En zelfs dan ben je in heel veel gevallen nagenoeg volledig afhankelijk van grondstoffen uit India en China.quote:Op zondag 5 april 2020 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit soort dingen lees je best wel veel vind ik. Maar dan ook erbij: het duurt nog lang voordat het beschikbaar kan zijn.
Waarom zetten we hier niet vol op in?
Omdat het onzin is. Maar het is natuurlijk veel interessanter om paniekgeruchten hier te verspreiden ipv echt nieuws.quote:Op zondag 5 april 2020 03:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd waarom daar geen beelden van zijn... Er moet toch iemand zijn in die miljoenensteden die iets naar buiten kan brengen?
quote:Op zondag 5 april 2020 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat nu bron. Ik vraag het juist aan iemand. Gast, ga weg.
het klinkt dwingend, alsof het je ex is.quote:Op zondag 5 april 2020 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik ga googlen. Hoeveel maanden herstel na Corona coma terwijl er een arts post hier. Misschien dat ik even naar China kan appen anders.
Ga echt weg.
Dan is de praktijkervaring iets meer betrouwbaar inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2020 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarvan niemand weet waar het op is gebaseerd.
Hier op Fok niet...quote:Op zondag 5 april 2020 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zit het met de privacy bij de gebruikers van die app?quote:Op zondag 5 april 2020 09:25 schreef Pumpalov het volgende:
Binnen een paar dagen komt er hier een corona-app van de overheid. Daarin kan je contact hebben met doktoren, overheden, gezondheidsinspecies, vrijwilligers en wat nog meer. Ook kan je aangeven dat je klachten hebt waarna je thuisbezoek krijgt en is er een kaart waarop staat waar geïnfecteerden geweest zijn en mensen in quarantaine zitten.
dat is de natte droom van elke overheid, kunnen ze nog meer trackenquote:Op zondag 5 april 2020 09:25 schreef Pumpalov het volgende:
Binnen een paar dagen komt er hier een corona-app van de overheid. Daarin kan je contact hebben met doktoren, overheden, gezondheidsinspecies, vrijwilligers en wat nog meer. Ook kan je aangeven dat je klachten hebt waarna je thuisbezoek krijgt en is er een kaart waarop staat waar geïnfecteerden geweest zijn en mensen in quarantaine zitten.
Zoiets zou hier ook mooi zijnquote:Op zondag 5 april 2020 09:25 schreef Pumpalov het volgende:
Die kunnen nog steeds Facebook en Insta gebruiken dus volledig openquote:Op zondag 5 april 2020 09:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de privacy bij de gebruikers van die app?
Dan is de praktijkervaring iets meer betrouwbaar inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2020 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De ene infectie is de andere niet, in vitro en in vivo zijn onvergelijkbaar. In vitro zijn er duizenden wondermiddeltjes voor van alles maar in het menselijk lichaam gaat het allemaal toch vaak iets anders. Eventuele nadelige bijeffecten moeten uitgesloten kunnen worden en er moet duidelijk zijn hoe lang het duurt voor een kuur effectief werkzaam is.quote:Op zondag 5 april 2020 09:13 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan wordt gesteld dat het vraagstuk de veilige dosering is, terwijl het middel al gebruikt wordt voor rivierblindheid. Begin dan gewoon met die dosering op mensen die zich daarvoor beschikbaar stellen.
Praktijervaring is vaak funest voor zulke schattingen omdat praktijk mensen normaliter alleen de ernstigste gevallen onthouden, hierdoor schiet het dus niet representatieve gemiddelde snel omhoog.quote:Op zondag 5 april 2020 09:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan is de praktijkervaring iets meer betrouwbaar inderdaad.
Het tracken van zieke mensen is naziachtig? Zet even je aluhoedje af.quote:Op zondag 5 april 2020 09:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee joh, het is hier geen stasi/nazi land
quote:Op zondag 5 april 2020 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Praktijervaring is vaak funest voor zulke schattingen omdat praktijk mensen normaliter alleen de ernstigste gevallen onthouden, hierdoor schiet het dus niet representatieve gemiddelde snel omhoog.
Waar is je VOC mentaliteit nepnederlander!? Dit is een uitgelezen kans om finaal binnen te lopen en een nieuwe wereldmacht te worden. In de toekomst zal NIEMAND om Nederland heen kunnen. De redders der mensheid. Zolang je maar flink in de buidel tast!quote:
Geen idee, ook geen interesse in.quote:Op zondag 5 april 2020 09:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de privacy bij de gebruikers van die app?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2020 09:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu twee compleet verschillende zaken.
dat is het juist, een virus en de privacy verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 5 april 2020 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Het tracken van zieke mensen is naziachtig? Zet even je aluhoedje af.
Iemand die zich daar druk over maakt knalt er toch lekker een spoofer over heen joh. Lastig gedoe ook altijd.quote:Op zondag 5 april 2020 09:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is de natte droom van elke overheid, kunnen ze nog meer tracken
Vaderland Original Coronamedicijnquote:Op zondag 5 april 2020 09:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is je VOC mentaliteit nepnederlander!? Dit is een uitgelezen kans om finaal binnen te lopen en een nieuwe wereldmacht te worden. In de toekomst zal NIEMAND om Nederland heen kunnen. De redders der mensheid. Zolang je maar flink in de buidel tast!
Jij gaat uit van de standaarddefinitie onder de noemer praktijkervaring.quote:
Tja, daar ben ik het wel mee eens op zich. Voor deze crisistijd een app en daarna app weg.quote:Op zondag 5 april 2020 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Het tracken van zieke mensen is naziachtig? Zet even je aluhoedje af.
Jij snapt het.quote:Op zondag 5 april 2020 09:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Vaderland Original Coronamedicijn
¤1000 per persoon × 7.7 miljard = Geen belastingen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |