Maar dat telt nietquote:Op zondag 5 april 2020 01:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel een goed punt. Voor thuissituaties vertellen ze max. 6 personen mits je de 1,5meter afstand kan borgen. Dit zou ook moeten gelden voor Tv-uitzendingen.
Ik lees het zojuist bij nu.nlquote:Op zondag 5 april 2020 00:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, verwacht de piek volgende week.
Wel knap dattie zo'n groep gekken bij elkaar weet te krijgen want stuk voor stuk zijn ze niet lekker in hun bolquote:Op zondag 5 april 2020 01:04 schreef roos94 het volgende:
Mijn zwagers kind is morgen jarig en viert het gewoon uitgebreid in huis met een mannetje of 12.. want anders is het "zielig" voor het kind terwijl de baas van die zwager corona heeft en in die periode vaak heeft samengewerkt met hem. Echt zo ontzettend dom, heb hem al gezegd hoe stom het is en ik ga iig niet er heen en mn vriend ook nietonbegrijpelijk hoe koppig sommigen zijn
Heb je de video bekeken in de link?quote:Op zondag 5 april 2020 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De besmetting is toch in Italië begonnen door 2 Chinezen uit Wuhan?
Zegt genoeg over die groep mensen.quote:Op zondag 5 april 2020 01:19 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wel knap dattie zo'n groep gekken bij elkaar weet te krijgen want stuk voor stuk zijn ze niet lekker in hun bol
Maximaal 400 Euro.quote:Op zondag 5 april 2020 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is even lekker cashen. Wat is de boete momenteel?
Mijn vader wordt morgen 80 en met mijn broer en zussen gaan we zijn verjaardag corona veilig vieren.quote:Op zondag 5 april 2020 01:04 schreef roos94 het volgende:
Mijn zwagers kind is morgen jarig en viert het gewoon uitgebreid in huis met een mannetje of 12.. want anders is het "zielig" voor het kind terwijl de baas van die zwager corona heeft en in die periode vaak heeft samengewerkt met hem. Echt zo ontzettend dom, heb hem al gezegd hoe stom het is en ik ga iig niet er heen en mn vriend ook nietonbegrijpelijk hoe koppig sommigen zijn
Mooi en veilig initiatief.quote:Op zondag 5 april 2020 01:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mijn vader wordt morgen 80 en met mijn broer en zussen gaan we zijn verjaardag corona veilig vieren.
Op vooraf afgesproken tijden (dus apart van elkaar) gaan we als broer en zussen langs. Gaan niet naar binnen maar nemen we plaats aan de tuintafel. Onze vader kan de tuindeuren openen zodat we op meer dan 2 meter afstand het toch even gezellig kunnen hebben. En uiteraard nemen we zelf onze eigen koffie, taart en versnaperingen mee.
Daarnaast hebben we de hele familie, zijn broers, zussen, neven en nichten van hier en van heinde en verre gemobiliseerd om hem morgen of wat voor manier dan ook te feliciteren (kan ook online want dat is hij vaardig).
Oh ja, mijn vader weet nog van niks....... die heeft van de week zwaarmoedig ons laten weten dat hij dit jaar afziet van een vooraf geplande grandioze verjaardag. Uiteraard een juiste beslissing.
Je bron is van 1 april, daar komt het door. Ze dachten eerst inderdaad aan eind mei als piek op de IC's, maar dat kwam door een inmiddels achterhaald model van het RIVM. De IC-artsen kwamen er op basis van hun eigen data achter dat de piek al in april zou komem, daarom zijn ze deze week al aan het opschalen naar het voorlopige maximum van 2400 bedden (waarvan 1900 voor COVID-19).quote:Op zondag 5 april 2020 01:18 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik lees het zojuist bij nu.nl
https://www.nu.nl/279976/(...)e-care-eind-mei.html
Begrijp er niks meer van
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 5 april 2020 01:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als er een film over Corona komt, en die komt er, moet Amerika natuurlijk wel centraal staan
Dat weet ik maar daar is het RIVM toch achtergekomen voor 1 aprilquote:Op zondag 5 april 2020 01:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Je bron is van 1 april, daar komt het door. Ze dachten eerst inderdaad aan eind mei als piek op de IC's, maar dat kwam door een inmiddels achterhaald model van het RIVM. De IC-artsen kwamen er op basis van hun eigen data achter dat de piek al in april zou komem, daarom zijn ze deze week al aan het opschalen naar het voorlopige maximum van 2400 bedden (waarvan 1900 voor COVID-19).
Ja, wel iets eerder inderdaad, dan hebben ze gewoon niet opgelet bij nu.nlquote:Op zondag 5 april 2020 01:42 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat weet ik maar daar is het RIVM toch achtergekomen voor 1 april
Ja gekeken, maar de eerste vuurhaard zat toch echt in Italië hoor. Of begrijp ik de boodschap verkeerd?quote:
Wij doen hetzelfde voor onze dochter die 4 wordt, in 3 shifts met opa's en oma's en broer+gezin. Het is lastig maar we maken er maar het beste van. Hier verzorgen wij gewoon de hapjes en de drankjes.quote:Op zondag 5 april 2020 01:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mijn vader wordt morgen 80 en met mijn broer en zussen gaan we zijn verjaardag corona veilig vieren.
Op vooraf afgesproken tijden (dus apart van elkaar) gaan we als broer en zussen langs. Gaan niet naar binnen maar nemen we plaats aan de tuintafel. Onze vader kan de tuindeuren openen zodat we op meer dan 2 meter afstand het toch even gezellig kunnen hebben. En uiteraard nemen we zelf onze eigen koffie, taart en versnaperingen mee.
Daarnaast hebben we de hele familie, zijn broers, zussen, neven en nichten van hier en van heinde en verre gemobiliseerd om hem morgen op wat voor manier dan ook te feliciteren (kan ook online want dat is hij vaardig).
Oh ja, mijn vader weet nog van niks....... die heeft van de week zwaarmoedig ons laten weten dat hij dit jaar afziet van een vooraf geplande grandioze verjaardag. Uiteraard een juiste beslissing.
Die is via de UK gekomen gezien de code van de besmetting, kijk de video nog maar eens terug..quote:Op zondag 5 april 2020 01:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja gekeken, maar de eerste vuurhaard zat toch echt in Italië hoor. Of begrijp ik de boodschap verkeerd?
Ik snap wat ze zeggen, maar dat strookt toch niet met het beeld dat het van zuid Europa naar Noord Europa is getrokken?quote:Op zondag 5 april 2020 01:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die is via de UK gekomen gezien de code van de besmetting, kijk de video nog maar eens terug..
Ging mij niet zo zeer over klimaatverandering, vooral de censuur an sich. Al twijfel ik ook wel aan die 50%.quote:Op zondag 5 april 2020 02:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wees niet achterlijk. Klimaatverandering is een feit en wij mensen zijn minimaal voor 50% verantwoordelijk. Dat is de wetenschappelijke realiteit. Dat ze jouw kleine eigen theorietje niet serieus nemen... tsjah, hoe zou dat komen?
Ik ook, maar dat is hier toch nog niet verboden?quote:Op zondag 5 april 2020 02:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ging mij niet zo zeer over klimaatverandering, vooral de censuur an sich. Al twijfel ik ook wel aan die 50%.
quote:Coronavirus breakthrough as scientists discover a drug used to treat HEAD LICE can kill COVID-19 cells
An anti-parasitic head lice drug available around the world has been found to kill COVID-19 in the lab within 48 hours.
A Monash University-led study has shown a single dose of the drug Ivermectin could stop the SARS-CoV-2 virus growing in cell culture.
'We found that even a single dose could essentially remove all viral RNA (effectively removed all genetic material of the virus) by 48 hours and that even at 24 hours there was a really significant reduction in it,' Monash Biomedicine Discovery Institute's Dr Kylie Wagstaff said on Friday.
While it's not known how Ivermectin works on the virus, the drug likely stops the virus dampening the host cells' ability to clear it.
The next step is for scientists to determine the correct human dosage, to make sure the level used in vitro is safe for humans.
'In times when we're having a global pandemic and there isn't an approved treatment, if we had a compound that was already available around the world then that might help people sooner,' Dr Wagstaff said.
'Realistically it's going to be a while before a vaccine is broadly available.'
Scientists expect it could be at least a month before human trials.
Before Ivermectin can be used to combat coronavirus, funding is needed to get it to pre-clinical testing and clinical trials.
Ivermectin is an FDA-approved anti-parasitic drug also shown to be effective in vitro against viruses including HIV, dengue and influenza.
The study is the joint work of Monash Biomedicine Discovery Institute and the Peter Doherty Institute of Infection and Immunity.
The study findings have been published in Antiviral Research.
https://www.dailymail.co.(...)-cells-two-days.html
twitter:AranchaGlezLaya twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:40:03Thank you #Turkey @MevlutCavusoglu 4 authorising the export of Turkish respirators bought by two of our Autonomous Communities Navarra & CastillaLaMancha in view of the urgency in 🇪🇸 we appreciate the gesture of a friend & ally 🇹🇷 reageer retweet
Heb nu 2 weken thuis gewerkt. Nu 2 weken verlof (wegens kindje). Daarna 1 week verplicht ADV. Was ook wel weer graag aan het werk gegaan.quote:Op zondag 5 april 2020 02:45 schreef Generationalpha het volgende:
Heb de laatste weken teveel tijd om niks te doen en dus na te denken en lig daardoor veel wakker.
Hoe lang duurt deze shit nog? Ben er wel een beetje klaar mee.
Dat denk ik ook. Ik ben blij als we met de kerst weer veilig met de familie aan één tafel kunnen zitten. Is dat eerder, dan valt het alleen maar mee. Heb me erbij neer gelegd. Het is wat het is.quote:Op zondag 5 april 2020 02:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb nu 2 weken thuis gewerkt. Nu 2 weken verlof (wegens kindje). Daarna 1 week verplicht ADV. Was ook wel weer graag aan het werk gegaan.
Denk dat dit nog wel een poosje aanhoud zo. Dacht dat het RIVM zei dat de verwachting was tot ergens Oktober?? De maatregelen zelf zullen wel wat versoepeld worden tegen die tijd neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |