SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Helaas heb ik zijn show gemist.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Deze draaide peaceman gisteren ook. Toepasselijk (maar ook weer niet ) voor deze periode.
Ik had geen idee, dank!quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Sorry MadMaster als dit niet de bedoeling was.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 12 flesjes van 2 cl toegezonden gekregen en die ga ik straks met een vriend (ook deelnemer) samen online blind proeven.
Vervolgens mag je aangeven van welke distilleerderij 'ie komt, uit welke regio, welke land en wat het alcoholpercentage is.
Wie dat het best doet, wint een fles whisky...
Dat is erg aardig. Dan heb je toch je best gedaan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Ik was net nog even boodschappen doen en toen kwam ik een kindje van een jaar of 5 tegen. Heel hard huilend. Ik vond het zo erg dat ik niet even een arm om hem heen kon slaan![]()
Ik vroeg of ik hem moest helpen en waar hij woonde. Het enige wat ik begreep is dat andere kinderen vals speelden en dat hij dichtbij woonde. Ik heb hem maar even (op gepaste afstand) naar huis begeleid.
Na 25 april, dan moeten alle gokjes van iedereen binnen zijn...quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg moeilijk.
Succes dan alvast!![]()
Wanneer krijg je de uitslag?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
Leuk idee, zo'n online proeverij. Ik doe eigenlijk niks met al die speciale initiatieven. Zonde eigenlijk.
Het is voor kinderen ook niet makkelijk nu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Ik was net nog even boodschappen doen en toen kwam ik een kindje van een jaar of 5 tegen. Heel hard huilend. Ik vond het zo erg dat ik niet even een arm om hem heen kon slaan![]()
Ik vroeg of ik hem moest helpen en waar hij woonde. Het enige wat ik begreep is dat andere kinderen vals speelden en dat hij dichtbij woonde. Ik heb hem maar even (op gepaste afstand) naar huis begeleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mee geweest. Beetje bladblazen en er toch ook even uit zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.
Kun je winnen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ik luister nog steeds hoor, maar ben ook "druk" met een spelletje op de mobiel.
Ik wist niet dat hij Thin Lizzy mee opgericht had.quote:
Hoi Bos... dat is voor mij alweer even geleden dat ik je gezien heb hier.quote:
Klopt. Gisteren was ik er sinds heel lang weer evenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Bos... dat is voor mij alweer even geleden dat ik je gezien heb hier.
terwijl Thin Lizzy meer mijn muzieksmaak is dan The Corrsquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk. Wat je net hoorde, was het origineel.
Dat moet je ook niet doen....quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik blijf nog even luisteren.
Maar heb koppijn.
Krijg je als je je kop stoot tegen een kastje.
Waarom doe je dat dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik blijf nog even luisteren.
Maar heb koppijn.
Krijg je als je je kop stoot tegen een kastje.
Met een hamer op m'n kop slaan lijkt me pijnlijker.quote:
Is een schuimrubberen hamer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met een hamer op m'n kop slaan lijkt me pijnlijker.
Foutje moet kunnenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Maar zo'n handige harry moment. Even opstaan terwijl er boven me nog een deurtje open stond.
Niet slim, wel pijnlijk.
Geen punt hoor. Allang leuk dat je meeluistert.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
Sorry dat ik wat minder post. Ik ben bezig met werk. Hopelijk heb ik het snel af.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoor. Allang leuk dat je meeluistert.
Welkomquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]ik luister ook al eventjes stilletjes mee
Werk op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
Sorry dat ik wat minder post. Ik ben bezig met werk. Hopelijk heb ik het snel af.
Sssstt..... anders is het niet stilletjes meer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]ik luister ook al eventjes stilletjes mee
Een Dodo is een uitgestorven vogelquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ooit door een even zo onhandige actie op de SEH beland, echt een Dodo.
Maar echt welke idiote ingenieur/architect verzint het om een huis te laten bouwen met een verlaging boven de trap. Als je dan als puber ergens voor het eerst komt en de trap op rent....
Magnum Almond.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Trevor Horn-productie, voor op de bingokaart:Marc Almond - The Days Of Pearly Spencer
Hierna: een 90s-nummer dat een beetje vergeten is, maar wat mij betreft heerlijk toepasselijk anno nu
Ga eens, ooit, bij knokkels kijken, daar is dat ook een beetje apart gedaan. En dan zien hoe hij zelf de trap neemt, je staat doodsangsten uitquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ooit door een even zo onhandige actie op de SEH beland, echt een Dodo.
Maar echt welke idiote ingenieur/architect verzint het om een huis te laten bouwen met een verlaging boven de trap. Als je dan als puber ergens voor het eerst komt en de trap op rent....
Waar hij eerst woonde bedoel je, of waar hij nu woont?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga eens, ooit, bij knokkels kijken, daar is dat ook een beetje apart gedaan. En dan zien hoe hij zelf de trap neemt, je staat doodsangsten uit
Wie is dat, @knokkels, kennen wij die?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga eens, ooit, bij knokkels kijken, daar is dat ook een beetje apart gedaan. En dan zien hoe hij zelf de trap neemt, je staat doodsangsten uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar hij nu woont. Zou z’n oude huis al tegen de vlakte zijn?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar hij eerst woonde bedoel je, of waar hij nu woont?
En welkom.
Ja, acteur gewordenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Mark Wahlberg is uiteindelijk toch nog goed terecht gekomen
Terwijl niemand hem serieus nam als Marky Mark&the funky bunchquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Mark Wahlberg is uiteindelijk toch nog goed terecht gekomen
Dat mag ik toch hopen. Dat stond toen al op instorten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar hij nu woont. Zou z’n oude huis al tegen de vlakte zijn?
Nee dat oude huis zag ik hem een keer via de buitenkant naar zijn balkon klimmenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar hij eerst woonde bedoel je, of waar hij nu woont?
En welkom.
terecht als je dat nummer van net hoorde..quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Terwijl niemand hem serieus nam als Marky Mark&the funky bunch
En best wel verdienstelijkquote:
Oh nee, toen dat gebeurde was ik 16-18 jaar. Op de spoedeisende hulp werd het afgedaan als een spier spasme door de klap. Sindsdien heb ik eigenlijk non-stop last van mijn rug/nek/schouders, maar wist ik veel toen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Melting heb je je panter pakje al wel aan?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, 11 gemist?Nou ja, uitschakelen dan maar weer...
Goedenavond.
Ja, moest nog iets afmaken. Is nu af.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, moest nog iets afmaken. Is nu af.
Nog niet gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Ilse Warringa doet haar echt zo geweldig na. TV-kantine gezien donderdag?
Ik zit nu nog aan de koffiequote:Op zaterdag 4 april 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan heb je zo meteen wel een biertje/wijntje verdiend.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo even verzinnen wat ik ga eten. Wou het einde en begin even meemaken.
Dit niet
Je bent Brabander, of je bent het nietquote:
Gewoon Brabant is goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Guus Meeuwis - In Brabant schijnt licht (of zo)
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
En ik loop hier alleen in een te stille stad
Ik heb eigenlijk nog nooit last van corona gehad
Je mag wel inhaken bij Symph toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Inhaken laten we maar even achterwege
Symph wil misschien wel inhaken?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Inhaken laten we maar even achterwege
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
<insert allemaal beledigende grapjes over Brabant>
Zo, dan hoef ik ze niet allemaal te typen.
Simpel gebakken rijst met iets?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat we de komende dagen gaan eten en daarbij boodschappenlijstjes aan het maken
Ik heb vandaag Chinees eten laten komen. Kan ik iig morgen nog van eten..quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat we de komende dagen gaan eten en daarbij boodschappenlijstjes aan het maken
Oh, dat kan ik volgende week ook wel weer een keer doen. Daar eet ik 3 dagen van (en dan hoef ik het een maand niet meer te hebben).quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Chinees eten laten komen. Kan ik iig morgen nog van eten..![]()
Slim. Ik vind geen enkele chinees hier in de buurt goed, dus we eten het nooit meer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Chinees eten laten komen. Kan ik iig morgen nog van eten..![]()
Alleen als ze wandelden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Hielden de egyptians wel anderhalve meter afstand?
Maandmenu voor 2 personen, ¤ 15 ofzo. vreet ik echt een week van. Maar niet te vaak.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik volgende week ook wel weer een keer doen. Daar eet ik 3 dagen van (en dan hoef ik het een maand niet meer te hebben).
Ik heb voor het eerst sinds ik hier woon Chinees besteld, en ik woon hier al ruim 6 jaar. Was echt prima te doen en voor herhaling vatbaar..quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik volgende week ook wel weer een keer doen. Daar eet ik 3 dagen van (en dan hoef ik het een maand niet meer te hebben).
Je zou er met 2 personen een maand mee moeten doen en jij eet dat in een week?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maandmenu voor 2 personen, ¤ 15 ofzo. vreet ik echt een week van. Maar niet te vaak.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou er met 2 personen een maand mee moeten doen en jij eet dat in een week?
Scherpquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had een 1 persoons rijsttafel. prijs weet ik niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maandmenu voor 2 personen, ¤ 15 ofzo. vreet ik echt een week van. Maar niet te vaak.
Ik eet vrij weinig, maar kan soms ook onbenullig vreten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ontbijt, lunch en avondeten hèquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
De eerstequote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee wie of wat dit is. Het lijkt wat op zowel The Christians als London Beat.
Da's best veel voor 1 dagquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb tot nu toe bedacht:
curry van kikkererwten, zoete aardappel en spinazie
pasta met spinazie, kruidenkaas, zalm en pijnboompitjes
Nasi met sateh van de varkenshaas uit de diepvries
Nu maar hopen dat er morgen spinazie te koop is
Ziet er niet slecht uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
pasta met spinazie, kruidenkaas, zalm en pijnboompitjes
Nasi met sateh van de varkenshaas uit de diepvries
Ben erg fan van hun nummer What's In A Wordquote:
Ik dacht dat jij dit zo uit je mouw zou schudden, dus ik deed geen moeitequote:Op zaterdag 4 april 2020 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben erg fan van hun nummer What's In A Word
Dit nummer heeft een sound die er wel wat op lijkt.
I just can't help believing you're right.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
I just can't help believing you're right.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
I just can't help believing you're right.
Ik kende dit specifieke nummer niet, dus het was gewoon gokquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit zo uit je mouw zou schudden, dus ik deed geen moeite
Dat klopt in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
"No Time To Waste".... van wie ook alweer...
Niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds wanneer kan die zangeres zingen?
Mooie WordArtquote:
toch niet dezelfde bezetting als Sex on the Beach? of wel?quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
toch niet dezelfde bezetting als Sex on the Beach? of wel?![]()
Als je Indiaas met spinazie van plan bent, is dit echt een aanrader. http://meerasodha.com/spinach-and-paneer/quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Dit moet Lisa Stansfield zijn. Titel is me onbekend.
kabouterliefdequote:
Tozzo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even een hond uitlaten.
Ben zo weer terug
Ik lees net dat dat nummer door Ingrid Simons werd gezongen, pas later kwam die andere ‘zangeres’quote:
Die sla ik op, ooit paneer vinden of zelf makenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je Indiaas met spinazie van plan bent, is dit echt een aanrader. http://meerasodha.com/spinach-and-paneer/
En dan met de kikkererwten een chana masala maken. Chapati’s of naan erbij en je bent klaar.
Ik heb maar zo het gevoel dat dat de hand van Melting was...quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Fleetwood Mac - Go your own way
En die ander kapte merkwaardig vroeg af.
Ik verdenk Vout.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb maar zo het gevoel dat dat de hand van Melting was...
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit schuif ik door naar la-la-la-la-livelink.
Zelf maken is goed te doen. Ik was er van uit gegaan dat het de eerste keer vast ging mislukken maar bleef dus met 2 liter extra melk zitten. Alleen blijft de lucht van gekookte melk veel te lang hangen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die sla ik op, ooit paneer vinden of zelf maken
Wie is dat? De muzikale tweelingzus van Livelink?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit schuif ik door naar la-la-la-la-livelink.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als Melting dubieuze nummers begint te draaien verdenk ik Vout...
In de gevangenis zitten ook alleen maar onschuldigen.quote:
Dan ga ik dat deze zomer wel een keertje buiten doen op de bbq, want ik ga over mijn nek van de lucht van warme melkquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelf maken is goed te doen. Ik was er van uit gegaan dat het de eerste keer vast ging mislukken maar bleef dus met 2 liter extra melk zitten. Alleen blijft de lucht van gekookte melk veel te lang hangen.
quote:
Nee, één van de vierlingbroers van livelink. Lala, Tipsy, Po en die andere.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wie is dat? De muzikale tweelingzus van Livelink?
Het eerste wat ik (fout) las was linksboven "2 litres" en dacht dat het een sneer was naar brother met z'n melkquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het eerste wat ik (fout) las was linksboven "2 litres" en dacht dat het een sneer was naar brother met z'n melk![]()
[..]
Het eerste wat ik (fout) las was linksboven "2 litres" en dacht dat het een sneer was naar brother met z'n melk![]()
[..]
In de deuropening staan is niet de hond uitlaten hè?quote:
Hier mag datquote:
Okee sorryquote:
Maar om nou helemaal naar jou af te reizen......quote:
Als je de hond uitlaat, is het niet gezegd dat je zelf ook mee moet....quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de deuropening staan is niet de hond uitlaten hè?
Nee, spijkerbroek wist niet meer hoe ze heette, denk ik.quote:
PSV unitedquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar om nou helemaal naar jou af te reizen......
Klopt. Ik loop ook meestal maar een klein blokje om. Sjefke is redelijk op leeftijd, 12 jaar, Als ie maar plas en poept, ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de deuropening staan is niet de hond uitlaten hè?
Natuurlijk wel eerst drie uur snuffelenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Ik loop ook meestal maar een klein blokje om. Sjefke is redelijk op leeftijd, 12 jaar, Als ie maar plas en poept, ben ik al tevreden.
Gewoon de lijn aan de voordeur van de buren knopen dus. Slim.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Ik loop ook meestal maar een klein blokje om. Sjefke is redelijk op leeftijd, 12 jaar, Als ie maar plas en poept, ben ik al tevreden.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit niet, maar het zal vast Cry me a river heten.
Sláintequote:
Mijn IJwit is net op.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Bij m'n beste weten is er daadwerkelijk een biertje dat Malle Babbe heet.
Klopt. Van Jopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Dat zal de inspiratiebron voor Melting ook wel zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Gaat een beetje moeilijk hier. De voordeur van de buurman is a binnen en b 12 hoogquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon de lijn aan de voordeur van de buren knopen dus. Slim.
Dat toch niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal de inspiratiebron voor Melting ook wel zijn.
Ik vind Jopen zo'n stomme naam als het om bier gaatquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Van Jopen.
Smaakt echter niet zo bijzonder.
Maar ze hebben wel lekkere biertjes. Naam is inderdaad niet de meest beste voor bierquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Jopen zo'n stomme naam als het om bier gaat
Ja, ik zag het ook. Misschien deze week 2 flesjes meenemen.quote:
Ook die is niet bijzonder.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Misschien deze week 2 flesjes meenemen.
Nee? Dan neem ik wel wat anders. Dank voor de uitgebreide review.quote:
Kerst, voor livelinkquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
Dit nummer is voor als het Corona gebeuren nog lang duurt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee? Dan neem ik wel wat anders. Dank voor de uitgebreide review.
Dan kun je mij wegdragen hoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
Als je een aanrader wil, zou je eens een biertje van de Muifel Brouwerij moeten proberen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee? Dan neem ik wel wat anders. Dank voor de uitgebreide review.
Dit coronagebeuren duurt nog tot Sint Juttemis.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
Dat hoop ik niet. Heb je dan ook Corona?quote:
Ik zal eens kijken of ik dat ergens kan vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je een aanrader wil, zou je eens een biertje van de Muifel Brouwerij moeten proberen.
Kerst mag niet in combinatie met coronaquote:
Volgens mij wel. Waarom niet, denk je?quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Kerst mag niet in combinatie met corona
Dit was een ander arrangement.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Waarom niet, denk je?
Stuur dan eens door, als jij het origineel hebt gevonden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was een ander arrangement.
Er miste wat instrumentarium
De Russen komen!quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoopte heel even dat Leningrad kwam
Ik ga van de week ff spitten boven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Stuur dan eens door, als jij het origineel hebt gevonden.
Want wat jij bedoeld is volgens mij de nieuwere versie.
Als ze maar anderhalve meter afstand houden.quote:
Had ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik gaf na 3 seconden die hoop opquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:57 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:59 schreef just me het volgende:
verzoekje voor Melting
![]()
Symph. DJ11 en ik willen graag Leningrad horen
je wilt zeggen dat het goedkoop klinktquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als een Nederlandse productie.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat het goedkoop klinkt
Het heeft dezelfde palingsound als Sailing Home van Piet Veerman, vind ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat het goedkoop klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |