SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Helaas heb ik zijn show gemist.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Deze draaide peaceman gisteren ook. Toepasselijk (maar ook weer niet ) voor deze periode.
Ik had geen idee, dank!quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Sorry MadMaster als dit niet de bedoeling was.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 12 flesjes van 2 cl toegezonden gekregen en die ga ik straks met een vriend (ook deelnemer) samen online blind proeven.
Vervolgens mag je aangeven van welke distilleerderij 'ie komt, uit welke regio, welke land en wat het alcoholpercentage is.
Wie dat het best doet, wint een fles whisky...
Dat is erg aardig. Dan heb je toch je best gedaan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Ik was net nog even boodschappen doen en toen kwam ik een kindje van een jaar of 5 tegen. Heel hard huilend. Ik vond het zo erg dat ik niet even een arm om hem heen kon slaan![]()
Ik vroeg of ik hem moest helpen en waar hij woonde. Het enige wat ik begreep is dat andere kinderen vals speelden en dat hij dichtbij woonde. Ik heb hem maar even (op gepaste afstand) naar huis begeleid.
Na 25 april, dan moeten alle gokjes van iedereen binnen zijn...quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg moeilijk.
Succes dan alvast!![]()
Wanneer krijg je de uitslag?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
Leuk idee, zo'n online proeverij. Ik doe eigenlijk niks met al die speciale initiatieven. Zonde eigenlijk.
Het is voor kinderen ook niet makkelijk nu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Ik was net nog even boodschappen doen en toen kwam ik een kindje van een jaar of 5 tegen. Heel hard huilend. Ik vond het zo erg dat ik niet even een arm om hem heen kon slaan![]()
Ik vroeg of ik hem moest helpen en waar hij woonde. Het enige wat ik begreep is dat andere kinderen vals speelden en dat hij dichtbij woonde. Ik heb hem maar even (op gepaste afstand) naar huis begeleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mee geweest. Beetje bladblazen en er toch ook even uit zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.
Kun je winnen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ik luister nog steeds hoor, maar ben ook "druk" met een spelletje op de mobiel.
Ik wist niet dat hij Thin Lizzy mee opgericht had.quote:
Hoi Bos... dat is voor mij alweer even geleden dat ik je gezien heb hier.quote:
Klopt. Gisteren was ik er sinds heel lang weer evenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Bos... dat is voor mij alweer even geleden dat ik je gezien heb hier.
terwijl Thin Lizzy meer mijn muzieksmaak is dan The Corrsquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk. Wat je net hoorde, was het origineel.
Dat moet je ook niet doen....quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik blijf nog even luisteren.
Maar heb koppijn.
Krijg je als je je kop stoot tegen een kastje.
Waarom doe je dat dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik blijf nog even luisteren.
Maar heb koppijn.
Krijg je als je je kop stoot tegen een kastje.
Met een hamer op m'n kop slaan lijkt me pijnlijker.quote:
Is een schuimrubberen hamer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met een hamer op m'n kop slaan lijkt me pijnlijker.
Foutje moet kunnenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Maar zo'n handige harry moment. Even opstaan terwijl er boven me nog een deurtje open stond.
Niet slim, wel pijnlijk.
Geen punt hoor. Allang leuk dat je meeluistert.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
Sorry dat ik wat minder post. Ik ben bezig met werk. Hopelijk heb ik het snel af.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoor. Allang leuk dat je meeluistert.
Welkomquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]ik luister ook al eventjes stilletjes mee
Werk op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
Sorry dat ik wat minder post. Ik ben bezig met werk. Hopelijk heb ik het snel af.
Sssstt..... anders is het niet stilletjes meer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]ik luister ook al eventjes stilletjes mee
Een Dodo is een uitgestorven vogelquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ooit door een even zo onhandige actie op de SEH beland, echt een Dodo.
Maar echt welke idiote ingenieur/architect verzint het om een huis te laten bouwen met een verlaging boven de trap. Als je dan als puber ergens voor het eerst komt en de trap op rent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |