quote:
Zou geweldig zijn. Begint toch iets van hoop in me te ontstaan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:14 schreef Pumpalov het volgende:
Italië blijft al een tijdje rond de 4% stijging hangen. Plafonnetje of?
Wel zielig voor die enkeling die zich niet aan de 'met z'n tweeën-regel' houdtquote:In het Vondelpark waren toch behoorlijk wat mensen waren. Toch was de minister ook niet ontevreden. "Iedereen, op een enkeling na, houdt zich aan de 'met z'n tweeën-regel' en mensen die we aanspreken die dat niet doen, gaan meteen uit elkaar", zei hij bij WNL Op Zaterdag op NPO Radio 1.
De bevolking is ook niet oneindig, dus logisch lijkt mij, dat het na een tijd stagneert.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn. Begint toch iets van hoop in me te ontstaan.
Zou wel fijn zijn als er iets over blijft dat pasta kan blijven maken voor de rest van Europa als afbetaling. Anders zitten we rest van ons leven met dr oetker en dominos opgescheept.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De bevolking is ook niet oneindig, dus logisch lijkt mij, dat het na een tijd stagneert.
Scherpquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Wel zielig voor die enkeling die zich niet aan de 'met z'n tweeën-regel' houdt
Mogelijk nog wat last van de grote volksverhuizing naar het zuiden des lands.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn. Begint toch iets van hoop in me te ontstaan.
Als je ziet dat het druk is, dan blijf je toch gewoon binnen/keer je weer huiswaarts? Waarschijnlijk dacht iedereen hetzelfde als jou, maar deden ze ook hetzelfde als jou.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Jeetje, net gaan wandelen voor een dik uur. Was over de koppen lopen hoor. Social distancing niets van te merken.
Scherp.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je ziet dat het druk is, dan blijf je toch gewoon binnen/keer je weer huiswaarts? Waarschijnlijk dacht iedereen hetzelfde als jou, maar deden ze ook hetzelfde als jou.
Of een andere route. Natuur genoeg in Nederland.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je ziet dat het druk is, dan blijf je toch gewoon binnen/keer je weer huiswaarts? Waarschijnlijk dacht iedereen hetzelfde als jou, maar deden ze ook hetzelfde als jou.
Ze zouden vanaf komende week naar 17.000 testen per dag gaan en willen dat op gaan schalen naar 29.000 per dagquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:19 schreef banaantjeEE het volgende:
In Belgie voeren ze de testcapaciteit op tot 10.000/dag. Hoe zit dat in Nederland?
Ander tijdstip wil ook wel helpen. 's morgens in de zon ook al goed te doen en zal toch rustiger zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of een andere route. Natuur genoeg in Nederland.
Oh nog meer. Hoeveel doet m'n er in Nederland op een dag?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:22 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ze zouden vanaf komende week naar 17.000 testen per dag gaan en willen dat op gaan schalen naar 29.000 per dag
Zou dit rust gaan brengen (omdat dat het sterftepercentage zakt), of juist paniek (omdat het aantal besmetten gigantisch gaat stijgen)?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:22 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ze zouden vanaf komende week naar 17.000 testen per dag gaan en willen dat op gaan schalen naar 29.000 per dag
Dit is ook Nederlandquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oh nog meer. Hoeveel doet m'n er in Nederland op een dag?
Moeten zelf ook wat te zuipen hebben nu ze de hele dag thuis zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:24 schreef Snowpea het volgende:
Ik support nog steeds de Italiaanse economie. De witte wijn is uitverkocht bij de Jumbo maar ze hebben gelukkig nog genoeg aan Mezza Corona rode wijn. Even inslaan voordat die ook op is. er is namelijk geen aanvoer meer. Iemand een idee waarom er geen import van wijn uit Italië meer mogelijk is?
Want?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
Worldometers lijkt Frankrijk te overrapporteren?
Tja lastig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou dit rust gaan brengen (omdat dat het sterftepercentage zakt), of juist paniek (omdat het aantal besmetten gigantisch gaat stijgen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |