abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192451380
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef Pumpalov het volgende:
Hier vandaag een stijging van 4% in besmettingen. In vergelijking met vorige zaterdag waar het nog 13% was een groot verschil. Het absolute aantal is lager dan vorige week _O_

Vandaag 18 besmet, 3 overleden en 4 genezen.
welk land?
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 19:38:43 #252
236264 crew  capricia
pi_192451387
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

ik denk niet dat China baat heeft bij deze crisis. Los van de imago schade, denk ik dat overheden op termijn gaan aansturen om productie die essentieel is, langzaam weer terug te gaan halen door middel van fiscale stimulering oid.
En de EU.. Meer samen of valt het uit elkaar?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192451388
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vooral in mijn tuin van de zon genoten vandaag, maar moest er ook even uit.

Het is best druk op straat, maar ik zag nergens mensen samenklonteren. Het zijn allemaal mensen in hun eentje of met een familie.
Dat is dan toch wel te prijzen.
Vind ik ook. Vandaag wezen fietsen in buitengebied. Sowieso rustig hier, maar iedereen houdt netjes afstand. Ook hier afgelopen weken in de buurt. Rustig en mensen die op straat zijn houden afstand. Echt prima.

Op die manier kan straks ook de boel langzaam weer open. Ben heel benieuwd wat er uit immuniteitsonderzoek komt en qua besmettingen als ze wat ruimer gaan testen.

Dan kun je ook wat beter isoleren. Het enige waar ik me zorgen om maak is de kwetsbare groep. Die lijkt werkelijk overal schijt aan te hebben. Als ik iemand zich niet aan de ‘regels’ zie houden zijn zij het. Al die babyboomers die gewoon doorgaan met wat ze altijd al deden. Echt bizar om te zien.
Whatever...
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:39:00 #254
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192451391
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

welk land?
Surinamistan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192451400
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef quirina het volgende:

[..]

Precies!
Ik sprak vandaag met een Thaise die ik op vakantie had leren kennen. Ze wist dat het hier niet zo goed gaat, en gaf me het advies om een mondkapje te dragen als ik naar buiten ga. Dus haar verteld dat we dat hier niet doen. Ze zei alleen maar " O my god"

Aziaten hebben volgens mij het idee dat we hier aan een kamikaze oefening bezig zijn. En ik heb het gevoel dat ze daar gelijk in kunnen hebben.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:39:42 #256
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192451408
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De landen die mondkapjes goed ingeburgerd hebben zijn de landen waar de schade nog redelijk te overzien is. Dus ja. Ik zit in team mondkapjes in deze discussie.
Ik noem het dragen van een mondkapje an sich al schade. Het is een vorm van onmenselijking.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:40:15 #257
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192451417
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Nog te vroeg voor die discussie. Onderling zullen er wel banden aangesterkt worden of juist verzwakt raken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192451432
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij het over een ander soort hulp had, maar oké. Daarnaast; 11 maart is alweer een eeuwigheid terug momenteel.
We kunnen als Europa echt wel meer doen als we echt willen. Met nadruk op "als we echt willen". We zijn heus wel in staat om hier noodopvang te regelen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:41:13 #259
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192451443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:39 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik sprak vandaag met een Thaise die ik op vakantie had leren kennen. Ze wist dat het hier niet zo goed gaat, en gaf me het advies om een mondkapje te dragen als ik naar buiten ga. Dus haar verteld dat we dat hier niet doen. Ze zei alleen maar " O my god"

Aziaten hebben volgens mij het idee dat we hier aan een kamikaze oefening bezig zijn. En ik heb het gevoel dat ze daar gelijk in kunnen hebben.
Tsja, je kan moeilijk je bevolking aanraden met kapjes naar buiten te gaan wanneer je er nog niet genoeg hebt voor je zorgverleners..
pi_192451448
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

ik denk niet dat China baat heeft bij deze crisis. Los van de imago schade, denk ik dat overheden op termijn gaan aansturen om productie die essentieel is, langzaam weer terug te gaan halen door middel van fiscale stimulering oid.
In China werd wuhab/hubei natuurlijk hard getroffen, maar met 60 miljoen inwoners stelt dat natuurlijk niks voor op 1,3 miljard. Dat is hetzelfde als in Nederland we heel Nijmegen op slot gooien.

Daarnaast is het veel makkelijker als
zaken als ongeoorloofde staatssteun, geld printen, buitenlandse bedrijven opkopen, mensenrechten, de volgende verkiezingen kunnen winnen allemaal geen probleem is.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:41:42 #261
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192451449
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Lastig te zeggen omdat het soms grillig verloopt. Maar ik verwacht dat er uiteindelijk weinig schokkends gebeurt. Italie en die andere knoflook landen kunnen gaan ''lenen'' uit het ESM, eurobonds zitten er niet in omdat je dan wel scheuren gaat krijgen in de eu. Hetzelfde geldt dat Nederland zal moeten toestaan dat Italie onder gunstige condities gaat lenen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:41:59 #262
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_192451456
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:35 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dit is het coronatopic. Daar is dus corona geconstateerd. Jammer joh. :')

https://www.nporadio1.nl/(...)ona-kwestie-van-tijd
[..]

Heb geen idee wat nu precies je doel is, daar antwoord je niet op. Hulp in die regio is prima, maar hierheen halen is nu pure waanzin.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_192451462
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik noem het dragen van een mondkapje an sich al schade. Het is een vorm van onmenselijking.
Tja het is deze maanden even geen modeshow. Met een tuut in je keel 3 weken op de IC staat ook niet heel charmant.
pi_192451464
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:39 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Aziaten die ons iets gaan leren over gezondheidsvoorschriften. Misschien moeten ze eens naar hun eigen voorschriften kijken, bij voorkeur die op gebied van voedselveiligheid. Dan hadden we deze shit niet gehad.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:43:56 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192451480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tja het is deze maanden even geen modeshow. Met een tuut in je keel 3 weken op de IC staat ook niet heel charmant.
Kan er zelfs een modeshow van maken. Zoals gezegd om verspreiding te voorkomen zijn zelfs de niet medische varianten waar je de gekste printen op kan zetten al voldoende.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:44:50 #266
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192451499
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:42 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Aziaten die ons iets gaan leren over gezondheidsvoorschriften. Misschien moeten ze eens naar hun eigen voorschriften kijken, bij voorkeur die op gebied van voedselveiligheid. Dan hadden we deze shit niet gehad.
Want oost-azië met anderhalf miljard bewoners valt volledig te vergelijken met een aantal excussen in China.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:45:07 #267
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_192451504
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:34 schreef Momo het volgende:
Ah hier zijn nog een hele groep aan het volleyen nu voor de deur :')
bel de wouten!
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_192451528
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:42 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Tja, met de SARS uitbraak hebben ze toch best wat ervaringen opgedaan waar ze nu toch wel voordeel bij hebben. Dus op zich goed om dingen die zij goed doen over te nemen.
pi_192451540
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:40 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nog te vroeg voor die discussie. Onderling zullen er wel banden aangesterkt worden of juist verzwakt raken.
zo zo
gewaagde post
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:47:22 #270
450559 Snowpea
moet je nog peulen?
pi_192451551
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze hadden ook gewoon thuis kunnen blijven :').

Anyway. Een vluchtelingendiscussie. Kan dat ook ergens anders?
Wat mij betreft wel
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:47:34 #271
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_192451556
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]

zo zo
gewaagde post
:D
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:48:14 #272
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192451573
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

In China werd wuhab/hubei natuurlijk hard getroffen, maar met 60 miljoen inwoners stelt dat natuurlijk niks voor op 1,3 miljard. Dat is hetzelfde als in Nederland we heel Nijmegen op slot gooien.

Daarnaast is het veel makkelijker als
zaken als ongeoorloofde staatssteun, geld printen, buitenlandse bedrijven opkopen, mensenrechten, de volgende verkiezingen kunnen winnen allemaal geen probleem is.
Mwah, echt een objectieve taxatie van de schade hebben we nog niet kunnen maken/gekregen. Ook daar zal schade geleden zijn. Maar de schade in euro's/yens is nog niet eens zo boeiend. Er is al langer een politiek debat over de afhankelijkheid die wij hebben opgebouwd van de Chinezen in de afgelopen decennia. Door deze crisis is maar eens te meer duidelijk geworden dat wij weer terug moeten gaan naar meer voorzienigheid. De scooters, middelmatige Iphone prullaria, en andere meuk kan prima uit China blijven komen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_192451576
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:44 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Want oost-azië met anderhalf miljard bewoners valt volledig te vergelijken met een aantal excussen in China.
Je bedoelt 'excessen'? Behoorlijk uit de hand gelopen exces dan. Er wordt al jarenlang gewaarschuwd voor het gevaar van het ontstaan van een dergelijk virus met de omstandigheden op die Aziatische markten.
pi_192451589
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef Snowpea het volgende:

[..]

Feit is dat we die mensen gewoon niet meer willen hebben in ons dorp in onze stad en in ons land.
In ieder geval eerlijk.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:50:34 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192451612
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:48 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je bedoelt 'excessen'? Behoorlijk uit de hand gelopen exces dan. Er wordt al jarenlang gewaarschuwd voor het gevaar van het ontstaan van een dergelijk virus met de omstandigheden op die Aziatische markten.
Er dan sijpelen nog steeds berichten door over die zogenoemde ''wet markets''. Geen idee of dat waar is of ophitserij. Maar je mag toch verdomme hopen dat ze hier iets van geleerd hebben.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_192451621
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tja, met de SARS uitbraak hebben ze toch best wat ervaringen opgedaan waar ze nu toch wel voordeel bij hebben. Dus op zich goed om dingen die zij goed doen over te nemen.
China is in volledige lockdown gegaan, moeten we dat ook maar overnemen? Maar goed, ik heb geen zin meer om de mondkapjesdiscussie te voeren. De standpunten zijn duidelijk en ik hoop dat Nederland vasthoudt aan wetenschappelijke inzichten.
pi_192451629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:40 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

We kunnen als Europa echt wel meer doen als we echt willen. Met nadruk op "als we echt willen". We zijn heus wel in staat om hier noodopvang te regelen.
Misschien over een tijdje weer. Nu niet.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:51:34 #278
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_192451632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:49 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

In ieder geval eerlijk.
Dit wordt een eindeloze discussie. Je gaat hier weinig medestanders vinden ben ik bang. De prioriteiten liggen op dit moment gewoon even ergens anders.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_192451644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Misschien over een tijdje weer. Nu niet.
Als we het nú niet doen, gaan we het nooit doen. En zijn we keihard gefaald als EU zijnde. Gooi het Verdrag van de Mens dan maar de prullenbak in.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:52:19 #280
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192451648
Dat zou wel weer mooi zijn aan corona: Restrictief immigratiebeleid _O_ _O_
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:52:39 #281
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_192451654
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef Snowpea het volgende:

[..]

Feit is dat we die mensen gewoon niet meer willen hebben in ons dorp in onze stad en in ons land. Buiten dat we zijn niet in staat om ieder behoeftig mens in de wereld te helpen.
^O^
Haters everywhere but I don't really care.
pi_192451664
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als we het nú niet doen, gaan we het nooit doen. En zijn we keihard gefaald als EU zijnde. Gooi het Verdrag van de Mens dan maar de prullenbak in.
:'). Oké dan.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:54:13 #283
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_192451682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat zou een mooi begin zijn inderdaad.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_192451706
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:'). Oké dan.
Ik herhaal het nog maar een keer: humanitaire ramp. En wij als Europa stonden en keken ernaar. Al jarenlang overigens. En wassen ons hand in onschuld onder het mom van 'we kunnen nou eenmaal niet iedereen op de wereld helpen'. Een flinke drogreden overigens, maar dat terzijde.

Maar ondertussen wel allemaal geschokt zijn als Jort Kelder opmerkt dat het vooral dikke 80-jarigen zijn die overlijden, want dan telt een mensenleven opeens wel. Laten we vooral doen alsof we nu half Afrika binnen moeten halen. 20.000 man, dat is alles. Wat we al veel eerder hadden moeten doen.
pi_192451720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:53 schreef asco het volgende:

[..]

En het virus is in de kampen, dus waarom zou het offtopic zijn? We bespreken hier ook al weken de cijfers uit Italië, Spanje, Amerika etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 04-04-2020 19:58:05 ]
pi_192451726
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:50 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

China is in volledige lockdown gegaan, moeten we dat ook maar overnemen? Maar goed, ik heb geen zin meer om de mondkapjesdiscussie te voeren. De standpunten zijn duidelijk en ik hoop dat Nederland vasthoudt aan wetenschappelijke inzichten.
Haha ja als je er geen zin in hebt, dan moet je m niet voeren natuurlijk :D
pi_192451739
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:55 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik herhaal het nog maar een keer: humanitaire ramp. En wij als Europa stonden en keken ernaar. Al jarenlang overigens. En wassen ons hand in onschuld onder het mom van 'we kunnen nou eenmaal niet iedereen op de wereld helpen'. Een flinke drogreden overigens, maar dat terzijde.

Maar ondertussen wel allemaal geschokt zijn als Jort Kelder opmerkt dat het vooral dikke 80-jarigen zijn die overlijden, want dan telt een mensenleven opeens wel.
Klopt, dat laatste. Ga je lekker ergens anders druk maken over het volk daar, gaan we ons hier weer bezig houden met problemen vlak voor onze voordeur (letterlijk soms).
pi_192451749
Ik vind dat het Nederland tot nu toe het prima doet

Haat me maar
pi_192451775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ga je lekker ergens anders druk maken over het volk daar, gaan we ons hier weer bezig houden met problemen vlak voor onze voordeur (letterlijk soms).
Ga je ook zo reageren als er weer iemand met de Italiaanse Corona-cijfers komt?

"Ga je lekker ergens anders druk maken over het volk daar"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 4 april 2020 @ 19:59:25 #290
426493 crew  PippenScottie
pi_192451781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

bel de wouten!
My friends all drive horses
pi_192451792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:59 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ga je ook zo reageren als er weer iemand met de Italiaanse Corona-cijfers komt?

"Ga je lekker ergens anders druk maken over het volk daar"
Had je het over de Corona gevallen daar dan? Of begin je daar nu ineens over?

Die moeten uiteraard geholpen worden. Daar.
pi_192451793
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind dat het Nederland tot nu toe het prima doet

Haat me maar
Eens.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192451805
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Heel erg dit _O_

Als je de beelden ziet van zo'n kamp of verhalen hoort van mensen die er mee te maken hebben gehad, piep je wel anders. De omstandigheden zijn nu al erbarmelijk, laat staan als er corona uitbreekt. En dan mensen die zeggen "we moeten aan onszelf en onze ouderen denken!!!111", hoe simpel kan je zijn echt _O-
Die vluchtelingen hadden het goed in Turkije maar besloten zelf Griekenland in te trekken… En willen allemaal naar duitsland want huis + uitkering. Dus dat risico namen ze zelf Johnny de Mol.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192451807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Had je het over de Corona gevallen daar dan? Of begin je daar nu ineens over?

Die moeten uiteraard geholpen worden. Daar.
Heb je überhaupt wel op één bron geklikt die ik je gegeven heb? 8)7
pi_192451857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:01 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Heb je überhaupt wel op één bron geklikt die ik je gegeven heb? 8)7
Je hebt 1 bron gegeven, dat nrc artikel, sinds ik mee post.

Maar gast, alsjeblieft. Je bent constant van onderwerp aan het veranderen. Dan gaat het over opvang hier, dan weer over hulp als in goederen en experts daar heen sturen en twee posts later wil je ze hier weer opvangen. Dan gaat het over een humanitaire ramp en dan weer over Corona in die kampen.

Het is goed met je.
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:05:17 #296
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_192451869
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maar de meeste mensen houden een hand of nu een elleboog ervoor, dat scheelt ook.
Dat lijkt me een eerlijkere vergelijking.
Mensen praten met een elleboog voor hun mond?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_192451875
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Je hebt 1 bron gegeven, dat nrc artikel, sinds ik mee post.
Onzin. Ik heb ook deze gepost:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-kampen-moria-lesbos
https://www.nporadio1.nl/(...)ona-kwestie-van-tijd

quote:
'Het is een kwestie van dagen'

Beugel: "Er gaat al nauwelijks voedsel naartoe, vrijwilligers mogen er niet meer in, artsen mogen er niet meer in. De hele wereld - niet alleen Artsen Zonder Grenzen, niet alleen sommige steden in Nederland die een initiatief hebben genomen - stuurt voortdurend brieven naar de Griekse premier met 'doe iets, evacueer die mensen'. Ze doen niets. Ik begrijp het niet: ik sta met mijn mond vol tanden, ik kijk hier met afgrijzen naar."

Op Lesbos zijn inmiddels vier Grieken met het virus besmet en is er één dode gevallen door de gevolgen van COVID-19. Daar gaat het om mensen die niet in het vluchtelingenkamp zitten. "En je weet", zegt Beugel, "als het ergens is op een eiland of in een stad, dan is het een kwestie van dagen en daar wachten we nu op. Dat wordt een ramp."
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:07:26 #298
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_192451900
Jeetje, net gaan wandelen voor een dik uur. Was over de koppen lopen hoor. Social distancing niets van te merken.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_192451912
quote:
Sinds ik meepost, lezen.
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:08:58 #300
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192451919
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Jeetje, net gaan wandelen voor een dik uur. Was over de koppen lopen hoor. Social distancing niets van te merken.
Allermaal mensen die dachten, ik ga een dik uur wandelen...
are we infinite or am I alone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')