Rens doet wanhopige pogingen om het flitsende DWDD te halen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
@:RensAjacied wat moet ik godverdomme met een oud fietsstuur in mijn timeline.
[ afbeelding ]
Nee, die vakkenvullers sowieso niet. Lekker bijverdienen nu toch. Het is alsnog niet bepaald een zware baan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat supermarkt personeel moet niet zo janken dan?
Hoe gaat het met Jantje eigenlijk?quote:
morgen feestje bbq als we boete krijg ja fuck it beetje genieten van dit weer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond even naar de tering waarschijnlijk.
Gelijk heb je Roland, gelukkig hebben wij hier nog geen politie maar alleen een veldwachter.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
morgen feestje bbq als we boete krijg ja fuck it beetje genieten van dit weer.
Alleen op de bank?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond even naar de tering waarschijnlijk.
Wat een debiel is dat. Rare vent.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Jerry Helmers geen sterke debater.
Nee, met 2 maten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen op de bank?
Ik ga wat speciaaltjes wegtikken denk ik. En dan niet te laat naar bed. Morgen om 8 uur een call.
@:donraja
Prima met mij, ik dacht dat Jantje al binnen was omdat hij overspannen was o.i.d.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
slecht blijft binnen met corona Nielsie
hoe is het met jou
Ik heb vandaag een call gehad en ben nu nog aan het werk. Morgen normaal gezien geen calls.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen op de bank?
Ik ga wat speciaaltjes wegtikken denk ik. En dan niet te laat naar bed. Morgen om 8 uur een call.
@:donraja
Ik moest hem even googelen, is dit niet de nieuwe Einstein?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een debiel is dat. Rare vent.
Hij had laatst echt een hele rare opmerking waar iedereen toen over viel maar ik ben vergeten waar dat over ging.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest hem even googelen, is dit niet de nieuwe Einstein?[ afbeelding ]
Ik ga nog even verder kijken.
Lekker bezig. Werken voor je coronageld. Ik vandaag maar 1 call gehad (8 tot 8:45).quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een call gehad en ben nu nog aan het werk. Morgen normaal gezien geen calls.
Chili a la kaneelquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat ben je aan het koken
alcoholist
LinkedIN genot @Lenny_Leonard @Lange_Lans en @Ronquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest hem even googelen, is dit niet de nieuwe Einstein?[ afbeelding ]
Ik ga nog even verder kijken.
Heart Breakers van Chioquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:47 schreef Coco. het volgende:
Ik heb twee zakken chips. (hamka's en naturel)
@:KingRoland
Ik zal om 20:00 voor je applaudiseren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig. Werken voor je coronageld. Ik vandaag maar 1 call gehad (8 tot 8:45).
IS DAT VANDAAG WEER?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal om 20:00 voor je applaudiseren.
Ik werk mijn LinkedIn pagina al 2 jaar niet meer bij. Accepteer alleen nog nieuwe invites, verder doe ik er niks.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:20 schreef KingRoland het volgende:
Lenny en Ron kunnen jullie nu ook een artikel/bijdrage/plaatje op jullie LinkediN-pagina op uitgelicht zetten?
Ahquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werk mijn LinkedIn pagina al 2 jaar niet meer bij. Accepteer alleen nog nieuwe invites, verder doe ik er niks.
Dat was toch maar 1 keer?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal om 20:00 voor je applaudiseren.
Ik heb geen idee. Zou best kunnen, over het algemeen ben ik om 20:00 nog druk aan het werk.quote:
Ik loop achter op zijn podcastsquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben Joe Rogan filmpjes aan het kijken op Youtube.
Ik kijk de finale tussen jong Nederland en jong Oekraïne, het staat 1-0 door een doelpunt van Huntelaar. Einde bericht.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:27 schreef DonRaja het volgende:
Kijk voor de verandering eens naar Hausfrau Ficken-filmpjes op Xvideos.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:27 schreef DonRaja het volgende:
twitter:vraagstaart twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 12:24:33Tijd voor een vrolijke noot. Komt-ie: https://t.co/wesiZPPVG4 reageer retweet
ik vraag me af of René hier ook om moet lachenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
Jerry Helmers was me te saai, toch moest ik lachen om een filmpje dat hij had geretweet.twitter:vraagstaart twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 12:24:33Tijd voor een vrolijke noot. Komt-ie: https://t.co/wesiZPPVG4 reageer retweet
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vraag me af of René hier ook om moet lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |