Dit herken ik niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:39 schreef quirina het volgende:
Het viel me net op bij het boodschappen doen dat er toch heel veel mensen hoesten en niezen. Kreeg er bijna een paniekaanval van!
Het zou fijn zijn als er in de supermarkten hier ook een mondkapjes protocol komt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zag wel een vrouw met een mondkapje op haar voorhoofd zodat ze ff kon roken.
Ze zijn lekker vroeg vandaag, wel weer jammer dat je vergelijking zo weer minder wordt.quote:
Het is elke dag tot 10:00, net als vandaag...quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze zijn lekker vroeg vandaag, wel weer jammer dat je vergelijking zo weer minder wordt.
elke dag is het van 10 tot 10quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze zijn lekker vroeg vandaag, wel weer jammer dat je vergelijking zo weer minder wordt.
waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Huh, wat?!quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
hoe moet je het anders rapporteren dan? Zo'n rapport maken kost toch tijd....quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:41 schreef D_A het volgende:
Het is elke dag op dezelfde tijden mensen.
Meldingen aan het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu tot en met 3 april 10:00 uur zijn weergegeven in paars.
Meldingen van 3 april 10:01 uur tot en met 4 april 10:00 uur zijn weergegeven in geel.
RIVM.nl
Lees eerst ff voordat je wat roept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door Oekelele op 04-04-2020 13:49:52 ]Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:44 schreef Oekelele het volgende:
Duitsland geen vertrouwen in Nederlandse methoden testcapaciteit.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:44 schreef Oekelele het volgende:
Duitsland geen vertrouwen in Nederlandse methoden.Wie wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoek ff op waar dan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:52 schreef Newone82 het volgende:
Klopt dit?
UV straling van zonlicht maakt RNA in virussen kapot dus mondkapjes vandaag overbodig buiten.
Las ik ergens vandaag.
Nu nog iedereen niet teveel op stap dit weekend en volgende week met het mooie weer..quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Andermaal goede cijfers. Denk dat ziekenhuisopnames van afgelopen week niet boven die van de week ervoor gaan uitkomen.
Dat duidt erop dat de maatregelen goed werken.
word nu echt tijd dat er gemod gaat worden op de vergelijking met de een/de griep.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En de griepdoden van paar jaar terug met ruim 9K doden?
Sssst de griep is maar de griep, mag je niet over pratenquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En de griepdoden van paar jaar terug met ruim 9K doden?
Nee. Dit is VEEEL te kort door de bocht.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:52 schreef Newone82 het volgende:
Klopt dit?
UV straling van zonlicht maakt RNA in virussen kapot dus mondkapjes vandaag overbodig buiten.
Las ik ergens vandaag.
dit is toch wel heel wat anders dan influenza A/B...stelletje domme idotenquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sssst de griep is maar de griep, mag je niet over praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |