Er is in ieder geval 1 rechtszaak inmiddels gestart: https://www.courthousenew(...)oronavirus-coverage/quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:31 schreef Szura het volgende:
FOX heeft bloed aan de handen, ze zouden dat bedrijf en de Murdochs kapot moeten procederen
quote:A transparency watchdog’s lawsuit against Fox News over its handling of the Covid-19 pandemic – including repeatedly calling it a hoax during broadcasts – is as novel as the coronavirus but likely won’t get far, according to legal experts.
Goed nieuws. Corrupte, hebzuchtige mensen en organisaties kunnen snel de pest krijgen wat mij betreft. Dat kapitalistische model van zelfverrijking is moreel failliet nu nog financieel nog.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:17 schreef Ulx het volgende:
'Massaontslag bij familiebedrijf Trump door coronacrisis'
Het bedrijf heeft ook problemen met de huur van veel hotels en terreinen. Zouden deze problemen Trump kunnen afleiden van zijn werk?
Ja man goed nieuws, fuck al die mensen die hun baan verliezen en nu in onzekerheid moeten leven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Goed nieuws. Corrupte, hebzuchtige mensen en organisaties kunnen snel de pest krijgen wat mij betreft. Dat kapitalistische model van zelfverrijking is moreel failliet nu nog financieel nog.
jobs jobs jobs. Werken bij Trump staat hoe dan ook garant voor een korte termijn. Het verloop daar spiegelt zich aan het verloop van stafleden in het Witte Huis.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja man goed nieuws, fuck al die mensen die hun baan verliezen en nu in onzekerheid moeten leven.
Pelosi heeft al een voorstel gedaan om de werkloosheidsuitkeringen te verlengen. Vind je dat een goed plan van haar?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja man goed nieuws, fuck al die mensen die hun baan verliezen en nu in onzekerheid moeten leven.
eigenlijk wel. althans tot de coronacrisis is bezworen. En er een betere president wordt gekozen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Pelosi heeft al een voorstel gedaan om de werkloosheidsuitkeringen te verlengen. Vind je dat een goed plan van haar?
Heb je daar een bron van?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:29 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
jobs jobs jobs. Werken bij Trump staat hoe dan ook garant voor een korte termijn. Het verloop daar spiegelt zich aan het verloop van stafleden in het Witte Huis.
Mensen die voor Trump gaan werken zijn sowieso niet goed in de bovenkamer. Kink alleen al naar de 6 persoonlijke bankroeten van hem in het verleden. Daar ga je toch niet voor werken?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen hebben niet de keuze om even een andere baan te kiezen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:34 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Mensen die voor Trump gaan werken zijn sowieso niet goed in de bovenkamer. Kink alleen al naar de 6 persoonlijke bankroeten van hem in het verleden. Daar ga je toch niet voor werken?
Kleine plottwist. Ik ben wel benieuwd naar de redenen van Trump.twitter:mrbromwich twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 05:12:49By law, firing an IG requires the President to provide a reason. That means a valid reason. “Loss of confidence” that results from the IG exercising his independence and doing his job is not a valid reason. This requires immediate oversight hearings. https://t.co/asqmOXCGxB reageer retweet
Omdat je dan voor een corrupte organisatie gaat werken met een soort dictator aan het hoofd van wie iedereen zomaar eruit kan vliegen. Mag je niet gaan klagen want dat is nou eenmaal de aard van het beest. Je gaat ook niet voor de mafia werken zonder te weten dat ook jij op ieder moment doelwit kan worden van een opruiming.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen hebben niet de keuze om even een andere baan te kiezen.
Bovendien draaien de hotels al die jaren gewoon door, het zijn ook niet zijn hotels die bankroet zijn gegaan.
Flauwekul, Trump heeft gewoon managers in dienst die gaan over het reilen en zeilen van de werknemers in zijn organisatie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:45 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Omdat je dan voor een corrupte organisatie gaat werken met een soort dictator aan het hoofd van wie iedereen zomaar eruit kan vliegen. Mag je niet gaan klagen want dat is nou eenmaal de aard van het beest. Je gaat ook niet voor de mafia werken zonder te weten dat ook jij op ieder moment doelwit kan worden van een opruiming.
En weer een leugen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Chivaz het volgende:
Bovendien draaien de hotels al die jaren gewoon door, het zijn ook niet zijn hotels die bankroet zijn gegaan.
Die managers moeten toch ergens verantwoording afleggen. Alles druppelt echt van boven naar beneden. Heet het trickledowneffect. Corruptie begint aan de top. Je gaat mij niet wijs maken dat die managers totaal anders zijn dan hun baas van wie ze hun instructies krijgen. Het beleid wordt ontworpen door Trump en zij hebben dat uit te voeren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Flauwekul, Trump heeft gewoon managers in dienst die gaan over het reilen en zeilen van de werknemers in zijn organisatie.
Werken voor de Trump organisatie zal denk ik niet veel anders zijn dan werken voor een ander willekeurig bedrijf.
Tenzij je mij het tegendeel kan bewijzen dat expliciet bij de Trump organisatie werknemers lukraak ontslagen worden.
Ik zat wat reviews te lezen en jouw claims komen niet overeen met de realiteit. Het is gewoon een doorsnee bedrijf waar het personeel wisselend positief is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:55 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die managers moeten toch ergens verantwoording afleggen. Alles druppelt echt van boven naar beneden. Heet het trickledowneffect. Corruptie begint aan de top. Je gaat mij niet wijs maken dat die managers totaal anders zijn dan hun baas van wie ze hun instructies krijgen. Het beleid wordt ontworpen door Trump en zij hebben dat uit te voeren.
Kun je doorlinken? Er zullen vast de nodige horrorverhalen zijn. Waarom heb je zoveel vertrouwen in een man die geen enkele van zijn bedrijven overeind wist te houden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zat wat reviews te lezen en jouw claims komen niet overeen met de realiteit. Het is gewoon een doorsnee bedrijf waar het personeel wisselend positief is.
https://www.indeed.com/cmp/Trump-International-Hotels/reviewsquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:04 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kun je doorlinken? Er zullen vast de nodige horrorverhalen zijn. Waarom heb je zoveel vertrouwen in een man die geen enkele van zijn bedrijven overeind wist te houden?
Dit is wel een mooi verslag van mensen die direct onder Trump gewerkt hebben en ernaar gevraagd werden toen hij de nominatie kreeg 4 jaar geleden: https://www.theguardian.c(...)rviews-ego-diversityquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:04 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kun je doorlinken? Er zullen vast de nodige horrorverhalen zijn. Waarom heb je zoveel vertrouwen in een man die geen enkele van zijn bedrijven overeind wist te houden?
Ik heb ook doorgelezen. Voor iedere 2 lovende reacties, en die zijn er ook maar deels lovend, let op, zijn er pak m beet 5 of 6 horrorverhalen. Ik zou die hier posten maar het is een privacyschending geloof ik. Waar maak jij uit op dat ze allemaal blij zijn?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.indeed.com/cmp/Trump-International-Hotels/reviews
Het is een man die risico’s neemt, en soms win je goed en soms faal je hard.
Ik kan dat wel waarderen, ik ben namelijk zelf ook zo. Ook ik heb op een gegeven moment gegokt en verloren en daar betaal ik 5 jaar na dato nog steeds de zure vruchten van.
Rooskleurig? Ik zeg het is een doorsnee bedrijf waar sommigen tevreden zijn en anderen weer niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik heb ook doorgelezen. Voor iedere 2 lovende reacties, en die zijn er ook maar deels lovend, let op, zijn er pak m beet 5 of 6 horrorverhalen. Ik zou die hier posten maar het is een privacyschending geloof ik. Waar maak jij uit op dat ze allemaal blij zijn?
Mensen hebben het over racisme, favoritisme, praten achter de rug, haat, en dat het geen lange termijn baan is. Dat er weinig diversiteit is zoals ze zich in eerste instantie voor uitgaven.
De zogenaamde lovende reacties geven vaak niet de volle 5 sterren en geven ook minpunten aan.
Dus vanwaar dat rooskleurig beeld?
Naja, 3,6 is niet doorsnee gok ik maar slechter dan gemiddeld. Weet verder niet hoe de ratings specifiek bij indeed werken. Maar 3,6 trek je geen nieuwe werkkrachten mee aan, mochten die tenminste de recensies lezen alvorens te solliciteren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Rooskleurig? Ik zeg het is een doorsnee bedrijf waar sommigen tevreden zijn en anderen weer niet.
De rating van de organisatie zit op 3,6 van de 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |