Was er geen motie aangenomen die dit onmogelijk maakte?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vind vooral die laatste richtlijn, die harde leeftijdsgrens van 70 jaar, zeer discutabel en onaanvaardbaar.
Wat heeft het hamsteren met inkomen te maken?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:13 schreef Oekelele het volgende:
Nibud: een op vijf Nederlanders achteruit in crisis
https://www.msn.com/nl-nl(...)8KHP?ocid=spartanntp
Waren vast de hamsteraars.
Dan eten ze hun wc papier maar op.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:13 schreef Oekelele het volgende:
Nibud: een op vijf Nederlanders achteruit in crisis
https://www.msn.com/nl-nl(...)8KHP?ocid=spartanntp
Waren vast de hamsteraars.
Moet ik daar nu echt uitleg gaan geven......hoe oud is U?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Wat heeft het hamsteren met inkomen te maken?
Leg toch maar uit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:16 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Moet ik daar nu echt uitleg gaan geven......hoe oud is U?
Als je onnodig veel pleepapier koopt wordt je ontslagen wegens achterlijkheid. Vandaar minder inkomen.quote:
Dan gaat u consult betalen..... Kan via pm 800¤ per uur.quote:
Misschien kunnen die Fokkers een formulier afdrukken met "op last van de mijn overheid is dit huis tot nader order afgesloten voor -en van alles". Daarna gordijnen dicht, internet er uit, bonen eten en pas weer naar buiten komen als er aangeklopt wordt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sommige fokkers willen gewoon veel te graag een totale lockdown. Dan heeft iedereen net zo'n schraal leven als zijzelf.
Ja, maar dat is nog geen wet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was er geen motie aangenomen die dit onmogelijk maakte?
Word je.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je onnodig veel pleepapier koopt wordt je ontslagen wegens achterlijkheid. Vandaar minder inkomen.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:23 schreef Sfancta het volgende:
Opa een dikke week in het ZH nu. Koorts is weg na 6 dagen, alle fut is eruit, praat totaal onverstaanbaar en heeft zo goed als 0 energie. Kan niet meer lopen en zitten. Liggen en slapen, dat is het de hele dag als ik de arts mocht geloven. Daarnaast zit hij in een flink delier.
Over levensbedreigend wordt nog niet gesproken bij hem, maar wel hoe hij eruit zal komen. Zal een enkeltje verpleeghuis gaan worden ben ik bang.
En jij denkt dat dit niet in IEDER land gebeurt? Jij denkt echt dat in Nederland bijvoorbeeld de koning en koningin niet zijn getest?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:05 schreef -river- het volgende:
Iedereen in omgeving Trump wordt getest op corona.
WASHINGTON - Iedereen die in buurt komt van de Amerikaanse president of vicepresident wordt van tevoren getest op het coronavirus. Dat heeft het Witte Huis bekendgemaakt. Zo moeten Donald Trump en Mike Pence gezond worden gehouden.
„De arts van het Witte Huis moet ervoor zorgen dat de president en vicepresident gezond blijven. Daarom starten we vandaag met het testen van iedereen die in de buurt komt van een van hen. Zo willen we de kans op besmetting zoveel mogelijk verkleinen”, aldus het Witte Huis in een verklaring.
Trump is al twee keer getest op het coronavirus. Beide tests waren negatief. Pence is een keer getest en ook hij bleek niet besmet met het longvirus.
https://www.telegraaf.nl/(...)rdt-getest-op-corona
Die oempa loempa verspilt gewoon testen!
Zou zo maar het dubbele verbruik zijn... we hebben ca 80.000 zorgverleners in NL - mag aannemen dat die nu allemaal drukdoende zijn - met zeg 2 tot 3x per dag wisselen per persoon en dus een paar dagenquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dus met die zending zouden we zegmaar anderhalve week vooruit kunnen. Dat schiet niet echt op. Hopelijk blijven de zendingen binnen druppelen
Oei, sterkte.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:23 schreef Sfancta het volgende:
Opa een dikke week in het ZH nu. Koorts is weg na 6 dagen, alle fut is eruit, praat totaal onverstaanbaar en heeft zo goed als 0 energie. Kan niet meer lopen en zitten. Liggen en slapen, dat is het de hele dag als ik de arts mocht geloven. Daarnaast zit hij in een flink delier.
Over levensbedreigend wordt nog niet gesproken bij hem, maar wel hoe hij eruit zal komen. Zal een enkeltje verpleeghuis gaan worden ben ik bang.
Rustig rustig......denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit niet in IEDER land gebeurt? Jij denkt echt dat in Nederland bijvoorbeeld de koning en koningin niet zijn getest?
Man man man. Zo zijn bijvoorbeeld Merkel en haar naasten 3x getest de afgelopen weken, maar daar hoor ik je niet over.
Het is alleen controversieel in landen met te weinig tedts.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit niet in IEDER land gebeurt? Jij denkt echt dat in Nederland bijvoorbeeld de koning en koningin niet zijn getest?
Man man man. Zo zijn bijvoorbeeld Merkel en haar naasten 3x getest de afgelopen weken, maar daar hoor ik je niet over.
Dus als je ouder dan 20 bent mag je nog wel op stap? Wat is dit voor rare regel?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:25 schreef HiZ het volgende:
Turkije verbiedt reizen tussen steden (31 van de 81) en heeft een uitgaansverbod voor jongeren onder de 20 vanaf middernacht.
THY stopt deel van het binnenlandse netwerk.
65+ mocht al niet naar buiten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus als je ouder dan 20 bent mag je nog wel op stap? Wat is dit voor rare regel?
Sterkte!quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:23 schreef Sfancta het volgende:
Geldt dat voor alle Turken dus ook hier?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:25 schreef HiZ het volgende:
Turkije verbiedt reizen tussen steden (31 van de 81) en heeft een uitgaansverbod voor jongeren onder de 20 vanaf middernacht.
THY stopt deel van het binnenlandse netwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |