abonnement Unibet Coolblue
pi_192445993
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:41 schreef Patapon het volgende:
Veel plezier CotS *O*
Dank je wel!!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:43 schreef Patapon het volgende:
Oh, en voorzichtig goed nieuws over poes.....Ik zat net in mijn hobbykamer spulletjes op te ruimen en toen hoorde ik achter me iemand knabbelen. O+

Tot nu toe at ze alleen snachts.
Go Poes *O*!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192446302
@Samzz, Ik vind het zo leuk dat je kippen neemt. In ons nieuwe huis willen we ook graag kippen (de mensen daar hebben ze al lopen), dus ik ga me er ook maar eens in verdiepen. Mooi startpunt zo. Doe je een foto als je helemaal klaar bent?

Fijne dag allemaal vandaag! ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192449295
Wij hebben 2 grote struiken uit de tuin gesloopt. Heeft bloed, zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wat. Erg blij met onze nieuwe spade anders was het echt niet gelukt.
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:16:58 #54
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192449308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:43 schreef Patapon het volgende:
Oh, en voorzichtig goed nieuws over poes.....Ik zat net in mijn hobbykamer spulletjes op te ruimen en toen hoorde ik achter me iemand knabbelen. O+

Tot nu toe at ze alleen snachts.
Yes!
Go poes _O_ *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192449797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben 2 grote struiken uit de tuin gesloopt. Heeft bloed, zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wat. Erg blij met onze nieuwe spade anders was het echt niet gelukt.
Goed bezig! Zo kom je ook wel aan beweging :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192450634
Nou... eerste dag met vier uur schermtijd. Erg fijn! Ik voel me zo goed over mezelf nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192450824
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:55 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Goed bezig! Zo kom je ook wel aan beweging :D
Ja dat zeker :)

@Patapon *O* goed nieuws van de kat


En fijn CotS! Ik zou het niet kunnen.
pi_192451087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dat zeker :)

@:patapon *O* goed nieuws van de kat

En fijn CotS! Ik zou het niet kunnen.
Het is verbazingwekkend gemakkelijk eigenlijk... ik dacht het ook nooit te kunnen en ik werk er al tijden aan. Alleen cold turkey dit doen is echt te doen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192451975
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... eerste dag met vier uur schermtijd. Erg fijn! Ik voel me zo goed over mezelf nu
*O* hoe was het spel op deze manier?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192451980
Aangezien hier toiletpapier nog altijd gehamsterd wordt hebben we het maar via bol besteld. :{ :')

En dit is de tweede dag waarop ik geen nieuws volg en dat maakt ook dat ik me een stuk beter voel. Als we straks alles weer mogen moet iemand me wel even waarschuwen :+

[ Bericht 31% gewijzigd door Sumppi op 04-04-2020 20:19:35 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:24:23 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192452115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:09 schreef Sumppi het volgende:
@:Samzz, Ik vind het zo leuk dat je kippen neemt. In ons nieuwe huis willen we ook graag kippen (de mensen daar hebben ze al lopen), dus ik ga me er ook maar eens in verdiepen. Mooi startpunt zo. Doe je een foto als je helemaal klaar bent?

Fijne dag allemaal vandaag! ^O^
Helemaal klaar duurt nog wel even... Het bestelde kippenhok was echt waar-de-loos, wat een slechte kwaliteit. Dus we gaan zelf een kippenhok bouwen.

Dit is de ren:



Er zit inmiddels ook een deur in, maar daar heb ik geen foto van :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_192452131
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]

*O* hoe was het spel op deze manier?
Leuk! Net als anders, veel gelachen en genoten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192452136
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:14 schreef Sumppi het volgende:
Aangezien hier toiletpapier nog altijd gehamsterd wordt hebben we het maar via bol besteld. :{ :')

En dit is de tweede dag waarop ik geen nieuws volg en dat maakt ook dat ik me een stuk beter voel. Als we straks alles weer mogen moet iemand me wel even waarschuwen :+
Herkenbaar! Heel erg verstandig om het los te laten :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:26:21 #64
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192452156
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben 2 grote struiken uit de tuin gesloopt. Heeft bloed, zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wat. Erg blij met onze nieuwe spade anders was het echt niet gelukt.
Het resultaat is altijd de moeite waard, he. Vorig weekend heb ik de klimop gesnoeid. Wat een pleuriswerk, maar nu het klaar is is t weer netjes en kijk ik er ook graag naar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:27:03 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192452161
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... eerste dag met vier uur schermtijd. Erg fijn! Ik voel me zo goed over mezelf nu
Netjes ^O^. Vond je het moeilijk?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_192452254
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Netjes ^O^. Vond je het moeilijk?
Dank u!
Nee, eigenlijk niet. Op sommige momenten was het wel even raar. Na het eten geen beeldscherm bijvoorbeeld was even een raar momentje, maar na de afwas en douchen lekker kleuren was ook wel fijn en rustig. Ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat :) Het is nog wel heel bewust allemaal en soms weerstand voelen, maar dat is normaal. Nu gaan wennen eraan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192452281
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Helemaal klaar duurt nog wel even... Het bestelde kippenhok was echt waar-de-loos, wat een slechte kwaliteit. Dus we gaan zelf een kippenhok bouwen.

Dit is de ren:

[ afbeelding ]

Er zit inmiddels ook een deur in, maar daar heb ik geen foto van :P.
Wauw! Dat is nog eens een ren. Heb je naast kippen (straks) nog andere dieren? En heb je eerder al eens kippen gehad?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:38:52 #68
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192452323
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank u!
Nee, eigenlijk niet. Op sommige momenten was het wel even raar. Na het eten geen beeldscherm bijvoorbeeld was even een raar momentje, maar na de afwas en douchen lekker kleuren was ook wel fijn en rustig. Ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat :) Het is nog wel heel bewust allemaal en soms weerstand voelen, maar dat is normaal. Nu gaan wennen eraan
Netjes :Y. Als ik aan het tekenen ben kijk ik ook nooit op een scherm, als je bezig bent is het een stuk makkelijker de telefoon of tablet te laten liggen merk ik.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:35 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wauw! Dat is nog eens een ren. Heb je naast kippen (straks) nog andere dieren? En heb je eerder al eens kippen gehad?
Gaaf he :D. Ben er enorm blij mee!

Dit worden onze eerste eigen kippen. Ik ben wel bekend met de verzorging e.d., op stal liepen altijd heel veel kippen die ik mee verzorgde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_192452356
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank u!
Nee, eigenlijk niet. Op sommige momenten was het wel even raar. Na het eten geen beeldscherm bijvoorbeeld was even een raar momentje, maar na de afwas en douchen lekker kleuren was ook wel fijn en rustig. Ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat :) Het is nog wel heel bewust allemaal en soms weerstand voelen, maar dat is normaal. Nu gaan wennen eraan
Wanneer heb je nu precies wél schermtijd?

Ik had gister besloten geen nieuws meer te volgen. Nu had ik elke keer weer dat ik mijn mobiel pakte, aan deed, 'oh nee', en hem weer wegsmeet. Soms meerdere keren binnen een kwartier. :o :X Vandaag ging het beter, maar vandaag was ik ook de hele dag bezig met spullen klaarzetten voor de aanhanger.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 20:50:51 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192452507
Ik probeer al sinds vorige week zo min mogelijk nieuws te volgen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192452526
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wanneer heb je nu precies wél schermtijd?

Ik had gister besloten geen nieuws meer te volgen. Nu had ik elke keer weer dat ik mijn mobiel pakte, aan deed, 'oh nee', en hem weer wegsmeet. Soms meerdere keren binnen een kwartier. :o :X Vandaag ging het beter, maar vandaag was ik ook de hele dag bezig met spullen klaarzetten voor de aanhanger.
Tussen 8:00 en 9:00. 12:00 tot 13:00. Als ik mijn warm eten eet even een serie erbij (maar tijdens koken en als het bord leeg is niet meer) en tussen 19:00 en 21:00

Kan ik me heel goed voorstellen... het geeft ook gewoon heel veel stress

Lukt het allemaal een beetje dat verhuizen? In deze rare tijden?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192452628
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wanneer heb je nu precies wél schermtijd?

Ik had gister besloten geen nieuws meer te volgen. Nu had ik elke keer weer dat ik mijn mobiel pakte, aan deed, 'oh nee', en hem weer wegsmeet. Soms meerdere keren binnen een kwartier. :o :X Vandaag ging het beter, maar vandaag was ik ook de hele dag bezig met spullen klaarzetten voor de aanhanger.
Ik merk dat ik vanzelf al minder nieuws op zoek nu.

Alleen rond 2u even het dodental wil weten en dan is het weer over.
pi_192452636
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Helemaal klaar duurt nog wel even... Het bestelde kippenhok was echt waar-de-loos, wat een slechte kwaliteit. Dus we gaan zelf een kippenhok bouwen.

Dit is de ren:

[ afbeelding ]

Er zit inmiddels ook een deur in, maar daar heb ik geen foto van :P.
Wow dat is geen kleine! Netjes
pi_192452673
Ow jongens ik probeer al de hele dag een na van een plant te herinneren.
Vroeger noemde ik ze ballerinas omdat als ze open gaan ik ze op een tutu vind lijken.
De bloemen hangen en als ze open gaan komen er sprietjes uit. Ze zijn er in roze en paars volgens mij, misschien ook nog wit.

Iemand enig idee.....

En als ze uitgebloeid zijn blijft er een hard knopje over dat je moet snoeien.
  zaterdag 4 april 2020 @ 21:04:27 #75
228751 Patapon
pata pata pata pon
  zaterdag 4 april 2020 @ 21:16:11 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192452926
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 21:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow dat is geen kleine! Netjes
Nee, die is 2,30 bij 6,5 meter en 2 meter hoog :P.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 21:01 schreef Sarabi het volgende:
Ow jongens ik probeer al de hele dag een na van een plant te herinneren.
Vroeger noemde ik ze ballerinas omdat als ze open gaan ik ze op een tutu vind lijken.
De bloemen hangen en als ze open gaan komen er sprietjes uit. Ze zijn er in roze en paars volgens mij, misschien ook nog wit.

Iemand enig idee.....

En als ze uitgebloeid zijn blijft er een hard knopje over dat je moet snoeien.
Wat Patapon zegt, wat je omschrijft klinkt als een fuchsia.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_192452936
Ja! Dankjewel *O*
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 22:09:02 #78
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192453641
Vandaag een paar steekjes kunnen zetten voor mijn borduurboekenlegger.
Morgen als ik de energie heb de ramen gaan lappen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192457708
Goedemorgen :)

Hier weer eens goed geslapen *O*
Voor vandaag eigenlijk niks bijzonders op de planning. Gewoon een lekkere zondag hebben. Het is zondag, dus ik werk mijn boekjes bij. Ik wil haken, lezen, borduren, beetje piano spelen...
Nu eerst even lekker wakker worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192458771
Hoeraaa weer een volle aanhanger en auto weg. *O*

Ik ben best wel blij dat we het zo in delen kunnen doen. Anders was het huis de laatste weken echt onleefbaar geweest. We wonen klein nu, maar blijkbaar zijn we best goed in spullen efficiënt opbergen. Derde lading naar Drenthe met spullen die niet essentieel zijn. :@

Mooie omschrijving van een Fuchsia, Sarabi :D Ik wist de naam niet meer, maar zag de plant wel precies voor me.

Wat voor boekenlegger wordt het, F1gamer?

CotS, mooie zondagsplannen. Ik wilde dat ik piano kon spelen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192459306
Hahaha ja? Heb ook een half dag zitten denken hoe ik het moest omschrijven :')

En fijn dat het verhuizen goed gaat.
pi_192460442
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 10:00 schreef Sumppi het volgende:
Hoeraaa weer een volle aanhanger en auto weg. *O*

Ik ben best wel blij dat we het zo in delen kunnen doen. Anders was het huis de laatste weken echt onleefbaar geweest. We wonen klein nu, maar blijkbaar zijn we best goed in spullen efficiënt opbergen. Derde lading naar Drenthe met spullen die niet essentieel zijn. :@

Mooie omschrijving van een Fuchsia, Sarabi :D Ik wist de naam niet meer, maar zag de plant wel precies voor me.

Wat voor boekenlegger wordt het, F1gamer?

CotS, mooie zondagsplannen. Ik wilde dat ik piano kon spelen. O+
Goed bezig met de verhuizing! Ik ben het vergeten; wanneer gaan jullie helemaal over?

Ja :) heerlijke zondag zo, ik zit echt te genieten. Alleen een beetje verkouden helaas, dus voor de zekerheid binnen blijven :{
Piano is echt heel fijn.Net als deze zondag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192461783
Net voor het eind van de maand gaan we helemaal over. :Y

M'n man stuurde net wat foto's door van onze oudste dochter in de nieuwe tuin en het ziet er zo vrij en mooi uit! Huilen van geluk om haar zo te zien. O+ De laatste tijd ging het niet zo goed met haar, spanning door wat er komen gaat, Corona en vervolgens niet eens meer fatsoenlijk afscheid kunnen nemen van vriendinnen voor we gaan. Pff. Maar vandaag ziet ze er zo gelukkig uit!

En ik heb ook een heerlijke dag. Schoon huis, heel veel ruimte, zon in de tuin en een goed boek. c_/ Er valt even niks meer in te pakken. Zoon en jongste dochter hebben heerlijk buiten in de tuin gespeeld en nu zit hij te gamen en slaapt zij.

Beterschap CotS. :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Sumppi op 05-04-2020 15:48:31 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192462811
Vanmorgen in de tuin bezig geweest, alles gezaaid O+

Daarna een dutje, nu tijd voor een virtuele versie van de ronde van vlaanderen :D ben erg benieuwd
pi_192464406
Is het wat?

Ik heb net de eerste aflevering van een nieuw seizoen Cold Feet teruggekeken. Het vorige seizoen vond ik geloof ik niet zo, maar dit begon goed.

Man en dochter bijna thuis. *O* De jongste (net drie) wilde weten of we de maan wel meenemen naar het nieuwe huis. :D O+ Als we eten kan zij vaak precies de maan zien door het keukenraam.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192464431
Ze wilde ook weten waarom we niet naar het speelbos gaan. Ik zei dat het bos gesloten was. Maar, bos heeft niette deur mama! *Rolt met ogen naar me* :')

'Eet maar wat groenten, daar word je groot en sterk van'
'Mamaaa, daar heb je toch snoepies voor!' :|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192465595
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 17:24 schreef Sumppi het volgende:
Ze wilde ook weten waarom we niet naar het speelbos gaan. Ik zei dat het bos gesloten was. Maar, bos heeft niette deur mama! *Rolt met ogen naar me* :')

'Eet maar wat groenten, daar word je groot en sterk van'
'Mamaaa, daar heb je toch snoepies voor!' :|W
:D mooie verhalen, ook van de maan

En ja was wel even leuk om te zien
  zondag 5 april 2020 @ 18:48:29 #88
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192465734
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 17:24 schreef Sumppi het volgende:
Ze wilde ook weten waarom we niet naar het speelbos gaan. Ik zei dat het bos gesloten was. Maar, bos heeft niette deur mama! *Rolt met ogen naar me* :')

'Eet maar wat groenten, daar word je groot en sterk van'
'Mamaaa, daar heb je toch snoepies voor!' :|W
Kinderlogica. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192465804
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 17:24 schreef Sumppi het volgende:
Ze wilde ook weten waarom we niet naar het speelbos gaan. Ik zei dat het bos gesloten was. Maar, bos heeft niette deur mama! *Rolt met ogen naar me* :')

'Eet maar wat groenten, daar word je groot en sterk van'
'Mamaaa, daar heb je toch snoepies voor!' :|W
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192465807
:W hebben jullie ook zo'n fijne dag gehad?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192467220
Straks weer lekker verder

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192467227
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W hebben jullie ook zo'n fijne dag gehad?
Mag zeker niet klagen :)
pi_192467230
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mag zeker niet klagen :)
Fijn :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192467231
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks weer lekker verder

[ afbeelding ]
Mooie collectie potloden
pi_192467308
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 20:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooie collectie potloden
Jaaaaaaa ik ben er ook vet blij mee O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192468015
Dat ziet er goed geordend uit!

Hier helaas een slechte dag, (weer) overal pijn en de nacht doorkomen met hazenslaapjes.
Morgen maar voor een betere dag :)
pi_192468326
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 21:01 schreef -lieve- het volgende:
Dat ziet er goed geordend uit!

Hier helaas een slechte dag, (weer) overal pijn en de nacht doorkomen met hazenslaapjes.
Morgen maar voor een betere dag :)
Stom -O-

Morgen gaat vast een betere dag worden :*
pi_192472589
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 21:01 schreef -lieve- het volgende:
Dat ziet er goed geordend uit!

Hier helaas een slechte dag, (weer) overal pijn en de nacht doorkomen met hazenslaapjes.
Morgen maar voor een betere dag :)
Oh bah wat vervelend... Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192472615
Goedemorgen iedereen :*

Ik heb weer heerlijk geslapen :) en heel erg veel zin in deze dag. Ik zit een beetje te snotteren, dus naar buiten zit er niet in. Tenminste, ik wil naar Rutte luisteren in deze tijden.

Mijn dag gaat er denk ik uitzien zoals ze er bij mij uitzien. Lekker knutselen, lezen, audioboek luisteren... mijn leven is heerlijk op het moment, maar toch geneer ik me elke keer wanneer ik vertel wat ik ga doen op een dag. Ik merk dat ik mijn clubjes en sociale contacten enorm mis... maar dat heeft iedereen. Ik heb niks te klagen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 08:00:28 #100
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192472802
Projectjes waar ik gisteren aan werkte:


It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')