abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 april 2020 @ 22:26:47 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192504544
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 april 2020 22:22 schreef DeLuna het volgende:
Als er geen corona was had ik allang buiten gefietst.
Waarom kan je nu niet naar buiten?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2020 @ 22:28:22 #202
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_192504580
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 22:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom kan je nu niet naar buiten?
Ik heb een vitaal beroep en ik wil het er gewoon niet op wagen nu.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 7 april 2020 @ 22:38:22 #203
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192504790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Haha en terwijl ik nog even op strava kijk zie ik "Eerste rit buiten van het jaar met XXXX" verschijnen.
:D Er was toch een Belg die iedereen aan gaf :D
pi_192504807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 21:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zie op mijn strava ook nog wel wat groepjes voorbijkomen.
Of het zijn relatief nieuwe fieters, of figuren die gewoon schijteigenwijs zijn.
Combi van beide volgens mij.
pi_192505344
Lekker was het vandaag! ik heb per ongeluk ook vrij hard gefietst, morgen maar even rustig aan met hardlopen...

Overigens netjes alleen, in buitengebied, netjes afstand gehouden etc.
Whatever...
  woensdag 8 april 2020 @ 04:15:16 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192507575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 22:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb een vitaal beroep en ik wil het er gewoon niet op wagen nu.
Wat is dan hetgeen waar je bang voor bent? Valpartij of ziek worden? Ik heb ook een vitaal beroep, maar dat weerhoud me niet om naar buiten te gaan. Je moet ook om je eigen fysieke en mentale gezondheid denken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192508806
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 04:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat is dan hetgeen waar je bang voor bent? Valpartij of ziek worden? Ik heb ook een vitaal beroep, maar dat weerhoud me niet om naar buiten te gaan. Je moet ook om je eigen fysieke en mentale gezondheid denken.
Vitaal zijn op FOK! telt niet.
  woensdag 8 april 2020 @ 08:41:31 #208
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192508820
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vitaal zijn op FOK! telt niet.
kano houdt de berichtgevende media draaiende ;)
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 8 april 2020 @ 08:41:45 #209
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192508823
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vitaal zijn op FOK! telt niet.
Ben geen mod meer he?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 april 2020 @ 08:42:18 #210
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192508828
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ben geen mod meer he?
Leo ook niet lang meer, loopt heel COR kapot te trollen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_192509001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ben geen mod meer he?
Zonder je posts klapt het ook in elkaar hier.
pi_192510123
Ik ben wel bang dat de wielrenner-haat echt gaat toenemen in deze tijd. Ook al houd je je netjes aan alle regels en meer dan dat, en fiets je net zoveel of minder dan dat je altijd al deed, dan ben je volgens velen toch het kwaad en de opportunist die niet wil luisteren.

https://road.cc/content/n(...)cyclist-ahead-272229

Volgens dit stuk moet je trouwens veel meer dan 2m afstand houden op de fiets. Nou lijkt 2m me ook wel weinig ook vanwege de veiligheid, maar in het passeren zal eht daar wel vaak op neerkomen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192510145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 22:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb een vitaal beroep en ik wil het er gewoon niet op wagen nu.
Jij woont toch wel in een redelijk rustig gebied?

Ik zoek vooral de saaie brede wegen op, parken en recreatiegebieden moet je vermijden. En het is fijn dat het wat langer licht is, vanaf 18u wordt het echt rustig op straat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192510798
Ach, altijd mensen die iets zoeken om op te zeiken. Of het nu fietsers zijn (die netjes afstand houden en alleen fietsen) of mensen die rustig even een ommetje willen maken met de kinderen (zie die maar eens 4 weken binnen te houden).

Er zijn een hoop mensen die enorm doorslaan, er zijn ook tokkies die overal schijt aan hebben. En in elke groep zitten er wel een paar. Bij wielrenners zijn vooral de groepen irritant, hier vooral de groepjes belgen, die hebben geen idee van fietsen tussen andere fietsers. Gedragen zich onwetend heel asociaal. Maar die zijn er nu niet.

Hier zie ik momenteel eigenlijk alleen maar mensen die zich netjes aan de regels houden op de fiets. Zowel wielrenners als mountainbikers (dat zijn er veel!) en 'gewone' fietsers.

Tot nu toe werken de maatregelen tegen corona en het lijkt of de meesten zich gewoon netjes houden aan alle regeltjes. Lopend en op de fiets.Op wat groepjes jongeren en tokkies na gaat het volgens mij best goed.
Whatever...
  woensdag 8 april 2020 @ 10:55:21 #215
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192510877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben wel bang dat de wielrenner-haat echt gaat toenemen in deze tijd. Ook al houd je je netjes aan alle regels en meer dan dat, en fiets je net zoveel of minder dan dat je altijd al deed, dan ben je volgens velen toch het kwaad en de opportunist die niet wil luisteren.
Ik maak me daar geen zorgen over. Zolang jij je gedraagt zal er niemand zijn die wat uithaalt. Afgezien van een 1 of andere debiel die 's ochtends opstaat met het idee om eens even lekker wat wielrenners de berm in te rijden. Tegen iemand die kwaad in de zin heeft is niet te beschermen.

Het is hooguit aan te raden nog wat voorzichtiger als anders te zijn. Ik zie namelijk ook een heleboel beginnelingen rondfietsen waarvan je niet weet hoe handig ze met de fiets zijn.

Trouwens ook heel veel mensen zonder helm. Dat snap ik in deze tijd ook niet. 8)7
quote:
https://road.cc/content/n(...)cyclist-ahead-272229

Volgens dit stuk moet je trouwens veel meer dan 2m afstand houden op de fiets. Nou lijkt 2m me ook wel weinig ook vanwege de veiligheid, maar in het passeren zal eht daar wel vaak op neerkomen.
Volgens mij maakt hij in dat artikel een denkfout. 2 meter is de veilige afstand als je loopt. Als je uitademt komt er ook al vocht mee. Nu weet ik niet of daar het virus in kan zitten, maar laten we daar vanuit gaan.
Als je fietst ga je dus sowieso al sneller dan lopen, dus je moet afgezien van de snelheid die hij bij de standaard 2 meter optelt, nog een marge op zetten.

Gister heb ik met mijn elleboog de knop van het stoplicht ingedrukt en ipv op het paaltje leunen toch maar even uitgeklikt. Marginal gains :+

Belangrijkste wat ik uit dat artikel haal is dat je echt niet in groepen moet rijden. Beetje jammer dat er nog genoeg zijn die dat niet inzien.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij woont toch wel in een redelijk rustig gebied?

Ik zoek vooral de saaie brede wegen op, parken en recreatiegebieden moet je vermijden. En het is fijn dat het wat langer licht is, vanaf 18u wordt het echt rustig op straat.
Ik rij daarom nu een rondje in de lunchpauze & rij straks offroad over wat dijkjes waar nooit iemand komt.

Waar DDX gister op die dijk flink wat groepen tegen kwam, kwam een meisje van mijn club 's ochtends bijna niemand tegen. Alleen de postbode.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 april 2020 @ 10:58:43 #216
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192510931
In die anderhalve meter die we moeten aanhouden zal ook al wat marge zitten. En als je als fietser een wandelaar passeert op minder dan die anderhalve meter is de kans dat je besmet raakt mijn inziens ook vrij klein. Allereerst omdat het contactmoment praktisch nul is, ten tweede omdat we ook weer niet zoveel coronabesmettingen hebben dat iedereen die je tegenkomt besmet is.

Als je de hele dag naast elkaar zit is die anderhalve meter een stuk belangrijker.

disclaimer, ik heb hier geen verstand van eigenlijk
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192511222
Het scheelt inderdaad heel veel wanneer je gaat fietsen. Zondagmorgen vóór 10 uur bijvoorbeeld, kom je vrijwel alleen de doorgewinterde wielrenners tegen. Vanaf 10 uur wordt het steeds drukker en zie je ook steeds meer "duidelijk minder ervaren fietsers". 's-avonds valt het ook nog wel mee nu.

En een beetje de rustiger routes uitkiezen helpt ook wel, ja
pi_192511262
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
In die anderhalve meter die we moeten aanhouden zal ook al wat marge zitten. En als je als fietser een wandelaar passeert op minder dan die anderhalve meter is de kans dat je besmet raakt mijn inziens ook vrij klein. Allereerst omdat het contactmoment praktisch nul is, ten tweede omdat we ook weer niet zoveel coronabesmettingen hebben dat iedereen die je tegenkomt besmet is.

Als je de hele dag naast elkaar zit is die anderhalve meter een stuk belangrijker.

disclaimer, ik heb hier geen verstand van eigenlijk
Dat is mijn gevoel ook, er lijkt ook bewijs uit Azie te zijn dat de meeste besmettingen binnen gebouwen zijn overgedragen. Maar ja we weten nog zo weinig over dit virus. Maar gevoelsmatig lijkt de kans zo klein dat als je elkaar 1 miliseconde passeert zonder snotrochels, het kan overspringen. Het schijnt ook wel uit te maken voor hoe erge symptomen van Covid je krijgt, hoe 'diep' je het virus binnenkrijgt. Dus via hand/hand en dan mondcontact komt het minder diep dan als je met iemand praat en het diep op je longen kan komen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 8 april 2020 @ 11:16:44 #219
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192511271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:13 schreef cafca het volgende:
Het scheelt inderdaad heel veel wanneer je gaat fietsen. Zondagmorgen vóór 10 uur bijvoorbeeld, kom je vrijwel alleen de doorgewinterde wielrenners tegen. Vanaf 10 uur wordt het steeds drukker en zie je ook steeds meer "duidelijk minder ervaren fietsers". 's-avonds valt het ook nog wel mee nu.

En een beetje de rustiger routes uitkiezen helpt ook wel, ja
Waarom is dat eigenlijk? Omdat het voor ervaren wielrenners onderdeel is van de routine is en de hele dag nog andere dingen gaan doen en voor onervaren wielrenners een dagje uit?
pi_192511287
Of omdat ze geen goede kleren hebben voor bij 10 graden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192511354
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Omdat het voor ervaren wielrenners onderdeel is van de routine is en de hele dag nog andere dingen gaan doen en voor onervaren wielrenners een dagje uit?
Ik denk het wel. Voor mijzelf is dat iig wel zo. Ik heb meer te doen, dus ik ga heel autistisch op zondagmorgen fietsen, ook in de winter, dus het maakt mij ook niet veel uit hoe warm of koud het is.
De onervaren fietsers hebben vaak ook minder keuze aan wielerkleding en wachten tot het mooi weer wordt, denk ik.
  woensdag 8 april 2020 @ 11:26:33 #222
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192511386
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Omdat het voor ervaren wielrenners onderdeel is van de routine is en de hele dag nog andere dingen gaan doen en voor onervaren wielrenners een dagje uit?
Ik denk ook omdat de onervaren fietsers niet doorhebben dat het eerder druk is. Of omdat ze toch in een groepje rijden en daarom niet vroeg afspreken.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is mijn gevoel ook, er lijkt ook bewijs uit Azie te zijn dat de meeste besmettingen binnen gebouwen zijn overgedragen. Maar ja we weten nog zo weinig over dit virus. Maar gevoelsmatig lijkt de kans zo klein dat als je elkaar 1 miliseconde passeert zonder snotrochels, het kan overspringen. Het schijnt ook wel uit te maken voor hoe erge symptomen van Covid je krijgt, hoe 'diep' je het virus binnenkrijgt. Dus via hand/hand en dan mondcontact komt het minder diep dan als je met iemand praat en het diep op je longen kan komen.
Dat van de besmettingen klinkt niet onlogisch. In hoeverre de symptomen afhankelijk zijn van de manier van besmetten wel, want je zou zeggen dat dat virus het hele lichaam doorgaat.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192511431
Normaal gesproken kies ik op bepaalde trajecten voor fietspaden omdat ik dat veiliger vind met tegenwoordig veel appende bestuurders. Ook in het donker kies ik juist voor fietspaden. Maar op dit moment kies ik liever voor wegen zonder fietspaden, aangezien het op de fietspaden momenteel rond de steden/dorpen mega druk is met fietsers, wandelaars, hardlopers etc.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_192511533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik denk ook omdat de onervaren fietsers niet doorhebben dat het eerder druk is. Of omdat ze toch in een groepje rijden en daarom niet vroeg afspreken.
[..]

Dat van de besmettingen klinkt niet onlogisch. In hoeverre de symptomen afhankelijk zijn van de manier van besmetten wel, want je zou zeggen dat dat virus het hele lichaam doorgaat.
Nou, je krijgt dan een 'kleinere hoeveelheid virus' binnen waardoor je afweersysteem het al kan afbreken voordat het je longen in gaat.

"Er lijkt een verband te zijn tussen de hoeveelheid virus die iemand binnenkrijgt en de ernst van de ziekte. Maar onbekend is hoeveel deeltjes van het virus iemand binnen moet krijgen voordat een infectie ontstaat."
https://www.trouw.nl/binn(...)rplaatsten~bc722147/
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192512540
Ik kom op mijn woensdagochtendronde normaal bijna niemand tegen. Nu was het drukkig op sommige stukken (ik zat om half 8 op de fiets). Toch nog een paar groepjes gezien. Opvallend genoeg telkens meisjes (groepjes niet groter dan 4, maar toch). Ik vind dat toch onbegrijpelijk.
Aldus.
pi_192512562
Zuid-Limburg op slot vanaf donderdag tot en met maandag dankzij het toerisme volk van afgelopen weekend...
pi_192512649
Kan jij dan wel fietsen?
Aldus.
pi_192512664
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:38 schreef Z het volgende:
Kan jij dan wel fietsen?
Ja. Als inwoner van een van de gesloten gemeenten mag ik mij gewoon verplaatsen in het gesloten gebied. Gelukkig.

Edit:
Al zijn er ook berichten dat alle recreatief verkeer is verboden, waaronder dus wielrennen. :(
https://vrzl.nl/applicati(...)RZL_8_april_2020.pdf

Edit 2:
Volgens de officiële noodverordening is het dus vanaf vandaag tot en met 15 april. Tussen 09:00 en 18:00 zou er geen recreatief verkeer mogen zijn. Dat betekent dus vroeg opstaan, of laat gaan fietsen. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door RealBizkit666 op 08-04-2020 13:10:40 ]
  woensdag 8 april 2020 @ 13:40:55 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192513631
Dat krijg je ervan. Net meer mensen zonder helm op de fiets dan met. Wat wel genoeg over het niveau van de mensen zegt.

En 3 debiele ouwe ventjes die eerst elkaar bijna omverreden omdat ze niet wisten welke kant ze op wilde en daarna in mijn wiel gingen hangen. Ook toen ik even aanzette om ze kwijt te raken. Waaronder 2 met ligstuurtjes. Ik heb ze vriendelijk verzocht op te zouten wat op nogal wat onbegrip zorgde.

Daarnaast nog wel meer groepjes gezien, al waren dat meer duo's.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192513806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:40 schreef kanovinnie het volgende:
Dat krijg je ervan. Net meer mensen zonder helm op de fiets dan met. Wat wel genoeg over het niveau van de mensen zegt.

En 3 debiele ouwe ventjes die eerst elkaar bijna omverreden omdat ze niet wisten welke kant ze op wilde en daarna in mijn wiel gingen hangen. Ook toen ik even aanzette om ze kwijt te raken. Waaronder 2 met ligstuurtjes. Ik heb ze vriendelijk verzocht op te zouten wat op nogal wat onbegrip zorgde.

Daarnaast nog wel meer groepjes gezien, al waren dat meer duo's.
Je hebt je roeping bij de polizei gemist
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 8 april 2020 @ 13:52:26 #231
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192513848
Ik zou wel graag bij de parkeerdienst werken, lekker de hele tijd ruzien met mensen.

Maar ik snap kano wel. Afzakken of er overheen, dit soort gedrag zorgt ervoor dat we straks niet meer solo mogen rijden, Zoals Bizkit nu meemaakt.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_192514001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:40 schreef kanovinnie het volgende:
Dat krijg je ervan. Net meer mensen zonder helm op de fiets dan met. Wat wel genoeg over het niveau van de mensen zegt.

En 3 debiele ouwe ventjes die eerst elkaar bijna omverreden omdat ze niet wisten welke kant ze op wilde en daarna in mijn wiel gingen hangen. Ook toen ik even aanzette om ze kwijt te raken. Waaronder 2 met ligstuurtjes. Ik heb ze vriendelijk verzocht op te zouten wat op nogal wat onbegrip zorgde.

Daarnaast nog wel meer groepjes gezien, al waren dat meer duo's.
Ik snap eigenlijk niet waarom het niet gewoon verboden is om met meer dan twee mensen te fietsen (uitgezonderd kinderen) en tevens om naast elkaar te fietsen. Makkelijk te handhaven, duidelijk voor iedereen. Dat levert nauwelijks offers op en een hoop minder gezeik.

Rutte heeft het gisteren heel duidelijk gezegd, maar het eigenwijze volk bepaalt zelf wel wat goed voor ze is. Met dit gedrag gaat die hele crisis alleen maar langer duren.
En het helpt dan ook niet dat mensen niks van cijfers snappen en denken dat +15 mensen op de IC's betekent dat er slechts 15 mensen zijn opgenomen op de IC's.
  woensdag 8 april 2020 @ 14:01:17 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192514027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je hebt je roeping bij de polizei gemist
In mijn vrije tijd maak ik altijd foto's als de buren hun auto over de streep parkeren en post deze onder een anoniem account in de facebookgroep van mijn woonplaats *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:52 schreef Fretwork het volgende:
Ik zou wel graag bij de parkeerdienst werken, lekker de hele tijd ruzien met mensen.

Maar ik snap kano wel. Afzakken of er overheen, dit soort gedrag zorgt ervoor dat we straks niet meer solo mogen rijden, Zoals Bizkit nu meemaakt.
Niet iedereen ziet dat in. Straks mogen we idd helemaal niet meer, of met nog meer restricties dan nu fietsen. Zul je zien dat iedereen op z'n pik getrapt is daarover. :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 april 2020 @ 14:03:31 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192514073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:00 schreef eentwee het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet waarom het niet gewoon verboden is om met meer dan twee mensen te fietsen (uitgezonderd kinderen) en tevens om naast elkaar te fietsen. Makkelijk te handhaven, duidelijk voor iedereen. Dat levert nauwelijks offers op en een hoop minder gezeik.

Rutte heeft het gisteren heel duidelijk gezegd, maar het eigenwijze volk bepaalt zelf wel wat goed voor ze is. Met dit gedrag gaat die hele crisis alleen maar langer duren.
En het helpt dan ook niet dat mensen niks van cijfers snappen en denken dat +15 mensen op de IC's betekent dat er slechts 15 mensen zijn opgenomen op de IC's.
Ik denk dat die mensen er heel veel moeite mee hebben als ze niet op woensdagochtend met Jan en Karel hun rondje Edam kunnen rijden met appeltaart bij de vergulde eend, zoals ze al 40 jaar doen.

Die vent zei nog dat hij afstand hield. Ja, er zat net aan 2 meter tussen. Wat zoals het linkje van La_tramposa al aangaf te weinig is met 40 km/uur (zo snel ging ik B-) B-) )
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192514142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja. Als inwoner van een van de gesloten gemeenten mag ik mij gewoon verplaatsen in het gesloten gebied. Gelukkig.

Edit:
Al zijn er ook berichten dat alle recreatief verkeer is verboden, waaronder dus wielrennen. :(
https://vrzl.nl/applicati(...)RZL_8_april_2020.pdf

Edit 2:
Volgens de officiële noodverordening is het dus vanaf vandaag tot en met 15 april. Tussen 09:00 en 18:00 zou er geen recreatief verkeer mogen zijn. Dat betekent dus vroeg opstaan, of laat gaan fietsen. :)
Ik vind het wel wat raar dat je als bewoner niet zou mogen fietsen.
Aldus.
pi_192514159
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:07 schreef Z het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat raar dat je als bewoner niet zou mogen fietsen.
Virus stopt niet omdat het een bewoner is.
  woensdag 8 april 2020 @ 14:12:15 #237
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192514203
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:07 schreef Z het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat raar dat je als bewoner niet zou mogen fietsen.
Zoals in oa Spanje en Italië al het geval is?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192514214
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zoals in oa Spanje en Italië al het geval is?
Met het verschil dat toeristen die hier verblijven het wel mogen. ;)
Er staat letterlijk in de noodverordening dat het niet telt voor mensen die bijvoorbeeld in een b&b zitten of op de camping staan...
  woensdag 8 april 2020 @ 14:14:45 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192514238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:13 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Met het verschil dat toeristen die hier verblijven het wel mogen. ;)
Er staat letterlijk in de noodverordening dat het niet telt voor mensen die bijvoorbeeld in een b&b zitten of op de camping staan...
Uiteraard heb ik de noodverordening niet gelezen :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192514262
Iemand van mijn wielerclub heeft met de politie gebeld, en die zeggen dat het toch niet voor bewoners telt. Pff, lekker verwarrend allemaal... :{
  woensdag 8 april 2020 @ 14:18:39 #241
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192514305
Naja en anders fiets je een keer een lang weekend niet. Ook geen ramp toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192514353
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:18 schreef kanovinnie het volgende:
Naja en anders fiets je een keer een lang weekend niet. Ook geen ramp toch?
Het telt een week. Maar alleen tussen 09:00 en 18:00. Dus ervoor en erna zou sowieso altijd mogen. En anders inderdaad gewoon niet fietsen, is mijn gezin ook weer blij. :P
  woensdag 8 april 2020 @ 14:22:02 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192514372
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het telt een week. Maar alleen tussen 09:00 en 18:00. Dus ervoor en erna zou sowieso altijd mogen. En anders inderdaad gewoon niet fietsen, is mijn gezin ook weer blij. :P
Oh ik dacht dat je zei dat het van donderdag tot maandag was.

"Mama, wie is die meneer aan de ontbijttafel?"

"Dat is jullie vader. Hij kan dit weekend niet fietsen dus is hij thuis" :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192514472
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Virus stopt niet omdat het een bewoner is.
Als er alleen maar mensen uit de regio fietsen, is er niet zoveel aan de hand lijkt me.
Aldus.
pi_192514531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je zei dat het van donderdag tot maandag was.
Klopt, dat was voordat ik van het bestaan van de noodverordening afwist.
quote:
"Mama, wie is die meneer aan de ontbijttafel?"

"Dat is jullie vader. Hij kan dit weekend niet fietsen dus is hij thuis" :+
_O-
pi_192514661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het telt een week. Maar alleen tussen 09:00 en 18:00. Dus ervoor en erna zou sowieso altijd mogen. En anders inderdaad gewoon niet fietsen, is mijn gezin ook weer blij. :P
Of een weekendje een B&B boeken ;)
pi_192514691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:39 schreef cafca het volgende:

[..]

Of een weekendje een B&B boeken ;)
Iemand van de club kwam al met het idee voor een rondje Nijmegen. Voor 09:00 uit Limburg zijn, na 18:00 weer terug. :P
pi_192514798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Iemand van de club kwam al met het idee voor een rondje Nijmegen. Voor 09:00 uit Limburg zijn, na 18:00 weer terug. :P
Stoer.
pi_192514823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:03 schreef kanovinnie het volgende:

Die vent zei nog dat hij afstand hield. Ja, er zat net aan 2 meter tussen. Wat zoals het linkje van La_tramposa al aangaf te weinig is met 40 km/uur (zo snel ging ik B-) B-) )
Gewoon even goed je neus snuiten.
pi_192514850
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:50 schreef Leonos het volgende:

[..]

Stoer.
?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')