quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Snelle teruglees scroll. Ik zag dat @:Kreator zijn medicijnen vergeten was, dat @:Z80 blij is dat ie in ieder geval niet 4 hoog woont, @:minilot ook gefascineert is door de vingers van Krea. Ik zag @:Candaasje nog even een hele mooie man posten, las iets over Chang uit HP en die vond ik ook stom en uh ik kreeg een brandt en levie worst. En ik had een huilbui. Ongerelateerd.
Zekerquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Lucius dan wel leuker vindt dan Draco
Fanfiction waarin -ie goed akelig (bovenop dat stiekeme gouden hartje natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:29 schreef Tele6 het volgende: [..] Oh, ik vind Draco Malfoy eigenlijjk wel oké. of misschien heb ik te veel fanfiction gelezen waarin hij ineens heel leuk blijkt
tele foonquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Aww, er zijn nog daadwerkelijk mensen die het telewerken noemen! #retro
DexBaasje. Haar vriend werkt op een zorgboerderij en de zoon van de eigenaar werkt voor/met Brandt en Levie en die brengt dan soms worst mee en (komt ie he) DEXBAASJES LUSTEN HET NIET.quote:
Goeie dialogen waarin hij iedereen afkat ja, dat is de betere fanfictionquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Fanfiction waarin -ie goed akelig (bovenop dat stiekeme gouden hartje natuurlijk) blijft is de betere fanfiction.
Huu. Ik kocht wel ketchup. De bio van Heinz want die is het lekkerst.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tele foon
tele graaf
tele gram
tele visie
tele marketing
tele shopping
tele 6
Bij de overheid heet het al jaren zo... net als sommige mensen het datacenter nog stug het rekencentrum noemen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Aww, er zijn nog daadwerkelijk mensen die het telewerken noemen! #retro
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl er iemand even een half uurtje tegen mn muis tikken terwijl ik alvast een quarantaine glaasje neem?
Ik ben even aan het koken maar de mods mogen hem gerust toevoegenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:59 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Sarabi ik stel dit plaatje voor in de OP
Ik las dit ook allemaal. En meer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Snelle teruglees scroll. Ik zag dat @:Kreator zijn medicijnen vergeten was, dat @:Z80 blij is dat ie in ieder geval niet 4 hoog woont, @:minilot ook gefascineert is door de vingers van Krea. Ik zag @:Candaasje nog even een hele mooie man posten, las iets over Chang uit HP en die vond ik ook stom en uh ik kreeg een brandt en levie worst. En ik had een huilbui. Ongerelateerd.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dit ook allemaal. En meer.
En jij een knuffelOok dit gaat allemaal voorbij. En ook de behoefte aan een sigaret en andere frustraties gaan voorbij.
Om plaats te maken voor nieuwe. Maar dit gaat heus voorbij.
Thanks. Ik weet het. Net deed ik even een hele diepe inadem (dat kan, sinds kort, zonder dat ik het idee heb dat mijn longen zich van binnen opblazen en ik daarna als een debiel moet hoesten) en dat was heel aangenaam.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dit ook allemaal. En meer.
En jij een knuffelOok dit gaat allemaal voorbij. En ook de behoefte aan een sigaret en andere frustraties gaan voorbij.
Om plaats te maken voor nieuwe. Maar dit gaat heus voorbij.
Als. Je. Dat. Maar. Thuis. Doet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:04 schreef minilot het volgende:
Even Uniekies BPPD Googlen, hou ondertussen allemaal eens even je mond zodat ik straks werkelijk eens bijgelezen ben!
Dat is geheel afhankelijk van het formaat zak en waarvoor het gebruikt dient te worden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:05 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel van die voorgewassen zakken spinazie (die de supermarkt verkoopt) rekenen jullie per persoon? 1?
Ik beheer een serverboerderij.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij de overheid heet het al jaren zo... net als sommige mensen het datacenter nog stug het rekencentrum noemen.
Ja.quote:
Je weet dat die in verschillende maten komen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:05 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel van die voorgewassen zakken spinazie (die de supermarkt verkoopt) rekenen jullie per persoon? 1?
Zo'n voordeelverpakking, die grootste, daar eet ik 2 keer van. Geslonken dan wel. Rauw doe ik er een eeuwigheid mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:05 schreef fietsie het volgende:
Fijn dat dat kanquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks. Ik weet het. Net deed ik even een hele diepe inadem (dat kan, sinds kort, zonder dat ik het idee heb dat mijn longen zich van binnen opblazen en ik daarna als een debiel moet hoesten) en dat was heel aangenaam.
Staat er geen gewicht op? Diepvries gaat hier minimaal 300 per keer de pan in. En dat is puur spinazie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:05 schreef fietsie het volgende:
'Dialogen' ja, hmhm.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goeie dialogen waarin hij iedereen afkat ja, dat is de betere fanfiction
Ik doe thuisbezorgd... dus... doe ermee wat je wilquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel tussen Hot Bunny Sauce die in de koelkast staat. Of thuisbezorgd.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja.
En onderarmen, zeker als ze onder tot de elleboog opgerolde overhemdmouwen uitsteken.![]()
In het Noorden niet vrees ik, ik ken echt maar 1 maat zakken spinazie. Iets van 20x30cm.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat die in verschillende maten komen?
zak gewassen (NOPE) van 450 gram van de lidl, 2 zakken (NOPE)quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Staat er geen gewicht op? Diepvries gaat hier minimaal 300 per keer de pan in. En dat is puur spinazie.
Je bent een liefhebster van vers gekookte spinazie?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
zak gewassen (NOPE) van 450 gram van de lidl, 2 zakken (NOPE)
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik doe thuisbezorgd... dus... doe ermee wat je wil
Doodkoken, what else.... (maagoperatiepatient in huis, niet goed doorgekookt is mopperen een uurtje erna)quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van het formaat zak en waarvoor het gebruikt dient te worden.
voor twee personen ? Nee, groente! goed voor jequote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bent een liefhebster van vers gekookte spinazie?
Is die duizeligheid ook de reden waarom je een tijd geleden van de trap bent gevallen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik doe thuisbezorgd... dus... doe ermee wat je wil
Nou dat doe ik dus, maar ook in andere films he?quote:
Wát? Ik kan je niet zo goed horen met die woeste branding om mijn blote voeten en boven me het gekrijs van zeemeeuwen.quote:
Dat zou best kunnen maar dan moet ik twee trappen af; ik moet een keuze maken tussen winterpeen schillen en in blokjes torpederen, of spinazie doodkoken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Staat er geen gewicht op? Diepvries gaat hier minimaal 300 per keer de pan in. En dat is puur spinazie.
Joe. Mits ik in vlinderstrik en hoge hoed mag, zoals de emoticon voorschrijft.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Joe. Mits ik in vlinderstrik en hoge hoed mag, zoals de emoticon voorschrijft.Jij dan witte jurk. Nog wel maagd toch, neem ik aan? Anders pas ik hoor.
Oh is goed, kan ik goed mee leven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Joe. Mits ik in vlinderstrik en hoge hoed mag, zoals de emoticon voorschrijft.Jij dan witte jurk. Nog wel maagd toch, neem ik aan? Anders pas ik hoor.
Aan de andere kant.... jezelf...quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh is goed, kan ik goed mee leven.
En maagd...ja ach, wat heet maagd. Wel op het gebied van vrouwen. Telt dat?
Pizzarette, SCHIJN JE HEEL VEEL HOOFDLETTERS VAN TE SCHRIJVENquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef Candaasje het volgende:
Wij eten weer iets simpels uit broccoli en zoeteaardappelfrietjes (dat is een beetje het standaard menu als we geen zin hebben om te koken) .
Morgen met dank aan krea voor de inspiratie: pizzarette!
Nah, bij jou zou ik me danig jurkig voelenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is me duidelijk, mini, datvoor ons er niet inzit, want dan zouden we ruzie krijgen over de hoed en vlinderstrik.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, bij jou zou ik me danig jurkig voelen
Komt vast door de kaas. Of worst.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pizzarette, SCHIJN JE HEEL VEEL HOOFDLETTERS VAN TE SCHRIJVEN
Krea
Het schijnt, nu ik het google. Helemaal niet raar te zijn om dat te voelenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is die duizeligheid ook de reden waarom je een tijd geleden van de trap bent gevallen?
Klinkt heel naar (op het gevaar van donderstelen), af en toe wel herkenbaar, duurt dan een dag of 4 en klaar voor maanden
Ik denk hier even over na. We parkeren het voor nu.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En maagd...ja ach, wat heet maagd. Wel op het gebied van vrouwen. Telt dat?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk hier even over na. We parkeren het voor nu.
Kan jij een beetje parkeren ja?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk hier even over na. We parkeren het voor nu.
Mini achter het stuur van een auto lijkt me best eens ehm... een experiment waardquote:
Mijn fiets niet eens echt heel soepel.quote:
Ik vermoed dat mini prima kan rijdenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mini achter het stuur van een auto lijkt me best eens ehm... een experiment waard
Niks last! 0wnen die shizzle!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:23 schreef Candaasje het volgende:
Sorry, last van de hormonen hier. Valt het op?
Dat lukt me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Moet ik wel op een kussentje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mini achter het stuur van een auto lijkt me best eens ehm... een experiment waard
Je hebt dat belachelijk kleine belachelijk roze autootje toch wel gezien?quote:
Eerstedagboks!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar.... die eerste dag doet alles zeer en kan ik helemaal niks met die rondrazende lust
rozequote:Op vrijdag 3 april 2020 17:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt dat belachelijk kleine belachelijk roze autootje toch wel gezien?
Uhm?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt dat belachelijk kleine belachelijk roze autootje toch wel gezien?
Vraag het even aan Jquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mini prima kan rijden
Ah, jouw schuld dus! Ik had het pas over een paar dagen verwachtquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Eerstedagboks!Synchronisatie per SC, het vrouwelijk lichaam blijft verwonderden
Ben al lang blij dat er uberhaupt zoiets bestond.. dacht echt dat ik dood ging.quote:
Ik las donderslet dus tjaquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef minilot het volgende:
Hela, donderstelert!
(Autocorrect zei donderstenen)
Ja, absoluut mijn schuld. Gelijklopendequote:Op vrijdag 3 april 2020 17:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, jouw schuld dus! Ik had het pas over een paar dagen verwacht.
Nou vooruit, ben ik er ook weer eerder vanaf. En we krijgen er kennelijk goede SC-gesprekken van
Wat fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat er uberhaupt zoiets bestond.. dacht echt dat ik dood ging.
Met het werk is het nog een ding maar komt vast goed!
Human stuff.. al 4 maanden niet meer
En dan zit ik hier in mijn huisje en dan ben ik best trots en ik vind het gezellgi... Heb nog geen tv.. heb ik wel maar die moet nog hangen
Jij ook al?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:32 schreef Lonaa het volgende:
mini, waarom lopen onze cycli altijd gelijk? Wat is dit?
Dat leg ik daarnet al aan Candaas uit. Eigenbelang.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:32 schreef Lonaa het volgende:
Werk is niet belangrijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En dan zit ik hier in mijn huisje en dan ben ik best trots en ik vind het gezellgi... Heb nog geen tv.. heb ik wel maar die moet nog hangen
quote:
Oh, dat is eigenlijk best slim!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, absoluut mijn schuld. Gelijklopende
cycli leken me wel zo handig voor spontane bootycalls, vandaar.
Zie uitleg hierboven!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:32 schreef Blues het volgende:
Zat er iets in de verf van de puzzelstukjes bij krea
Rustig aan, en lekker genieten van je huisje nuquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ok, ok.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat leg ik daarnet al aan Candaas uit. Eigenbelang.
*knippert*
Mja ik speel ook wel vals met de pil, natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij ook al?
ik deze week ook, of wat er aan cyclus resteert met een Mirena
Ah, je was natuurlijk al op de hoogte van mini's plannenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja ik speel ook wel vals met de pil, natuurlijk.
Oh en en en jij kunt toch zeker ook niet soepel je fiets parkeren? Zolang je het niet gezegd hebt kan ik de SC niet afsluiten om iets anders te gaan doen, brothafromanothamotha!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:32 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:37 schreef Blues het volgende:
Wij kregen een baksel van een dok en van al onze 9 artsen een tasje met druifjes, bakspul en geurtjes met een kaartje erbij om van te huilen zo lief
Gotsamme wat is dit toch een hecht team
Ja, hopelijk wel maandag vrij!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:35 schreef Blues het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeel misschien ben ik maandag vrij, en dat betekent 4 dagen aan 1 stuk.
Zo lekker zou dat zijn, want jongens wat een hectiek op het werk en dat blijft zo met al die veranderingen van roosters per uur.
En onze arts ass is besmet en daar werken we nauw mee samen en die heeft net een babi verdorieVorige week en daarvoor vaak op ruikafstand mee gewerkt! /ja hij rook lekker
Huis een puinhoop zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend is zijn collega's een tour door het huis aan het geven... tijdens een videocall... borrel.....
Ik duim voor die 4e vrije dagen!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:35 schreef Blues het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeel misschien ben ik maandag vrij, en dat betekent 4 dagen aan 1 stuk.
Zo lekker zou dat zijn, want jongens wat een hectiek op het werk en dat blijft zo met al die veranderingen van roosters per uur.
En onze arts ass is besmet en daar werken we nauw mee samen en die heeft net een babi verdorieVorige week en daarvoor vaak op ruikafstand mee gewerkt! /ja hij rook lekker
Dat is wel heel liefquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:37 schreef Blues het volgende:
Wij kregen een baksel van een dok en van al onze 9 artsen een tasje met druifjes, bakspul en geurtjes met een kaartje erbij om van te huilen zo lief
Gotsamme wat is dit toch een hecht team
Ik vind het op het tragische af grappig, jouw opmerkingen over je thuiswerkerij. Helpt het al ik wel voor je wil duimen voor leuker werk?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl er iemand even een half uurtje tegen mn muis tikken terwijl ik alvast een quarantaine glaasje neem?
Ik voer op de meeste plaatsen (mijn werk bijvoorbeeld, en mijn google-account) een rode draak als icoon. Dat representeert mijn persoonlijkheid het best. Gister kreeg ik er complimenten over van een helpdeskmedewerker uit de USA die voor me had uitgezocht waar m'n pakket bleef.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al een draak, trollen zijn ver beneden mijn stand.
Euh? Oh..quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deed een van mijn collega’s ook. Die voelt zich beter, en begon aan het boeket van Barrel te knagen. <knip>
Mocht iemand verzinnen dat 't niet meer mag dan ga ik nog steeds gewoon naar buiten hoor! Zelfs van het eigen erf af.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef minilot het volgende:
Oh en Pee, ik voel me eigenlijk niet zo gehinderd door Fiets zolang de officiële instructies nog zijn dat ommetjes gewoon mogen, mits met inachtneming van de overige aanwijzingen. Wandelen daar waar absoluut ruimte genoeg is: zolang dat gewoon mag brengen geen honderd Fietsies me er vanaf.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Was al een paar dagen beter, dus werken woensdag en na 4 uur helemaal niet goed en duizelig en min op de poten.....
Daarna niet beter geworden... JaaaaH ik heb een aandoening BPPD..
Pas goed op jezelf! Duizeligheid zorgt makkelijk voor extra ongelukken. Ik lees dat jouw symptomen op redelijk afzienbare termijn beter zouden moeten worden? Ik help het je hopen. Zelf heb ik 3 jaar met duizeligheidsklachten rondgelopen, ik vond het heel vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje een bevestiging dat ik mij niet aan stelik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oh jeequote:Op vrijdag 3 april 2020 17:35 schreef Blues het volgende:
Soepel mijn fiets parkeren? Nee. Mijn motoriek is uh niet zo best.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh en en en jij kunt toch zeker ook niet soepel je fiets parkeren? Zolang je het niet gezegd hebt kan ik de SC niet afsluiten om iets anders te gaan doen, brothafromanothamotha!
Phew, nu kan ik eindelijk gaan plassen! Hou je taai, mooierd!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Soepel mijn fiets parkeren? Nee. Mijn motoriek is uh niet zo best.
Thanksquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Phew, nu kan ik eindelijk gaan plassen! Hou je taai, mooierd!![]()
Er bestaat zoiets als internet op je smartphone, kun je plassen en Fok!en tegelijkertijd!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef minilot het volgende:
[..]
De psychomotorische therapeut zegt "hou je mals" ipv taai, omdat ze vindt dat dat vriendelijker klinktquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef minilot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als internet op je smartphone, kun je plassen en Fok!en tegelijkertijd!
(Wel je telefoon goed vasthouden, en even op het wasbakje ofzo leggen als je moet vegen. En er niet overheen plassen ofzo, dat soort dingen.)
quote:
Volgens mij is de #1 doodsoorzaak van mobiele telefoons dood door toiletpotwater, maar dat is als je hem in je kontzak laat zitten. Dus op je telefoon internetten tijdens het plassen is goed voor je telefoonquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als internet op je smartphone, kun je plassen en Fok!en tegelijkertijd!
(Wel je telefoon goed vasthouden, en even op het wasbakje ofzo leggen als je moet vegen. En er niet overheen plassen ofzo, dat soort dingen.)
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, jij laat dat ook in een halve minuut uitfaden?
Er is zelfs een oud-advocaat die een rechtszaak had aangespannen tegen de overheid om een volledige lockdown van 5 weken te bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:38 schreef sigme het volgende:
Het vórige topic ben ik dan nu bijgelezen. Beetje laat om nog mee te rellen
Nadeel van thuiswerken: ik werk daarwerkelijk veel meer, dus weinig foktijd.
[..]
Mocht iemand verzinnen dat 't niet meer mag dan ga ik nog steeds gewoon naar buiten hoor! Zelfs van het eigen erf af.
Ik vind het eigenlijk wel raar dat er zoveel mensen pleiten voor Lekker Strenge Duidelijke Maatregelen.
[..]
Ja, maar ik ben dus ook keiongesteld, dus hou 'm liever op veilige afstand.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En de rechter wees dat af.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Er is zelfs een oud-advocaat die een rechtszaak had aangespannen tegen de overheid om een volledige lockdown van 5 weken te bewerkstelligen.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De psychomotorische therapeut zegt "hou je mals" ipv taai, omdat ze vindt dat dat vriendelijker klinkt![]()
Ik heb zin in sushi en/of een hamburger, maar ik ga mijn pastasaus opwarmen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Grote angst is weg, nu weet ik het!
En nu @ :Lonaa wat gaan wij bestellen?
Ik had eerder een kwaadkijkende draak, die van Malifecent, later boze zwelgje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:38 schreef sigme het volgende:
Het vórige topic ben ik dan nu bijgelezen. Beetje laat om nog mee te rellen
Nadeel van thuiswerken: ik werk daarwerkelijk veel meer, dus weinig foktijd.
[..]
Ik vind het op het tragische af grappig, jouw opmerkingen over je thuiswerkerij. Helpt het al ik wel voor je wil duimen voor leuker werk?
[..]
Ik voer op de meeste plaatsen (mijn werk bijvoorbeeld, en mijn google-account) een rode draak als icoon. Dat representeert mijn persoonlijkheid het best. Gister kreeg ik er complimenten over van een helpdeskmedewerker uit de USA die voor me had uitgezocht waar m'n pakket bleef.
I hope the situation in Holland is less crazy than it is becoming here in North America. ()
I like your logo image. It looks like a Red Dragon.
[..]
Euh? Oh..
[..]
Mocht iemand verzinnen dat 't niet meer mag dan ga ik nog steeds gewoon naar buiten hoor! Zelfs van het eigen erf af.
Ik vind het eigenlijk wel raar dat er zoveel mensen pleiten voor Lekker Strenge Duidelijke Maatregelen.
[..]
Pas goed op jezelf! Duizeligheid zorgt makkelijk voor extra ongelukken. Ik lees dat jouw symptomen op redelijk afzienbare termijn beter zouden moeten worden? Ik help het je hopen. Zelf heb ik 3 jaar met duizeligheidsklachten rondgelopen, ik vond het heel vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Denk erom:quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dus ook keiongesteld, dus hou 'm liever op veilige afstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk erom:
Niezen in de binnenkant van je elleboog
Je kan de buitenkant van je elleboog niet eens likken, hoe wil je daar dan in niezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik heb dit dus geprobeerdquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan de buitenkant van je elleboog niet eens likken, hoe wil je daar dan in niezen?
Lord Lumley zit op de vensterbank maar om te zien of kinderen ‘m ook zien zou ik de hele tijd voor t raam moeten staan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie beren bij je raam staan trouwens? Wij wel en zie toch soms een gezin met kindjes langs lopen op zoek naar de beren.
En oh ja ik moet minecraft echt van mijn laptop gooien :’)
Mijn nies rijkt een stuk verder dan mijn tongquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan de buitenkant van je elleboog niet eens likken, hoe wil je daar dan in niezen?
Om vervolgens met de vol genieste elleboog elkaar aan te stoten ipv een hand geven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had eerder een kwaadkijkende draak, die van Malifecent, later boze zwelgje.
Deze is toch een stuk cuter en past weer beter bij mijn persoonlijkheid.ZwelgjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mijn drakenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Candaasje het volgende:
Jeuj, foto's van het geschonken mandje gekregen!
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet op mijn appartementje, die zie je niet staan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie beren bij je raam staan trouwens? Wij wel en zie toch soms een gezin met kindjes langs lopen op zoek naar de beren.
En oh ja ik moet minecraft echt van mijn laptop gooien :’)
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Om vervolgens met de vol genieste elleboog elkaar aan te stoten ipv een hand geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry. Ik ga maar eens iets aan de hapjes voor mijn lief doen. Die moet er immers morgen op uit, de lege schappen bevoorraden. Hij krijgt mee: fruitsalade met nootjes & kwark, pastasalade, groene salade.ik moet verrassend weinig
Ik wilde nog een foto!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lord Lumley zit op de vensterbank maar om te zien of kinderen ‘m ook zien zou ik de hele tijd voor t raam moeten staan.
Psst, je tong en nies reikenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn nies rijkt een stuk verder dan mijn tong
quote:
Is -ie ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog niet bijgelezen verder maar ik vind Dobby stom.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Zwelgje
Viervoetig benig vind ik ze het mooist, met 2 hebben draken meer weg van een kipSPOILER: mijn drakenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik vind huiselfen sowieso een beetje engquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als @:z80 z'n standaard ei/ij-fout nou even omwisselt met deze, dan is het allebei netjes.
Ik spring hier toch even op de bres voor mijn Draak Lichtgeraakt in het Sprookjesbos van de Efteling. Tweepotig, maar de beste!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Viervoetig benig vind ik ze het mooist, met 2 hebben draken meer weg van een kip
Soort kip dusquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik spring hier toch even op de bres voor mijn Draak Lichtgeraakt in het Sprookjesbos van de Efteling. Tweepotig, maar de beste!
ei=ij en zolang de spellingcontroller het goed vind ben ik het er ook mee eens.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als @:z80 z'n standaard ei/ij-fout nou even omwisselt met deze, dan is het allebei netjes.
Oh, die is leuk. Lekkere trui heeft hij.quote:
Hij is uit 2001, toen knuffelde ik niet meer met beren (dit soort dan)quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, die is leuk. Lekkere trui heeft hij.
Hij is wel duidelijk niet veel geknuffeld, veel te pluizig nog
Wij wachten op Eliza/reisbureau tot 2 weken tevoren. Gaat t niet door door covid betalen we ook het restant en krijgen een voucher voor een nieuwe vakantie. Zouden we nu zelf annuleren zijn we onze aanbetaling kwijt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel maandag vrij!
Misschien gemist maar zijn jullie vakanties ook al opgeschort tot de zomer?
Hmm.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is uit 2001, toen knuffelde ik niet meer met beren (dit soort dan)
sterktequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:05 schreef sigme het volgende:
[..]Goed bezig , jouw Mn sigmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry. Ik ga maar eens iets aan de hapjes voor mijn lief doen. Die moet er immers morgen op uit, de lege schappen bevoorraden. Hij krijgt mee: fruitsalade met nootjes & kwark, pastasalade, groene salade.![]()
Ik lunchte pas om 15:00, en normaal lunch ik ergens tussen 12:00 en 13:00 al wel. Dus ik herken het.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:19 schreef drakin het volgende:
Ik heb net gelunched![]()
Ritme is echt totaal kwijt
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Candaasje het volgende:
Jeuj, foto's van het geschonken mandje gekregen!
Wat leuk zeg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2 coll die zeggen vrepsquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:03 schreef Sarabi het volgende:
Vega wraps gegetenmet zoete aardappel, champignons en ui
Is het ene soort niet een draak en de andere wyvern?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Viervoetig benig vind ik ze het mooist, met 2 hebben draken meer weg van een kip
Koortsig snot keel en poetserig. Niet superziek. Maar dat was vandaag....je weet t niet. We horen dat het zo supergrillig is dit virus. Die voorbeelden zijn gruwelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh jee
Besmet als in heel ziek ook, of gaat het nog? (ik hoop dat het meevalt)
Ja ergens wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n moeder zegt vraps.
Ik vind het nog wel grappig eigenlijk.
Ja dat werd pas na 1 uur, ik geloof rond 2 uur mijn ontbijtquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik lunchte pas om 15:00, en normaal lunch ik ergens tussen 12:00 en 13:00 al wel. Dus ik herken het.
Was je ook pas laat uit bed?
Ik niet, ik vergat te eten.
Uiteindelijk maakt het niet veel uit, mits je genoeg voedsel binnenkrijgt. Ga je nog avondeten maken?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:32 schreef Blues het volgende:
Dit zat o.a. in mijn tasje /cul
[ afbeelding ]
Wel even die facetime-functie uitzetten als je naar de plee gaat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:42 schreef Candaasje het volgende:
Jup heel officieel wel. Maar meeste mensen zeggen draak tegen alles wat er maar een beetje op lijkt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het ene soort niet een draak en de andere wyvern?
Ik zou hem in een pan gooien.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup heel officieel wel. Maar meeste mensen zeggen draak tegen alles wat er maar een beetje op lijkt.
wyverns hebben meestal vogelpoten, net als kippen dus
Kruispakketje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:32 schreef Blues het volgende:
Dit zat o.a. in mijn tasje /cul
[ afbeelding ]
Ik tracht me er al sinds een uur of vier vanmiddag toe te zetten..quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld, ik begin met met koken
Gangsta's Paradise. Van voor tot eind. Ik zou dat in mijn hoofd best willen ruilen tegen het onthouden van iets nuttigs.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:52 schreef z80 het volgende:
Blijft apart.Een song die je jaren niet meer gehoord hebt maar na de eerste paar klanken zo weer mee kunt zingen.
Kwam net "Chelsea Hotel" weer eens tegen.
Ik heb sinds 17u me verzet om niet al te beginnen, maar m'n broertje wou ook wel eens niet uit de magnetron etenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik tracht me er al sinds een uur of vier vanmiddag toe te zetten..
Moest ik even opzoeken. Maar meteen kwam er een andere versie in gedachten.quote:
Ahw maar Dobbyquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Party like it's 1699quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken. Maar meteen kwam er een andere versie in gedachten.
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wachten op het eten maar toch stiekem hopen dat ze nog niet komen... ? Kan je langer genieten
tomatensoep, haaienvinnensoep (ja 0 % haai) en tjaptjoy... morgen weer mee doen als ontbijt enzoquote:
Echtquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij de overheid heet het al jaren zo... net als sommige mensen het datacenter nog stug het rekencentrum noemen.
Oh wat stomquote:
Ik ken datquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Gangsta's Paradise. Van voor tot eind. Ik zou dat in mijn hoofd best willen ruilen tegen het onthouden van iets nuttigs.
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik ben niet jaloers op de mensen die alleen deze periode doorbrengen. Huidhonger jongeeeeee!
Ik ontdekte deze week de rugged phone. Best een idee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Volgens mij is de #1 doodsoorzaak van mobiele telefoons dood door toiletpotwater, maar dat is als je hem in je kontzak laat zitten. Dus op je telefoon internetten tijdens het plassen is goed voor je telefoon
Fokken met links en tegelijk met rechts je cup stabiel invouwenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dus ook keiongesteld, dus hou 'm liever op veilige afstand.
Die zing ik ook altijd mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Gangsta's Paradise. Van voor tot eind. Ik zou dat in mijn hoofd best willen ruilen tegen het onthouden van iets nuttigs.
Ik vind het vooral knap dat het dus soms (meestal?) wel luktquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fokken met links en tegelijk met rechts je cup stabiel invouwen![]()
![]()
Some gaat dat mis en klapt ie nét op het verkeerde moment open![]()
Leer ik daarvan?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:56 schreef sigme het volgende:
Dat gedicht ken ik nog altijd van buiten denk ik, maar omdat ik het nooit op schrift wil zien, kan ik het niet googelen en controleren.
Bijna altijdquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral knap dat het dus soms (meestal?) wel lukt
Dan ben ik m'n plattegrond als enige houvast kwijt. En dat is nou juist zo wonderlijk, dat die plattegrond sterk genoeg is.quote:
Oh ja, ik herinner me een vreselijk liedje over Cyrano de Bergerac icm Charles de Gaulle daaruit. Brrrrr. Oh, en wat ik laatst ook memoreerde, 1e klas lagere school, een lied voor 20-jarig jubileum van de juf. En een lied voor m'n scholengemeenschap, 1e brugklas. Waarom stoppen ze op scholen onze ontvankelijke hoofdjes vol met vreselijke liederen?quote:Teksten die blijven hangen... op de middelbare school ging een klasgenoot een stom gedicht rappen om het beter te onthouden. De eerste 4 regels zitten nog in mijn hoofd, wel zonder kloppende spelling.
Hè hè het daget in het oosten
het lichtet overal
Hoe luttel weet mijn liefken
Ach waar ik henen zal
Maar ik zing ook nog moeiteloos een aantal liedjes uit mijn eind-basisschoolmusical
Ik vind het altijd wel wat hebben, die vreselijke liederen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan ben ik m'n plattegrond als enige houvast kwijt. En dat is nou juist zo wonderlijk, dat die plattegrond sterk genoeg is.
[..]
Oh ja, ik herinner me een vreselijk liedje over Cyrano de Bergerac icm Charles de Gaulle daaruit. Brrrrr. Oh, en wat ik laatst ook memoreerde, 1e klas lagere school, een lied voor 20-jarig jubileum van de juf. En een lied voor m'n scholengemeenschap, 1e brugklas. Waarom stoppen ze op scholen onze ontvankelijke hoofdjes vol met vreselijke liederen?
Ik heb leren lezen vanaf mijn moeders trui met:quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Teksten die blijven hangen... op de middelbare school ging een klasgenoot een stom gedicht rappen om het beter te onthouden. De eerste 4 regels zitten nog in mijn hoofd, wel zonder kloppende spelling.
Hè hè het daget in het oosten
het lichtet overal
Hoe luttel weet mijn liefken
Ach waar ik henen zal
Maar ik zing ook nog moeiteloos een aantal liedjes uit mijn eind-basisschoolmusical
Over een paar weken eten we vegan met CUL Kookt Meequote:Op vrijdag 3 april 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Studio Konijnenvoer (vegan restaurant) is beginnen met kookvideo’s. Dit ga ik ook eens maken, maar omdat vegan, speciaal voor @:Candaasje en @:Tele6
Goeie! Ik had nog niet bedacht om tempeh te raspen. Ik heb nog een half blok liggen, dus dat kan ik volgende week proberenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Studio Konijnenvoer (vegan restaurant) is beginnen met kookvideo’s. Dit ga ik ook eens maken, maar omdat vegan, speciaal voor @:Candaasje en @:Tele6
En hij kan zooooo lekker kokenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goeie! Ik had nog niet bedacht om tempeh te raspen. Ik heb nog een half blok liggen, dus dat kan ik volgende week proberen
Die kok is wel schattig
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:46 schreef sigme het volgende:
Waarom stoppen ze op scholen onze ontvankelijke hoofdjes vol met vreselijke liederen?
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Zoetzurig?quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel voor het eerst ui ingemaakt en voor het eerst refried beans op.
En atjar gemaakt voor volgende week.
Leuke projectenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoetzurig?
Ik begon vandaag aan melkkefir, waterkefir en gingerbug. Benieuwd.
Waarom ging die gong nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:56 schreef Tele6 het volgende:
De meditatiejuf liet me er hard inlopen zonet. Ze zei "en probeer nu nog twee minuten in stilte hieraan te denken, en als de gong gaat mag je je ogen opendoen"
... en de gong ging niet. Ik weet niet hoe lang ik daar heb gezeten, steeds harder twijfelend aan mijn besef van tijd
Oh god ja... eh jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh hoofd vol bloed en wonden
Met smaad gedekt en hoon
Oh god'lijk hoofd omwonden
Met scherpe doornenkroon
Oh gij die and're kronen en glorie waardig zijt
Ik wil mijn hart u tonen, dat met u medelijdt
En ik ben helemaal niet gelovig! Uitgeschreven uit de kerk en al. Maar zo jodel ik zonder moeite tig katholieke kinderschlagers.
Opnamefoutje denk ik of zo. Misschien dat de microfoon zichzelf uitschakelde na 2 minuten stilte? Of dat ze van plan was om er 2 minuten stilte plus gonggeluid in te monteren en dat is vergeten?quote:
Te Lourd’ op de bergenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh god ja... eh ja
Ik ben NH opgevoed, moeder erg kerkelijk, hoofd zondagsschool dat soort werk.
Dus als er ergens ook maar 1 woordje of maat van een of ander kerklied voorbij komt, zoemt dat klepje open en kan alles nog woordelijk meezingen.
Ook uitgeschreven, totaal niet gelovig, nooit geweest ook.
Ze hadden wel leuke kleurplaten op de zondagsschool
Oh, dat is altijd mijn ergste nachtmerrie bij yoga. Dat bij de eindontspanning iedereen stilletjes wegsluipt en ik er alleen lig, te wachten op een eindsignaal wat niet komt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:56 schreef Tele6 het volgende:
De meditatiejuf liet me er hard inlopen zonet. Ze zei "en probeer nu nog twee minuten in stilte hieraan te denken, en als de gong gaat mag je je ogen opendoen"
... en de gong ging niet. Ik weet niet hoe lang ik daar heb gezeten, steeds harder twijfelend aan mijn besef van tijd
Maar voel je je wel langzaam beetje bij beetje weer wat fitter worden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Met ex man een wandeldate en nee! Heb hem nodig als rollator![]()
![]()
Verstandig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja in huis kan ik mij redden. Buiten huis wordt het wel heel groot. Dus morgen wandelen met íemand die ik vertrouw.
Met de ex-man; de snurker die je onlangs bij graf moeder voor het eerst in tijden weer zag? Of de ex, de Weissenseebedwinger?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja in huis kan ik mij redden. Buiten huis wordt het wel heel groot. Dus morgen wandelen met íemand die ik vertrouw.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Achgut!quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, dat is altijd mijn ergste nachtmerrie bij yoga. Dat bij de eindontspanning iedereen stilletjes wegsluipt en ik er alleen lig, te wachten op een eindsignaal wat niet komt.Duurde twee jaar voordat ik dat los kon laten. Zegt een hoop over mij, vermoed ik
Ja, maar was liever om een uur of 11 gegaan ipv uh, om 9 uur.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, naar het bos
Ik heb mijn werkkleren weer in de was gegooid, nog een uurtje en dan kan ik het ophangen en naar bed
Ja, ik snap je. Het was wel super stil vanmorgen toen ik naar station liep en naar huis fietste. Trein ook rustig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Ja, maar was liever om een uur of 11 gegaan ipv uh, om 9 uur.
Hier op straat ook nog. Deed net mini-ochtendrondje. Eens even bedenken waar ik heen ga over een uurtje.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik snap je. Het was wel super stil vanmorgen toen ik naar station liep en naar huis fietste. Trein ook rustig.
Ik deed dat laatst bij een vriendin met de cavia’s. (“Jij doet dat met je katten ook... cavias is ongeveer hetzelfde”)quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:48 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd vandaag wakker van langdurig gestamp. Konijntjes zaten onder de bank. Ik kon het gevaar niet ontdekken, maar ze zullen vast al hebben aangevoeld dat vriend ze vandaag in de houdgreep zal nemen en ik hun nagels moet knippen.
Tof! Ik zou graag met je mee zijn gegaan, maar helaas....ik moet slapenquote:Op zaterdag 4 april 2020 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Dees wordt het:
https://www.staatsbosbehe(...)veen-ivn-natuurroute
Ja, het moet hier ook echt weer. Het zijn net kleine (hooi-etende) tijgers zo, met die klauwen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik deed dat laatst bij een vriendin met de cavia’s. (“Jij doet dat met je katten ook... cavias is ongeveer hetzelfde”)
Zij had dr pols gebroken en daar ging ergens iets mis.. dus ze kon het zelf niet.
Arme caafjes compleet in de stress... Want die vonden het maar eng dat ik dat deed.
En ik ook... een cavia is geen kat tenslotte
Daarna wel blije caafjes... want dat liep toch weer een stuk lekkerder
Ooit weer, Isa.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tof! Ik zou graag met je mee zijn gegaan, maar helaas....ik moet slapen
Stampende konijntjes altijd serieus nemenNagelknip visioenen zijn vast enorm eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:
quote:Kikkererwt is een variant van keker of kekererwt, en heeft dus niets met een kikker te maken. De Nederlandse naam keker is in de vijftiende eeuw gebaseerd op het Latijnse cicer, dat 'grauwe erwt' betekent. Later, in de negentiende eeuw, kwam ook de benaming sisser in omloop. Andere aanduidingen voor de erwt zijn Spaanse erwt, garbanzo en het zeer verouderde ramserwt.
https://ivdnt.org/onderzo(...)met-kikkers-te-maken
De dichtstbijzijnde Fokster die ik een beetje ken heeft wel alle ruimte daarvoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:09 schreef Candaasje het volgende:
Misschien kunnen al die Fok!ertjes mét tuin een hoekje van hun tuin ter beschikking stellen aan armlastige Fok!ertjes zonder tuin?
@Isabeau weet waar mijn tuin woont. Anderhalve meter afstand houden is hier ook wel te doenquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:09 schreef Candaasje het volgende:
Misschien kunnen al die Fok!ertjes mét tuin een hoekje van hun tuin ter beschikking stellen aan armlastige Fok!ertjes zonder tuin?
Euh ja, dat dus. Ik ben alle dagen hier, dus als je me even appt zet ik de thee/koffie/limonade klaarquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Fokster die ik een beetje ken heeft wel alle ruimte daarvoor![]()
Of woont Ludolf dichter bij? Die heeft in mijn fantasie allemaal weiland en bos en zo, dus plèk zat!
Ja, vandaag ook weer aan de slag. Maar vooral met de enorme berg takken die hier ligt. Die moeten wel weg voor het geval de beschoeiing nog gemaakt gaat worden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:03 schreef Lot_1 het volgende:
Goedemorgen
Een heel eind bijgelezenmaar weinig onthouden. Behalve dan de Whiskers-toestand. Maar laat ik dat niet weer bovenhalen
@:Sigme: wat zijn kekers?
Oh en ik herinner me ook een enthousiaste post van Lucky. Ga je vandaag ook aan de slag met je moestuin? Door jouw enthousiasme krijg ik voorzichtig ook wat inspiratie voor een moestuin, ooit. Momenteel heb ik de volgende eetbare dingen in de tuin: een grote rabarberplant en een beetje peterselie. In de vensterbank staan twee slaplantjes en ik heb nog munt en bieslook. Dat moet de tuin nog in.
Wat is het toch heerlijk om in deze tijden een tuin te hebben
Jammer toch dat het ze zo’n stress geeft he.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, het moet hier ook echt weer. Het zijn net kleine (hooi-etende) tijgers zo, met die klauwen.
Ik heb er alleen een enorme hekel aan, vooral bij Mara, want die heeft zwarte nagels en het leven in de nagel loopt bij sommige nagels ver door. (Dat hebben we proefondervindelijk ontdekt zeg maar....)
Cas heeft witte nagels, das een eitje. Alleen die moet je altijd eerst besluipen en bespringen, voordat 'ie ergens in een hokje of onder de bank wegschiet. Arm dier.
Wentefeltjes!quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:31 schreef Vanyel het volgende:
Wil ook dingen doen in tuin!
Maar eerst voedsel bereiden voor hongerige kinderen. Wat zal ik eens maken?
Ik heb ooit mijn kind in zijn vel geknipt bij het nagels knippen. Hij heeft het me nooit vergeven. Hij doet het nu zelf of laat mijn lief het doen want 'zij is wel heel voorzichtig mamquote:Op zaterdag 4 april 2020 08:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, het moet hier ook echt weer. Het zijn net kleine (hooi-etende) tijgers zo, met die klauwen.
Ik heb er alleen een enorme hekel aan, vooral bij Mara, want die heeft zwarte nagels en het leven in de nagel loopt bij sommige nagels ver door. (Dat hebben we proefondervindelijk ontdekt zeg maar....)
Cas heeft witte nagels, das een eitje. Alleen die moet je altijd eerst besluipen en bespringen, voordat 'ie ergens in een hokje of onder de bank wegschiet. Arm dier.
Van buitenkatten hoeft het bijna nooit omdat de nagels buiten vanzelf slijten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:57 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Enigszins OK geslapen..
Hoe vaak moeten de nagels van katten eigenijk geknipt worden
Hier eens grotere schoonmaak in huis.. stofzuigen en dweilen![]()
Verder niet de tuin in , want nog geen zon in de tuinover een maandje pas vermoed ik..
Ja, en voetenbadjes daar doen katten zeker niet aan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Van buitenkatten hoeft het bijna nooit omdat de nagels buiten vanzelf slijten.
Ik knip Pieps nagels ongeveer om de week. Ze hoeven dan lang niet allemaal gedaan te worden. Ze groeien nogal ongelijkmatig dus ik doe er steeds twee of drie. De achterpoten hoeven veel minder vaak dan de voorpoten.
Ik merk aan dat ze vaak ergens achter blijft haken of krabt aan de bank dat ze er last van heeft en ik de schaar weer moet pakken.
Ik merk wel dat ze nu ze ouder wordt steeds dikkere nagels krijgt en dat er af en toe ook een rond begint te groeien. Pijnlijk voor haar en lastig voor mij.
Alleen als er planten water krijgen. Dan moet het water uit de gieter gevangen worden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, en voetenbadjes daar doen katten zeker niet aan.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alleen als er planten water krijgen. Dan moet het water uit de gieter gevangen worden.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn kind in zijn vel geknipt bij het nagels knippen. Hij heeft het me nooit vergeven. Hij doet het nu zelf of laat mijn lief het doen want 'zij is wel heel voorzichtig mam'
Sleutel wel onder de mat? Of moet ik gewoon even over de schutting heen klimmen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik heb tuinruimte en km ben niet thuis. Win win.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Sleutel wel onder de mat? Of moet ik gewoon even over de schutting heen klimmen?
Dit is ook nauwelijks meer een schutting te noemenquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:32 schreef Barreltje het volgende:
Er is bij sigme niet eens een schutting..![]()
Waar zijn hommels ook al weer goed voor in het ecosysteem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:08 schreef Barreltje het volgende:
Hommels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie route zag ikquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Gewandeld. We waren mooi op tijd. Zo even lunchen en broeden op een middagplan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |