Nee, sorry.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:13 schreef JanCees het volgende:
heb je lekker lijstje niek
youtube of spotify
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:13 schreef JanCees het volgende:
heb je lekker lijstje niek
youtube of spotify
twitter:ScrummieNMS twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 12:49:34@aishmall Beste Aisha, wij nemen deze kritiek uiterst serieus. Zou je openstaan voor een telefoongesprek tijdens onze uitzending vanavond? Mocht je hiervoor openstaan kan je je contactgegevens per DM versturen, dan nemen we vanmiddag even contact met je op. reageer retweet
Ja, PSV en AZ willen stoppen, zonder dat er een kampioen wordt aangewezen geheid, maar dat doet er niet veel aan af.quote:
Waarom zou je kampioen willen zijn nu?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, PSV en AZ willen stoppen, zonder dat er een kampioen wordt aangewezen geheid, maar dat doet er niet veel aan af.
Tot aan dat corona, met Ajax dat bovenaan stond, daar gaat het dan overquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zou je kampioen willen zijn nu?
Die coronaprijs wordt door niemand serieus genomen.
Interesseert me geen reet. Zolang wij maar Europa in gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heeft weinig waarde ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lekker man, ik heb even snel een tosti naar binnen gewerkt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
Twee haringen met ui en een verse zalmfilet die straks in de airfryer gaat
@:ggmm @:wereldgozer @:maxi-mus @:kapiteintje
Jij bent de mannelijke versie van een viswijfquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
Twee haringen met ui en een verse zalmfilet die straks in de airfryer gaat
@:ggmm @:wereldgozer @:maxi-mus @:kapiteintje
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet. Zolang wij maar Europa in gaan.
Vis is goed voor je makkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent de mannelijke versie van een viswijf
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang ADO maar degradeert vind ik alles best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit klopt niet, maar ik heb geen zin om het verder uit te zoeken.
Dus oke, goed bezig maat
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
En speciaal voor mijn goede vriend @:ggmm heb ik zelfs een foto gemaakt van dit allesWat een berg uitjes zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook Reeboks
En speciaal voor mijn goede vriend @:ggmm heb ik zelfs een foto gemaakt van dit allesDat is al 2 keer vis dus de rest van de week heb je geen vis gegeten? Klopt niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bedankt voor de fotoZalmgenot
Draag je nou een trainingsbroek of zie ik dat verkeerd? Zo ja: TOKKIE!!!!
En speciaal voor mijn goede vriend @:ggmm heb ik zelfs een foto gemaakt van dit allesLekker bezig maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En speciaal voor mijn goede vriend @:ggmm heb ik zelfs een foto gemaakt van dit allesWat een berg uitjes zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een trainingsbroek aan.
TOKKIE!!!!!quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een berg uitjes zeg.
Natuurlijk draag ik een trainingsbroek.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al 2 keer vis dus de rest van de week heb je geen vis gegeten? Klopt niks van.
Maar bedankt voor de fotoZalmgenot
Draag je nou een trainingsbroek of zie ik dat verkeerd? Zo ja: TOKKIE!!!!
Voor in huis? Dat kan nog wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een berg uitjes zeg.
Ja, of voetbal. Soms bij kleine boodschappen ook wel als ik een kater heb. Of geen zin heb om mij te verkleden.quote:
Er is toch niemand op straat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar Caland gaat naar buiten.
Trek dan even een net broekje aan
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics van de broek die jij nu aanhebt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pics van de broek die jij nu aanhebt?
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:10 schreef Buitendam het volgende:
Alweer die waardeloze TT. Ik heb daar toch moeite mee.
jammer danquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:10 schreef Buitendam het volgende:
Dan donder je toch lekker op.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:10 schreef Buitendam het volgende:
Als je eenmaal het topic open hebt en AMSTERDAMNED bent, word je er niet meer mee geconfronteerdquote:
Goed denkwerk, maat!quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je eenmaal het topic open hebt en AMSTERDAMNED bent, word je er niet meer mee geconfronteerd
Oh nou tot ziens dan maar hahaquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als ik jou daarmee een plezier doe, blijf ik.
Geloof je nog steeds dat dat een lamp was?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond @:GGMM gisteren een stuk vermakelijker toen ie nog zo zat te janken om zijn lamp.
Krijg een vervelende verkoudheid.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds dat dat een lamp was?
ik dacht dat alleen @:scrummie2.1 zo dom was.
Morgen krijg ik weer een pakketjequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Krijg een vervelende verkoudheid.
Verdomd, ik had pakketje gewoon moeten laten staan ipv lamp.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds dat dat een lamp was?
ik dacht dat alleen @:scrummie2.1 zo dom was.
Wat heb je nu weer gekocht?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen krijg ik weer een pakketje@:maxi-mus
Kun je niet gewoon alles in één keer bestellen? (ook al is het bij meerdere bedrijven misschien)quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen krijg ik weer een pakketje@:maxi-mus
Een dingetje om mijn computer stof-vrij te maken. Zo'n soort luchtdruk dingquote:
Ik zal hier proberen in de toekomst meer rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon alles in één keer bestellen? (ook al is het bij meerdere bedrijven misschien)
Ik word hier erg onrustig van.
Wauw.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een dingetje om mijn computer stof-vrij te maken. Zo'n soort luchtdruk ding
weet niet hoe het precies heet
Een stofzuiger?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een dingetje om mijn computer stof-vrij te maken. Zo'n soort luchtdruk ding
weet niet hoe het precies heet
Melkchocoladequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een gezonde granenreep of een chocoladereep?
nee van de makelaarquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de supermarkt in ruil voor geld zeker
tja tijden veranderenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kreeg een bos bloemen en een fles champagne, destijds.
Dat is ook het minste wat ze je voor die woekerpolis hadden kunnen geven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, welke achterlijke makelaar geeft er nou een reep chocoladequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goeie, Niek!quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is ook het minste wat ze je voor die woekerpolis hadden kunnen geven.
Blijkbaar, ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
tja tijden veranderen
allemaal skraal tegenwoordig
moet jij wetenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik denk dat het verstandig is dat ik even niet meer in het grote COR topic post.
Heb je weer ruziequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik denk dat het verstandig is dat ik even niet meer in het grote COR topic post.
Nou vertelquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik voel een klein conflict opborrelen.
wow jeetje wat machtig interessantquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh wow. Mijn post is blijven staan maar er is 1 woord aangepast. Ik sta hier even van te kijken, wat een goede mod actie.
Totaal afhankelijk van de stemming waar ze in zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh wow. Mijn post is blijven staan maar er is 1 woord aangepast. Ik sta hier even van te kijken, wat een goede mod actie.
dusquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter speciaalbier maat.
@:saind
Wees gewoon to the point ipv halve posts:quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
JE HOEFT HET TOCH NIET TE LEZEN OF WEL SOMS JEZUS ZEG
Ah oke. Bedankt voor je advies.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wees gewoon to the point ipv halve posts:
Jongens ik zag iets
JA WAT DAN??
Ja kan ik beter niet zeggen
OKE
Hoe is het met je concentratie nu?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah oke. Bedankt voor je advies.
Doen we niets mee.
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is het met je concentratie nu?
Ik ben het hier mee eens.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wees gewoon to the point ipv halve posts:
Jongens ik zag iets
JA WAT DAN??
Ja kan ik beter niet zeggen
OKE
Ja oke.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wens je geen smakelijk eten, ik vraag hoe het met je concentratie is.
Ikzelf neig meer naar @GGMMquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:46 schreef Coco. het volgende:
Jeetje wat een grimmige sfeer hier.
Het begon allemaal met @:scrummie2.1
Waarom ik nou weer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:46 schreef Coco. het volgende:
Jeetje wat een grimmige sfeer hier.
Het begon allemaal met @:scrummie2.1
Ik gaf alleen aan dat ik de week zat was, niet het effect daarvan op mijn geestelijke gesteldheid.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij was prikkelbaar omdat je deze week zat was.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wens je geen smakelijk eten, ik vraag hoe het met je concentratie is.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik gaf alleen aan dat ik de week zat was, niet het effect daarvan op mijn geestelijke gesteldheid.
aangepaktquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Arme onlogisch:
[ afbeelding ]
Dit jaar is écht niet zijn jaar.
@:Caland @:GGMM
Wtfquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Arme onlogisch:
[ afbeelding ]
Darkmodequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Arme onlogisch:
[ afbeelding ]
Hm, door deze opmerking ging ik even kijken en kwam ik erachter dat er nog een 'extra-dark-mode' is. Bedanktquote:
Wat zit die klootzak nou op Twitter dom te doen in plaats van hierquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Arme onlogisch:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zit die klootzak nou op Twitter dom te doen in plaats van hier
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:31 schreef Coco. het volgende:
Deze SC bestaat nu uit Team Dark en Team Light.
#TeamDarkquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:31 schreef Coco. het volgende:
Deze SC bestaat nu uit Team Dark en Team Light.
Het houdt je wel heel erg bezig allemaal.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
Team Dark
@:Caland
@:GGMM
@:Doublepain
@:Scrummie2.1
@:Coco.
Team Light
@:Maximus
@:Buitendam
@:Mortaxx
Zeg het maar
Ben aan het oefenen voor het haxball toernooi.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het houdt je wel heel erg bezig allemaal.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het hoofd van @:Doublepain is het altijd kermis.
Strakquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik slinger de frituur strak aan.
@:drizzt
clip is goedquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
@:JanCees
Nieuw toppertje van Ricky op de melodie van A Thing Called Love.
Als ik denk aan jou, a song by Ricky on Spotify
Ik snap Elan zijn onbegrip ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De frituur niet strak kunnen aanslingeren.
En, was de klant uit de achterhoek een beetje te verstaan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een klant uit Borne aan de lijn @:jojoortje @:drizzt.
Ja, ik zei nog dat het niet te horen was als grapje (hihihihi) daar was ze wel blij om. (lol)quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En, was de klant uit de achterhoek een beetje te verstaan?
Misschien wil ze nu wel een wipje met je makenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog dat het niet te horen was als grapje (hihihihi) daar was ze wel blij om. (lol)
Geboren in 1980, nee dank je.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wil ze nu wel een wipje met je maken
Ik zit duidelijk in het goede team.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
Team Dark
@:Caland
@:GGMM
@:Doublepain
@:Scrummie2.1
@:Coco.
Team Light
@:Maximus
@:Buitendam
@:Mortaxx
Zeg het maar
Nou enquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb trouwens zoete aardappel patat gekocht
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een klant uit Borne aan de lijn @:jojoortje @:drizzt.
Umbroquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
Weg ermee opgeruimd staat netjes (26,95)
[ afbeelding ]
https://www.mandmdirect.n(...)-Voetbal-Jersey-Rood
Volwassen mensen die voetbalshirts kopen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
Weg ermee opgeruimd staat netjes (26,95)
[ afbeelding ]
https://www.mandmdirect.n(...)-Voetbal-Jersey-Rood
In het Ajaxtopic vinden ze dat de normaalste zaak van de wereld.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volwassen mensen die voetbalshirts kopen.
@:lange_lans wat vind jij daarvan?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic vinden ze dat de normaalste zaak van de wereld.
Krijg binnenkort deze binnen:quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Krijg binnenkort deze binnen:
[ afbeelding ]
Snap nog steeds niet waarom men zoveel moeite doet om bejaarden met overgewicht te redden.quote:
Da witte gij verrekes goed menneke.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb al gifje voor je geplaatst. Kan je je daarin vinden?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da witte gij verrekes goed menneke.
Er zijn er om minder vermoord!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb al gifje voor je geplaatst. Kan je je daarin vinden?
Om een paar dikke boomers te redden wordt van ons ALLES afgepakt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom men zoveel moeite doet om bejaarden met overgewicht te redden.
Wellicht kan @:atypisch mij daar een antwoord op geven.
EN DE ROVERHEID STAAT ERBIJ EN KIJKT ERNAARquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Om een paar dikke boomers te redden wordt van ons ALLES afgepakt.
is dit zoiets als een mazelenfeestje?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja helemaal kut
ga ook morgen naar coronaparty
Helemaal naar de tyfus?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja helemaal kut
ga ook morgen naar coronaparty
Je kan het beter vergelijken met één van de gangbangfeestjes waar je moeder doorgaans de hoofdrol in heeft.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het beter vergelijken met één van de gangbangfeestjes waar je moeder doorgaans de hoofdrol in heeft.
Fagquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik moet ineens denken aan @:onlogisch
Ik vind het niet vreemd dat @onlogisch zich niet meer hier durft te vertonen. Blijkbaar heeft hij op twitter toch meer volk gevonden met hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kakerlakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie genade wat een misser hè.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kakerlakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit je nieuwe act? Je begint een beetje op @KingRoland te lijken.quote:
En zelfs daar lacht iedereen hem uit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd dat @:onlogisch zich niet meer hier durft te vertonen. Blijkbaar heeft hij op twitter toch meer volk gevonden met hetzelfde niveau
Genieten toch.quote:
Ja of wellicht kan je het gewoon zelf doen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
Wellicht kan @:ggmm aan Pi-air vragen waarom hij het ooit nodig vond om een petje door te knippen
En iedereen moet een mondkapje op!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
Ondertussen zijn ze in het CORtopic al dood aan het kapitalisme aan het roepen
Die gekkies ontsporen wel snel zeg
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Mijn soundbar is er jongens
Drake all day GENOT
quote:
Op mobiel bedoel je dan neem ik aan? Misschien via de app?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Zeer matig dat je youtube niet op de achtergrond kan draaien
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op mobiel bedoel je dan neem ik aan? Misschien via de app?
Wel als je castquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Mijn chromecast is stuk, op tv krijg ik zwart beeld en op een computerscherm krijg ik wel beeldquote:
Dan zal je chromecast wel stuk zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:12 schreef Doublepain het volgende:
op tv krijg ik zwart beeld en op een computerscherm krijg ik wel beeld
Tvstekker er een minuutje uit en 5 sec de aan uitknop vasthoudenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn chromecast is stuk, op tv krijg ik zwart beeld en op een computerscherm krijg ik wel beeld
Vage shit
Ligt helaas niet aan de tv, heb al bij meerdere TV's geprobeerdquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tvstekker er een minuutje uit en 5 sec de aan uitknop vasthouden
(Wellicht)
Split screenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Ander hdmi kanaal?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn chromecast is stuk, op tv krijg ik zwart beeld en op een computerscherm krijg ik wel beeld
Vage shit
Terechte note gepakt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:49 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een note
@:lenny_leonard
Chromecast is voor proletenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vage shit
Had je dan niet beter een nieuwe chromecast kunnen kopen ipv die lichtjes?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vage shit
Lekker bezig maatquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds gister heb ik Hue lampen he#ALLESSMART
[..]
Nope werkt ook niet
Jij was er onderdeel van.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:05 schreef Tjacka het volgende:
@:kyran en @:capricia zie hoe ze hier COR proberen te trollolololen.
Ik ben hier geen onderdeel van!
Ik had twee meldingen maar alles is weg. Dit gaat notes opleveren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelezen. Niet gereageerd uit angst. Maar uitstekende posts.
In wat voor rare hut zit Rafquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb de webcam van je vriendin niet gehackt!
NIET ZEG IK JE
Tegen wie praat jij?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
BNW is erg underrated. Daar zijn ook wel een paar leuke complottheorieën te lezen
Zeker wetenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
BNW is erg underrated. Daar zijn ook wel een paar leuke complottheorieën te lezen
Wel echt hele rare mods daarquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Nee joh, ik ben hier gewoon als user. Bemoei me nergens mee hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je hier ook gastmodden? Moet ik me hier nu gedragen?
Slechter dan onlogisch kun je het in ieder geval niet doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben hier gewoon als user. Bemoei me nergens mee hoor
Oh, goed. In dat geval: hoe gaat het? Gezond? Geen corona? Weekendplannen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedenavond user @Lavenderrquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat gelukkig goed. Met jou ook?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, goed. In dat geval: hoe gaat het? Gezond? Geen corona? Weekendplannen?
Ja heerlijk, kanker krijgen in plaats van Corona.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb vandaag trouwens naar de zonnebank geweest. Heerlijk dat je daar nog wel heen kan
don en adgodquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben alle tieners voor geld filmpjes staan het kijken. Genot
Het leven is te kort om er niet van te genietenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja heerlijk, kanker krijgen in plaats van Corona.
stukje huidkankerquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb vandaag trouwens naar de zonnebank geweest. Heerlijk dat je daar nog wel heen kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |