quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Komende woensdag maar eens een van de verplichte vrije dagen opnemen. Schijnt mooi weer te worden.
Gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de g moet voor het mooie ook nog klein
ook meewerken aan een lockdown?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Komende woensdag maar eens een van de verplichte vrije dagen opnemen. Schijnt mooi weer te worden.
Bij mij in de flat werkt dit daadwerkelijk. Nou ja, iets minder overdreven dan, niet naar buitenquote:
Dat had ik ook altijd, ik schrok me alleen steeds weer een ongeluk van de glazenwassers.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij in de flat werkt dit daadwerkelijk. Nou ja, iets minder overdreven dan, niet naar buiten. Maar het bed staat direct naast het raam waardoor het volledige bed in de zon zit en we zitten op de 10e verdieping, dus niemand die ons kan zien. Heerlijk
.
Oh mijn God, daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, ik schrok me alleen steeds weer een ongeluk van de glazenwassers.
Na de eerste keer was ik er wel íets beter op ingesteld, maar ineens lui voor je raam blijft irritant.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mijn God, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Noujaaaaa, die werken vast niet in deze coronatijd. En normaal kan het alleen in het weekend en dan werken ze ook niet. * RockNijntje probeert haarzelf te overtuigen
.
Laatst was er aan de andere kant van het gebouw wel een incident met een drone, dat mag natuurlijk absoluut niet i.v.m. privacy (en de traumahelikopter van het ziekenhuis 100 meter verderop).
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mijn God, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Noujaaaaa, die werken vast niet in deze coronatijd. En normaal kan het alleen in het weekend en dan werken ze ook niet. * RockNijntje probeert haarzelf te overtuigen
.
Laatst was er aan de andere kant van het gebouw wel een incident met een drone, dat mag natuurlijk absoluut niet i.v.m. privacy (en de traumahelikopter van het ziekenhuis 100 meter verderop).
Dat snap ik wel jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na de eerste keer was ik er wel íets beter op ingesteld, maar ineens lui voor je raam blijft irritant.
Nu moet ik zelf de ramen doen.quote:
lig je dan lekker met de benen omhoogquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, ik schrok me alleen steeds weer een ongeluk van de glazenwassers.
Gelukkig voor mij (en de glazenwassers) was ik heel saai met opdrachten bezig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lig je dan lekker met de benen omhoog
was ook eenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, waar zie je me voor aan. Ik ga hooguit een blokje om in de polder. Helemaal remi.
Ja precies. Even van profiteren. En zo'n woensdag vrij breekt de week. Al had ik over het hoofd gezien dat het vrijdag Goede Vrijdag is.quote:
dat is volgens mij bij mij een "gewone" werkdagquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Even van profiteren. En zo'n woensdag vrij breekt de week. Al had ik over het hoofd gezien dat het vrijdag Goede Vrijdag is.
Soms ook wel een collectieve ADVquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:49 schreef Karzai het volgende:
Alleen ambtenaren krijgen die dag vrij net zoals 1 mei dag van de arbeid
Je zal zeker wel balen dit jaar geen rondje meubelboulevardquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:50 schreef Karzai het volgende:
13 april paasmaandag krijgt iedereen wel vrij dit jaar ook 5 mei
En jij vroeg je niet sf waarom die ineens wekelijks de ramen kwamen doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zal zeker wel balen dit jaar geen rondje meubelboulevard
ik doe in de pauze altijd even een rondje meubelboulevardquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zal zeker wel balen dit jaar geen rondje meubelboulevard
gewoon online aan het gamen dusquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Net een virtuele fittie gehad op werk
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe in de pauze altijd even een rondje meubelboulevard
Ja maar jij bent een beroepsfokker dus komt je zolderkamer niet afquote:
Ik zit gewoon diehard op kantoor hequote:Op vrijdag 3 april 2020 13:55 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een beroepsfokker dus komt je zolderkamer niet af
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit gewoon diehard op kantoor he
Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Niemsnd die het kan bevestigen/ontkennen
Oh lol.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Even van profiteren. En zo'n woensdag vrij breekt de week. Al had ik over het hoofd gezien dat het vrijdag Goede Vrijdag is.
In welke business zit jij dat je zo afgezonderd moet werken van de rest van de wereldquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:57 schreef Karzai het volgende:
20 minuutjes lopen, 45 minuten lopen naar de bewoonde wereld. Doe ik ook wel eens als ik meer tijd heb
Je vergeet Pinkstermaandag!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:53 schreef crv het volgende:
[..]
Idd![]()
De enige dag samen met 2e kerstdag dat die open zijn
afvalverwerkingquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:59 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
In welke business zit jij dat je zo afgezonderd moet werken van de rest van de wereld
Ze zijn 3 dagen per jaar open ?quote:
Boerquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:59 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
In welke business zit jij dat je zo afgezonderd moet werken van de rest van de wereld
* stuurt wat 🌞quote:
Mensen gaan processen zitten veranderen achter mij rug om en dan net doen of hun neusbloed.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon online aan het gamen dus [ afbeelding ]
Ah je bent een mestkeverquote:
Waarom geloof ik dit niet en heb ik de indruk dat je in een hoekje zit te janken en hier je frustratie uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Mensen gaan processen zitten veranderen achter mij rug om en dan net doen of hun neusbloed.
Dan kan je me wel chatten als een keyboard warrior, maar ik bel je gewoon![]()
Meteen als ekte alpha male mijn dominantie getoond en nu zit iedereen weer terug in zijn hok
Vertelquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Net een virtuele fittie gehad op werk
Toch al weer flink meer!quote:
Morgen komt de zon vanuit hier naar jullie toe geloof ikquote:
Uhuh, sure, wat jij wil.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Mensen gaan processen zitten veranderen achter mij rug om en dan net doen of hun neusbloed.
Meteen als een ekte alpha male mijn dominantie getoond en nu zit iedereen weer terug in zijn hok
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Meteen als een ekte alpha male mijn dominantie getoond en nu zit iedereen weer terug in zijn hok
Het lijkt inderdaad een knap weekend te worden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
Morgen komt de zon vanuit hier naar jullie toe geloof ik
Omdat ik het opstuurquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Defuck, hoezo wordt het volgende week 20+ graden.
Watten in je neus en gaanquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad een knap weekend te worden.
Als dat gesnotter nou eens zou stoppen, kon ik ook een rondje om.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:08 schreef crv het volgende:
Er gaan hier geruchten dat zelfs de post niet meer gaat werken
Morgen alquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zondag lekker bbq hey.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:10 schreef crv het volgende:
De buurman is een poging aan het doen een van zijn ontsnapte kippen te vangen![]()
Juist wel want dat betekent dat er ook geen paketten meer aankomen en daar zijn we voor woef afhankelijk vanquote:
Je zit nu gewoon te soppen op je stoel na het lezen van dit verhaal daar mag je best eerlijk voor uitkomenquote:
Misschien is het in het binnenland wat beter buitenzitten al dan.quote:
Uhuh, sure, wat jij wil.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon te soppen op je stoel na het lezen van dit verhaal daar mag je best eerlijk voor uitkomen![]()
Elke vrouw wil een ekte alpha male daten
Hoezo te koudquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
zondag gaat heel nederland in zijn tuin bbqen
Ik welquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
zondag gaat heel nederland in zijn tuin bbqen
Je hebt toch wel 1,5 meter afstand gehouden vooral die kleintjes zijn super spreaders.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
flinke tocht. kwam bij het Vredespaleis oud collega tegen met zijn kleine zoon. god wat een mooi kind is dat. tijdje mee gebabbeld.
vroeger met hem bij starbucks gewerkt,. hij werkte maar 3 dagen voor de fun. geen idee hoe hij aan zijn geld kwam en dat weet ik nog steeds niet ;p
Ik heb loog in de kast staan, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 1,5 meter afstand gehouden vooral die kleintjes zijn super spreaders.
Wel je handen en lichaam gewassen met chloor bij thuiskomt hoop ik?
Wel schudden voor gebruikquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb loog in de kast staan, is dat ook goed?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon te soppen op je stoel na het lezen van dit verhaal daar mag je best eerlijk voor uitkomen![]()
Elke vrouw wil een ekte alpha male daten
Denk jequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen handen, geen virus aan m'n handen.
jeps plus stoomreinigerquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 1,5 meter afstand gehouden vooral die kleintjes zijn super spreaders.
Wel je handen en lichaam gewassen met chloor bij thuiskomt hoop ik?
* Filosoofert Proestquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Het beeld dat ik van jouw krijg is steeds meer richting zonnebank gebruind, geblondeerd, ....etc....
Wacht, jij bent dries roelvink
Dan kun je gewoon bbq/enquote:
Als ze opgelost zijn, zou ik denken dat er niets meer aan kan zitten.quote:
quote:
Ik gebruik altijd een stoomreiniger om mijn opperhuid te verwijderen als ik een nieuw kleurtje wilquote:
Pan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb alleen geen bloempotjes
[ afbeelding ]
Toch Dries?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een stoomreiniger om mijn opperhuid te verwijderen als ik een nieuw kleurtje wil
Groente van de bbq is toch ook niet heel spannend.quote:
Dan wordt het te warm voor die plantjes.quote:
Smaakt prima juistquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groente van de bbq is toch ook niet heel spannend.
Jawel, maar alleen daarvoor ga ik geen bbq regelen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef crv het volgende:
[..]
Smaakt prima juist
Courgette, zoete paprika, groene asperges, aubergine
Niet op het vuur zettenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan wordt het te warm voor die plantjes.
Dat wordt een aardig junglequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb alleen geen bloempotjes
[ afbeelding ]
Heerlijk juistquote:
Structuur denk ik. Gewoon m'n ding niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
Heerlijk juist
Waarom niet ? Struktuur? Smaak?
Vandaag is veel interessanter.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 02-04-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 243 bitterbal
02 176 FranticDJ
03 152 Filosoofert
04 119 IJsdraakje
05 108 haags_kwartiertje
06 104 Budapestenaar
07 100 Koen66
08 077 vuurbrood
09 072 RockNijntje
10 066 UitStraling
11 060 Bos81
12 055 LTVDK
13 050 Whiskers2009
14 033 crv
15 029 Muck
16 023 Dr_Flash
17 022 DaMart
18 021 gianni61
19 020 Lospedrosa
20 017 Gruj0
21 016 Karzai
22 012 Nick1975
23 009 mschol
23 009 Arch-Indar
25 006 D.
26 005 liesje1979
27 004 Tailless
27 004 Houniet
29 003 goldfinger1963
30 002 Ifrane
30 002 DerRabbit
32 001 Frutsel
32 001 Kuukske
klik hier voor meer stats
Je hebt hem aan iemand gegeven die hem wel verzorgdquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat wordt een aardig jungle![]()
Vandaag mijn indoor palmboom gered van de dood
Hondaquote:
Elke avondquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Honda
Hoe is het bij jullie, al een rondje gelopen?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
Je hebt hem aan iemand gegeven die hem wel verzorgd
Tussen muck en whiskers.... kan rotterquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 02-04-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 243 bitterbal
02 176 FranticDJ
03 152 Filosoofert
04 119 IJsdraakje
05 108 haags_kwartiertje
06 104 Budapestenaar
07 100 Koen66
08 077 vuurbrood
09 072 RockNijntje
10 066 UitStraling
11 060 Bos81
12 055 LTVDK
13 050 Whiskers2009
14 033 crv
15 029 Muck
16 023 Dr_Flash
17 022 DaMart
18 021 gianni61
19 020 Lospedrosa
20 017 Gruj0
21 016 Karzai
22 012 Nick1975
23 009 mschol
23 009 Arch-Indar
25 006 D.
26 005 liesje1979
27 004 Tailless
27 004 Houniet
29 003 goldfinger1963
30 002 Ifrane
30 002 DerRabbit
32 001 Frutsel
32 001 Kuukske
klik hier voor meer stats
Die plant is nu ook helemaal blij wed ikquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:24 schreef vuurbrood het volgende:
[..]![]()
Nee swa ik heb hem water gegeven voor het eerst in 6 weken, ik voel me nu wel een goed mens
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die plant is nu ook helemaal blij wed ik
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
@:FranticDJ
13:37
De Kraaien en dj Outsiders hebben een nieuwe versie van het nummer 1 Team 1 Taak gemaakt. Met het lied 1 Team (Tegen Corona) willen de artiesten saamhorigheid creëren en tegelijk 'iedereen die op dit moment aan het werk is om Nederland draaiende' te houden bedanken. Ook willen De Kraaien en dj Outsiders met het nummer mensen in de zorg een hart onder de riem steken én ze in het zonnetje zetten.
Verschrikkelijk weer
Hij keek mij aan met een wel gemeende glimlach terwijl ik een pak Bar Le Duc over zijn welgevormde stam gootquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die plant is nu ook helemaal blij wed ik
Tsja is een beetje geld verdienen...quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
De Kraaien en dj Outsiders hebben een nieuwe versie van het nummer 1 Team 1 Taak gemaakt. Met het lied 1 Team (Tegen Corona) willen de artiesten saamhorigheid creëren en tegelijk 'iedereen die op dit moment aan het werk is om Nederland draaiende' te houden bedanken. Ook willen De Kraaien en dj Outsiders met het nummer mensen in de zorg een hart onder de riem steken én ze in het zonnetje zetten.
Verschrikkelijk weer
Kijk uit straks gaan ze weer rellen in Duindorp tegen het coronavirusquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
Verschrikkelijk weer
Welnee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:27 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Kijk uit straks gaan ze weer rellen in Duindorp tegen het coronavirus
Die Turk van de Outsiders heeft een bar in Voorschoten nog nooit zoveel tokkies bij elkaar gezien in 1 tokoquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gasten roepen juist op tot rust nu en iedereen binnen blijven.
Misschien kan jij hun wel ff helpen, jij hebt toch genoeg hout liggen op de sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
Brandstapels in Den Haag!
gelijk een oplossing mochten de crematoria het niet aan kunnen
Kunnen de duitsers nog om hulp vragen dan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
Brandstapels in Den Haag!
gelijk een oplossing mochten de crematoria het niet aan kunnen
Moet je voorkomen danquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
@:Muck in hoeverre worden er rechtszaken / kort gedingen gedaan nu?
Ik heb begrepen dat de Duitsers Rotterdam gaan ontsmetten met speciale vliegtuigenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kunnen de duitsers nog om hulp vragen dan.
Alsof dat helptquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Duitsers Rotterdam gaan ontsmetten met speciale vliegtuigen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Duitsers Rotterdam gaan ontsmetten met speciale vliegtuigen
Boven de open haard-drive?quote:
Corona gespotquote:
Als een echte FBI profilerquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Als een echte FBI profilerr valt mij het volgende op de eerste foto:
-2 computerschermen
-Valse paspoort
-ABN Amro reader
-Cannabisplantje
Hier is spraken van georganiseerde misdaad met de nadruk op drugshandel en het witwassen van geld
@therealaivdquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Als een echte FBI profilervalt mij het volgende op de eerste foto:
-2 computerschermen
-Valse paspoort
-ABN Amro reader
-Cannabisplantje
Hier is spraken van georganiseerde misdaad met de nadruk op drugshandel en het witwassen van geld
Thailand gaat natuurlijk ook niet door nu.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook de japanese garden aanstaan. temp omhoog en lijkt net alsof ik op vakantie ben
het Gulden Vlies ligt daar ook wed ik..quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb geen potjes :p vond die dingen in de balkonkast :p
nee kreeg net nog wel een reminder dat ik moest incheckenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thailand gaat natuurlijk ook niet door nu.
Japanese garden?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook de japanese garden aanstaan. temp omhoog en lijkt net alsof ik op vakantie ben
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kreeg net nog wel een reminder dat ik moest inchecken
Ej incognito werkt niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Kut tokkies
https://www.telegraaf.nl/(...)besmetter-oostenrijk
corona diebladquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
2e foto links op tafel, wat is dat?Een corona pretset? ?
Ahquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://mynoise.net/Noise(...)ndscapeGenerator.php
Zijn ze bij de Noorse marine goed in...quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.fleetmon.com/(...)y-ship-and-fled-pro/
hehehehe had wel verwacht dat die marine schepen wat sterker zijn
maar idd, als je in de zij geraakt wordt is 't gauw afgelopen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:54 schreef vuurbrood het volgende:
Ik heb om 5 uur een online borrel met werk via Zoom![]()
![]()
![]()
![]()
Plaatwerk van aluminiumfoliequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn ze bij de Noorse marine goed in...
[ afbeelding ]
Ja joh?quote:
Ik denk dat ik maar lijm ga snuiven zojuist een pritstift en een boterhamzakje gevondenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gewoon de fles aan je mond zetten dan
vet creatief manquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk maar dat ik lijm ga snuiven zojuist een pritstift en een boterhamzakje gevonden
Telegrafquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Kut tokkies
https://www.telegraaf.nl/(...)besmetter-oostenrijk
#altijdreadyquote:
Zoom is wel een fijne tool. Gisteren ook gebruikt. Was stabieler dan WebEx.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:54 schreef vuurbrood het volgende:
Ik heb om 5 uur een online borrel met werk via Zoom![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:00 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
#altijdready
Nu heb ik eigenlijk wel een probleem mijn kruin begint langzaam uit te dunnen en nu overweeg ik een haartransplantatie iemand hier daar ervaring mee heeft?
Kleine sneetjes maken in je pan, dan je haren daaroverheen kammen, dan schieten ze wortelquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:00 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
#altijdready
Nu heb ik eigenlijk wel een probleem mijn kruin begint langzaam uit te dunnen en nu overweeg ik een haartransplantatie iemand hier daar ervaring mee heeft?
yes die ken ik :xquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn ze bij de Noorse marine goed in...
[ afbeelding ]
Je privacy is ook zo goed gewaarborgd daarquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoom is wel een fijne tool. Gisteren ook gebruikt. Was stabieler dan WebEx.
zojuist nog een negatief implementatie-advies gegeven voor een zorgklant vanwege privacy"zorgen". Als de Amerikaanse justitie onderzoek instelt wegens privacy-zorgen weet je dat het ECHT foute boel isquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoom is wel een fijne tool. Gisteren ook gebruikt. Was stabieler dan WebEx.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
zit nu te kijken of ik de plantenbakken buiten kan verven,. denk eerst in de grondverf en verf er overheen?
Of dat er een concurrent aan het lobbyen isquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zojuist nog een negatief implementatie-advies gegeven voor een zorgklant vanwege privacy"zorgen". Als de Amerikaanse justitie onderzoek instelt wegens privacy-zorgen weet je dat het ECHT foute boel is
ja wanhoop hoor ditquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bezige bitterbal. Wat voor materiaal is het?
Gewoon een bivakmuts dragen wanneer je Zoom gebruiktquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
Je privacy is ook zo goed gewaarborgd daar
kunststof: licht opschuren grondverf en dan verfquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
zit nu te kijken of ik de plantenbakken buiten kan verven,. denk eerst in de grondverf en verf er overheen?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:04 schreef Karzai het volgende:
oh dan geen grondverf, koop wat leuke potjes voor je plantjes dit ziet er niet uit
Altijd fijn, opbouwende kritiekquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:04 schreef Karzai het volgende:
oh dan geen grondverf, koop wat leuke potjes voor je plantjes dit ziet er niet uit
zoiets oke?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kunststof: licht opschuren grondverf en dan verf
Is dat de wijze waarop jullie het doen bij de sociale werkplaats?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kunststof: licht opschuren grondverf en dan verf
ja moet zo zoeken naar goedkope potjes voor de plantjes binnne :pquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:06 schreef Karzai het volgende:
potjes voor je plantjes binnen bedoel ik
maar grondverf voor die buitenpotten acht ik niet echt nodig
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets oke?
ziet er goedkoop uit
https://www.devoordeelmar(...)uZgpGlRoCPnYQAvD_BwE
Dus nee.quote:• Geschikt voor: Hout en (voorbehandeld) metaal
Ikeaquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet zo zoeken naar goedkope potjes voor de plantjes binnne :p
zou het wel doen.. vochtige omgeving enzo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:06 schreef Karzai het volgende:
potjes voor je plantjes binnen bedoel ik
maar grondverf voor die buitenpotten acht ik niet echt nodig
elk tuincentrum heeft zequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet zo zoeken naar goedkope potjes voor de plantjes binnne :p
https://www.gamma.nl/asso(...)wit-250-ml/p/B084370quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets oke?
ziet er goedkoop uit
https://www.devoordeelmar(...)uZgpGlRoCPnYQAvD_BwE
thnx maar daar hebben ze hem niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)wit-250-ml/p/B084370
https://www.devoordeelmar(...)universele-grondverf kan ookquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnx maar daar hebben ze hem niet meer
nee wel dure parfum somsquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Heb jij niet nog wat liggen op de sloop
met een goede lak niet nodig hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beste met een spuitbusje, denk ik?
Ik had mijn broek gewoon aanquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
Je privacy is ook zo goed gewaarborgd daar
Wel leuk op elke stoel een vol AH-tasje, hebben ze ook allemaal een naam?quote:
@LTVDK is de voodoo zakquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel leuk op elke stoel een vol AH-tasje, hebben ze ook allemaal een naam?
Nou nou...quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Is dat de wijze waarop jullie het doen bij de sociale werkplaats?
en deze?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.devoordeelmar(...)universele-grondverf kan ook
de tasjes?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nicequote:
die zou ik vermijden.. droogt heel kut. en lijkt mij ook alleen hout.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en deze?
https://www.gamma.nl/asso(...)rf-1-l-wit/p/B107966
Iddquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zojuist nog een negatief implementatie-advies gegeven voor een zorgklant vanwege privacy"zorgen". Als de Amerikaanse justitie onderzoek instelt wegens privacy-zorgen weet je dat het ECHT foute boel is
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oke dankjequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zou ik vermijden.. droogt heel kut. en lijkt mij ook alleen hout.
Ja, samen met een collega een nieuw programma uitgerold. Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!
Lekker aan het werk vandaag?
hoeveel kan ik daar mee onderspuitenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bullstore.nl/(...)3EAQYBSABEgJj5vD_BwE
kan je gelijk oefenen met spuiten
Na de lockdown. Lolquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:15 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een dubbel broodje speklap met katjang tjappen bij de Vrijheid?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:15 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een dubbel broodje speklap met katjang tjappen bij de Vrijheid?
geen flauw ideequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel kan ik daar mee onderspuiten
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, samen met een collega een nieuw programma uitgerold. Ziet er goed uit
Oh het zijn niet Barry, Miep en Esmeralda?quote:
pakt de breadbowl weg en klikt op de " Kuttopicquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pakt de breadbowl weg en klikt op de " Kuttopic" Knopp
Daarom.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed!Heel de dag niksen is ook...niks
Lekker.man.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Net weer een paar flesjes Rimboesauzen op de kop getikt
Ga de tasjes toch geen naam gevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh het zijn niet Barry, Miep en Esmeralda?
Poh dat ziet er wel echt goed uitquote:
Is ook lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:22 schreef vuurbrood het volgende:
Iedereen doet hier stoer met zijn eten maar ik heb net brood met chocopasta gegeten
Wit puntje met gekookte worst.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:22 schreef vuurbrood het volgende:
Iedereen doet hier stoer met zijn eten maar ik heb net brood met chocopasta gegeten
Wow een hele banaan doe maar gek hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wit puntje met gekookte worst.
En ga zo een banaan eten.
je rolt vanzelf straksquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
ja eten isnog het enige wat mij gaande houdt
nog steeds toch?quote:
Dat zeg je nu ja.quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
als je geen vitaal beroep hebt mag je van 1015 bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |