quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Komende woensdag maar eens een van de verplichte vrije dagen opnemen. Schijnt mooi weer te worden.
Gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de g moet voor het mooie ook nog klein
ook meewerken aan een lockdown?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Komende woensdag maar eens een van de verplichte vrije dagen opnemen. Schijnt mooi weer te worden.
Bij mij in de flat werkt dit daadwerkelijk. Nou ja, iets minder overdreven dan, niet naar buitenquote:
Dat had ik ook altijd, ik schrok me alleen steeds weer een ongeluk van de glazenwassers.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij in de flat werkt dit daadwerkelijk. Nou ja, iets minder overdreven dan, niet naar buiten. Maar het bed staat direct naast het raam waardoor het volledige bed in de zon zit en we zitten op de 10e verdieping, dus niemand die ons kan zien. Heerlijk
.
Oh mijn God, daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, ik schrok me alleen steeds weer een ongeluk van de glazenwassers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |