quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Komende woensdag maar eens een van de verplichte vrije dagen opnemen. Schijnt mooi weer te worden.
Gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de g moet voor het mooie ook nog klein
ook meewerken aan een lockdown?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Komende woensdag maar eens een van de verplichte vrije dagen opnemen. Schijnt mooi weer te worden.
Bij mij in de flat werkt dit daadwerkelijk. Nou ja, iets minder overdreven dan, niet naar buitenquote:
Dat had ik ook altijd, ik schrok me alleen steeds weer een ongeluk van de glazenwassers.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij in de flat werkt dit daadwerkelijk. Nou ja, iets minder overdreven dan, niet naar buiten. Maar het bed staat direct naast het raam waardoor het volledige bed in de zon zit en we zitten op de 10e verdieping, dus niemand die ons kan zien. Heerlijk
.
Oh mijn God, daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, ik schrok me alleen steeds weer een ongeluk van de glazenwassers.
Na de eerste keer was ik er wel íets beter op ingesteld, maar ineens lui voor je raam blijft irritant.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mijn God, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Noujaaaaa, die werken vast niet in deze coronatijd. En normaal kan het alleen in het weekend en dan werken ze ook niet. * RockNijntje probeert haarzelf te overtuigen
.
Laatst was er aan de andere kant van het gebouw wel een incident met een drone, dat mag natuurlijk absoluut niet i.v.m. privacy (en de traumahelikopter van het ziekenhuis 100 meter verderop).
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mijn God, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Noujaaaaa, die werken vast niet in deze coronatijd. En normaal kan het alleen in het weekend en dan werken ze ook niet. * RockNijntje probeert haarzelf te overtuigen
.
Laatst was er aan de andere kant van het gebouw wel een incident met een drone, dat mag natuurlijk absoluut niet i.v.m. privacy (en de traumahelikopter van het ziekenhuis 100 meter verderop).
Dat snap ik wel jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na de eerste keer was ik er wel íets beter op ingesteld, maar ineens lui voor je raam blijft irritant.
Nu moet ik zelf de ramen doen.quote:
lig je dan lekker met de benen omhoogquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, ik schrok me alleen steeds weer een ongeluk van de glazenwassers.
Gelukkig voor mij (en de glazenwassers) was ik heel saai met opdrachten bezig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lig je dan lekker met de benen omhoog
was ook eenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, waar zie je me voor aan. Ik ga hooguit een blokje om in de polder. Helemaal remi.
Ja precies. Even van profiteren. En zo'n woensdag vrij breekt de week. Al had ik over het hoofd gezien dat het vrijdag Goede Vrijdag is.quote:
dat is volgens mij bij mij een "gewone" werkdagquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Even van profiteren. En zo'n woensdag vrij breekt de week. Al had ik over het hoofd gezien dat het vrijdag Goede Vrijdag is.
Soms ook wel een collectieve ADVquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:49 schreef Karzai het volgende:
Alleen ambtenaren krijgen die dag vrij net zoals 1 mei dag van de arbeid
Je zal zeker wel balen dit jaar geen rondje meubelboulevardquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:50 schreef Karzai het volgende:
13 april paasmaandag krijgt iedereen wel vrij dit jaar ook 5 mei
En jij vroeg je niet sf waarom die ineens wekelijks de ramen kwamen doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zal zeker wel balen dit jaar geen rondje meubelboulevard
ik doe in de pauze altijd even een rondje meubelboulevardquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zal zeker wel balen dit jaar geen rondje meubelboulevard
gewoon online aan het gamen dusquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Net een virtuele fittie gehad op werk
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe in de pauze altijd even een rondje meubelboulevard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |