Valt wel mee toch? Het is gewoon zo haha.quote:
In Drenthe kennen we geen humor.quote:
Ja maar echt ook, alsof je morgenvroeg dan wel zou zeggen: hallo, kom binnen en sla de boel maar in mekaar, ben wakker.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het is gewoon zo haha.
[..]
In Drenthe kennen we geen humor.
Ik mis het wel een beetje ja...quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben vandaag lekker naar kantoor geweest etto
Doet echt goed
Misschien heb ik morgen wel zin om iets kapot te meppen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar echt ook, alsof je morgenvroeg dan wel zou zeggen: hallo, kom binnen en sla de boel maar in mekaar, ben wakker.
Dat thuiswerken is ook niet gezondquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik mis het wel een beetje ja...
vooral erg lang... die troep ligt echt overalquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Glitters maken het leven zoveel mooier.
Maandag pas beginnen met thuiswerkenquote:
Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral erg lang... die troep ligt echt overal
maar NIET je nieuwe tafelquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien heb ik morgen wel zin om iets kapot te meppen.
Valt vies tegenquote:
zie post numero 17quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik de komende 2 weken ofzo nog niet in huis hoor.
Soms vrees ik dat ik daar sowieso niet naar binnen gaquote:
Gaat ook niet gebeurenquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Soms vrees ik dat ik daar sowieso niet naar binnen ga
Glitters zijn verboden...quote:
verdommequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Glitters zijn verboden...
TR en extra rapport naar AIVD.
ga ik morgen dan maar doen na het werk...quote:
Ik weet het al...quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Alvast aan het nadenken wat ik morgenavond moet gaan eten hahaha.
Ik ben er ook niet blij mee dat ze het corona virus de wereld in hebben geholpen maar om nou meteen kannibalistische trekjes te gaan vertonen vind ik ook zo watquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet blij mee dat ze het corona virus de wereld in hebben geholpen maar om nou meteen kannibalistische trekjes te gaan vertonen vind ik ook zo wat
Lolquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet blij mee dat ze het corona virus de wereld in hebben geholpen maar om nou meteen kannibalistische trekjes te gaan vertonen vind ik ook zo wat
En neequote:
Nou zeg, mogen wij ZELF EVEN BEPALEN WAT WE GAAN ETEN MORGEN??? ik kom NU je tafel etc. etc.quote:
Je mag mijn huidige salontafel best kapot maken hoor, is wel beetje zonde maar ach.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou zeg, mogen wij ZELF EVEN BEPALEN WAT WE GAAN ETEN MORGEN??? ik kom NU je tafel etc. etc.
ja sorry word een beetje agressief van dat binnen zitten...quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag mijn huidige salontafel best kapot maken hoor, is wel beetje zonde maar ach.
Ik vooral chaggy.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja sorry word een beetje agressief van dat binnen zitten...
Zou ik wel kunnen doen maar geen zin in.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien net als wild lekker gaan knutselen of zo
Oepsquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik in mijn werkkamer na 2e halve week quarantaine
Snap ikquote:Op vrijdag 3 april 2020 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou echt leip worden als dat met mijn kasten zou gebeuren
Oh ben eigenlijk precies bezig met chroomgoud. Is geen glitter, maar toch.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien net als wild lekker gaan knutselen of zo
Ah joh is toch chill... eigen werkquote:Op vrijdag 3 april 2020 02:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Heb een ontwerp voor een vijf armaturige glazen hanglampen compositie in mijn hoofd voor het trapgat maar niets daarvan is kant en klaar te vinden onder de 200 euro dus ik moet flink aan de knutsel met allemaal losse onderdelen. Gaat me vast alsnog minstens 200 euro (en een aantal tripjes naar bouwmarkt en speciaalzaak) kosten maarja.
Dat mag... MAAR GEEN GLITTERS.quote:Op vrijdag 3 april 2020 02:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ben eigenlijk precies bezig met chroomgoud. Is geen glitter, maar toch.
Leuk. Ook als ik de hele dag binnen zit is het fijner als de zon schijntquote:
Heb wel een paar glitter docsquote:
Ja sowieso. Raak er alleen altijd gehecht aan en dan kan ik het niet weggooien of geven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 02:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah joh is toch chill... eigen werk
Heb een keer van die minder lelijke Bavaria jurk (man wat lang geleden dat we eens meededen aan wk) een mooie kokerrok- en top setje gemaakt. Prima printje voor jou.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het kan in blauw, groen of oranje, oranje heeft voorkeur
ejquote:Op vrijdag 3 april 2020 02:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk. Ook als ik de hele dag binnen zit is het fijner als de zon schijnt
Hoidud0r, lekkergedoucht?quote:
Was lekkerder geweest met een leuke dame erbij maar helaas.quote:
Douchen met twee personen is echt kutquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was lekkerder geweest met een leuke dame erbij maar helaas.
En koud ook vooral.quote:
Je moeder op een longboardquote:
Fitte vrouw!quote:
Jij snapt het. Mijn vriendin doucht op standje vrieskist. Dat is echt niet vol te houden. Douchen begint pas als je de spiegels niet meer kan zienquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is een longboard? Alleen douchen is zoveel beter dan met twee
Mijn warmtepomp draait overuren als ik douch.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij snapt het. Mijn vriendin doucht op standje vrieskist. Dat is echt niet vol te houden. Douchen begint pas als je de spiegels niet meer kan zien
Iddquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mijn warmtepomp draait overuren als ik douch.
Sowieso staat er altijd 1 iemand niet helemaal in de straal.
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy kent alleen een surfboard. Is dat hetzelfde
nou nou nou, dat is toch geen taalgebruik voor een modquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou nou nou, dat is toch geen taalgebruik voor een mod
Het is je vergevenquote:
Frisjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
YEEESSSSS. Hoe is het thuis?
ketel is overleden en ben nog aan het uitzoeken welke ik als vervanging wil en wat er precies mogelijk is.quote:
Klinkt wel hetzelfde. Maar ik zie idd mijn moeder niet zo snel op een surfboardquote:
Ik doe sws nooit gemeen hier tegen mensen want ik zie jullie allemaal als mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:32 schreef dud0r het volgende:
Ja kiid doe niet zo gemeen. Luisteren naar haags.
quote:
huehuehuequote:
Broodje kipfilet?quote:
Ben ontslagen btw hé, het hoge woord is eruit.quote:
Amaramadingdongquote:
Ama Rama ding dong.quote:
Als ik ooit in de gelegenheid kom zelf mijn badkamer te ontwerpen, komt er sowieso een duodouche in. Samen douchen is wel gezellig maar idd mensen die koud douchen moeten echt oprotten uit mijn douchemoment.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mijn warmtepomp draait overuren als ik douch.
Sowieso staat er altijd 1 iemand niet helemaal in de straal.
Oh rip.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ben ontslagen btw hé, het hoge woord is eruit.
Dan kan het wel iddquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als ik ooit in de gelegenheid kom zelf mijn badkamer te ontwerpen, komt er sowieso een duodouche in. Samen douchen is wel gezellig maar idd mensen die koud douchen moeten echt oprotten uit mijn douchemoment.
Zo'n cabinequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als ik ooit in de gelegenheid kom zelf mijn badkamer te ontwerpen, komt er sowieso een duodouche in. Samen douchen is wel gezellig maar idd mensen die koud douchen moeten echt oprotten uit mijn douchemoment.
Ja dat vind ik ook. Dood aan het voetbal. Weg ermee!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef 00wildchild het volgende:
Hahaha op een na grootste maffia UEFA komt in de problemen. Love it. Dat heel die voetbalwereld met achterlijke lonen maar lekker in mag storten.
EN VERBIEDENquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neem meteen alle grote clubs mee in het graf, kleine dan ook maar. Opdoeken die handel
Dat sowiesoquote:
Vroeg me al af of iemand het nog snaptequote:Op vrijdag 3 april 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme filo kap eens met crossposten
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vroeg me al af of iemand het nog snapte
Huehuequote:
Bakkes vetklepquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:14 schreef dud0r het volgende:
haags snapt het weer niet. Verbaast me eigenlijk ook niet
Of anders?quote:
Heb wel zin in een frikandelquote:
bah.quote:
vetkeiquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
bah.
Ik heb net wel een puddingbroodje gehaald op de markt
omnomnomquote:
een jos brinkie nog beterquote:
Daarbij steek je 'm met mayo in je reet tochquote:
Nee dat is de jos Dud0r.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarbij steek je 'm met mayo in je reet toch
ooooooooh. vandaar dat ze me altijd zo vreemd aankijken als ik dat bij de snackbar doequote:Op vrijdag 3 april 2020 12:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee dat is de jos Dud0r.
Jos brinkie is met Satésaus
ja volgende keer gewoon een jos dud0r bestellen, komen ze het aan tafel (in)brengen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ooooooooh. vandaar dat ze me altijd zo vreemd aankijken als ik dat bij de snackbar doe
geile shitquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja volgende keer gewoon een jos dud0r bestellen, komen ze het aan tafel (in)brengen.
opvolgend kan dat ja.quote:
godverquote:
quote:
Had toch een mogelijkheid geweest dat je dat niet lekker vindtquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had toch een mogelijkheid geweest dat je dat niet lekker vindt
Zijn stemquote:
TikTokquote:
Je bent ook geen twaalf meerquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kende tik tok tot voor kort nog niet eens.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had toch een mogelijkheid geweest dat je dat niet lekker vindt
Ik kende tiktok pas toen ik nietsvermoedend Fifa aan het spelen was en ineens mijn vriendin naakt voor me stondquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige dingen kan je beter niet van afwetenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kunt beter 24/ 7 op fok zitten ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je beter niet van afweten
Autist, boomerautisten. Wat zei je gister ook alweer over persoonlijk worden?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:39 schreef 00wildchild het volgende:
Omdat ik geen autist ben die alles verafschuwt dat het niet kent en zich te goed voelt om het te leren kennen en zich de mening van random boometautisten op internet niet zo aantrekt, er staan best veel grappige dingen op. Het zijn gewoon bewegende memes. Niets mis mee.
Sorry staan je disorders in je bio dan? Weet ik veel wat jij hebt. Het is niet persoonlijk, het is een algemene term.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Autist, boomerautisten. Wat zei je gister ook alweer over persoonlijk worden?
Type zelf doen wat ze bij een ander afkeurt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sorry staan je disorders in je bio dan? Weet ik veel wat jij hebt.
Je begrijpt het niet. Oké, ik leg het even uit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Type zelf doen wat ze bij een ander afkeurt.
Waarom reageer je dan zo triest. Ga lekker flippos tellen ofzo ipv triggered doen. Autist.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:47 schreef Fok-it het volgende:
En ik ben geen autist verder dus voel me totaal niet aangesproken
flippos? waar? ruilen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo triest. Ga lekker flippos tellen ofzo ipv triggered doen. Autist.
Zo lang je boy er rijkelijk voor betaald wordt is het goed vriendinquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je kunt beter 24/ 7 op fok zitten ja.
Dat zal beeldig staanquote:Op vrijdag 3 april 2020 02:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb een keer van die minder lelijke Bavaria jurk (man wat lang geleden dat we eens meededen aan wk) een mooie kokerrok- en top setje gemaakt. Prima printje voor jou.
Wie is ? En waarom staat ze in de advertentie om de app te downloaden?quote:
Rare 2de vraagquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie is ? En waarom staat ze in de advertentie om de app te downloaden?
Gedraag jequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo triest. Ga lekker flippos tellen ofzo ipv triggered doen. Autist.
Ik maak nooit ruzie op FOK!. Dat weet je inmiddels wel tochquote:
Drie vogeltjes vertelden dat er identiteiten op straat lagenquote:
Watquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie op FOK!. Dat weet je inmiddels wel toch
Was dan ook sarcastisch bedoeld Mortie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wataltijd wild om je heen aan het slaan hier
Geloof je ze?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Drie vogeltjes vertelden dat er identiteiten op straat lagen
Zie het nu met eigen ogenquote:
Rt rtquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dan ook sarcastisch bedoeld Mortie.
Maar vergeleken met vroeger ben ik een engel
Zeker weer SWJ achter je aanquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Superdonald het volgende:
28-03-2020 @ 23:30:53
Doorgaan na waarschuwing
Je kunt weer posten op 31-03-2020 om 00:30.
Nee @Taillessquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zeker weer SWJ achter je aan
Dat denk ik ook wel ja. Nu was ik permanent geband geweest danquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt rt
Maar vroeger kon er ook wel meer dan nu
Kan gebeuren, fijn je weer te zien makker.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Superdonald het volgende:
Doorgaan na waarschuwing
Het is niet makkelijk om zo cool te zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan gebeuren, fijn je weer te zien makker.
Herkenbaar. Maar snel werken aan je blauwe kleurtje. Dan kan je gewoon zeggen en doen wat je wilt zonder gevolgenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:10 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om zo cool te zijn.
O daar heb ik geen weet vanquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:10 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om zo cool te zijn.
Dat ambieer ik niet maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar snel werken aan je blauwe kleurtje. Dan kan je gewoon zeggen en doen wat je wilt zonder gevolgen
Notes hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, een note die ik nog niet had gezien.
Wederom een belachelijke en onterechte note.
Het mag ook langer he.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef Superdonald het volgende:
Doorgaan na waarschuwing
Nou ik huiver in m'n quarantainehokje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:14 schreef murp het volgende:
[..]
Het mag ook langer he.
Het is nml een DM openbaren.
Lieve murp laat het gaan voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:14 schreef murp het volgende:
[..]
Het mag ook langer he.
Het is nml een DM openbaren.
In het debiele topic spel heb je weinig om notes voor te krijgen jaquote:
hou is op?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:14 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nou ik huiver in m'n quarantainehokje.
Ik wil je knuffelenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:14 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nou ik huiver in m'n quarantainehokje.
In NWS? Knap welquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, een note die ik nog niet had gezien.
Wederom een belachelijke en onterechte note.
Wajongparty beste partyquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:19 schreef murp het volgende:
Heeft iedereen zijn baan nog trouwens?
Dat corona-virus sloopt heel wat (tijdelijke) krachten...
Laatste 2 in NWS geloof ik, ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In NWS? Knap weldaar is het de laatste weken echt dood dankzij COR
Jawelquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:19 schreef murp het volgende:
Heeft iedereen zijn baan nog trouwens?
Dat corona-virus sloopt heel wat (tijdelijke) krachten...
Je small talk komt wat geforceerd over maar inderdaad zoiets wat je zegt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:20 schreef murp het volgende:
[..]
En dat is een soort uitkering voor afgekeurde jongeren toch
Ik forceer me sufquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je small talk komt wat geforceerd over maar inderdaad zoiets wat je zegt.
Nou lekker dan.. Of ben je er wel enigsinds blij mee?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
maar inderdaad zoiets wat je zegt.
Pseudomodden neeltje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste 2 in NWS geloof ik, ja.
Ik snap het beleid echt niet. Ik maak een schijtpost -> note.
Ik vraag of anderen op willen houden met schijtposten -> note.
Ik vraag of mensen feedback willen gebruiken waar het voor is -> note.
Ik TR posts die tegen het beleid ingaan -> gebeurt niks mee.
Ik zeg bovenstaande in FB -> note.
Het is gewoon alsof ze een zo'n groot mogelijk teringforum willen kweken.
jeej!quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar komt goed. Maandag gaan we grotendeels online.
Geld boeit me niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef murp het volgende:
[..]
Nou lekker dan.. Of ben je er wel enigsinds blij mee?
Het is toch geen vetpot?
Klagen over FOK! is leuk manquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Murp die probeert mee te praten. Nee doe dit maar niet
Heb tijdje terug weer geprobeerd mee te posten in POL, maar werd binnen een uur alweer gek. Je kunt net zo goed op 4chan/pol/ zitten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach dat hele NWS kan je beste negeren eigenlijk. Wat voor volk daar rondloopt
Waar klaag ik over FOK!? Vind het prima vermaak hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
Klagen over FOK! is leuk man
nee, doe dat maar niet
Ach, je moet toch wat als je de hele dag op de bank zit.quote:
Ik wilde bijna urn zeggenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer wat te vinden dat ik voor mijn oma kan bestellen.
Ze is bijna jarig, maar we kunnen niet langsgaan ivm covid. Moeilijk. Niet iedereen moet bloemen sturen natuurlijk.
Drakendildoquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer wat te vinden dat ik voor mijn oma kan bestellen.
Ze is bijna jarig, maar we kunnen niet langsgaan ivm covid. Moeilijk. Niet iedereen moet bloemen sturen natuurlijk.
Komop, is mijn laatste oma. Ik wil dat ze nog even blijft levenquote:
Waarmee moet ik dat worden? Ik heb pauperberoep na tijd werkloos te zijn geweest.quote:
Je werkt in het onderwijs. Dat is geen pauperberoepquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarmee moet ik dat worden? Ik heb pauperberoep na tijd werkloos te zijn geweest.
Loka werkt bijna een jaar nu, en verdient net iets meer dan WW.
Oh jeetje wat een serieus antwoord.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarmee moet ik dat worden? Ik heb pauperberoep na tijd werkloos te zijn geweest.
Loka werkt bijna een jaar nu, en verdient net iets meer dan WW.
Moet je niet om lachenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jeetje wat een serieus antwoord.
Je PIquote:
Je kunt er best aardig in verdienen. Met nadruk op kunt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je werkt in het onderwijs. Dat is geen pauperberoep
Sorryquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jeetje wat een serieus antwoord.
Ja was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:47 schreef Fok-it het volgende:
Dat is een serieuze vorm van emotie uitdrukken op FOK!
Bang voor Murp?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:47 schreef Solotovski het volgende:
Is de kust veilig? Ja? Ok.
Heey hallootjes
Mja. Jij werkt wel redelijk fulltime toch. 4 dagen in de week, 36 uur?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt er best aardig in verdienen. Met nadruk op kunt.
Directeuren en teamleiders bijvoorbeeld, tot iets van 5k per maand.
Jan met de pet echter, niet zo zeer. Wat het ook lastig maakt is dat er weinig volle banen zijn in het onderwijs. Bijna iedereen werkt deeltijd, waardoor veel halve banen overblijven.
Het verdient meer dan uitkering, dat zeker.
[..]
Sorry
Maar heb niet genoeg geld om grapcadeaus te gaan geven van 500 euro.
Ik word betaald voor 4 dagen, ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja. Jij werkt wel redelijk fulltime toch. 4 dagen in de week, 36 uur?
En je hebt veel vakantie. Kan je ook een vorm van rijkdom noemen
500 euro ja? Damnquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry
Maar heb niet genoeg geld om grapcadeaus te gaan geven van 500 euro.
De ban man.quote:
Ik zocht het eens op omdat een fokster er wel een wilde krijgen.quote:
Dat is wel heel duur cadeautje ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zocht het eens op omdat een fokster er wel een wilde krijgen.
Maar dit was te veel voor mijn beurs.
Is goed voor hun traptechniekquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Waarom gaan die grafkinderen hier in de buurt nou weer voetballen tegen een garagedeur aan.. voor mijn huis
Plaats je even de video?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als ze zo doorgaan ook die van mij.
Hoeveel blowjobs?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet er wel een heel leuk iets tegenover staan.
Spannend, niet zo spannend als wachten op een tafel of op een paar schoenen maar toch best wel spannend.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Spannend, niet zo spannend als wachten op een tafel of op een paar schoenen maar toch best wel spannend.
Leef gewoon zonder angst.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:17 schreef Superdonald het volgende:
Daar ben ik weerZo'n ban gaat je niet in de koude kleren zitten.
6500?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel denk je dat dit waard is?
Met bewondering?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
weet nog wel dat ik tegen een collega begon over drakendildo's en hij wist niet wat het waren en ging het opzoeken
sinds dien behandelt hij me anders
Wat een units jezus manquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
weet nog wel dat ik tegen een collega begon over drakendildo's en hij wist niet wat het waren en ging het opzoeken
sinds dien behandelt hij me anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |