Valt wel mee toch? Het is gewoon zo haha.quote:
In Drenthe kennen we geen humor.quote:
Ja maar echt ook, alsof je morgenvroeg dan wel zou zeggen: hallo, kom binnen en sla de boel maar in mekaar, ben wakker.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het is gewoon zo haha.
[..]
In Drenthe kennen we geen humor.
Ik mis het wel een beetje ja...quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben vandaag lekker naar kantoor geweest etto
Doet echt goed
Misschien heb ik morgen wel zin om iets kapot te meppen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar echt ook, alsof je morgenvroeg dan wel zou zeggen: hallo, kom binnen en sla de boel maar in mekaar, ben wakker.
Dat thuiswerken is ook niet gezondquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik mis het wel een beetje ja...
vooral erg lang... die troep ligt echt overalquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Glitters maken het leven zoveel mooier.
Maandag pas beginnen met thuiswerkenquote:
Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral erg lang... die troep ligt echt overal
maar NIET je nieuwe tafelquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien heb ik morgen wel zin om iets kapot te meppen.
Valt vies tegenquote:
zie post numero 17quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik de komende 2 weken ofzo nog niet in huis hoor.
Soms vrees ik dat ik daar sowieso niet naar binnen gaquote:
Gaat ook niet gebeurenquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Soms vrees ik dat ik daar sowieso niet naar binnen ga
Glitters zijn verboden...quote:
verdommequote:Op vrijdag 3 april 2020 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Glitters zijn verboden...
TR en extra rapport naar AIVD.
ga ik morgen dan maar doen na het werk...quote:
Ik weet het al...quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Alvast aan het nadenken wat ik morgenavond moet gaan eten hahaha.
Ik ben er ook niet blij mee dat ze het corona virus de wereld in hebben geholpen maar om nou meteen kannibalistische trekjes te gaan vertonen vind ik ook zo watquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet blij mee dat ze het corona virus de wereld in hebben geholpen maar om nou meteen kannibalistische trekjes te gaan vertonen vind ik ook zo wat
Lolquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet blij mee dat ze het corona virus de wereld in hebben geholpen maar om nou meteen kannibalistische trekjes te gaan vertonen vind ik ook zo wat
En neequote:
Nou zeg, mogen wij ZELF EVEN BEPALEN WAT WE GAAN ETEN MORGEN??? ik kom NU je tafel etc. etc.quote:
Je mag mijn huidige salontafel best kapot maken hoor, is wel beetje zonde maar ach.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou zeg, mogen wij ZELF EVEN BEPALEN WAT WE GAAN ETEN MORGEN??? ik kom NU je tafel etc. etc.
ja sorry word een beetje agressief van dat binnen zitten...quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag mijn huidige salontafel best kapot maken hoor, is wel beetje zonde maar ach.
Ik vooral chaggy.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja sorry word een beetje agressief van dat binnen zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |