Je hebt zeker niemand om het mee te vierenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Dan vier je je verjaardag mooi a la Chevy
niet dus.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zeker niemand om het mee te vieren
In een keer goed vriend. Blij toe trouwens. Vind dat maar ongemakkelijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zeker niemand om het mee te vieren
Je hebt toch familie. Of ben je een weeskindje?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een keer goed vriend. Blij toe trouwens. Vind dat maar ongemakkelijk.
Ja snap ik. Daarom mag dat corona nog wel lekker lang duren. Kan ik ook zonder vragen verjaardag skippenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een keer goed vriend. Blij toe trouwens. Vind dat maar ongemakkelijk.
Wees niet bang, niemand die jou zou uitnodigenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
ik zou het ook niet met Chevy willen vieren
Ja die bellen of appen me met gefeliciteerd. Altijd blij als die dag weer voorbij is.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch familie. Of ben je een weeskindje?
Jezusquote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die bellen of appen me met gefeliciteerd..
Ja wie wel HAHAHAquote:Op woensdag 1 april 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
ik zou het ook niet met Chevy willen vieren
Nee van de gesloten inrichting waar ie zitquote:Op woensdag 1 april 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusKomt dat onpersoonlijke van jou af of van hun?
Hoezo? Is toch aardig. Ik vind het een sympathie gebaar op zich. Maar het hoeft niet van mij.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusKomt dat onpersoonlijke van jou af of van hun?
lolquote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee van de gesloten inrichting waar ie zit
Ja wel hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees niet bang, niemand die jou zou uitnodigen
Nou ja, aardig. Het is normaal tochquote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch aardig. Ik vind het een sympathie gebaar op zich. Maar het hoeft niet van mij.
Nee same.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch aardig. Ik vind het een sympathie gebaar op zich. Maar het hoeft niet van mij.
Doe ik al jaren. Gewoon werken, niemand wat vertellenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, aardig. Het is normaal tochHet zijn je ouders, gefeliciteerd zeggen is wel het minst wat ze kunnen doen.
Nee, ik zou het echt kut vinden om helemaal alleen te zitten met mijn verjaardag.
Nou ja het is niet dat ik 50 appjes krijg op mijn verjaardag verder, maar het in zijn anonimiteit voorbij laten gaan meh, nee dat zou ik niet chill vinden.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik al jaren. Gewoon werken, niemand wat vertellen
Stel ik zou vrienden hebben, en ik nodig ze dan uit, dan voel ik me opgelaten omdat mijn verjaardag - waar ik totaal geen waarde aan hecht - de reden is dat ze er zijn. Voelt gewoon raar.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, aardig. Het is normaal tochHet zijn je ouders, gefeliciteerd zeggen is wel het minst wat ze kunnen doen.
Nee, ik zou het echt kut vinden om helemaal alleen te zitten met mijn verjaardag.
Heerlijk is dat hè.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik al jaren. Gewoon werken, niemand wat vertellen
Heb geen rotte band met ze hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat is meer mijn probleem aangezien ik een goeie familieband altijd als vanzelfsprekend zie en op FOK! merk je dan weer dat het een voorrecht is
Ja oke, daar kan ik wel inkomen.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel ik zou vrienden hebben, en ik nodig ze dan uit, dan voel ik me opgelaten omdat mijn verjaardag - waar ik totaal geen waarde aan hecht - de reden is dat ze er zijn. Voelt gewoon raar.
Maar dan zie je ze denk ik ook niet regelmatig omdat je daar geen behoefte aan hebt of?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb geen rotte band met ze hoor.
De meesten twee keer per jaar, gewoon bijbabbelen, sommigen wat vaker.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan zie je ze denk ik ook niet regelmatig omdat je daar geen behoefte aan hebt of?
Bedoel je ouders nu dan he. Of heb je meerdere ouders?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De meesten twee keer per jaar, gewoon bijbabbelen, sommigen wat vaker.
Twee keer per jaar je ouders zien is echt meer dan genoegquote:Op woensdag 1 april 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel je ouders nu dan he. Of heb je meerdere ouders?
Ik woon bij ze.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel je ouders nu dan he. Of heb je meerdere ouders?
Echt hé is dat minder niet luktquote:Op woensdag 1 april 2020 23:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twee keer per jaar je ouders zien is echt meer dan genoeg
Ohquote:
Alsof ik daartoe in staat benquote:Op woensdag 1 april 2020 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lolverkoop je horloges en ga op jezelf wonen lapswans
Tot je 45e bij hotel mama zittenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof ik daartoe in staat ben![]()
Lapswans
Je quarterlifecrisis begint bijna en dan zit je bij je ouders. Wordt heftigquote:Op woensdag 1 april 2020 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lapswans
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lapswans
Niet iedereen heeft daar de capaciteiten voor. Maar meestal zijn dat de mensen die dat ook niet over zichzelf zullen zeggen.quote:
Beter bij mama dan in een woongroepquote:Op donderdag 2 april 2020 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Tot je 45e bij hotel mama zitten
Kom je daarvoor in aanmerking?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter bij mama dan in een woongroep
Niks mis met begeleid wonen tochquote:Op donderdag 2 april 2020 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter bij mama dan in een woongroep
Ben net uit de puberteit man. Ik zit op een heel ander tempoquote:Op donderdag 2 april 2020 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je quarterlifecrisis begint bijna en dan zit je bij je ouders. Wordt heftig
Eigenlijk geen idee, misschien kan ik het wel hoor.quote:
Je ballen vorige week ingedaald? Lekker manquote:Op donderdag 2 april 2020 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben net uit de puberteit man. Ik zit op een heel ander tempo
Geen idee.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kom je daarvoor in aanmerking?
Nouquote:
Misschien iets breintechnisch.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar even serieus, is dat iets medisch ofzo?
We moeten de antwoorden wel uit je sleuren he, als je er niet over wilt praten moet je dat gewoon zeggen dat scheelt een hoop postsquote:Op donderdag 2 april 2020 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien iets breintechnisch.
Gewoon op jezelf wonen, nu is isolatie een vereistequote:
Ik ben natuurlijk gewoon een mega-autistquote:Op donderdag 2 april 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We moeten de antwoorden wel uit je sleuren he, als je er niet over wilt praten moet je dat gewoon zeggen dat scheelt een hoop posts
Ja nee, dat begreep mijn oma die niet op FOK! zit ook nog welquote:Op donderdag 2 april 2020 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk gewoon een mega-autist
Top dankjewel.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb weer een kudde schapen die kant op gestuurd
Ja, overheid zit ook goed.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit bij overheid he, zit wel goed denk ik
wel opletten want ze vreten je hele huis leeg als je niet opletquote:
Heb je ook mondkapjes in een fleurig model?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb weer een kudde schapen die kant op gestuurd
jij toch wel zeker??quote:Op donderdag 2 april 2020 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heb je ook mondkapjes in een fleurig model?
Ik moet ze nog inslaanquote:
Als het goed is, dan is het afquote:Op donderdag 2 april 2020 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
Sheit. M’n spuitbus is leeg. Maar doek is echt zo mooi dat ik na morgen nog een laag spuiten niet eens verder ga.
Daar ga je niet uitgroeien als je in veilige omgeving blijftquote:Op donderdag 2 april 2020 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk gewoon een mega-autist
Echt hè. Alleen wilde heel graag iets proberen maar ga hier echt niet meer overheen. Kan zo in een luxe pand hangen.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als het goed is, dan is het af
Pics?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Alleen wilde heel graag iets proberen maar ga hier echt niet meer overheen. Kan zo in een luxe pand hangen.
Morgen. Je ziet nog grondverf, maar zo boeiend is het ook weer niet. Gewoon mooie eyecatcher. Groot, reliëf en chroomgoud. Leuk in de gang boven een halkast of op een donkere muur.quote:
Ik ben alsnog benieuwd.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Morgen. Je ziet nog grondverf, maar zo boeiend is het ook weer niet. Gewoon mooie eyecatcher. Groot, reliëf en chroomgoud. Leuk in de gang boven een halkast of op een donkere muur.
Ja maar eig is dit echt heel basic dus k ga wel ff verder erop. Even kijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik ben alsnog benieuwd.
Nu zeker kan je creativiteit loslaten
Hé dit is herkenbaar.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben net uit de puberteit man. Ik zit op een heel ander tempo
Blij dat ik niet de enige ben hier blijkbaar.quote:
Dat sowieso niet, iedereen heeft zijn eigen tempo.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben hier blijkbaar.
Je mag helemaal zelf bepalen of het af is of niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar eig is dit echt heel basic dus k ga wel ff verder erop. Even kijken.
Nou ja, haal je dat argument ook aan bij veertigers die nog thuis wonen? Stopt een keer natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, iedereen heeft zijn eigen tempo.
Dit zeg je in een droom?quote:
Op FOK! al helemaal natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, iedereen heeft zijn eigen tempo.
Gewoon normaal doen jongen. Je bent niet speciaalquote:Op donderdag 2 april 2020 02:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op FOK! al helemaal natuurlijk.
Eens. Ik ga op m’n dertigste maar eens op mezelf wonen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, haal je dat argument ook aan bij veertigers die nog thuis wonen? Stopt een keer natuurlijk
Ik doe waar ik me goed bij voelquote:Op donderdag 2 april 2020 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen jongen. Je bent niet speciaal
madjellyquote:Op donderdag 2 april 2020 02:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet op je twintigste al een heel huis bezitten
Je bent het zelf ook dikke vette HYPOCRIETquote:
Poppenhuis zekerquote:Op donderdag 2 april 2020 02:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet op je twintigste al een heel huis bezitten
Waar je je nu goed bij voelt is niet objectief goed voor jequote:Op donderdag 2 april 2020 02:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik doe waar ik me goed bij voel
kutmortquote:Op donderdag 2 april 2020 02:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat er geen namen bij staan. Had je kunnen zien welke van mij waren
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2020 06:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat ik de enige hier was die je miste
Nee niet echt. Wel een aantal dingen regelen deze week. Maar verder weinig. Jij?quote:Op donderdag 2 april 2020 06:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan weet je het nu
Kun je alweer aan het werk?
Had wat dagen vrij genomen omdat er toch niets te doen was en verder thuis 'gewerkt'quote:Op donderdag 2 april 2020 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wel een aantal dingen regelen deze week. Maar verder weinig. Jij?
Ik ook zo. Beter!quote:Op donderdag 2 april 2020 06:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had wat dagen vrij genomen omdat er toch niets te doen was en verder thuis 'gewerkt'
Nu wel op weg naar kantoor
Hem ergquote:Op donderdag 2 april 2020 06:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel goed dat ik een excuus heb, want ik mis het naar werk gaan toch wel hem erg
Boeiequote:Op donderdag 2 april 2020 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke
Ojee wat zou Freud over deze tikfout zeggen
Ja want daar zal wel een reden voor zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, haal je dat argument ook aan bij veertigers die nog thuis wonen? Stopt een keer natuurlijk
Dat is pertinent onwaar aangezien ik haags net zo hard mis als het voetbal. Misschien nog wel meerquote:Op donderdag 2 april 2020 06:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat ik de enige hier was die je miste
Jij zal op je veertigste toch niet meer thuiswonenquote:Op donderdag 2 april 2020 09:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want daar zal wel een reden voor zijn.
Je huis is je thuis dus eigenlijk woon je altijd thuisquote:Op donderdag 2 april 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Krapte op de huizenmarktquote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zal op je veertigste toch niet meer thuiswonen
Geen last van.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niks mis mee. Krapte op de huizenmarkt
Als er dan nog een thuis isquote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zal op je veertigste toch niet meer thuiswonen
Blijf ons op de hoogte houden!quote:Op donderdag 2 april 2020 09:41 schreef Cachie het volgende:
Ik kijk dit, omdat er nogal een hype over ontstond. Valt tot nu toe tegen 3/10.
50/50quote:Op donderdag 2 april 2020 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker je klusjes doen
Ja truequote:Op donderdag 2 april 2020 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corona kan ons allemaal treffen.
Mij niet. Ben topfitquote:Op donderdag 2 april 2020 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corona kan ons allemaal treffen.
Ik ben volgens mij immuun want ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 2 april 2020 09:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zegt dus weinig Hans.
Corona is zo random als de neten.
Tien en een half jaren te gaan mijn jonggezichtige medemakker.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben nog lang geen 40. Nog laaaaaaaaaang niet
Mag ik ook bij jou wonen? Ik wil nieuwe huisgenoten ben deze zat.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:59 schreef Cachie het volgende:
Ik ga me gauw even aankleden en beginnen met stage. Doei.
Pfffff, maar voordat we er als 40-jarige eruit zien zijn we 20+ jaar verderquote:Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tien en een half jaren te gaan mijn jonggezichtige medemakker.
Ik heb hele leuke huisgenotenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mag ik ook bij jou wonen? Ik wil nieuwe huisgenoten ben deze zat.
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pfffff, maar voordat we er als 40-jarige eruit zien zijn we 20+ jaar verder
Hier kan ik het onmogelijk mee oneens zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
![]()
Helemaal met mijn manwijfgenen. Mannen rijpen als wijn.![]()
Maar of het gezond is weet ik nietquote:Op donderdag 2 april 2020 09:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want daar zal wel een reden voor zijn.
Klopt. Maar dat is geen argument om alles maar op zijn beloop te laten toch? Bedoel ik nu niet persoonlijk naar jou toe maar naar de veertigjarigen die thuis wonenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel mensen niet gezond op wat voor manier dan ook.
Nee maar zo bedoel ik het niet, maar als iemand in die situatie zit kunnen er zoveel redenen zijn waarom dat zo is. Kunnen ook de nodige psychische klachten achter zitten natuurlijk, moet je het dan maar keihard veroordelen?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is geen argument om alles maar op zijn beloop te laten toch? Bedoel ik nu niet persoonlijk naar jou toe maar naar de veertigjarigen die thuis wonen
Nee zeker niet. Ik veroordeel ook niemand. Maar het kan misschien ook wel beetje het schildklier-excuus bij mensen met obesitas zijn. Sure er zijn uitzonderingen met problemen maar het ligt vaak ook aan jezelf. Net als Chevy die gister zei dat hij het niet kon om vervolgens te zeggen dat hij op zijn 30ste wel uit huis zou gaan. Dan ben je je gewoon in je veilige cocon aan het verbergenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar zo bedoel ik het niet, maar als iemand in die situatie zit kunnen er zoveel redenen zijn waarom dat zo is. Kunnen ook de nodige psychische klachten achter zitten natuurlijk, moet je het dan maar keihard veroordelen?
Dat het aan jezelf ligt hoeft nog niet te zeggen dat er geen onderliggende problemen zijn. Net zoals het uit je comfortzone komen niet voor iedereen even eenvoudig is.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik veroordeel ook niemand. Maar het kan misschien ook wel beetje het schildklier-excuus bij mensen met obesitas zijn. Sure er zijn uitzonderingen met problemen maar het ligt vaak ook aan jezelf. Net als Chevy die gister zei dat hij het niet kon om vervolgens te zeggen dat hij op zijn 30ste wel uit huis zou gaan. Dan ben je je gewoon in je veilige cocon aan het verbergen
Zou jij het nu wel kunnen denk je? Op jezelf wonen?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het aan jezelf ligt hoeft nog niet te zeggen dat er geen onderliggende problemen zijn. Net zoals het uit je comfortzone komen niet voor iedereen even eenvoudig is.
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij het nu wel kunnen denk je? Op jezelf wonen?
Wat zou daar nog voor nodig zijn dan?quote:
Genoeg inkomsten.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou daar nog voor nodig zijn dan?
Ja oke. Maar bedoelde meer op andere vlakkenquote:
Welke vlakken dan? Hoe een wasmachine werkt?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Maar bedoelde meer op andere vlakken
Alleen zijn, niet afhankelijk meer zijn van je ouders, zelfredzaamheid, vrijheidquote:Op donderdag 2 april 2020 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke vlakken dan? Hoe een wasmachine werkt?
Geen idee, zal vast wel kunnen als het financiële gedeelte op orde is. En dat is het lastige punt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen zijn, niet afhankelijk meer zijn van je ouders, zelfredzaamheid, vrijheid
Ja denk dat je sowieso eerst voor huur moet gaan dan. Is daar beetje aanbod voor bij jou in de buurt dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast wel kunnen als het financiële gedeelte op orde is. En dat is het lastige punt.
En een geschikte woning vinden natuurlijk.
Sowieso wel huur, maar ik weet ook nog niet zeker waar ik precies wil zitten nu. En ik hoef ook geen huisgenoten in elk geval.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk dat je sowieso eerst voor huur moet gaan dan. Is daar beetje aanbod voor bij jou in de buurt dan?
Eerst maar werken zoeken voor het coronageldquote:Op donderdag 2 april 2020 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel huur, maar ik weet ook nog niet zeker waar ik precies wil zitten nu. En ik hoef ook geen huisgenoten in elk geval.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan beter mensen keihard veroordelen die religie of Indiaas eten willen opdringen.
Zou je ook zijn kamer maandelijks betalen ja?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:53 schreef 00wildchild het volgende:
Oh wacht, toch niet. Moet er niet aan denken dat mijn kind zo lang nog thuis zou wonen. Vind zo tijdens zijn studies rond begin 20 wel een mooie tijd (ook voor hem) en ga er ook wel flink mijn best voor doen een mooie pot voor hem te sparen. Leuk kamertje, huisgenoten, lekker stappen. Opleiding(en) betalen wij. Gun hem dat.
Dat staat er niet, maar hij hoeft niet te slagen met een studieschuld van duizenden euro’s iig en daarna helemaal krom moeten liggen om ooit eens een eigen huis te hebben ofzo. Daar is echt helemaal geen ruk aan en ik begrijp ouders die hun kinderen het leven makkelijker maken steeds beter.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook zijn kamer maandelijks betalen ja?
Nou niet alle ouders kunnen dat ook opbrengen om het kind gemakkelijk te maken natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 13:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat staat er niet, maar hij hoeft niet te slagen met een studieschuld van duizenden euro’s iig en daarna helemaal krom moeten liggen om ooit eens een eigen huis te hebben ofzo. Daar is echt helemaal geen ruk aan en ik begrijp ouders die hun kinderen het leven makkelijker maken steeds beter.
Als mijn pa die instelling nou had gehad...![]()
Mijn vader wel. Maakt nu niet meer zo uit, ga dat zelf anders aanpakken voor die van mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet alle ouders kunnen dat ook opbrengen om het kind gemakkelijk te maken natuurlijk
Nu hebben mijn ouders me ook altijd financieel gesteund verder omdat het mogelijk was, niet dat het iets geholpen heeft maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn vader wel. Maakt nu niet meer zo uit, ga dat zelf anders aanpakken voor die van mij.
Het is de gedachte die telt.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben mijn ouders me ook altijd financieel gesteund verder omdat het mogelijk was, niet dat het iets geholpen heeft maar dat maakt niet uit
Werken zoeken?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst maar werken zoeken voor het coronageld
Is ook niet echt makkelijk altijd als ouder om je daar bij te helpen natuurlijk. Zeker niet als je wat ouder bentquote:Op donderdag 2 april 2020 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is de gedachte die telt.
Bij mij hebben ze wel geprobeerd te helpen, maar niet op een manier die veel heeft opgeleverd.
Ja, ze hebben me financieel gesteund, ook toen het voor hun zwaar was. Ik had echter meer gehad aan een bijbaantje. Of meer begeleiding in structuur en sociale omgang.
Ik vond het bijvoorbeeld enorm lief dat mijn moeder me nieuwe spulletjes wilde geven toen mijn ex weg ging en ik niks meer had, maar ik had op dat moment meer gehad aan een brede sociale omgeving om niet in de put te blijven zitten.
Nee, is zeker niet eenvoudig. Wat dat betreft was het ook wel lastig dat een zekere mate van autisme mijn familie niet vreemd is, en familie ruzies de orde van de dag waren.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook niet echt makkelijk altijd als ouder om je daar bij te helpen natuurlijk. Zeker niet als je wat ouder bent
[quote]quote:Op donderdag 2 april 2020 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is zeker niet eenvoudig. Wat dat betreft was het ook wel lastig dat een zekere mate van autisme mijn familie niet vreemd is, en familie ruzies de orde van de dag waren.
Het is ook meer als ik nu terugkijk, waar ik meer aan gehad zou hebben dan 250 euro per maand.
Mijn eerste echte vriendin heeft me hierin het meeste geholpen. Ik ben toen echt met sprongen vooruit gegaan. Alleen jammer dat dit nogal instortte toen ze vertrok.
Ja, dan moet je wel boyfriendpoints blijven scoren inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2020 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar zou inderdaad echt niet weten wat ik zonder Loka zou moeten nu
Beetje sad, maar des te belangrijker om dan mijn best te doen.
Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen hoe ik het deed daarvoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel boyfriendpoints blijven scoren inderdaad
Hoelang was je voor Loka single?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen hoe ik het deed daarvoor.
Dit is zoooo spannendquote:Op donderdag 2 april 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Nu 1,5 week geduld hebben ofzo tot mijn tafel er is.
Het heeft wel geholpen. Anders had je er financieel slechter bij gezeten dan nu. Dat het nu niet goed gaat zegt niet dat het niet nog slechter had kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben mijn ouders me ook altijd financieel gesteund verder omdat het mogelijk was, niet dat het iets geholpen heeft maar dat maakt niet uit
Hoe weet jij hoe ik er financieel bij zit dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het heeft wel geholpen. Anders had je er financieel slechter bij gezeten dan nu. Dat het nu niet goed gaat zegt niet dat het niet nog slechter had kunnen zijn.Tel je zegeningen.
En ik bedoelde meer het financieren van studies waar ik niet veel uit heb gehaaldquote:Op donderdag 2 april 2020 14:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het heeft wel geholpen. Anders had je er financieel slechter bij gezeten dan nu. Dat het nu niet goed gaat zegt niet dat het niet nog slechter had kunnen zijn.Tel je zegeningen.
Hij kan ze niet bijhoudenquote:
Mij niet gezien hoor vriend. Ik eet vanavond niets, nada en noppesquote:Op donderdag 2 april 2020 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even een curry in elkaar geflanst voor het avondeten. Even lekker de broccoli meekoken.
Heb er wel trek in. Nu ik zo weinig eet op een dag, heb ik wel meer zin in avondeten.
Probeer te stoppenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan ga je roken ipv hier vermelden.
Ben jij niet wat oud voor Tinderquote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef moemoe het volgende:
@:Fok-it
Update Tinder eens, als het goed is kun je nu wel gebruik maken van de Paspoort-functie gratis.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef moemoe het volgende:
Update Tinder eens, als het goed is kun je nu wel gebruik maken van de Paspoort-functie gratis.
Hm, goedzoquote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef moemoe het volgende:
Doet het niet hoor?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef moemoe het volgende:
12 tot 16. Zou het daarmee te maken hebben?quote:
Etto ik probeer te stoppen goed hèquote:Op donderdag 2 april 2020 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
tijd voor koffie en een sigaret, dunkt mij
Selecteer jij op geld of uiterlijk?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:00 schreef 00wildchild het volgende:
Heb een tandarts getinderd whoopwhoop.
Uiterlijk. Dit is toevallig een knap persoon met een aansprekend (enthousiast) profiel die tandarts blijkt te zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Selecteer jij op geld of uiterlijk?
Misschien tijd om dit eens te veranderen?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Uiterlijk. Dit is toevallig een knap persoon met een aansprekend (enthousiast) profiel die tandarts blijkt te zijn.
Iemand zijn geld boeit me echt geen moer.Je kan rijk zijn en dan knap ik nog af op de kleinste onzin. Zal niet de eerste keer zijn. Beetje dom eigenlijk van me.
Moa. Kan nu iemand fixen die mij probeert te fixen en aardig wat digits op z’n naam heeft en een goed lopend bedrijf, maar ik hoef hem gewoon niet. Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien tijd om dit eens te veranderen?
@:chevy
Lekker hoor met Egbert en Robert-Janquote:Op donderdag 2 april 2020 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil ook wel weer tinderen, genoeg corpsballetjes daar
30+ is toch helemaal niet oud joh gekkie, vind ik dan.quote:
Heb wel weer zin om binnenkort eitjes te knallenquote:
En? Zijn de chicks uit Azië een beetje mooi?quote:
Hoop poppetjes ja. En een hoop die hun hele profiel liever oppimpen door hun laatste rijstmaaltijd te postenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
30+ is toch helemaal niet oud joh gekkie, vind ik dan.
70+ vind ik pas een “ouder persoon”.
En wat betreft Tinder: zo lang je je leeftijdsbereik kunt instellen tot 100+, zie ik het probleem niet zo.
[..]
Heb wel weer zin om binnenkort eitjes te knallen.
[..]
En? Zijn de chicks uit Azië een beetje mooi?
Leuk dat je er weer af en toe bent, Opso.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil ook wel weer tinderen, genoeg corpsballetjes daar
Heh je hebt toch ook al een vriend?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa. Kan nu iemand fixen die mij probeert te fixen en aardig wat digits op z’n naam heeft en een goed lopend bedrijf, maar ik hoef hem gewoon niet. Moet er niet aan denken.
Nee. We daten, maar zijn niet exclusief tot nader order. Dat werkt op dit moment voor ons beiden niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heh je hebt toch ook al een vriend?
Ooh dacht ik haha.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee. We daten, maar zijn niet exclusief tot nader order. Dat werkt op dit moment voor ons beiden niet.
Neequote:
Duidelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 22:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Neewel soort van relatie qua gedrag, maar open en zonder naam. Daar ben ik echt totaal niet ready voor.
Scheelt dat we op dezelfde lijn zitten.
Ja. Is wel fijn. Op wat basisdingetjes na niet al teveel verwachtingen van elkaar hebben wat zou resulteren in irritaties. Geen tijd/ zin hebben om elkaar te zien is geen probleem en een dag niet reageren ook prima.quote:
Wat leuk om te horen! En hoequote:Op donderdag 2 april 2020 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer af en toe bent, Opso.
Verveel je je nu er vanalles dicht is?
Liever met Pieter Jan Jellesquote:Op donderdag 2 april 2020 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor met Egbert en Robert-Jan
Of je hebt hobbys waar je het huis niet voor uit hoeftquote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef 00wildchild het volgende:
Mensen moeten echt optyfen met dat volledige lockdown. Echt downers zonder hobby’s zijn dat.
En dat omdat er anders wat bejaarden doodgaanquote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef 00wildchild het volgende:
Mensen moeten echt optyfen met dat volledige lockdown. Echt downers zonder hobby’s zijn dat.
Ja niet iedereen zit de hele dag achter de computer.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je hebt hobbys waar je het huis niet voor uit hoeft
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dat omdat er anders wat bejaarden doodgaan
Ja, want als je aan hobbys binnen denkt denk je alleen aan een computer. Jij bent af en toe ook wel echt te oppervlakkig voor woorden hequote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja niet iedereen zit de hele dag achter de computer.
[..]
Ben blij dat Rutte geen paniekvoetbal speelt iig. De mensen die met kwetsbare mensen te maken hebben gewoon gedeisd houden, en verder gewoon logisch nadenken in wat je wel en niet doet.
Watquote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef 00wildchild het volgende:
Echt downers zonder hobby’s zijn dat.
Noem voorbeelden dan waar je geen (nieuwe) spullen voor nodig hebt als je door je voorraad heen bent?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want als je aan hobbys binnen denkt denk je alleen aan een computer. Jij bent af en toe ook wel echt te oppervlakkig voor woorden he
Nou je kanquote:Op donderdag 2 april 2020 23:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Noem voorbeelden dan waar je geen (nieuwe) spullen voor nodig hebt als je door je voorraad heen bent?
Ja joequote:Op donderdag 2 april 2020 23:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja instrumenten. Computeren. Gamen. Lezen kan ook nog middels e-boeken.
Voor tekenen en knutselen heb je spullen nodig, en bij creativiteit bedenk je niet op voorhand wat je precies nodig hebt want dat verandert in het proces. En ik heb niet ieder materiaal op voorhand thuis liggen ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je kan
-Lezen
-Schrijven
-Tekenen of op een andere manier knutselen
- Gamen
- Sporten
- Muziek maken
Ok Pabloquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voor tekenen en knutselen heb je spullen nodig, en bij creativiteit bedenk je niet op voorhand wat je precies nodig hebt want dat verandert in het proces. En ik heb niet ieder materiaal op voorhand thuis liggen ofzo.
Kritiek?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
🤦🏻♀
Wat een reactie. Als je niet weet waar je over lult, hou je kritiek dan ook gewoon bij je.
Hij heeft zat aan toiletrollen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt meer bij dat freubelen kijken dan je denkt
Oxideren. Ben ik ook mee bezig as we speak.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Gelijk ook vies madNiks gezegd verder
![]()
Al gooi je een pot verf over je kind heen en noem je dat kunst, zal mij aan mijn aars oxideren
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 2 april 2020 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oxideren. Ben ik ook mee bezig as we speak.
Dit is niet viesmad hoor.Gewoon uitgesproken. Mensen moeten meteen weer persoonlijk proberen te doen.
Ik heb mijn fleurige mondkapje opquote:
Gezellig. Welke kleuren? Wil je nieuwe? I make and sell to you my friend.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb mijn fleurige mondkapje op
Hey dit zei ik laatst ookquote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja niet iedereen zit de hele dag achter de computer.
[..]
Ben blij dat Rutte geen paniekvoetbal speelt iig.
Hawaiian print, past bij mn shirtsquote:Op donderdag 2 april 2020 23:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gezellig. Welke kleuren? Wil je nieuwe? I make and sell to you my friend.
alles bij elkaar jatog... lekker fleurigquote:Op donderdag 2 april 2020 23:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het kan in blauw, groen of oranje, oranje heeft voorkeur
Rustaaghquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NEE, BEN HET BEU...
Kom je tafel in mekaar slaan
Nee moet straks slapen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NEE, BEN HET BEU...
Kom je tafel in mekaar slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |