twitter:GPUpdate_nl twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 08:46:16Toto Wolff investeert in Aston Martin https://t.co/g5NtykVOO0 https://t.co/zdtLtCjuP9 reageer retweet
dat was in het F1 cafe ook al zoquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:32 schreef babylon het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)ritse-grand-prix/amp
5 juli eerste race wordt nu voorspeld.
quote:Op zondag 19 april 2020 19:06 schreef shiz het volgende:
En na de pro simmers, nu ook de rest erbij.
Ook op Ziggo en Twitch:
En hendig sjieke multitwitch http://multitwitch.tv/formula1/gr63
Ook Sainz erbij!Norris 'hoping to actually take part this week'
Wat hij normaal rijdt is veel meer een sim dan F12019. Maar om nou te zeggen dat dat een Arcade racer is, is iets te overdreven.quote:Op maandag 20 april 2020 09:58 schreef Starflyer het volgende:
Max rijdt liever echte sims dan een arcade game
Je zou denken dat meedelen in de opbrengst van de TV-uitzending zo'n beetje de enige mogelijkheid is.quote:Op maandag 20 april 2020 17:33 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het financieel moet werken want zo'n circuit kan het ook niet gratis doen.
Red Bull dient gewoon een factuurtje in lijkt me en dreigt meteen te vertrekken als er niet gedokt wordt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:33 schreef beantherio het volgende:
"Kans zeer groot" dat Oostenrijkse GP doorgaat
Het klinkt hoopgevend. Wat ze beschreven klinkt wel als een serieuze poging om het van de grond te krijgen met genoeg maatregelen om risico's tegen te gaan. Ik vraag me wel af hoe het financieel moet werken want zo'n circuit kan het ook niet gratis doen.
De FOM komt echt wel met wat geld over de balk om dit mogelijk te maken.quote:Op maandag 20 april 2020 17:33 schreef beantherio het volgende:
Het klinkt hoopgevend. Wat ze beschreven klinkt wel als een serieuze poging om het van de grond te krijgen met genoeg maatregelen om risico's tegen te gaan. Ik vraag me wel af hoe het financieel moet werken want zo'n circuit kan het ook niet gratis doen.
F1 2019 is wel echt een laagdrempelig spel voor de casual gamer. Natuurlijk is het geen Mario Kart, maar het is eigenlijk ook totaal niet bedoeld voor serieuze eSports-doeleinden.quote:Op maandag 20 april 2020 10:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Wat hij normaal rijdt is veel meer een sim dan F12019. Maar om nou te zeggen dat dat een Arcade racer is, is iets te overdreven.
Moet je dit willen?quote:Op maandag 20 april 2020 17:33 schreef beantherio het volgende:
Nee niks moet. Maar het zou wil fijn zijn dat we in juli weer een beetje dingen kunnen ondernemen.quote:
Je moet altijd naar "normalisatie" streven om mensen een doel te geven om (eventueel versoepelde) maatregelen te blijven navolgen. En speciaal voor F1 is het voor de houdbaarheid van de sport belangrijk om toch te proberen zoveel mogelijk een echt seizoen te vullen. De huidige situatie gaat een keer eindigen en hopelijk valt de schade dan mee.quote:
Uh ja, waarom niet. Het lijkt wel alsof sommige mensen de huidige situatie willen bewaken alsof ze bang zijn om terug naar normaal te keren, los van eventuele gezondheidsrisicos.quote:
Bahrein mag niet in het minst in de schaduw staan van Hockenheim, maar had in 2010 wel een andere lay-out die er nog steeds ligt. Daar kun je 2 verschillende races houden.quote:Op maandag 20 april 2020 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon lekker het oude Hockenheimring opknappen voor een tweede race in t weekend.
Ik weet niet of je ooit de beelden heb gezien van de oude, lange Hockenheimring heb gezien maar dat is na het hek alleen maar Bush-Bush. Ted Kravitz toonde ooit nog een keer beelden hiervan in z’n Notebook...quote:Op maandag 20 april 2020 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon lekker het oude Hockenheimring opknappen voor een tweede race in t weekend.
https://www.gpupdate.net/(...)rme-aderlating-zijn/quote:Sainz verwacht 'tussen 8 en 14 races'
Mocht het in 2020 tot een seizoen komen, dan verwacht Sainz niet dat er, zoals de bazen momenteel hopen, achttien tot twintig races verreden worden. Hij verwacht dat het aantal dichter bij tien zal liggen. "Momenteel worden veel opties overwogen. Ze hebben de afgelasting van een aantal Grands Prix zoals Monaco al aangekondigd. De stratencircuits hebben het lastiger door de rommel die erbij hoort en hoe lastig het is om de omgeving aan te passen. Persoonlijk denk ik dat we kijken naar een seizoen dat dichter bij de tien races ligt – tussen de 8 en 14, zou ik zeggen – dan bij twintig races. Als je het uitrekent, is er niet veel ruimte voor meer."
"Ik weet zeker dat het seizoen veel korter wordt dan de oorspronkelijke kalender, misschien zelfs met meer dan een race op hetzelfde circuit, waarschijnlijk achter gesloten deuren en mogelijk met actie op twee in plaats van drie dagen. Het gaat een heel ander kampioenschap worden dan wat we tot nu toe in de historie van de F1 gezien hebben", vervolgt Sainz, die niets ziet in een 'superseizoen' dat doorloopt tot in 2021. "We moeten proberen het best mogelijke seizoen 2020 te hebben. Als we uiteindelijk naar een superseizoen gaan, dan is dat een besluit dat genomen wordt door de relevante autoriteiten. Ik zie in ieder geval niets in het idee."
Bahrein gaat niet gebeuren. Tot september niets dan Europese races, daarna pas weer reizen als het kan. En als het kan, dan is het niet meer nodig.quote:Op maandag 20 april 2020 23:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bahrein mag niet in het minst in de schaduw staan van Hockenheim, maar had in 2010 wel een andere lay-out die er nog steeds ligt. Daar kun je 2 verschillende races houden.
Zijn er al andere landen dan buiten Oostenrijk waar dit (beperkt) zou kunnen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bahrein gaat niet gebeuren. Tot september niets dan Europese races, daarna pas weer reizen als het kan. En als het kan, dan is het niet meer nodig.
Ik vind dit ook behoorlijk tegenvallen van heren als Max en Raikkonen. Het enige wat raceklasses hun fans op dit moment te bieden hebben is esports en dan moeten we constateren dat de meeste F1 piloten te beroerd zijn om hun playstation aan te zetten omdat ze het "niet leuk" vinden.quote:Op maandag 20 april 2020 09:39 schreef VacaLoca het volgende:
Toch wel beetje zwak van Max dat ie niet ff weekje zich bekend maakt met F12019 om ook mee te doen.
Zelfs Vettel begint er aan.
Wat flauw dat ze zo kort over Max zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:51 schreef Starflyer het volgende:
Een aantal coureurs, zoals Gasly en Räikkönen, hebben op hun huidige locatie niet de mogelijkheid om te simracen.
https://www.racefans.net/(...)virtual-grands-prix/
Net alsof je "sim racing equipment" nodig hebt om F1 2019 te spelenquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:51 schreef Starflyer het volgende:
Een aantal coureurs, zoals Gasly en Räikkönen, hebben op hun huidige locatie niet de mogelijkheid om te simracen.
https://www.racefans.net/(...)virtual-grands-prix/
Los van mogelijke landen ben ik ook nog bang voor boycots door coureurs als Hamilton die dan roomser dan de paus willen zijn naar de buitenwereld.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn er al andere landen dan buiten Oostenrijk waar dit (beperkt) zou kunnen?
waarom zou hij? Ik denk dat iedereen blij is als hij/zij weer kan beginnen, het lijkt me alleen moeilijk om landen/circuits te vinden waar het kanquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Los van mogelijke landen ben ik ook nog bang voor boycots door coureurs als Hamilton die dan roomser dan de paus willen zijn naar de buitenwereld.
Die Mickey-Mouse toevoeging waardoor je er nog slechter kon inhalen?quote:Op maandag 20 april 2020 23:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bahrein mag niet in het minst in de schaduw staan van Hockenheim, maar had in 2010 wel een andere lay-out die er nog steeds ligt. Daar kun je 2 verschillende races houden.
Je hebt wel een schrijfstijl van een 14jarige.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar een beetje kinderachtig is het wel toch? Max zit de halve dag in een simulator maar aan de officiële "virtual grand prix" van de F1 doet hij dan niet mee omdat hij het spelletje toevallig niet leuk vindt en waarschijnlijk niet kan winnen. Dan denk ik van tjonge jonge je kan je daar toch overheen zetten en gewoon leuk mee doen? Alle kids die fan van Max zijn zouden dat waarschijnlijk leuk vinden.
Qua persoonlijkheid is het nog steeds een beetje een kleuter. In interviews vindt hij het ook altijd nodig om te benadrukken dat hij nergens wakker van ligt en geen zenuwen kent. Nou nou wat een stoere bink het toch. Hij doet me een beetje denken aan hoe ik zelf was op twaalfjarige leeftijd. Hopelijk wordt hij ooit volwassenen en groeit hij over deze stoere puberale fase heen.
Het zit diep hè?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar een beetje kinderachtig is het wel toch? Max zit de halve dag in een simulator maar aan de officiële "virtual grand prix" van de F1 doet hij dan niet mee omdat hij het spelletje toevallig niet leuk vindt en waarschijnlijk niet kan winnen. Dan denk ik van tjonge jonge je kan je daar toch overheen zetten en gewoon leuk mee doen? Alle kids die fan van Max zijn zouden dat waarschijnlijk leuk vinden.
Qua persoonlijkheid is het nog steeds een beetje een kleuter. In interviews vindt hij het ook altijd nodig om te benadrukken dat hij nergens wakker van ligt en geen zenuwen kent. Nou nou wat een stoere bink het toch. Hij doet me een beetje denken aan hoe ik zelf was op twaalfjarige leeftijd. Hopelijk wordt hij ooit volwassenen en groeit hij over deze stoere puberale fase heen.
Ok.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt wel een schrijfstijl van een 14jarige.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee, het zit helemaal niet diep. Ik denk dat jij te diep in de reet van Max Verstappen zit. Ik mag het toch triest vinden wanneer iemand die miljoenen verdient aan de Formule 1, en sowieso de halve dag in de simulator zit, te beroerd is om deel te nemen aan de Virtual GP die de F1 georganiseerd heeft? Hoe kinderachtig kun je zijn. Hij hoeft alleen maar een ander spelletje op te starten maar dat kan zijn puberale egootje blijkbaar niet handelen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zit diep hè?
Stiekem heb je er moeite mee als iemand keuzes maakt die jou niet bevallen. Als iemand dingen zegt, waar jij anders over denkt.
Max heeft het hart op de tong, zegt wat hij denkt en wikkelt er geen doekjes om.
Wat hij zegt (geen zenuwen of ergens wakker van liggen) maakt hij ook waar. Heb jij hem al ooit zien bezwijken onder druk, van de baan afschieten omdat iemand hem onder druk zette?
Je zou er ook bewondering en respect voor kunnen hebben. Want wat hij flikte op piepjonge leeftijd is enorm knap. En vervolgens ga jij hem afschilderen als kinderachtig en een kleuter. En vervolgens vergelijk je hen met jezelf toen je 12 was.
Eens. Beetje flauw is het wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Door wie?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:28 schreef VacaLoca het volgende:
Belachelijk dat sportwedstrijd zonder fans gelijkgesteld wordt aan een evenement.
Uh de overheid. Betaald voetbal gaat ook niet door tot 1 september. Lijkt er dus sterk op dat F1 sowieso als evenement bestempeld gaat worden ongeacht of er publiek bij aanwezig is, en dus niet plaats kan vinden voor 1 september.quote:
Ah ja, ik zit in de reet van Max Verstappen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, het zit helemaal niet diep. Ik denk dat jij te diep in de reet van Max Verstappen zit. Ik mag het toch triest vinden wanneer iemand die miljoenen verdient aan de Formule 1, en sowieso de halve dag in de simulator zit, te beroerd is om deel te nemen aan de Virtual GP die de F1 georganiseerd heeft? Hoe kinderachtig kun je zijn. Hij hoeft alleen maar een ander spelletje op te starten maar dat kan zijn puberale egootje blijkbaar niet handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |