SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 12% gewijzigd door Melting op 02-04-2020 20:11:00 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ging niet helemaal zoals ik in gedachten hadquote:Op donderdag 2 april 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik schrok helemaal van de overgang. Ik keek al naar mijn man of hij iets raars deed
De meeste vrouwen schrikken van de overgang...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik schrok helemaal van de overgang. Ik keek al naar mijn man of hij iets raars deed
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste vrouwen schrikken van de overgang...
Goedenavond!
[..]
Goedenavond!
[..]
Goedenavond!
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
En ik zat me maar af te vragen waarom het zo rustig was... Duurde dit keer wel erg lang voordat het denkbeeldige lampje ging branden van, ah topic is vol.
Ik ken het wel. Lekker nummer.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Een paar jaar voor I'll Be There For You hadden The Rembrandt een hit(je) met dit nummer. In Nederland slechts Tipparade, maar er zijn ook landen waar het een grotere hit was dan voornoemd nummer.The Rembrandts - Just The Way It Is Baby
Misschien die van uppercover de volgende keer draaien dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Bijna had ik de cover van Undercover gedraaid, maar dat wilde ik MadMaster niet aandoenBruce Hornsby - The Way It Is
Ik zal eens op zoek gaanquote:Op donderdag 2 april 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien die van uppercover de volgende keer draaien dan.
Ik kan uit ervaring bevestigen dat als je maar lang genoeg in een bepaalde situatie zit alle teksten op die situatie van toepassing worden...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
Alle teksten zijn wel van toepassing op deze tijd.
The only way is up
Ja, dat lijkt inderdaad wel zo te zijn. Misschien is dat ook deels de kracht van muziek.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring bevestigen dat als je maar lang genoeg in een bepaalde situatie zit alle teksten op die situatie van toepassing worden...
In mijn situatie heb ik na 2 dagen gevraagd of de muziek uit mocht...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt inderdaad wel zo te zijn. Misschien is dat ook deels de kracht van muziek.
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn situatie heb ik na 2 dagen gevraagd of de muziek uit mocht...
Dat lijkt me in principe niks voor jou.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn situatie heb ik na 2 dagen gevraagd of de muziek uit mocht...
Normaal gesproken is dat juist, mits ik zelf een keuze kan maken...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat lijkt me in principe niks voor jou.
Kende je het uiteindelijk wel?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Paula Abdul - Opposites Attract (7-inch edit)
Slaap ze, aRd.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt DJ11 voor de show tot op heden maar ik ga zo al richting mijn bed, ben nogal moe.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier
Dank voor het luisteren, tot snelquote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt DJ11 voor de show tot op heden maar ik ga zo al richting mijn bed, ben nogal moe.
Bloe? Was hij een beetje lysdectisch?quote:
Wiet dat ik neetquote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Bloe? Was hij een beetje lysdectisch?
Welterusten aRdquote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
Deze is ook lekker.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Johnny Wakelin - In Zaire (original mix)
Met dank aan MadMaster voor deze suggestie
Een liedje geschreven door 11?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Madonna - Don't Cry For Me Argentina (radio edit)
Hierna nog eentje die ik zelf maar heb bedacht
Ik ging indertijd volkomen onvoorbereid naar de film. Geen idee dat alles gezongen werdquote:
Tja, het was dit, België van het Goede Doel of Mexico van de Zangeres Zonder Naam.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Dit was trouwens een suggestie van Livelink, waarvoor dank
Ik heb 'm gehoord, was even met iets anders bezig ondertussen...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Johnny Wakelin - In Zaire (original mix)
Met dank aan MadMaster voor deze suggestie
Je zou bijna zeggen dat ze het speciaal voor deze tijd geschreven hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
The Kik heeft een nieuw album uit. Daarvan komt deze single, die voor nu ook wel toepasselijk is qua tekst.
The Kik - Een Lied Voor...
Hmmm, net weer.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar het is een akkoordenwisseling.
Had echt een kans gemaakt, denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Hooverphonic - Release Me
Dit nummer zou de Belgische Songfestival-inzending zijn geweest. Er komt op die bewuste avond een soort alternatief programma, waarin van elk nummer *een stukje* te horen zal zijn. Typisch Nederlands. Het DWDD-denken slaat naar Europa over...
Gewoon al die songs overslaan en meteen met de puntentelling beginnen...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Hooverphonic - Release Me
Dit nummer zou de Belgische Songfestival-inzending zijn geweest. Er komt op die bewuste avond een soort alternatief programma, waarin van elk nummer *een stukje* te horen zal zijn. Typisch Nederlands. Het DWDD-denken slaat naar Europa over...
Ik zal het nog eens terugluisteren...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft ook iets 80s. Het lijkt haast wel Klein Orkest, of zo.
Dat kan ook nog ja. Het Eurovisie Festival, zonder de songsquote:Op donderdag 2 april 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon al die songs overslaan en meteen met de puntentelling beginnen...
Is goed voor de onderlinge cohesie in Europa. Iedereen stemt voor het land waar ze vriendjes mee zijn. Dan worden ook meteen alle vriendschaps- en breuklijnen duidelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja. Het Eurovisie Festival, zonder de songs
Precies.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja. Het Eurovisie Festival, zonder de songs
Results of the Italian jury: the Netherlands: no pointsquote:Op donderdag 2 april 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Is goed voor de onderlinge cohesie in Europa. Iedereen stemt voor het land waar ze vriendjes mee zijn. Dan worden ook meteen alle vriendschaps- en breuklijnen duidelijk.
Tja, dat zal inderdaad wel zo zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Results of the Italian jury: the Netherlands: no points
Ja, het is helaas niet anders. Het blijft minstens deze hele maand nog zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
Bij mij op mijn werk begonnen gisteren 3 nieuwe mensen. Ook leuk; je nieuwe baan beginnen met thuiswerken.
Lastig inleren ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
Bij mij op mijn werk begonnen gisteren 3 nieuwe mensen. Ook leuk; je nieuwe baan beginnen met thuiswerken.
Kan je niet eens koffie halen voor je nieuwe collega's...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
Dat gaat wel, maar er gaat zoveel tijd zitten in het rondbrengen ervan.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je niet eens koffie halen voor je nieuwe collega's...
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gaat wel, maar er gaat zoveel tijd zitten in het rondbrengen ervan.
Nou, het is ook nog een internationaal gezelschap. Een Portugees, een Indiër en een Rus. Hoop dat ze niet letterlijk thuis werken.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gaat wel, maar er gaat zoveel tijd zitten in het rondbrengen ervan.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kom je van een koude koffie thuis...
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, het is ook nog een internationaal gezelschap. Een Portugees, een Indiër en een Rus. Hoop dat ze niet letterlijk thuis werken.
Voor hen is het echt een zware tijd.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond dit wel toepasselijk voor alle verpleegkundigen en artsen die nu overuren maken.
Ik las dat het aantal besmettingen wereldwijd nu voorbij de 1.000.000 isquote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor hen is het echt een zware tijd.
Ik zie het. De cijfers van de US en Italië zijn net binnengekomenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las dat het aantal besmettingen wereldwijd nu voorbij de 1.000.000 is
Wat ik apart vind, is dat het in Italië een totale lock down is, en ze het maar niet onder controle lijken te krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het. De cijfers van de US en Italië zijn net binnengekomen![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Moon Taxi - Hometown Heroes
Hierna de huiskamervraag: ik draai zo drie liedjes die iets gemeen hebben. Aan jullie om te raden wat dat is.
Waarschijnlijk geeft MadMaster binnen 30 seconden het goede antwoord, maar ach...![]()
Onze buuf werkt in de verpleging en haar verlof is ingetrokken.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor hen is het echt een zware tijd.
Dat geldt wel voor meer landen. Ik begreep toch wel dat het voor Italië ook aan het afvlakken is.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ik apart vind, is dat het in Italië een totale lock down is, en ze het maar niet onder controle lijken te krijgen.
Die zijn veel te lang bezig geweest met pappen en nathouden, waardoor je veel dragers van het virus hebt die elkaar allemaal lekker aan hebben gestoken...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ik apart vind, is dat het in Italië een totale lock down is, en ze het maar niet onder controle lijken te krijgen.
Nee, dat is puur toeval... ik hoorde het net ook, in de songtekstquote:Op donderdag 2 april 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Mijn gok is dat de overeenkomst een lockdown is.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Door Lennon/McCartney geschreven songs?
Pas bij de tweede kon ik de link leggen, bij deze derde hoor je het het duidelijkst.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
En de laatste:Badfinger - Come And Get It
Er zijn er nog veel meer hoor, maar deze drie spraken me het meest aan.
Bij deze hoor ik het ook. Dit had zo door the Beatles gezongen kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas bij de tweede kon ik de link leggen, bij deze derde hoor je het het duidelijkst.
Hoewel daar ook wel een Hollies sound in zit...
Van dat laatste nummer bestaat ook een Beatles-versie.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij deze hoor ik het ook. Dit had zo door the Beatles gezongen kunnen zijn.
Deze heb ik al wel een aantal keer gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
White Town - Your Woman
Weinig nummers die ik in mijn 235 shows zo vaak heb gedraaid als deze, denk ik
Bijzonder nummer is het.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
White Town - Your Woman
Weinig nummers die ik in mijn 235 shows zo vaak heb gedraaid als deze, denk ik
Gewoon vanuit z'n slaapkamer gemaakt. De man heeft welgeteld één hit gehad. Hij heeft daarna nog van allerlei muziek uitgebracht, maar zonder succes.quote:
Moet ik daar een verzoekje in lezen?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
Het begin van dit nummer deed me denken aan Together in Electric Dreams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet ik daar een verzoekje in lezen?Oh ja, daar heb ik nu best zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zegt me zo niets.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
Het begin van dit nummer deed me denken aan Together in Electric Dreams.
Je kent het vast wel. Je hoort het nu.quote:
Speciaal voor jouquote:
Zegt me vaag iets......quote:Op donderdag 2 april 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kent het vast wel. Je hoort het nu.
quote:Op donderdag 2 april 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Phil(ip) Oakey is de zanger van The Human League. Zegt dat je wél iets?
quote:Op donderdag 2 april 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Zou Gup nog leven? Zorg je goed voor hem/haar Melting?
Zeker wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Zou Gup nog leven? Zorg je goed voor hem/haar Melting?
Dat heb ik ook nooit gewetenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
Mijn man zat gisteren een documentaire over Nile Rodgers (van Chic) te kijken. Ik wist helemaal niet dat hij ook betrokken was bij INXS.
Heb ik ook gekeken, op RTLZ gisteren laat.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
Mijn man zat gisteren een documentaire over Nile Rodgers (van Chic) te kijken. Ik wist helemaal niet dat hij ook betrokken was bij INXS.
Ik heb hier de cd-single van. Ik vind dit eigenlijk één van zijn betere singles. Mede ook vanwege die vette sound.quote:
Daarom ben ik meestal ook niet zo'n fan van de Nederlandse taal in de muziekquote:Op donderdag 2 april 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
Stout, stout, erg stout. zo klinkt het toch minder.
Tsss.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daarom ben ik meestal ook niet zo'n fan van de Nederlandse taal in de muziek
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sorry, Vout...
Plannen maken voor Nigel, dat klinkt toch niet?
Dat klinkt wel alsof Nigel er elk moment aan kan gaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sorry, Vout...
Plannen maken voor Nigel, dat klinkt toch niet?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een cover van een Frank Sinatra-klassieker, die destijds erg goed in de smaak viel toen ik 'm voor het eerst draaide
Ik wist het toch niet, dus ik heb gegoogled.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
2 Men, A Drum Machine & A Trumpet - Tired Of Getting Pushed Around
Er is een verband tussen dit nummer en een recent in deze show gedraaid nummer. Wie het weet, mag het zeggen
Ja, dat vertelde Google me ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
2 Men, A Drum Machine & A Trumpet: zij-project van David Steele en Andy Cox, leden van Fine Young Cannibals
Dit soort raadsels zijn nooit aan mij besteedt.quote:
Melting volgens mij deels.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Werkt iedereen hier inmiddels thuis?
Met name Melting was nog niet thuis aan de gang, weet ik in ieder geval...
Toch wel... parttime.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik wel. Inmiddels in de derde week al.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Even die thermometer tussen die billen.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
Mijn man werkt voor een vitale sector en mag dus ook gewoon op lokatie werken. Hij wordt wel elke ochtend bij aankomst eerst getemperatuurd.
Ow, er is dus wel progressie wat dat betreft...quote:Op donderdag 2 april 2020 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel... parttime.
Morgen bv weer wel een halve dag.
En we bekijken het van dag tot dag.
Allemaal gezellig in de rijquote:Op donderdag 2 april 2020 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Even die thermometer tussen die billen.
Wel prettig, een beetje controle...quote:Op donderdag 2 april 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
Mijn man werkt voor een vitale sector en mag dus ook gewoon op lokatie werken. Hij wordt wel elke ochtend bij aankomst eerst getemperatuurd.
Wij doen wel eens digitaal koffie drinken, maar niet veel.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, er is dus wel progressie wat dat betreft...
Hebben jullie nog contact met collega's en managers buiten de zakelijke gesprekken en mailtjes?
Mijn managers zijn sinds deze week een dagelijkse vlog gestart en dat is een leuke start van de dag...
Dan ga ik daarna plat.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik richt me trouwens op 22:00 uur als eindtijd. Kan iets later worden, maar niet al te veel.
Wel een veilig idee, ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel prettig, een beetje controle...
Mijn naaste collega's spreek ik helaas nauwelijks nog informeel.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij doen wel eens digitaal koffie drinken, maar niet veel.
Gewoon via Teams even gezellig kletsen onder het genot van een kopje koffie.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn naaste collega's spreek ik helaas nauwelijks nog informeel.
Digitaal koffie drinken is via Skype samenkomen of zo?
Goed idee, dat ga ik ook proberen...quote:Op donderdag 2 april 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon via Teams even gezellig kletsen onder het genot van een kopje koffie.
Collega wil nu een virtuele Vrijmibo organiseren via Teams.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon via Teams even gezellig kletsen onder het genot van een kopje koffie.
Heb je die al meer gedraaid dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Roquemore - Blame
Het is niet meteen heel toegankelijk, maar echt zó mooi...
Hierna alweer de slotsong van de show.
Als de groep niet te groot is kan het wel gezellig zijn. Anders wordt het wel een hele grote chaos.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Collega wil nu een virtuele Vrijmibo organiseren via Teams.
Daar doe ik dus niet aan mee.
Vooral omdat ik op vrijdagmiddag eigenlijk altijd ATV heb.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Als de groep niet te groot is kan het wel gezellig zijn. Anders wordt het wel een hele grote chaos.
Volgende week vrijdag ga ik waarschijnlijk wel op die manier een whisky proeverij houden.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Collega wil nu een virtuele Vrijmibo organiseren via Teams.
Daar doe ik dus niet aan mee.
Deze is niet afgelopen vrijdag verschenen.....quote:Op donderdag 2 april 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In mijn vorige show voor het eerstHet nummer is afgelopen vrijdag verschenen.
Nee, dit is met gemak zo'n 23 jaar oudquote:Op donderdag 2 april 2020 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is niet afgelopen vrijdag verschenen.....
Ik had het over de slotsong.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dit is met gemak zo'n 23 jaar oud
Deze plaat kwam na je post dat de volgende je slotsong zou zijn.quote:
Dat laat ik aan Mad.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Toegift.Er is overigens een overeenkomst met het vorige nummer, maar die raden jullie vast heel snel:
Fijnquote:Op donderdag 2 april 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, deze mixen van oud en nieuw bevallen me wel...
Klopt..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
FijnDeze show was wat beter in balans dan de vorige, qua mix
Vast de zanger van the Lighthouse Family. Hoewel ik dit een stuk beter vind klinken.quote:
Dat heb je goed gehoordquote:Op donderdag 2 april 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar dit zegt me niks.
Het lijkt wel dezelfde stem...
Welterusten livelink.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
Bedankt Elf voor deze fijne show![]()
Ik ga lekker naar bed. Mijn ogen vallen (plakken) letterlijk dicht. Welterusten allemaal
Goed bezig, zo vroeg op de morgen al.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:47 schreef livelink het volgende:
Zo, ik voel me voor het eerst deze week weer een beetje energiek. Mijn oog is zo goed als normaal en ik heb net de hele badkamer even goed schoongemaakt. Klaar voor de werkdag!
Voorlopig de laatste keerquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Voorlopig de laatste keer, laten we maar verstandig doen...
quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Voorlopig de laatste keer, laten we maar verstandigen doen...
Snap ik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Voorlopig de laatste keer, laten we maar verstandigen doen...
Wat leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:38 schreef livelink het volgende:
Er werd net een bos bloemen bij mij bezorgd van mijn werkgever. Bedankt voor je inzet en succes voor de volgende weken. Dat is dan toch wel weer erg fijn![]()
Ik ga er wel vanuit dat iedereen een bos bloemen krijgt, maar het is inderdaad absoluut een blijk van waardering en ook wel een erkenning dat het best zwaar is om thuis te moeten werken. Ik vind het echt heel erg attent.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk.
Dat laat toch wel zien dat ze wat waardering hebben voor je werk.
Dat is netjesquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:38 schreef livelink het volgende:
Er werd net een bos bloemen bij mij bezorgd van mijn werkgever. "Bedankt voor je inzet en succes voor de volgende weken". Dat is dan toch wel weer erg fijn![]()
Netjes idd, en ook fijn voor de bloemist, die liggen ook bijna stil nu.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:38 schreef livelink het volgende:
Er werd net een bos bloemen bij mij bezorgd van mijn werkgever. "Bedankt voor je inzet en succes voor de volgende weken". Dat is dan toch wel weer erg fijn![]()
Ik zie 'm wel komenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Wat fijn en leuk livelink.
Wij hebben iedereen een Houd-vol kaart gestuurd, die gaat vandaag op de post.
Een blijk van waardering is altijd welkom en zeker nu!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:38 schreef livelink het volgende:
Ain't no sunshine when he's gonequote:
Ik ga zo richting een maat van me, dus ik niet. En Vout moet mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:34 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat Melting of Vout of iemand anders nog draaien zo?
Hij zit weer aan de ketting?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo richting een maat van me, dus ik niet. En Vout moet mee.
Denk je aan 1,5 meter?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo richting een maat van me, dus ik niet. En Vout moet mee.
Ik ga inderdaad niet naar het toilet, we blijven netjes op afstand, en ja, ik drink daar wel een paar bakjes thee. Dat is dan ook het enige.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe mensen dat nu doen met op visite gaan, nemen ze daar geen eten of drinken aan, gebruiken ze dan daar het toilet niet of wordt dat na ieder toiletbezoek gedesinfecteerd?
haha deels zullen nummers misschien toepasselijk zijn, maar vooral nummers waar ik zomaar zin in heb.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde net een familielid van familie met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht, net als zijn zwager. Zijn schoonvader is inmiddels al aan corona overleden.
Ouch, sterkte.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde net een familielid van familie met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht, net als zijn zwager. Zijn schoonvader is inmiddels al aan corona overleden.
Sterkte toegewenst, en gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ai. Sterkte voor je familiequote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijken jullie echt uit met eten en drinken aannemen?
Nou, dat je als diegene besmet is en met hoest/niesdruppeltjes (op z’n hand) jouw theebeker heeft aangeraakt en jij stopt die theebeker vervolgens in je mond om eruit te drinken..quote:
De dagen vliegen voorbij, ik kom meestal tijd tekort.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:44 schreef peaceman het volgende:
Houd iedereen het nog een beetje vol thuis?
mooi zo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dagen vliegen voorbij, ik kom meestal tijd tekort.
Maar vanmiddag heb de boel aan de kant gegooid, het was wel even mooi zo.
Meegedaan aan het ontsnappen uit de digitale escape room van mw. MM d'r werk.
Erg leuk!
Kip gehaald en heerlijk opgepeuzeld met couscous salade met gerookte kip en gedoogde vruchtjes...![]()
Kortom, we redden ons prima.
dit nummer is idd wel puberteit jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga je terug naar je puberteit, peaceman?
Voor mij is het verschil dat ik nu nog minder buiten kom als voorheen, maar voor de rest hou ik het thuis wel vol gelukkig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:44 schreef peaceman het volgende:
Houd iedereen het nog een beetje vol thuis?
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, dat je als diegene besmet is en met hoest/niesdruppeltjes (op z’n hand) jouw theebeker heeft aangeraakt en jij stopt die theebeker vervolgens in je mond om eruit te drinken..
Ik heb met je vrouw afgesproken dat ik zondag misschien ook meedoe met de popquiz...quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooi zo.
Wij hebben van de week aan een online pop quiz meegedaan. Gewoon voor de leuk.
Verder ben ik woensdag toch een dagje naar mijn werk gegaan. Dat was ook wel weer een keer fijn.
I knowquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit nummer is idd wel puberteit ja![]()
Had een poster van haar
in ons team?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb met je vrouw afgesproken dat ik zondag misschien ook meedoe met de popquiz...
ook je rust nemen he?!quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag van 08.00 - 18.00 eigenlijk onafgebroken gewerkt. Het is druk en alles gaat net wat minder effectief lijkt het.
Dus ik ben de deur niet uit geweest, net als gisteren. Maar gisteren was ook omdat mijn oog was ontstoken en me dat niet zo veilig leek. Vandaag had ik gelukkig veel minder last.
Geen idee, daar hebben we het niet over gehad.quote:
wij kwamen met z'n 2-en tot ongeveer 70 van de 100 punten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, daar hebben we het niet over gehad.
Maar ik zag dat Diaan afgelopen week mee deed en heb even meegekeken.
Was redelijk te doen...
Rust ze Rafeiro.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga weer even kort het mandje in. de muziek blijft aanstaan.
kalm aanquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga weer even kort het mandje in. de muziek blijft aanstaan.
Zondag is er muziekbingo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb met je vrouw afgesproken dat ik zondag misschien ook meedoe met de popquiz...
Dat zijn ook lange dagen.... ik was zo goed als klaar rond 14:00 uur en heb de pc uitgedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag van 08.00 - 18.00 eigenlijk onafgebroken gewerkt. Het is druk en alles gaat net wat minder effectief lijkt het.
Dus ik ben de deur niet uit geweest, net als gisteren. Maar gisteren was ook omdat mijn oog was ontstoken en me dat niet zo veilig leek. Vandaag had ik gelukkig veel minder last.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |