Wat is het leukste/lastigste gedeelte?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De piek wel, maar nu begint wel het leukste/lastigste gedeelte.
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De piek wel, maar nu begint wel het leukste/lastigste gedeelte.
Beoordelen en afwijzen of ter goedkeuring voordragen.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is het leukste/lastigste gedeelte?
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakket zou voor 15:17 aankomen trouwens.
Ze hebben nog 8 minuten.
Moet je ze dan ook bellen als je een afwijzing doet? Of ligt die verantwoordelijkheid weer ergens anders?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Beoordelen en afwijzen of ter goedkeuring voordragen.
Van Samsung, scoort overal wel 4/5 ster en best goedkoopquote:
Ik ging van startset kleur, naar startset white ambiance, naar alleen kleur op bluetooth en uiteindelijk white ambiance bluetooth.. Aangezien ik toch de komende 2 maand thuis ga werken heeft zo'n port ding weinig nutquote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker maat. Had je nou met kleuren gedaan of alleen wit?
Zonde van je soundbar.
Als je alleen van de bank naar de koelkast loopt is elke kcal er een teveel hè. Ga lekker wow doen met je zak chips en afvragen waarom je 120 kilo weegt domme kkbig.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef JanCees het volgende: [..] nee door teveel te eten tering wat ben jij dom
Ik speel geen wowquote:Op donderdag 2 april 2020 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alleen van de bank naar de koelkast loopt is elke kcal er een teveel hè. Ga lekker wow doen met je zak chips domme kkbig.
Die van Harman Kardon zijn wel dik, maar mwah.. gewoon relaxed met bluetooth beetje muziek aan in je huisquote:
Denk aan je buren.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Harman Kardon zijn wel dik, maar mwah.. gewoon relaxed met bluetooth beetje muziek aan in je huis
Laatst zo'n JBL speaker gekocht, best leuk.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Harman Kardon zijn wel dik, maar mwah.. gewoon relaxed met bluetooth beetje muziek aan in je huis
Ja afwijzen hoort erbij. Vaak ga je dan nog wel in gesprek om te kijken naar alternatieven. Vervelende is vooral dat ze de filter op de eerste lijn een beetje hebben laten varen, dus 50% zijn gelukszoekers.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet je ze dan ook bellen als je een afwijzing doet? Of ligt die verantwoordelijkheid weer ergens anders?
Komt door zijn depressiequote:Op donderdag 2 april 2020 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook een master terwijl je overkomt als een mongool.
Mijn bovenbuurman dacht het leuk te vinden om om 9 uur in de ochtend te gaan boren, die krijgt morgen wat van me te horenquote:
Ja relaxed hequote:Op donderdag 2 april 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laatst zo'n JBL speaker gekocht, best leuk.
Lijkt me wel kut, dat soort gesprekken. Bij de gelukszoekers is het wel lekker, maar je zult vast ook genoeg bedrijven tegenkomen waarbij zo'n gesprek toch wat slechter zal vallen.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja afwijzen hoort erbij. Vaak ga je dan nog wel in gesprek om te kijken naar alternatieven. Vervelende is vooral dat ze de filter op de eerste lijn een beetje hebben laten varen, dus 50% zijn gelukszoekers.
ja mokerduur zekerquote:Op donderdag 2 april 2020 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik communiceer op ander niveau snap dat het voor jou moeilijk is te volgenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook een master terwijl je overkomt als een mongool.
Net als Klaas. Harvardgoden.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik communiceer op ander niveau snap dat het voor jou moeilijk is te volgen
Frustratie is duidelijk nog aanwezig.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf weer meerdere keren voor aap gezet.
Ja wat dat betreft is het niet anders dan normaal hoor. Het is nu meer dat heel veel mensen een aanvraag doen en al helemaal de ondernemingen die in essentie al niet heel gezond zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut, dat soort gesprekken. Bij de gelukszoekers is het wel lekker, maar je zult vast ook genoeg bedrijven tegenkomen waarbij zo'n gesprek toch wat slechter zal vallen.
Ik klap ook voor jou Caland.
Ik ben godverdomme niet boos!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Frustratie is duidelijk nog aanwezig.
Geboren en getogen in Brabant, hè. Dit kan voor ruis zorgen tussen jullie communicatie, dus houd daar wel rekening mee.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme niet boos!
Vanavond maar weer een keer langs je moeder om wat stoom af te blazen. Dit gaat helemaal verkeerd zo.
Zal vragen oquote:Op donderdag 2 april 2020 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Brabant, hè. Dit kan voor ruis zorgen tussen jullie communicatie, dus houd daar wel rekening mee.
Bedankt voor de tip maat!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Brabant, hè. Dit kan voor ruis zorgen tussen jullie communicatie, dus houd daar wel rekening mee.
Ho. Dit gaat mis.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal vragen o
[..]
Bedankt voor de tip maat!
Zal vragen of ze haar Coronamasker draagt tijdens het wippen.
Dom varkenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal vragen o
[..]
Ah, dat is de leuke kant ja. Geen misselijke bedragen.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is het niet anders dan normaal hoor. Het is nu meer dat heel veel mensen een aanvraag doen en al helemaal de ondernemingen die in essentie al niet heel gezond zijn.
Je moet je sowieso altijd wel afvragen of je een verlies met een lening moet gaan dekken. Maar in veel gevallen is het niet anders.
Ik sprak bijvoorbeeld een flink montagebedrijf met die volledig afhankelijk waren van keukens en badkamers die vanuit Italie en Spanje geleverd werden. Echt een gezond bedrijf, omzet van zo'n 5 miljoen met een aardige winst, nooit een krediet hoeven aanspreken maar hebben nu opeens 3 tot 5 ton nodig omdat ze anders in de knel komen. Dat zijn dan de leukere gesprekken omdat er wel wat mogelijk is.
Had beter jou kunnen noemen inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Toch bijzonder dat uitgerekend @:Elan roept dat @:JanCees overkomt als een mongool
Bijzonder
Ik heb gedroogde abrikozen gepakt, want ik wil tijdens deze vete mijn stoelgang niet op een tweede plek zetten.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Elan is op weg naar zijn volgende conflict. Interssant om te volgen zo.
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Had beter jou kunnen noemen inderdaad.
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Godverdomme zelfs dit kan je nietquote:Op donderdag 2 april 2020 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal vragen o
[..]
Ja en Corona is maar een griepje.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel conflicten.
Je bent officieel de enige man in heel Nederland die zich druk maakt over de bezorging van een lamp.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakket is er dus serieus nog steeds niet he
Zeg dan niet 15:17 godverdomme
Die liggen nu ziek thuis of in het ziekenhuisquote:Op donderdag 2 april 2020 15:38 schreef DonRaja het volgende:
Net even boodschappen gedaan. Mensen lijken serieus vriendelijker te zijn, kan ook zijn dat alle asocialen nu ff binnen zitten.
ja hij loopt er toch wel een soort van tegenaanquote:Op donderdag 2 april 2020 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent officieel de enige man in heel Nederland die zich druk maakt over de bezorging van een lamp.
Fixedquote:Op donderdag 2 april 2020 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent officieel de enige heteroseksuele man in heel Nederland die zich druk maakt over de bezorging van een lamp.
Dit is het niveau wat ze nastreven in COR, maar ze krijgen moppen over Anne Frank van @Calandquote:Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij loopt er toch wel een soort van tegenaan
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is het niveau wat ze nastreven in COR, maar ze krijgen moppen over Anne Frank van @:Caland
Oh ja, of die komen niet bij de AH.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die liggen nu ziek thuis of in het ziekenhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]Ik had 'm gered bij de 667e van Tjacka, maar nu laat ik het maar ff zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
[ afbeelding ]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een verwachte bezorgtijd.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakket is er dus serieus nog steeds niet he
Zeg dan niet 15:17 godverdomme
[ afbeelding ]vuile klootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dus het aantal notes kun je zo opdreunen, maar voor het betalen van belasting heb je een herinnering van de koning nodig?quote:
SOWWWWWWWWWquote:Op donderdag 2 april 2020 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus het aantal notes kun je zo opdreunen, maar voor het betalen van belasting heb je een herinnering van de koning nodig?
Prioriteiten stellen hequote:Op donderdag 2 april 2020 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus het aantal notes kun je zo opdreunen, maar voor het betalen van belasting heb je een herinnering van de koning nodig?
In COR geven ze je al een note als je positief bent over Ruttequote:Op donderdag 2 april 2020 15:53 schreef JanCees het volgende:
13 notes dp
hoe heeft dit kunnen gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Goeie genade zeg!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
WOWquote:Op donderdag 2 april 2020 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schuld van Ruttequote:Op donderdag 2 april 2020 15:53 schreef JanCees het volgende:
13 notes dp
hoe heeft dit kunnen gebeuren
En als die verwachting niet waargemaakt wordt mag ik niet teleurgesteld zijn?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
In COR geven ze je al een note als je positief bent over Rutteja okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ook aantal debiele notes uit cor zie ik
De kans dat Ajax kampioen wordt is meestal wat hoger dan de kans dat PostNL een pakketje op tijd bezorgd. Je moet gewoon niet teveel verwachten van mensen zonder diploma, dat voorkomt teleurstellingen.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als die verwachting niet waargemaakt wordt mag ik niet teleurgesteld zijn?
De verwachting was ook dat Ajax kampioen zou worden, als dat niet gebeurt denk je toch ook niet "joh het was maar een verwachting dus maakt niks uit" Of wel soms?
OF WEL SOMS??
Het gaat hier niet om PostNLquote:Op donderdag 2 april 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans dat Ajax kampioen wordt is meestal wat hoger dan de kans dat PostNL een pakketje op tijd bezorgd. Je moet gewoon niet teveel verwachten van mensen zonder diploma, dat voorkomt teleurstellingen.
Excuus, feitelijke onjuistheden betreur ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om PostNL
Verder heb je wel een punt.
Ik krijg alleen maar notes voor grapjesquote:Op donderdag 2 april 2020 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Vind wel raar dat ik een note heb gekregen omdat ik vroeg of de Eurovision nog doorging
Dat is al sowieso lastig voor me zoals je weet, maar van VBL naar COR is best een pittige overgang qua wat wel en niet mag.quote:
Je kan ook daar blijven om te wennen aan het klimaatquote:Op donderdag 2 april 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is al sowieso lastig voor me zoals je weet, maar van VBL naar COR is best een pittige overgang qua wat wel en niet mag.
Kun jij geen CORmod worden nu @Tjacka weer eens met de staart tussen de benen is afgedropen?quote:
Ik had voor één opmerking 2 notes. 2! Gelukkig is deze rechterlijke dwaling rechtgezet door een kundige FA.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij geen CORmod worden nu @:Tjacka weer eens met de staart tussen de benen is afgedropen?
Tenminste iemand die enigszins liberaal denkt daar.
Troost je, dit is bij ons ook al voorgesteld en gebeurd.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
Bij ons is morgen een zoomborrel voorgesteld
Is het tijd om ander werk te gaan zoeken?
Oh, wonen jullie tegenwoordig samen? Nog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKET IS BINNEN!!!
IN JE FACE @:SCRUMMIE2.1
Lamp. Je lamp is binnen.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKET IS BINNEN!!!
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKET IS BINNEN!!!
pics van je lampquote:Op donderdag 2 april 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKET IS BINNEN!!!
wanneer was jij voor de laatste keer echt blij?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij voor je hoor.
Ik kijk wel uit, mij veel te drukquote:Op donderdag 2 april 2020 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij geen CORmod worden nu @:Tjacka weer eens met de staart tussen de benen is afgedropen?
Tenminste iemand die enigszins liberaal denkt daar.
Jij hebt de bitterballen verzorgd?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, dit is bij ons ook al voorgesteld en gebeurd.
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, wonen jullie tegenwoordig samen? Nog gefeliciteerd.
Zo'n 2 maanden terug.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer was jij voor de laatste keer echt blij?
Ja nu opeens wel zekerquote:Op donderdag 2 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij voor je hoor.
Toen Utopia stopte en hij eindelijk na vier jaar weer eens een gesprek over relevante kwesties kon voeren met zijn oude heer.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer was jij voor de laatste keer echt blij?
Hoezo opeens?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja nu opeens wel zeker
Pak gewoon je verlies, dikke pad!
ja leuk elanquote:Op donderdag 2 april 2020 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen Utopia stopte en hij eindelijk na vier jaar weer eens een gesprek over relevante kwesties kon voeren met zijn oude heer.
Je zei heel duidelijk dat je hoopte dat mijn pakket niet binnen zou komen.quote:
Als je hier aan meegedaan hebt beëindig ik de vriendschap.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, dit is bij ons ook al voorgesteld en gebeurd.
Ik kan me hier niets van herinneren.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zei heel duidelijk dat je hoopte dat mijn pakket niet binnen zou komen.
En toen ik zei dat ze te laat waren lachte je (met 5 á 6 smileys!)
En nu opeens ben je blij voor me?Heb je enig idee hoe ongeloofwaardig je nu overkomt??
Nee heb ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hier aan meegedaan hebt beëindig ik de vriendschap.
Ik zou meteen een snuifje op de camera nemenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
Bij ons is morgen een zoomborrel voorgesteld
Is het tijd om ander werk te gaan zoeken?
SOWquote:Op donderdag 2 april 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee heb ik niet.
En dat zeg ik niet om onze vriendschap in stand te houden, want die is me weinig waard.
Jij wil zeggen dat Promes een diploma heeft?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans dat Ajax kampioen wordt is meestal wat hoger dan de kans dat PostNL een pakketje op tijd bezorgd. Je moet gewoon niet teveel verwachten van mensen zonder diploma, dat voorkomt teleurstellingen.
hoort wel bij een borrelquote:Op donderdag 2 april 2020 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou meteen een snuifje op de camera nemen
ik wou zeggen zwemdiploma maar in afrika word er weinig gezwommen lolquote:Op donderdag 2 april 2020 16:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat Promes een diploma heeft?
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:20 schreef DonRaja het volgende:
Straks om 16:30 staat ook weer een Virtual Thirsty Thursday gepland. Ze kunnen de virtuele tyfus krijgen.
Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:20 schreef DonRaja het volgende:
Straks om 16:30 staat ook weer een Virtual Thirsty Thursday gepland. Ze kunnen de virtuele tyfus krijgen.
Dan gaan ze gezamenlijk kijken naar youtubefilmpjes van negers in Afrika die naar de waterput lopen.quote:
Nou ja zeg, dit verpest mijn donderdag behoorlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee heb ik niet.
En dat zeg ik niet om onze vriendschap in stand te houden, want die is me weinig waard.
En lachen dat we doen!quote:Op donderdag 2 april 2020 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan ze gezamenlijk kijken naar youtubefilmpjes van negers in Afrika die naar de waterput lopen.
Ken jij deze traditie niet?
Sinds wanneer heb je een diploma nodig om goed te kunnen voetballen?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat Promes een diploma heeft?
Drizzt en Elan komen er nu achter dat het donderdag isquote:Op donderdag 2 april 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit verpest mijn donderdag behoorlijk.
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Drizzt en Elan komen er nu achter dat het donderdag is
Sinds wanneer heb je een diploma nodig om post op tijd te bezorgen?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een diploma nodig om goed te kunnen voetballen?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze voorspellen tussen vrijdag en zondag dat er geen IC bedden meer vrij zijn, maar @:Elan vindt het allemaal nog wel meevallen.
Hoop drama om niks weer maatquote:1273 mensen met corona op de IC .
Huidige capaciteit momenteel 2100 plekken, waarvan 500 voor niet-corona gevallen.
Dus 1600 voor corona.
327 plekken vrij .
Nu.nl
Dit is precies iets waar ik niet aan wil deelnemen.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:26 schreef Coco. het volgende:
How it works
The idea is simple. When the clock strikes 5 p.m., you fire up your webcam and connect to the conferencing app du jour. (We’re using GoToMeeting, but there are pleny of others available.)
It’s a way to bring the entire team together — the remote workers, the quarantined and those still in the office. You can raise a toast (alcohol not mandatory, but highly recommended) and reconnect with all the friendly, familiar faces you haven’t been able to see.
Bezorgdquote:Op donderdag 2 april 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gek, volgens user @Kyran moesten er afgelopen zondag al mensen op de gang behandeld worden.quote:
Leuke grapquote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat heb je juist niet, dat was het hele punt debiel.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een diploma nodig om post op tijd te bezorgen?
Mij lijkt @PicoMMP daar wel geschikt voor. Hoeft hij dit keer niet eens na de borrel naar huis te rijden.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is precies iets waar ik niet aan wil deelnemen.
Maar voor voetbal toch ook niet? Dus je punt slaat nergens op.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb je juist niet, dat was het hele punt debiel.
Je bent te dom om het te snappen, geeft niet verder.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar voor voetbal toch ook niet? Dus je punt slaat nergens op.
Het is maxi-mus, wat verwacht je?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar voor voetbal toch ook niet? Dus je punt slaat nergens op.
Het was maar een grapje!quote:Op donderdag 2 april 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit verpest mijn donderdag behoorlijk.
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Elan probeert altijd tegen iedereen aan te schoppen en hoopt dan dat hij er in één 'discussie' niet zo slecht vanaf komt. Daar kan hij weer weken op teren.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je iedereen af of zo? Je lijkt je moeder wel.
quote:
Leukquote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
5/7quote:Op donderdag 2 april 2020 16:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welnee, beperk me tot de zwakzinnigen. En mensen afkomstig uit Friesland, alhoewel dat laatste een beetje een synoniem is natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je iedereen af of zo? Je lijkt je moeder wel.
De altijd jij-bakkende Elan.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Elan probeert altijd tegen iedereen aan te schoppen en hoopt dan dat hij er in één 'discussie' niet zo slecht vanaf komt. Daar kan hij weer weken op teren.
Een beetje zoals dit:
[..]
Ah.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Elan probeert altijd tegen iedereen aan te schoppen en hoopt dan dat hij er in één 'discussie' niet zo slecht vanaf komt. Daar kan hij weer weken op teren.
Een beetje zoals dit:
[..]
WOW GOEIEquote:Op donderdag 2 april 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee, beperk me tot de zwakzinnigen. En mensen afkomstig uit Friesland, alhoewel dat laatste een beetje een synoniem is natuurlijk.
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee, beperk me tot de zwakzinnigen. En mensen afkomstig uit Friesland, alhoewel dat laatste een beetje een synoniem is natuurlijk.
Ik zit ook de hele dag thuisquote:Op donderdag 2 april 2020 16:42 schreef JanCees het volgende:
Je zou denken dat iemand die de hele dag thuis zit met betere grappen kan komen dan dit
quote:
Uh, goeiequote:Op donderdag 2 april 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is ook best een drama.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en kapo waren behoorlijk aan het dramatiseren. Wel gelachen hoor, daar niet van.
nee joh, van de zomer gewoon lekker de competitie uitspelen ook las ikquote:
Zowel kapi als Typisch hebben met betrekking tot corona nog maar weinig overdreven.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal niemand ontkennen. Maar je kunt het ook overdrijven.
Mee eens, stop met jezelf zo voor lul zetten.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal niemand ontkennen. Maar je kunt het ook overdrijven.
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee joh, van de zomer gewoon lekker de competitie uitspelen ook las ik
elan heeft het masterplan al klaar liggen
18 ploegen volledig in quarantaine, inclusief staf
en iedereen effe testen zodat niemand het krijgt
Ik vind deze zin net Lucille Werner.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:56 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.1
@:Lenny_Leonard
HOLY SHIT WAT FUCKING GEIL ZEG
PHILIPSGODEN
PHILIPSGODEN
Watte?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:56 schreef Doublepain het volgende:
PHILIPSGODEN
Ik heb 10 keer liever Jagermeister.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Beerenburg is een beetje een matig drankje
PHILIPSGODEN
Krijg nu wel een sinterklaas gevoel, de bel gaat, ik doe de deur open en een pakketje staat voor mij op de grond.quote:
Hoezo? Sinterklaas doet het via de schoorsteenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg nu wel een sinterklaas gevoel, de bel gaat, ik doe de deur open en een pakketje staat voor mij op de grond.
Wat zat er in je pakketje?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg nu wel een sinterklaas gevoel, de bel gaat, ik doe de deur open en een pakketje staat voor mij op de grond.
Schoorsteen?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo? Sinterklaas doet het via de schoorsteen
Die zijn goed.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het vraagt
Mijn Philips Hue lampen
Bestel zelf ook eens een keer wat. Een butt-plug, dildo, anale balletjes.quote:
Normaal nooit omdat ik vrijwel in het centrum woon maar ik hou mij strikt aan de regels zoals die mij opgelegd zijn door @aTypischquote:
Nog visje gehaald?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal nooit omdat ik vrijwel in het centrum woon maar ik hou mij strikt aan de regels zoals die mij opgelegd zijn door @:atypisch
Dus die bbq gaat niet door?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal nooit omdat ik vrijwel in het centrum woon maar ik hou mij strikt aan de regels zoals die mij opgelegd zijn door @:atypisch
Daar heb ik ook wel weer zin in, vanaf het weekend wordt het eindelijk een beetje weer ervoor hoop ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn maar met 4 man, dus dat mag van @:atypisch
Zondag 21 graden GENOTquote:Op donderdag 2 april 2020 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel weer zin in, vanaf het weekend wordt het eindelijk een beetje weer ervoor hoop ik.
Zondag wordt het prachtig weer.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel weer zin in, vanaf het weekend wordt het eindelijk een beetje weer ervoor hoop ik.
Wat is dat maatjequote:Op donderdag 2 april 2020 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een Boks van Greenchoice besteld. Nu kan ik precies zien wat zoveel stroom verbruikt. (nee de krachtstroom generator voor de vibrator van mijn vrouw loopt op diesel)
Ja, perfect BBQ-weer dus.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, op de piek...tussen 15:00 en 16:00 zeker
En zon, dat wordt genieten.quote:
Maandag ook nog eens vrij, dus dat wordt volop halve liters klappen.quote:
heb al mn verlof ingetrokken tot na quarantainequote:Op donderdag 2 april 2020 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandag ook nog eens vrij, dus dat wordt volop halve liters klappen.
Wilde dit jaar in de winter vakantie nemen, en dat blijkt nog goed uit te pakken ookquote:Op donderdag 2 april 2020 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb al mn verlof ingetrokken tot na quarantaine
Ik werk 32-40 om en om. Maandag als vrije dag.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb al mn verlof ingetrokken tot na quarantaine
oh dat is wel nice opzichquote:Op donderdag 2 april 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk 32-40 om en om. Maandag als vrije dag.
Wel even klaar met het overwerken voorlopig
...en daar ging Calands's immuunsysteem...hallo Corona!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandag ook nog eens vrij, dus dat wordt volop halve liters klappen.
Alcohol doodt het virus.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
...en daar ging Calands's immuunsysteem...hallo Corona!
Laten we het hopenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
...en daar ging Calands's immuunsysteem...hallo Corona!
Je zou kunnen zeggen dat de US een probleem heeft.quote:
Volgens user Heatwave heeft Trumpgod het allemaal onder controle.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat de US een probleem heeft.
De gezondheidszorg is zeker ook fantastisch daar.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens user Heatwave heeft Trumpgod het allemaal onder controle.
Land of freequote:Op donderdag 2 april 2020 17:33 schreef Buitendam het volgende:
Mensen die niet zien wat voor shithole Amerika is vind ik zo doodvermoeiend.
https://www.at5.nl/artike(...)r-three-little-birdsquote:Zondagavond 19.00 uur, voor voetbalfans is het dan met-het-bord-op-schoot-tijd want dan beginnen normaal gesproken de samenvattingen bij Studio Sport. Om die leegte te vullen en zeker ook om voor een positieve noot in de stad te zorgen heeft een groepje Ajaxsupporters bedacht om komende zondag de luidsprekers voor het (open) raam te zetten.
Exact om 19.00 uur moet dan één van Ajax' bekendste clubliederen door de stad schallen: Three Little Birds van Bob Marley.
Op Facebook worden de fans opgeroepen mee te doen aan de sfeeractie. 'Zondag 5 april om 19 uur: zet je speaker uit het raam en zet 'm aan. Zodat iedereen onze welbekende, positieve boodschap kan horen en meezingen. En tag en deel het event vooral ook, hoe meer Ajacieden er meedoen hoe beter.'
Om ervoor te zorgen dat Three Little Birds zoveel mogelijk overal tegelijkertijd te horen is, zal het lied zondag via een livestream op het Facebook-event aangezet worden.
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ajaxfans zingen zondag om 19 uur Three Little Birds
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)r-three-little-birds
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neeequote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kunnen ze weer lekker uit het raam hangen en interessant doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je die tweet van de gemeente Amsterdam gelezen?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:47 schreef Buitendam het volgende:
Wat is het toch vermoeiend, aandachtsgeil volk
Kut yuppenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze weer lekker uit het raam hangen en interessant doen.
linkquote:Op donderdag 2 april 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je die tweet van de gemeente Amsterdam gelezen?
Dan heb je een vrachtschip voor je harses zeg.
Ik ben bang dat ik net te laat ben.quote:
twitter:AmsterdamNL twitterde op donderdag 02-04-2020 om 13:06:54Onze vorige tweet hebben we verwijderd. Deze wekte de indruk dat de gevolgen van de coronacrisis in onze stad het grootst waren. Dit is ongepast in tijden van deze grote gezondheidscrisis. reageer retweet
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja er kwam behoorlijk wat reactie op.
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik net te laat ben.twitter:AmsterdamNL twitterde op donderdag 02-04-2020 om 13:06:54Onze vorige tweet hebben we verwijderd. Deze wekte de indruk dat de gevolgen van de coronacrisis in onze stad het grootst waren. Dit is ongepast in tijden van deze grote gezondheidscrisis. reageer retweet
Deze man kan geen persmoment hebben zonder leugenstwitter:atrupar twitterde op donderdag 02-04-2020 om 00:36:03TRUMP: "Did you know I was number one on Facebook? I just found out I'm number one on Facebook." (Trump has 29 million followers; Obama has 53 million.) https://t.co/CT0uKOpXR8 reageer retweet
Nee, en ik lees hieronder dat ik te laat ben. IK HAAT DEZE DAGquote:Op donderdag 2 april 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je die tweet van de gemeente Amsterdam gelezen?
Dan heb je een vrachtschip voor je harses zeg.
Ik ken die Rupar niet zo. Dus geen idee.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
Deze man kan geen persmoment hebben zonder leugenstwitter:atrupar twitterde op donderdag 02-04-2020 om 00:36:03TRUMP: "Did you know I was number one on Facebook? I just found out I'm number one on Facebook." (Trump has 29 million followers; Obama has 53 million.) https://t.co/CT0uKOpXR8 reageer retweet
Ach, in het nieuws zei men 'de financiele gevolgen voor Amsterdam het grootst', dus zal wel iets in die trant geweest zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:50 schreef Coco. het volgende:
Nu nog iemand het link plaatje plaatsen en we zijn compleet.
@:onlogisch
Dat die hele stad naar de kanjer gaatquote:Op donderdag 2 april 2020 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik net te laat ben.twitter:AmsterdamNL twitterde op donderdag 02-04-2020 om 13:06:54Onze vorige tweet hebben we verwijderd. Deze wekte de indruk dat de gevolgen van de coronacrisis in onze stad het grootst waren. Dit is ongepast in tijden van deze grote gezondheidscrisis. reageer retweet
Valt toch best mee.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
Boudewijn is ietwat mad.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
(niet mijn screenshot dus geen darkmode)
Huilenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken die Rupar niet zo. Dus geen idee.
Brabantquote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die geen darkmode gebruiken zijn in en in slecht.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt toch best mee.
https://www.washingtonpos(...)s-first-three-years/
[ afbeelding ]
ik snap die hype nietquote:Op donderdag 2 april 2020 17:55 schreef Coco. het volgende:
Ik gebruik op iedere site waar mogelijk, darkmode.
BLACKED
Het is nog licht, of mag je niet boven koken van meneer Fritzl?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net de lamp in mijn keuken aangedaan, dus nu kan ik gaan koken![]()
Ziet er 9/10 keer gewoon beter uit. Rustiger voor je ogen vooral.quote:
Hadden ze maar geen carnaval moeten vieren. Straks kunnen de mensen uit heel fatsoenlijk sprekend Nederland niet naar de ic, omdat alles vol ligt met Brabo's.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand buiten Amsterdam neemt Amsterdam serieus.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:56 schreef Buitendam het volgende:
@:Boudog deelt daar een goede sneer uit. Hulde voor hem.
Rotterdam is de beste stad van Nederlandquote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niemand buiten Amsterdam neemt Amsterdam serieus.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rotterdam is de beste stad van Nederland
Jellyquote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niemand buiten Amsterdam neemt Amsterdam serieus.
Met je telefoon?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net de lamp in mijn keuken aangedaan, dus nu kan ik gaan koken![]()
FRITZLEDquote:Op donderdag 2 april 2020 17:58 schreef Caland het volgende:
Hier schijnt nog gewoon de zon, Scrummie woont dus in een donker hol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |