Turkije vind ik nog wat stapjes enger, bevolking die Erdogod voornamelijk steunt om niet in de bak gemikt te worden, en Erdogan die de EU bedreigt met z'n asielzoekersquote:Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, vandaar misschien inderdaad. Beetje een gevalletje Turkije?
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb je dat van die spoorlijn meegekregen?
hangt volgens mij niet adresquote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie of de smartcard die ik hier heb van ziggo ook op een ander adres te gebruiken is?
Hoe spoort een reclame voor brie je precies aan om te gaan werkenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Of dat je President spotjes op tv doet die je aansporen om te gaan werken
Dat moet je aan Bolsonaro vragen, hij roept op om de adviezen in de wind te slaan en noemt het een griepje.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe spoort een reclame voor brie je precies aan om te gaan werken
Owja ook die nogquote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeker! En ook dat megalomane voetbalstadion in Orbáns geboorte dorp. Dan weet je gewoon dat iemand de ambitie heeft om dictator te zijn.
Die blijven gewoon net zo lang wachten tot je het uiteindelijk opgeeft en zodra je net zit staan ze aan de deur.quote:
yep, da's weer het nadeel van een "dictator" die democratisch gekozen is. Ook Erdogan zit er "democratisch"quote:Op donderdag 2 april 2020 11:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owja ook die nog
Wel sneu voor de bevoling hoor. Zo'n mongool.
maar ze hebben hem zelf gekozen toch?
Ja, ben weer bezig met de treinbaanquote:Op donderdag 2 april 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Treintjes, verhalen? Of bedoelde je niet jezelf?
Ik deed een poging tot gitaarspelen omdat dat ding eigenlijk al jaren als decoratie aan de muur hangt. Ik kreeg na ieder geluid wat ik produceerde een "ik denk dat je nog even moet oefenen" naar mijn hoofd geslingerd, dus heb ik hem maar weer teruggehangen.
Mooi idd, "Democratisch".quote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, da's weer het nadeel van een "dictator" die democratisch gekozen is. Ook Erdogan zit er "democratisch"
Die kant gaat het in Hongarije ook op. Bijna alle mediabedrijven zijn in handen van vriendjes van Orbán. Die mensen riskeren ook ontslag of zelfs gevangenisstraf als ze dingen schrijven die niet passen in Orbáns straatje.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Turkije vind ik nog wat stapjes enger, bevolking die Erdogod voornamelijk steunt om niet in de bak gemikt te worden, en Erdogan die de EU bedreigt met z'n asielzoekers
tsja, de EU kan er ook hier weinig aan doen. Behalve uit de EU zetten, andere drukmiddelen doet ie niks mee vermoedelijk. En uit de EU zetten is ook weer voornamelijk de bevolking het slachtoffer van danquote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kant gaat het in Hongarije ook op. Bijna alle mediabedrijven zijn in handen van vriendjes van Orbán. Die mensen riskeren ook ontslag of zelfs gevangenisstraf als ze dingen schrijven die niet passen in Orbáns straatje.
Dat wel. Een groot deel van het land steunt hem ook volmondig. Maar hij heeft de grondwet inmiddels wel zo aangepast dat het bijna onmogelijk is om hem nog weg te krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owja ook die nog
Wel sneu voor de bevoling hoor. Zo'n mongool.
maar ze hebben hem zelf gekozen toch?
Nee besef van dagen kwijt. Ze komen morgen pasquote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die blijven gewoon net zo lang wachten tot je het uiteindelijk opgeeft en zodra je net zit staan ze aan de deur.
Leukquote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ben weer bezig met de treinbaan.
En foto's maken.
En schrijven zou ik ook wel willen doen.
En websites bijwerken ook...
Te veel keuze.
Een andere box gebruiken werkte in ieder geval niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie of de smartcard die ik hier heb van ziggo ook op een ander adres te gebruiken is?
Wat gaat het hier asociaal hard.quote:
wat voor 'andere box' ?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een andere box gebruiken werkte in ieder geval niet.
Iedereen verveeld en opgehokt.quote:
Eentje met harddisk. Maar de onze wisselen voor die ander, pikte ziggo dus niet.quote:
Nog geen 503 gehadquote:
net gedaan. moest bijna kokken.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou je kan nu wel schijten
ik heb maanden gesteggel gehad met Ziggo over boxenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje met harddisk. Maar de onze wisselen voor die ander, pikte ziggo dus niet.
Herkenbaar... heb af en toe veel inspiratie, maar te weinig tijd om er iets mee te doenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leuk!
Erg herkenbaar trouwens. Ik zou dus graag mijn 'to do'-lijst wat kleiner maken, maar daar staat zo veel op dat ik na werk vaak toch maar ga voor even rust nemen. Te veel keuze waardoor ik alsnog niks doe.
Heerlijke toko om gezeik mee te hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb maanden gesteggel gehad met Ziggo over boxen
Had zelf een Humax 5200C box, maar die ging stuk. Daarna een hele soap opera
Dit klopt, een monteur moet de aansluiting verifieren, dat moest ook in onze nieuwbouw, ik had al mijn oude spul meegenomen en aangesloten, maar het werkte niet, de monteur was 2 minuten binnen en toen was het geregeld.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijke toko om gezeik mee te hebben.Maar we hebben toen ook nog contact gehad met de klantenservice, blijkbaar staat al die shizzle (iig toen) geregistreerd op een adres. Wat op zich niet onlogisch is.
Ik hoor 'm zonder te luisteren.quote:
Dit was, nu ik erbij nadenk, nog UPC. Maar ik betwijfel dat dat nu anders is.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit klopt, een monteur moet de aansluiting verifieren, dat moest ook in onze nieuwbouw, ik had al mijn oude spul meegenomen en aangesloten, maar het werkte niet, de monteur was 2 minuten binnen en toen was het geregeld.
Ik heb wel KPN overigens.
Dat komt KPN bij mij ook doenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit klopt, een monteur moet de aansluiting verifieren, dat moest ook in onze nieuwbouw, ik had al mijn oude spul meegenomen en aangesloten, maar het werkte niet, de monteur was 2 minuten binnen en toen was het geregeld.
Ik heb wel KPN overigens.
Beter dan dat Efteling ding?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gelukkig weer niet.
Het is wel echt drukker volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
Merken jullie trouwens dat FOK! een stuk drukker is nu? Of is het hetzelfde als voor de pandemie?
Snelheid van de KSC ligt voor m'n gevoel echt op de 2013-racesnelheid.
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
Merken jullie trouwens dat FOK! een stuk drukker is nu? Of is het hetzelfde als voor de pandemie?
Wij hebben gewoon een router achter het modem geflikkerd. We waren klaar met dat standaard onding.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
Oh jongens.. KPN heeft nu vrije modemkeuze he
my bad sorryquote:Op donderdag 2 april 2020 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JIJ
KRIJGT
DIE
LACH
NIET
VAN
MIJN
GEZICHT
dan belt ze toch zelf met de ziggo om te vragen of dat kan?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ja stiefmonster heeft beneden zon kastje van ziggo voor tv. nu heeft ze boven in de slaapkamer ene tv staan maar daar wilt ze ook kijken
Mwah.. We lopen 1-1 t/m vandaag zo'n 270.000 posts achter op vorig jaar diezelfde periode.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
ja zoiets gaat hier ook gebeuren. kut wifi bereik.. Maar je kan dat apparaat niet 100% bridge mode zettenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een router achter het modem geflikkerd. We waren klaar met dat standaard onding.
Laten we dat nu maar even niet doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
my bad sorry
[..]
[ afbeelding ]
jij kreeg een glimlach omdat ik kaka gedaan heb?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JIJ
KRIJGT
DIE
LACH
NIET
VAN
MIJN
GEZICHT
Bij ziggo aanvragen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ja stiefmonster heeft beneden zon kastje van ziggo voor tv. nu heeft ze boven in de slaapkamer ene tv staan maar daar wilt ze ook kijken
ja ze vraagt nu of ik het kan uitzoekenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan belt ze toch zelf met de ziggo om te vragen of dat kan?
Nee man, vies.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kreeg een glimlach omdat ik kaka gedaan heb?
Werk eens door dan jijquote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah.. We lopen 1-1 t/m vandaag zo'n 270.000 posts achter op vorig jaar diezelfde periode.
Ja, die standaard KPN-dingen zijn wel echt hopeloos ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zoiets gaat hier ook gebeuren. kut wifi bereik.. Maar je kan dat apparaat niet 100% bridge mode zettendas een beetje vervelend.
pcies.. naja sinds de 26e dus vrije modem keuzequote:Op donderdag 2 april 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die standaard KPN-dingen zijn wel echt hopeloos ja.
Ja, jij post niet meer in het weekendquote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah.. We lopen 1-1 t/m vandaag zo'n 270.000 posts achter op vorig jaar diezelfde periode.
Dan gaat jouw kaartje niet werken, zelfde "probleem" als wij hadden.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze vraagt nu of ik het kan uitzoekenmaar zon extra kastjekost dus blijkbaar ook weer geld
Ow wil je een 2de verdieping aansluiten op je tv net?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze vraagt nu of ik het kan uitzoekenmaar zon extra kastjekost dus blijkbaar ook weer geld
Dat ook hahaquote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij post niet meer in het weekend
Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer wel. ik gebruik het nietquote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gaat jouw kaartje niet werken, zelfde "probleem" als wij hadden.
jaquote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow wil je een 2de verdieping aansluiten op je tv net?
kan je dan niet beter gewoon je tv abbo bij ziggo opzeggen?quote:
Ow ja lees het nu, dat kan niet gratis nee.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles is jouw schuld, vooral mijn trek in lunch!quote:
Dat was onze redenatie ook, Joop z'n pa had kastje over met opneemcapaciteit, dus wij dachten van "oh, dan draaien wij het om". Maar dat deed dus gewoon helemaal niks.quote:
Haha eetze!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles is jouw schuld, vooral mijn trek in lunch!
[..]
Dat was onze redenatie ook, Joop z'n pa had kastje over met opneemcapaciteit, dus wij dachten van "oh, dan draaien wij het om". Maar dat deed dus gewoon helemaal niks.![]()
Het idee was leuk.
O ja, ik vergat even dat je dan met de afstandsbediening zitquote:Op donderdag 2 april 2020 12:08 schreef Filosoofert het volgende:
Offfff je kan een HDMI kabel naar boven doortrekken.
Moet je wel de hele avond dezelfde zender kijken
of
Je zet wat spiegels neer in je huis zodat je het signaal van je afstandsbediening toch beneden krijgt.
Nou de mijne heeft gewoon een origineel zwart kapje aan de bovenkantquote:Op donderdag 2 april 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
beetje afstandsbediening is tegenwoordig niet meer IR
Naar beneden lopen om te zappen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:08 schreef Filosoofert het volgende:
Offfff je kan een HDMI kabel naar boven doortrekken.
Moet je wel de hele avond dezelfde zender kijken
of
Je zet wat spiegels neer in je huis zodat je het signaal van je afstandsbediening toch beneden krijgt.
radiografisch is 't meeste nu.. of bluetooth.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nou de mijne heeft gewoon een origineel zwart kapje aan de bovenkant
maar wat is het dan?
Je kan trouwens ook zappen met je telefoon idd!
Doet er niet toe, zeg maar tegen haar dat dat niet gratis kan.quote:
Dit.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Doet er niet toe, zeg maar tegen haar dat dat niet gratis kan.
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar beneden lopen bellen om te zappen.
Bluetooth zou nog best eens kunnen werken dan een verdieping naar beneden.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
radiografisch is 't meeste nu.. of bluetooth.
Of kaartje, da's om het even verder (mits tv dat ondersteunt)quote:Op donderdag 2 april 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze moet Zigo bellen voor een extra kastje.
Precies.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of kaartje, da's om het even verder (mits tv dat ondersteunt)
Ik heb wel een kaartje vgm, maar ik ben overgegaan uit het Telfort Tijdperkquote:Op donderdag 2 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Blij dat KPN niet met kaartjes ofzo werkt maar gewoon met een login
Dat soberzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.
Maar ze moet vooral eens zelf dingen doen in plaats van al haar problemen bij haar stiefdochter neerpleuren. Manmanman
ja maar als ik het goed begrijp betaal je dus extra per tv?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of kaartje, da's om het even verder (mits tv dat ondersteunt)
Jep.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik het goed begrijp betaal je dus extra per tv?
Ook dat.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.
Maar ze moet vooral eens zelf dingen doen in plaats van al haar problemen bij haar stiefdochter neerpleuren. Manmanman
dat ben ik helemaal nietquote:Op donderdag 2 april 2020 12:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ook dat.
Vertel je familie nooit dat je handig bent met computers of tv's.
Ik mag bij alle ooms en tantes en oma's en opa's alles altijd aansluiten.
Dat haatte ik zo aan de tijd dat ik in de IT werktequote:Op donderdag 2 april 2020 12:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ook dat.
Vertel je familie nooit dat je handig bent met computers of tv's.
Ik mag bij alle ooms en tantes en oma's en opa's alles altijd aansluiten.
Jupquote:Op donderdag 2 april 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik het goed begrijp betaal je dus extra per tv?
ja is toch niet raar dat men meerdere tv's in huis heeft. zelfs bij netflix kon je dacht ik met 4 apperaten gebruik makenquote:
ja dat wilt ze niet betalenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jup
Extra Mediabox
Met een Extra Mediabox kijk je ook in HD-kwaliteit naar al je favoriete tv-zenders op je 2e of 3e tv-toestel.
Wat kan deze ontvanger?
Televisie kijken in HD
Elektronische Programmagids
On Demand films en series
Extra Mediabox
Per maand
3,31
Ja maar Netflix is iets anders.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch niet raar dat men meerdere tv's in huis heeft. zelfs bij netflix kon je dacht ik met 4 apperaten gebruik maken
Ik gebruik er maar één. Blij dat ze dat niet standaard in rekening brengen, dát zou pas asociaal zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch niet raar dat men meerdere tv's in huis heeft. zelfs bij netflix kon je dacht ik met 4 apperaten gebruik maken
Dan heeft ze dikke pech.quote:
Dan heeft ze pechquote:
Volgens mij kun je bij het afsluiten aangeven of je het voor één of meerdere apparaten wil gebruiken.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prima prijs wel idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jup
Extra Mediabox
Met een Extra Mediabox kijk je ook in HD-kwaliteit naar al je favoriete tv-zenders op je 2e of 3e tv-toestel.
Wat kan deze ontvanger?
Televisie kijken in HD
Elektronische Programmagids
On Demand films en series
Extra Mediabox
Per maand
3,31
Wij zijn het eens.quote:
Nee Ijsdraakje is de bom.quote:
Niet op tv.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
als ze met die tv internet zou hebben zou z edan wel gebruik kunnen maken van ziggo go?
Denk het wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
als ze met die tv internet zou hebben zou z edan wel gebruik kunnen maken van ziggo go?
Kun je dat niet via een browser of app alsnog streamen via je telefoon dan?quote:
Ik zou gewoon even Ziggo bellen. Of inloggen om te kijken wat voor abonnement ze precies heeft.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Of zeggen dat ze het maar uitzoekt met haar gezeikquote:Op donderdag 2 april 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even Ziggo bellen. Of inloggen om te kijken wat voor abonnement ze precies heeft.
ja maar die kaart past niet in de tv.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denk het wel.
Zal ook aan de TV liggen.
Als de tv het aankan, kan ze ook een extra kaartje bestellen, dat kost haar maar 1,5 euro per maand ofzo
aanlokkelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 12:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Of zeggen dat ze het maar uitzoekt met haar gezeik
Pincetquote:Op donderdag 2 april 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
Godver.
Er zit een peperbolletje achter m'n spalkje. Krijg m er niet van tussen
Schroevendraaier pakken.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
Godver.
Er zit een peperbolletje achter m'n spalkje. Krijg m er niet van tussen
Stuur haar deze link dan moet ze het maar uitzoekenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die kaart past niet in de tv.
quote:
zal het haar straks meldenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Schroevendraaier pakken.
[..]
Stuur haar deze link dan moet ze het maar uitzoeken
https://www.ziggo.nl/zake(...)digitale-ontvangers/
Mention mquote:
doe danquote:Op donderdag 2 april 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ook zin om mijn muren te bekliederen
heb niks om te bekliederenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe dan
ik moet wat plekjes herstellen.
Je kan toch gewoon een muur verven.quote:
Deze man denkt in oplossingenquote:
nee 3 tot 5 dagenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oooooo
kopen dan
heb je je tester al?
ftfyquote:
AVATARPORNquote:Op donderdag 2 april 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles voor een bloot blauw met paars kutje
je kan ook gewoon op blue waffle googlenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles voor een bloot blauw met paars kutje
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook gewoon op blue waffle googlen
https://lmgtfy.com/?q=blue+waffle&s=d
mooi. nu weer aan het werk!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:30 schreef Filosoofert het volgende:
mijn geilheid is wel weer voorbij nu
Werkenquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:34 schreef Filosoofert het volgende:
Jezus waar ben ik gaan begonnen op Google
[ afbeelding ]
Die ben ik gelukkig nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
avatar is/was ook een categorie op pornhub.
Ja bizar dit.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:26 schreef Filosoofert het volgende:
@:budapestenaar
De verschillen tussen wat landen uit de coronapot kunnen krijgen zijn gigantisch. Zo kan Hongarije aanspraak maken op 5,6 miljard euro. Polen kan zelfs 7,4 miljard euro krijgen.
Zwaarder getroffen, minder geld
Maar juist landen die veel groter zijn en tot nu toe veel zwaarder zijn getroffen door het virus, moeten het met aanzienlijk minder geld doen. Italië, het zwaarst getroffen land ter wereld, kan maximaal 2,3 miljard krijgen uit deze pot. Spanje komt er met 4,1 miljard nog redelijk vanaf.
Frankrijk krijgt slechts 650 miljoen. België 66 miljoen. En Nederland staat met 25 miljoen euro bijna helemaal achteraan.
Bestaande regeling omgebouwd
De verdeling van het geld is zo scheef omdat het geen enkel verband houdt met de heftigheid van de coronauitbraak in een land of de benodigde middelen om het virus en de gevolgschade het hoofd te bieden.
Haags heeft een broodje kipfilet op denk ikquote:
ik gebakken eitjesquote:Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haags heeft een broodje kipfilet op denk ik
daarom alles en iedereen thuis blijvenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)edden-is-een-illusie
![]()
Wat?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die ben ik gelukkig nooit tegengekomen.
Wel een hoop stiefdochters
Lig je daar naar adem te happen als een vis zet Henk de loodgieter je beademings-apparatuur op 300 procent en ontplof je want tja Henk is loodgieter.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)edden-is-een-illusie
![]()
Poh dat is ook lekker.quote:
Wat woon je toch mooi en prettig daar.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
buren die gaan appen of de muziek wat zachter mogen want ze zijn thuis aan het werk
JA IK TOCH OOK JOH HENKIES
Maar blijkbaar is ze zelf de overlastgevende buur.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat woon je toch mooi en prettig daar.
ja alsof zij de enige zijn die thuiswerken. Ik hoor die kutgnoom de hele dag maar ik zeg niks terugquote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat woon je toch mooi en prettig daar.
om die kut gnoom van boven te dempenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is ze zelf de overlastgevende buur.
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Als ik de muziek hard zet staat de buurvrouw met een kort rokje en een fles wijn aan de deur te zingen
Net als ene Freddie M.?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Als ik de muziek hard zet staat de buurvrouw met een kort rokje en een fles wijn aan de deur te zingen
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
buren die gaan appen of de muziek wat zachter mogen want ze zijn thuis aan het werk
JA IK TOCH OOK JOH HENKIES
En als de deurbel gaat word je wakker.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Hoop het wel anders staat ze daar voor niks met druipend kruis.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En als de deurbel gaat word je wakker.
slakkenspoorquote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop het wel anders staat ze daar voor niks met druipend kruis.
Hier juist plakkerigquote:
balkonquote:Op donderdag 2 april 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee en waar ga ik het dan allemaal laten
jeps.quote:
Nog niet vgmquote:
ziekenhuisopnames is interessanter.quote:
625quote:Op donderdag 2 april 2020 14:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ziekenhuisopnames is interessanter.
Nee dat is pas vanaf komende week.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Er wordt toch ook veel meer getest nu?
Ah ok, wist niet meer wanneer ik het gehoord had dus dacht misschien vanaf afgelopen maandag.quote:
Volgens mij gaat het om afvlakking van de groei, dus niet per se van het aantal besmettingen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh dus die afvlakking kan meteen de prullenbak in.
Truequote:Op donderdag 2 april 2020 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om afvlakking van de groei, dus niet per se van het aantal besmettingen.
Stelletje smeerlappenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de hele pauze besteed aan afwassen. We hadden het ook wel erg bond gemaakt, ieder keukenitem en stuk servies in ons bezit was onderdeel van de afwas.
Zat er ook schimmel op?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de hele pauze besteed aan afwassen. We hadden het ook wel erg bond gemaakt, ieder keukenitem en stuk servies in ons bezit was onderdeel van de afwas.
Blijf je drijven ja?quote:
Naja meestal is het een te hoog vetpercentage wat ervoor zorgt dat mensen blijven drijven.quote:
ja komt nu door mijn pensquote:Op donderdag 2 april 2020 14:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Naja meestal is het een te hoog vetpercentage wat ervoor zorgt dat mensen blijven drijven.
hoog zoutgehalte van het water ookquote:Op donderdag 2 april 2020 14:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Naja meestal is het een te hoog vetpercentage wat ervoor zorgt dat mensen blijven drijven.
Tieten blijven ook drijven.quote:
Ow je lichaam kan geen prioritieten stellen?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die doen nog niet mee in het opslaan van al dat vreten
Tupperware, kan eten in.. en Tupperware kan ook in tieten.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die doen nog niet mee in het opslaan van al dat vreten
Nopesquote:Op donderdag 2 april 2020 14:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow je lichaam kan geen prioritieten stellen?
Zeg maar een frikandellenimplantaat.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tupperware, kan eten in.. en Tupperware kan ook in tieten.
Je frikandel duw je ergens anders in.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeg maar een frikandellenimplantaat.
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je frikandel duw je ergens anders in.
Daarom doet ze hem maar halfvol met water.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vloerbalken onder je bad waren toch verrot?
nog niet helemaalquote:Op donderdag 2 april 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vloerbalken onder je bad waren toch verrot?
Alleen aan de onderkant van je bad water doen.quote:
+1quote:Op donderdag 2 april 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo heksenketel, toe aan een dutje nu
Frutsquote:Op donderdag 2 april 2020 02:23 schreef Frutsel het volgende:
Koffietijd
@:damart
@:Muck
@:OA
Slaapkoppen
Kuukquote:
Houwniequote:
Best chille muziek iddquote:Op donderdag 2 april 2020 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
Hier staat de samen sterk top 100 al de hele dag aan
Is niks aan nu hé.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:18 schreef Karzai het volgende:
Ben alvast een weekmenu aan het maken, morgen weer boodschappen doen
Vast wel toch?quote:
Ik hoop dat onze landwinkel ze binnenkort weer heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |