Turkije vind ik nog wat stapjes enger, bevolking die Erdogod voornamelijk steunt om niet in de bak gemikt te worden, en Erdogan die de EU bedreigt met z'n asielzoekersquote:Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, vandaar misschien inderdaad. Beetje een gevalletje Turkije?
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb je dat van die spoorlijn meegekregen?
hangt volgens mij niet adresquote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie of de smartcard die ik hier heb van ziggo ook op een ander adres te gebruiken is?
Hoe spoort een reclame voor brie je precies aan om te gaan werkenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Of dat je President spotjes op tv doet die je aansporen om te gaan werken
Dat moet je aan Bolsonaro vragen, hij roept op om de adviezen in de wind te slaan en noemt het een griepje.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe spoort een reclame voor brie je precies aan om te gaan werken
Owja ook die nogquote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeker! En ook dat megalomane voetbalstadion in Orbáns geboorte dorp. Dan weet je gewoon dat iemand de ambitie heeft om dictator te zijn.
Die blijven gewoon net zo lang wachten tot je het uiteindelijk opgeeft en zodra je net zit staan ze aan de deur.quote:
yep, da's weer het nadeel van een "dictator" die democratisch gekozen is. Ook Erdogan zit er "democratisch"quote:Op donderdag 2 april 2020 11:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owja ook die nog
Wel sneu voor de bevoling hoor. Zo'n mongool.
maar ze hebben hem zelf gekozen toch?
Ja, ben weer bezig met de treinbaanquote:Op donderdag 2 april 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Treintjes, verhalen? Of bedoelde je niet jezelf?
Ik deed een poging tot gitaarspelen omdat dat ding eigenlijk al jaren als decoratie aan de muur hangt. Ik kreeg na ieder geluid wat ik produceerde een "ik denk dat je nog even moet oefenen" naar mijn hoofd geslingerd, dus heb ik hem maar weer teruggehangen.
Mooi idd, "Democratisch".quote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, da's weer het nadeel van een "dictator" die democratisch gekozen is. Ook Erdogan zit er "democratisch"
Die kant gaat het in Hongarije ook op. Bijna alle mediabedrijven zijn in handen van vriendjes van Orbán. Die mensen riskeren ook ontslag of zelfs gevangenisstraf als ze dingen schrijven die niet passen in Orbáns straatje.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Turkije vind ik nog wat stapjes enger, bevolking die Erdogod voornamelijk steunt om niet in de bak gemikt te worden, en Erdogan die de EU bedreigt met z'n asielzoekers
tsja, de EU kan er ook hier weinig aan doen. Behalve uit de EU zetten, andere drukmiddelen doet ie niks mee vermoedelijk. En uit de EU zetten is ook weer voornamelijk de bevolking het slachtoffer van danquote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kant gaat het in Hongarije ook op. Bijna alle mediabedrijven zijn in handen van vriendjes van Orbán. Die mensen riskeren ook ontslag of zelfs gevangenisstraf als ze dingen schrijven die niet passen in Orbáns straatje.
Dat wel. Een groot deel van het land steunt hem ook volmondig. Maar hij heeft de grondwet inmiddels wel zo aangepast dat het bijna onmogelijk is om hem nog weg te krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owja ook die nog
Wel sneu voor de bevoling hoor. Zo'n mongool.
maar ze hebben hem zelf gekozen toch?
Nee besef van dagen kwijt. Ze komen morgen pasquote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die blijven gewoon net zo lang wachten tot je het uiteindelijk opgeeft en zodra je net zit staan ze aan de deur.
Leukquote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ben weer bezig met de treinbaan.
En foto's maken.
En schrijven zou ik ook wel willen doen.
En websites bijwerken ook...
Te veel keuze.
Een andere box gebruiken werkte in ieder geval niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie of de smartcard die ik hier heb van ziggo ook op een ander adres te gebruiken is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |