abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192431150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

Geen spiegelplafond hebben in je slaapkamer :')
Oh je bent er zo eentje :+
pi_192432103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

ah, ik wilde je al taggen!
Mijn dank is groot :P
pi_192459394
Ik merk bij mezelf de laatste weken een ongelofelijke bore out wat betreft het gebruik van datingapps. Kan me er nauwelijks toe zetten om nieuwe online contacten aan te gaan, zeker nu je weet dat je toch nog minimaal 4 weken moet wachten voor je weer kunt daten.

Herkenbaar?
pi_192459499
Ja je weet sowieso niet waar je in investeert. En je moet dan blijven appen om het warm te houden. Is toch een andere beleving.
  zondag 5 april 2020 @ 11:23:09 #205
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192459554
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk bij mezelf de laatste weken een ongelofelijke bore out wat betreft het gebruik van datingapps. Kan me er nauwelijks toe zetten om nieuwe online contacten aan te gaan, zeker nu je weet dat je toch nog minimaal 4 weken moet wachten voor je weer kunt daten.

Herkenbaar?
2020 kun je vrijwel afschrijven als datejaar. Ga maar uit van maanden ipv weken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_192459557
Zoals @Womanly elders al heeft meegekregen is deze Draaideurcrimineel sinds kort actief op Tinder

Qua likes en matches gaat het lekker. Gelijk 7 gesprekken aan de gang. Alleen merk ik dat mijn text skills vrij matig zijn. Gesprekken verzanden al gauw in saaiheid of interviews. Zeker in deze tijden van thuis zitten vind ik het lastig om passie in het gesprek te brengen.

Hoe pakken jullie dit aan?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2020 11:23:35 ]
pi_192459773
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

2020 kun je vrijwel afschrijven als datejaar. Ga maar uit van maanden ipv weken.
Als er weer wat horeca opengaat in de zomer kun je op zich wel weer daten toch? Maar goed, het is wel vrij dramatisch zo ja.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 11:41:50 #208
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192459818
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als er weer wat horeca opengaat in de zomer kun je op zich wel weer daten toch? Maar goed, het is wel vrij dramatisch zo ja.
Maar de wereld vergaat toch niet als je niet kunt daten?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192459846
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar gaat het nu niet om Hans. Ik wil wel daten, mensen zoeken in dit topic naar handvatten om er nog iets van te maken en dan kom jij weer met zo'n dooddoener.

Totaal zinloze bijdrage.
pi_192459897
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Zoals @:Womanly elders al heeft meegekregen is deze Draaideurcrimineel sinds kort actief op Tinder

Qua likes en matches gaat het lekker. Gelijk 7 gesprekken aan de gang. Alleen merk ik dat mijn text skills vrij matig zijn. Gesprekken verzanden al gauw in saaiheid of interviews. Zeker in deze tijden van thuis zitten vind ik het lastig om passie in het gesprek te brengen.

Hoe pakken jullie dit aan?
Dan ben ik bang dat ik slecht nieuws voor je heb. Ik ben normaal gesproken een meer dan prima apper maar ook ik ben momenteel niet meer vooruit te branden.

Bij mij is de spanningsboog meestal ongeveer een week en dan moet er echt wel gedate worden. Anders verzand je inderdaad al snel in energieloze gesprekken. Oplossing: Bij iemand thuis langsgaan of bellen.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 11:53:41 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_192460024
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daar gaat het nu niet om Hans. Ik wil wel daten, mensen zoeken in dit topic naar handvatten om er nog iets van te maken en dan kom jij weer met zo'n dooddoener.

Totaal zinloze bijdrage.
Naja, je kunt natuurlijk een facetime-date doen he. Je kunt niet ergens heen, dus ja, dan is dat een alternatief. Niet een per se heel prettig alternatief, maar, ja, het kán.
pi_192460147
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Totaal zinloze bijdrage.
Ja alleen gaat het momenteel gewoon even niet. Er word niet voor niks aangeraden om thuis te blijven.

Doe dat lekker weer als het weer kan.

Echt de wanhoop in dit topic af en toe....
pi_192460239
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lekker makkelijk praten als je zelf samenwoont _O-
  zondag 5 april 2020 @ 12:09:22 #214
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192460254
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:08 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Kom op man hij heeft wel gelijk. Als je niet eens even een paar weken alleen kunt zijn...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192460259
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:08 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik ben ook al een paar maanden single en voor mij vergaat de wereld ook niet.
pi_192460295
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Kom op man hij heeft wel gelijk. Als je niet eens even een paar weken alleen kunt zijn...
Het ging me er meer om dat de mensen die al een relatie hebben zich niet kunnen inleven in de situatie van iemand die nu vrijgezel is en afhankelijk van dates.

Al krijg ik ook het idee dat de mensen met een relatie in dit topic zichzelf graag horen praten :)
  zondag 5 april 2020 @ 12:17:08 #217
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192460352
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:12 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Het ging me er meer om dat de mensen die al een relatie hebben zich niet kunnen inleven in de situatie van iemand die nu vrijgezel is en afhankelijk van dates.

Al krijg ik ook het idee dat de mensen met een relatie in dit topic zichzelf graag horen praten :)
Je zou nooit afhankelijk moeten zijn van dates. Zegt vooral iets over jezelf als je dat wel zou moeten zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192460365
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:12 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Het gebrek aan inlevingsvermogen is vaak groot ja. :')

Niet dat je dan zielig bent, maar als mensen gewoon (in notabene het datingapptopic) even hun ervaringen delen en er meteen weer dit soort dooddoeners overheen komen dan denk ik ook: Blijf lekker weg.
pi_192460415
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, je kunt natuurlijk een facetime-date doen he. Je kunt niet ergens heen, dus ja, dan is dat een alternatief. Niet een per se heel prettig alternatief, maar, ja, het kán.
Klopt. Heb ik wel geprobeerd maar erg matig. Elke keer een seconde wachten op elkaars reactie komt de spontaniteit niet echt ten goede.
pi_192460609
Ik denk dat deze corona crisis goed aan het licht brengt wat de nadelen zijn van alleen op het fysieke intimiteit/seks afgaan. Namelijk dat je elkaar dan niets meer te melden hebt als dat wegvalt. Correct me if I'm wrong
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 12:52:09 #221
16180 crew  CoolGuy
pi_192460824
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt. Heb ik wel geprobeerd maar erg matig. Elke keer een seconde wachten op elkaars reactie komt de spontaniteit niet echt ten goede.
Ja, je kunt ook niet naar iemand toe, tenminste, ik zou het apart vinden als een meid je thuis uitnodigt in deze corona-tijd, naar een horeca gelegenheid gaat ook niet, een facetime date is maar matig, tja, dan houdt het een beetje op denk ik. Ik bedoel. dat is niet prettig, maar, ja, corona dwingt deze situatie nu eenmaal af.
pi_192460921
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik denk dat deze corona crisis goed aan het licht brengt wat de nadelen zijn van alleen op het fysieke intimiteit/seks afgaan. Namelijk dat je elkaar dan niets meer te melden hebt als dat wegvalt. Correct me if I'm wrong
Of andersom, wat vrouwen nog te bieden hebben als ze geen seks kunnen hebben.
  zondag 5 april 2020 @ 13:03:24 #223
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192460946
quote:
Ik denk eerder dat beter aan het licht komt wie wel bij je past en wie niet, in dit scenario. Kan me niet voorstellen dat iemand die echt bij je past je niks te vertellen heeft namelijk. Het is bij uitstek een heel goede test om te kijken of je voor elkaar gemaakt bent.

Net als op vakantie gaan of samenwonen.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 5 april 2020 @ 13:04:10 #224
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192460954
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2020 13:01 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Of andersom, wat vrouwen nog te bieden hebben als ze geen seks kunnen hebben.
Er zijn genoeg vrouwen die meer te bieden hebben dan alleen hun lichaam hoor.
Blog
pi_192460962
quote:
Bedoel jij nu dat iedereen die het lastig vindt dat er nu geen fysieke dates kunnen plaatsvinden eigenlijk alleen maar uit is op seks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')