Oh je bent er zo eentjequote:Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Geen spiegelplafond hebben in je slaapkamer
2020 kun je vrijwel afschrijven als datejaar. Ga maar uit van maanden ipv weken.quote:Op zondag 5 april 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk bij mezelf de laatste weken een ongelofelijke bore out wat betreft het gebruik van datingapps. Kan me er nauwelijks toe zetten om nieuwe online contacten aan te gaan, zeker nu je weet dat je toch nog minimaal 4 weken moet wachten voor je weer kunt daten.
Herkenbaar?
Als er weer wat horeca opengaat in de zomer kun je op zich wel weer daten toch? Maar goed, het is wel vrij dramatisch zo ja.quote:Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
2020 kun je vrijwel afschrijven als datejaar. Ga maar uit van maanden ipv weken.
Maar de wereld vergaat toch niet als je niet kunt daten?quote:Op zondag 5 april 2020 11:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als er weer wat horeca opengaat in de zomer kun je op zich wel weer daten toch? Maar goed, het is wel vrij dramatisch zo ja.
Daar gaat het nu niet om Hans. Ik wil wel daten, mensen zoeken in dit topic naar handvatten om er nog iets van te maken en dan kom jij weer met zo'n dooddoener.quote:Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar de wereld vergaat toch niet als je niet kunt daten?
Dan ben ik bang dat ik slecht nieuws voor je heb. Ik ben normaal gesproken een meer dan prima apper maar ook ik ben momenteel niet meer vooruit te branden.quote:Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Zoals @:Womanly elders al heeft meegekregen is deze Draaideurcrimineel sinds kort actief op Tinder
Qua likes en matches gaat het lekker. Gelijk 7 gesprekken aan de gang. Alleen merk ik dat mijn text skills vrij matig zijn. Gesprekken verzanden al gauw in saaiheid of interviews. Zeker in deze tijden van thuis zitten vind ik het lastig om passie in het gesprek te brengen.
Hoe pakken jullie dit aan?
Naja, je kunt natuurlijk een facetime-date doen he. Je kunt niet ergens heen, dus ja, dan is dat een alternatief. Niet een per se heel prettig alternatief, maar, ja, het kán.quote:Op zondag 5 april 2020 11:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om Hans. Ik wil wel daten, mensen zoeken in dit topic naar handvatten om er nog iets van te maken en dan kom jij weer met zo'n dooddoener.
Totaal zinloze bijdrage.
Ja alleen gaat het momenteel gewoon even niet. Er word niet voor niks aangeraden om thuis te blijven.quote:Op zondag 5 april 2020 11:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om Hans. Ik wil wel daten, mensen zoeken in dit topic naar handvatten om er nog iets van te maken en dan kom jij weer met zo'n dooddoener.
Totaal zinloze bijdrage.
Lekker makkelijk praten als je zelf samenwoontquote:Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar de wereld vergaat toch niet als je niet kunt daten?
Kom op man hij heeft wel gelijk. Als je niet eens even een paar weken alleen kunt zijn...quote:Op zondag 5 april 2020 12:08 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je zelf samenwoont
Ik ben ook al een paar maanden single en voor mij vergaat de wereld ook niet.quote:Op zondag 5 april 2020 12:08 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je zelf samenwoont
Het ging me er meer om dat de mensen die al een relatie hebben zich niet kunnen inleven in de situatie van iemand die nu vrijgezel is en afhankelijk van dates.quote:Op zondag 5 april 2020 12:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kom op man hij heeft wel gelijk. Als je niet eens even een paar weken alleen kunt zijn...
Je zou nooit afhankelijk moeten zijn van dates. Zegt vooral iets over jezelf als je dat wel zou moeten zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 12:12 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat de mensen die al een relatie hebben zich niet kunnen inleven in de situatie van iemand die nu vrijgezel is en afhankelijk van dates.
Al krijg ik ook het idee dat de mensen met een relatie in dit topic zichzelf graag horen praten
Het gebrek aan inlevingsvermogen is vaak groot ja.quote:Op zondag 5 april 2020 12:12 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat de mensen die al een relatie hebben zich niet kunnen inleven in de situatie van iemand die nu vrijgezel is en afhankelijk van dates.
Al krijg ik ook het idee dat de mensen met een relatie in dit topic zichzelf graag horen praten
Klopt. Heb ik wel geprobeerd maar erg matig. Elke keer een seconde wachten op elkaars reactie komt de spontaniteit niet echt ten goede.quote:Op zondag 5 april 2020 11:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, je kunt natuurlijk een facetime-date doen he. Je kunt niet ergens heen, dus ja, dan is dat een alternatief. Niet een per se heel prettig alternatief, maar, ja, het kán.
Ja, je kunt ook niet naar iemand toe, tenminste, ik zou het apart vinden als een meid je thuis uitnodigt in deze corona-tijd, naar een horeca gelegenheid gaat ook niet, een facetime date is maar matig, tja, dan houdt het een beetje op denk ik. Ik bedoel. dat is niet prettig, maar, ja, corona dwingt deze situatie nu eenmaal af.quote:Op zondag 5 april 2020 12:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik wel geprobeerd maar erg matig. Elke keer een seconde wachten op elkaars reactie komt de spontaniteit niet echt ten goede.
Of andersom, wat vrouwen nog te bieden hebben als ze geen seks kunnen hebben.quote:Op zondag 5 april 2020 12:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik denk dat deze corona crisis goed aan het licht brengt wat de nadelen zijn van alleen op het fysieke intimiteit/seks afgaan. Namelijk dat je elkaar dan niets meer te melden hebt als dat wegvalt. Correct me if I'm wrong
Ik denk eerder dat beter aan het licht komt wie wel bij je past en wie niet, in dit scenario. Kan me niet voorstellen dat iemand die echt bij je past je niks te vertellen heeft namelijk. Het is bij uitstek een heel goede test om te kijken of je voor elkaar gemaakt bent.quote:Op zondag 5 april 2020 12:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik denk dat deze corona crisis goed aan het licht brengt wat de nadelen zijn van alleen op het fysieke intimiteit/seks afgaan. Namelijk dat je elkaar dan niets meer te melden hebt als dat wegvalt. Correct me if I'm wrong
Er zijn genoeg vrouwen die meer te bieden hebben dan alleen hun lichaam hoor.quote:Op zondag 5 april 2020 13:01 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Of andersom, wat vrouwen nog te bieden hebben als ze geen seks kunnen hebben.
Bedoel jij nu dat iedereen die het lastig vindt dat er nu geen fysieke dates kunnen plaatsvinden eigenlijk alleen maar uit is op seks?quote:Op zondag 5 april 2020 12:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |