bovendien moet je de mogelijkheid hebben om niet-corona patiënten te verplaatsen naar dit schip.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend? Dit was ter ondersteuning van reguliere patiënten. Zo'n schip is uitermate ongeschikt voor het behandelen van patiënten met een besmettelijke infectieziekte.
Hoe betalen de Amerikaanse staten voor de ventilators als er ooit sancties tegen het bedrijf waren opgelegd maar nu stuurt Poetin ze gratis als donatie? Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jamaar het is crisis, dus dan moeten we niet zo moeilijk doen over sancties!!!einsz!!1
Zal me niets verbazen als Trump het als een crutch gaat gebruiken om dit te doen. Een hele grote reden van de Russen dat ze tegen Trump aanrijden is om die sancties opgeheven te krijgen.
Poetin heeft er alles voor over om onder de sancties uit te komen. Als je dit de laatste jaren nog niet in de gaten kreeg, heb je echt onder een steen geleefdquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:19 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hoe betalen de Amerikaanse staten voor de ventilators als er ooit sancties tegen het bedrijf waren opgelegd maar nu stuurt Poetin ze gratis als donatie? Ik zie het verband niet.
Had kortgeleden Gov Cuomo in de persco zien beweren dat de reden waarom het schip Comfort geen covipatiënten aan boord wil is omdat ze vervolgens het hele schip moeten kunnen ontsmetten en dat is volgens hen niet te doen. Dat is althans zijn begrip ervan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend? Dit was ter ondersteuning van reguliere patiënten. Zo'n schip is uitermate ongeschikt voor het behandelen van patiënten met een besmettelijke infectieziekte.
Niet gelijk persoonlijk worden, ik wilde alleen weten hoe Poetin geld aan iets kan verdienen dat hij gratis weggeeft?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Poetin heeft er alles voor over om onder de sancties uit te komen. Als je dit de laatste jaren nog niet in de gaten kreeg, heb je echt onder een steen geleefd
quote:Nog wat Kushner BS:
Video:Wie is "our"?twitter:atrupar twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 01:16:01JARED KUSHNER: "The notion of the federal stockpile was it's supposed to be our stockpile. It's not supposed to be states stockpiles that they then use." https://t.co/9Q7j8QBCMv reageer retweet
twitter:LEBassett twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 01:57:56The website for the federal stockpile literally says it's for states to use when they need it https://t.co/lzWx7H6RMQ reageer retweet
Man man man ze hebben nu de tekst op de website veranderd omdat die niet overeen kwam met de uitspraak van KushnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:LEBassett twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 17:49:45This is what the website for the federal stockpile said yesterday vs what it says today, after Kushner was caught lying about how states aren’t supposed to be using it. It was changed to say, “Many states have products stockpiled, as well.” https://t.co/kbNXiwaJbX https://t.co/xAtPKIyHnA reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Wat denk je dat die sancties hem opleveren? Hij probeerde het eerst met de emails van Hillary Clinton om Trump president te maken, daarna met de kuiperijen met Oekraïne, en nu probeert hij het corona virus te misbruiken. Hij vergeet dat het een bipartisan besluit was.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Niet gelijk persoonlijk worden, ik wilde alleen weten hoe Poetin geld aan iets kan verdienen dat hij gratis weggeeft?
Ik vind het ook een beetje onzinnig om te klagen dat er apparatuur wordt gekocht van bedrijven onder sancties. Als dat levens bespaart is het dat gewoon waard. Natuurlijk als het een opmaat is om de sancties te stoppen misschien niet. Zo lang het echter beperkt blijft tot hoognodige middelen is er mijns inziens weinig mis mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Niet gelijk persoonlijk worden, ik wilde alleen weten hoe Poetin geld aan iets kan verdienen dat hij gratis weggeeft?
Het is ook niet gratis, dat staat gewoon in het bericht.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Trump had ook de keuze op China (een veel grotere producent dan rusland) kunnen laten vallen. Ik vraag me af: waarom rusland wél en china niet??quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzinnig om te klagen dat er apparatuur wordt gekocht van bedrijven onder sancties. Als dat levens bespaart is het dat gewoon waard. Natuurlijk als het een opmaat is om de sancties te stoppen misschien niet. Zo lang het echter beperkt blijft tot hoognodige middelen is er mijns inziens weinig mis mee.
Geen idee, daar kun je over speculeren maar dat is misschien niet zo interessant. China is denk ik ook geen land met goede intenties. Het effect van sancties lijkt me ook niet echt ongedaan gemaakt met een zo'n bestelling. Wat kosten die sancties Rusland miljarden per jaar? En nu verdienen ze dan een paar miljoen terug dat lijkt me weinig effect hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Trump had ook de keuze op China (een veel grotere producent dan rusland) kunnen laten vallen. Ik vraag me af: waarom rusland wél en china niet??
de dweperij van Trump met Putin is een doorslaggevende factor, niet de nood van de geïnfecteerden blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Geen idee, daar kun je over speculeren maar dat is misschien niet zo interessant. China is denk ik ook geen land met goede intenties. Het effect van sancties lijkt me ook niet echt ongedaan gemaakt met een zo'n bestelling. Wat kosten die sancties Rusland miljarden per jaar? En nu verdienen ze dan een paar miljoen terug dat lijkt me weinig effect hebben.
In elk geval vind ik Rusland een kutland zo lang ze Putin hebben maar soms breekt nood wet in mijn optiek. Als er vergelijkbare alternatieven zijn niet, maar ik ben niet op de hoogte van beschikbaarheid van dit soort zaken.
Lees de Washington Post of de New York Times gewoon, alles met Corona is gratis te lezen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:44 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik zie sporadisch bronnen, allemaal van die vage onbekende sites, en ook zo nu en dan internetgebruikers die beweren dat Trump een if ander pandemie-responsteam van zijn voorganger Obama afgeschaft zou hebben. Klopt dit? Of is het een indianenverhaal?
twitter:mkraju twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 18:48:46Clearest sign yet by Pelosi she wants to essentially pass a bill mirroring new stimulus
“The acceleration of the coronavirus demands that we double down on the downpayment we made in CARES by passing a CARES 2 package. We must extend and expand this bipartisan legislation“ reageer retweet
Vinden julie ook dat Trump gewoon braaf moet doen wat mevrouw Pelosi zegt?twitter:mkraju twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 18:50:02Pelosi adds:”It is imperative that we go bigger and further assisting small business, to go longer in unemployment benefits and provide additional resources to process UI claims and to give families additional direct payments.“ She also says more $ for hospitals, state/local govt reageer retweet
Will of the people, he? Congress is gekozen met een meerderheid van de stemmen in tegenstelling tot Trump of de Senaatquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:11 schreef Ulx het volgende:
twitter:mkraju twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 18:48:46Clearest sign yet by Pelosi she wants to essentially pass a bill mirroring new stimulus
“The acceleration of the coronavirus demands that we double down on the downpayment we made in CARES by passing a CARES 2 package. We must extend and expand this bipartisan legislation“ reageer retweetVinden julie ook dat Trump gewoon braaf moet doen wat mevrouw Pelosi zegt?twitter:mkraju twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 18:50:02Pelosi adds:”It is imperative that we go bigger and further assisting small business, to go longer in unemployment benefits and provide additional resources to process UI claims and to give families additional direct payments.“ She also says more $ for hospitals, state/local govt reageer retweet
Hij moet beslist niet doen wat pelosi zegt: Hij moet gewoon luisteren naar goede raad, en niet naar een Fox news show anchor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:11 schreef Ulx het volgende:
“The acceleration of the coronavirus demands that we double down on the downpayment we made in CARES by passing a CARES 2 package. We must extend and expand this bipartisan legislation“ reageer retweetVinden julie ook dat Trump gewoon braaf moet doen wat mevrouw Pelosi zegt?twitter:mkraju twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 18:50:02Pelosi adds:”It is imperative that we go bigger and further assisting small business, to go longer in unemployment benefits and provide additional resources to process UI claims and to give families additional direct payments.“ She also says more $ for hospitals, state/local govt reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:30 schreef speknek het volgende:
Donald Trump heeft een brief gestuurd. Stable genius heeft wat moeite met Engelse grammatica, among other things.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:ABCPolitics twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 15:52:00JUST IN: Pres. Trump's approval for his management of the coronavirus crisis is now underwater, 47-52%, new @ABC News/Ipsos poll finds. https://t.co/BoYfIESGRA https://t.co/jDDfPhAQPT reageer retweet
Ik kom altijd een betaalmuur tegen ook al gaat het artikel over corona.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees de Washington Post of de New York Times gewoon, alles met Corona is gratis te lezen.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:50 schreef Ulx het volgende:
twitter:ABCPolitics twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 15:52:00JUST IN: Pres. Trump's approval for his management of the coronavirus crisis is now underwater, 47-52%, new @:ABC News/Ipsos poll finds. https://t.co/BoYfIESGRA https://t.co/jDDfPhAQPT reageer retweet
Ik probeerde je te helpen door je te vertellen waar je informatie kon vinden, als je het teveel moeite vind om je te registreren op een site, tja, whatever.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:02 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik kom altijd een betaalmuur tegen ook al gaat het artikel over corona.
En nu word ik het onderhand wel zat om altijd te lezen dat ik google of yahoo of wat voor nieuwsbron ook moet gaan lezen. Deze hier is ook een discussiesite, dus zelfs als ik de bron lees, kan het zijn dat ik vragen heb of iets niet begrijp of gewoon wil discussieren.
Dat ligt voor de hand dacht ik en zou ik niet moeten uitleggen.
Als je zelf niet aan de discussie over een thema of nieuwsbron mee wilt doen of een mening erover lezen, prima, blijf dan zwijgen. Je bent niet verplicht om te reageren. Maar vertel mij op geen enkele manier waarover ik mag reageren of vragen stellen. Want je krijgt je zin niet.
Genoeg van die cliches en gun andere vrijheid.
Het is ook ongehoord dat de media in samenwerking met de DNC campagne aan het voeren is tegen Trump.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:07 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kortste rally around the flag ooit. Winning.
Het ligt allemaal aan de media en de Democraten inderdaad dat Trump volstrekt faalt als crisismanagerquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is ook ongehoord dat de media in samenwerking met de DNC campagne aan het voeren is tegen Trump.
Het is de schuld van de media dat de GOP een brandende dumpsterfire van de VS gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is ook ongehoord dat de media in samenwerking met de DNC campagne aan het voeren is tegen Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |