Als je die burger als onderdeel van je maaltijd neemt en niet als extra dan valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor het plaatje. een burger is nou niet een hele maaltijd
ik ben het allemaal niet mee eens.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die burger als onderdeel van je maaltijd neemt en niet als extra dan valt het allemaal wel mee.
Oh, doe maarquote:Op donderdag 2 april 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
KSC banner is weg uit de OP, ik ga protest aantekenen
waar vind ik die? ik heb niets weg gehaaldquote:Op donderdag 2 april 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
KSC banner is weg uit de OP, ik ga protest aantekenen
waarschijnlijk minder dan dat je binnen krijgtquote:Op donderdag 2 april 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel ccals verbrand je met whisky drinken en petanque spelen?
quote:Op donderdag 2 april 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar vind ik die? ik heb niets weg gehaald
huh, net ook? want ik zag hem niet, zelfs niet toen ik jouw quottequote:
ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, net ook? want ik zag hem niet, zelfs niet toen ik jouw quotte
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 1 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
@:d. hadden we hier ook nog, tegenwoordig 40+
sowieso vaag dat ik soms helemaal geen afbeeldingen zie.quote:
Miss ceilingquote:
Heb je niet gewoon je trackers in je browser op wehrmacht stand staan?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso vaag dat ik soms helemaal geen afbeeldingen zie.
Update RIVM?quote:
que?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon je trackers in je browser op wehrmacht stand staan?
Haha, zoiets ja.quote:
Je cookietrackers en zulk soort dingen in je browser. Ik zie bijvoorbeeld ook geen afbeeldingen van twitter en dergelijke die hier worden gepost omdat de social media trackers bij mij geblokkeerd worden.quote:
Pffffffquote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken gewoon op 18 maanden dan valt het allemaal wel mee
Nee, tot 15.30, hele dagen werken is aan mij niet besteed.quote:
Nee, al staat het rennen wel op een laag pitje momenteel..quote:
Hoop jequote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken gewoon op 18 maanden dan valt het allemaal wel mee
Vanwege het binnen moeten blijven?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, al staat het rennen wel op een laag pitje momenteel..
Je mag toch prima rennen?quote:
ik hoop op een boel post vandaag. Begint tijd te wordenquote:
Nee, andere redenen o.a. motivatie gebrekquote:
Je kan tegenwoordig in de post.nl app zien of er post naar je onderweg isquote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoop op een boel post vandaag. Begint tijd te worden
Verwacht je liefdesbrieven?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, herkenbaar, komt wel weerquote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, andere redenen o.a. motivatie gebrek
Dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 2 april 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen had eigenlijk een nieuwe vriend of vriendin moeten nemen voor de lockdown zodat we ons fit en sterk konden blijven wippen.
Ja slim en goedemorgenquote:Op donderdag 2 april 2020 09:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan
Tevens goedemorgen allen
Goedemorgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan
Tevens goedemorgen allen
Post?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja net als jij, posts bedoelt iequote:
Oh ik post niet zoveelquote:Op donderdag 2 april 2020 09:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja net als jij, posts bedoelt ie
(meer)quote:
ten opzichte van de haags van een tijdje geleden.quote:
Ja dat is helemaal klote. Hou je niks meer over.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij moeten verplicht vrije dagen gaan opnemen in april en mei
tsja ergens vind ik dat onzin, ergens is het zo dat als er geen Corona was geweest je ook wel wat dagen had gebruikt...quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
hoeveel?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
hier hebben we ook bericht gekregen dat dat er misschien aan gaat komen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Er komen 3 verplichte vrije dagen en 2 verplicht op te nemen. Da's een week dusquote:Op donderdag 2 april 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal klote. Hou je niks meer over.
quote:
Yepzquote:Op donderdag 2 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er komen 3 verplichte vrije dagen en 2 verplicht op te nemen. Da's een week dus
Waarom niet 5 verplicht op te nemen? Maakt voor het bedrijf toch niet veel uit?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er komen 3 verplichte vrije dagen en 2 verplicht op te nemen. Da's een week dus
vakantiedagen?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
vakantiedagen?
dat mag niet: https://www.achmearechtsb(...)cht-vakantie-opnemen
dan nog mag het niet (en bij weigering heeft bedrijf geen poot om op te staan)quote:
Wat klote zegquote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Sommige platformen waarop ik actief ben zijn zo irritant (maar ook vanwege de kennis daar onmisbaar)
Stel je een vraag over een item wat je hebt.
Word je aan alle kanten belaagd door verkopers/vertegenwoordigers: verkoop het en koop dit. Ja eh jongens, dat is niet mijn vraag.
Als ik vraag waar ik een lekke band kan repareren wil ik niet gelijk aan alle kanten belaagd worden door autoverkopers.
Het gaat toch echt gebeurenquote:Op donderdag 2 april 2020 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan nog mag het niet (en bij weigering heeft bedrijf geen poot om op te staan)
ADV kunnen ze wel aanvragen.
maar goed, dat soort onderdemers (die het niet zo nauw nemen met de regels) kan de markt werknemer uiteindelijk missen als kiespijn.
The fuck? Dat kunnen ze je niet eens verplichten.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik verwacht dat het bedrijf een paar lange weekenden nog een dagje langer gaat maken. De vrijdag na hemelvaart bijvoorbeeld. Later vandaag krijg ik meer info.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Waarom niet 5 verplicht op te nemen? Maakt voor het bedrijf toch niet veel uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je overal op fora wel hoor.. Dat mensen totaal niet op de vraag in gaan.. Maar dit is wel heel extreem.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]zo irritant hé.
Bijna net zo erg als telemarketing
Tja. Bijzondere tijden vragen om bijzondere maatregelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
vakantiedagen?
dat mag niet: https://www.achmearechtsb(...)cht-vakantie-opnemen
Dat is wel klote inderdaad. Ik heb voorlopig mijn vakantie in oktober naar Italië nog niet geannuleerd, maar ik vrees er steeds meer voorquote:Op donderdag 2 april 2020 09:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat klote zeg...
Ik ben ook benieuwd hoe het hier zal gaan, het bedrijf is nog net iets te veel startup om iedereen drie-vier weken vrij te geven van september tot december (er vanuitgaande dat de wereld dan pas weer 'veilig' genoeg is om te reizen). Ik wilde graag al mijn dagen in een keer opnemen voor een verre reis, maar overweeg nu om misschien ook maar een weekje voor de verhuizing op te nemen, omdat ik voor dat eerste waarschijnlijk geen goedkeuring meer kan krijgen.
en als loonslaafje zeg je ja en amen zeker?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat toch echt gebeuren
Op tweakers vragen ze altijd naar Googlequote:Op donderdag 2 april 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie je overal op fora wel hoor.. Dat mensen totaal niet op de vraag in gaan.. Maar dit is wel heel extreem.
Ja daar word ik ook een beetje simpel van.. 'heb je al gegoogeld.. heb je de zoekfunctie al gebruikt'.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Op tweakers vragen ze altijd naar Google
Mijn werkgever is een enorm goede werkgever. Dus ja, je kunt je hakken in het zand zetten en naar regeltjes wijzen, maar als het bedrijf kapot gaat aan deze crisis heb je ook niks.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan nog mag het niet (en bij weigering heeft bedrijf geen poot om op te staan)
ADV kunnen ze wel aanvragen.
maar goed, dat soort onderdemers (die het niet zo nauw nemen met de regels) kan de markt werknemer uiteindelijk missen als kiespijn.
Tweakers is net wat te autistisch om een vraag op te stellen ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daar word ik ook een beetje simpel van.. 'heb je al gegoogeld.. heb je de zoekfunctie al gebruikt'.
Mja, met de huidige verwachting is je nek uitsteken gewoon een risico. Moet je wel echt goed noodzakelijk zijn voor het bedrijf.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en als loonslaafje zeg je ja en amen zeker?
ik zou het niet accepteren iig.
maargoed, het ligt ook een beetje aan je relatie tot het bedrijf
Al loop je hier op FOK! wel risico om uitgescholden te worden.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tweakers is net wat te autistisch om een vraag op te stellen ja.
Mijn werkgever zal ook willen voorkomen dat het hele bedrijf ineens weken vrij wil als de maatregelen weer opgeheven worden. En ja: zeker voor een start-up zou dat teveel van het goede zijn.:Yquote:Op donderdag 2 april 2020 09:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat klote zeg...
Ik ben ook benieuwd hoe het hier zal gaan, het bedrijf is nog net iets te veel startup om iedereen drie-vier weken vrij te geven van september tot december (er vanuitgaande dat de wereld dan pas weer 'veilig' genoeg is om te reizen). Ik wilde graag al mijn dagen in een keer opnemen voor een verre reis, maar overweeg nu om misschien ook maar een weekje voor de verhuizing op te nemen, omdat ik voor dat eerste waarschijnlijk geen goedkeuring meer kan krijgen.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, met de huidige verwachting is je nek uitsteken gewoon een risico. Moet je wel echt goed noodzakelijk zijn voor het bedrijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzich wil ik nergens over zeuren, het allerbelangrijkst vind ik dat iedereen een beetje oké door deze crisis komt en mijn familie en vrienden niet ernstig ziek worden of doodgaan: vakanties en vakantiedagen die wellicht anders worden ingevuld zijn maar 'luxeproblemen'. Maar ergens vind ik dat we allemaal toch ook wel een beetje mogen balen en klagen als straks blijkt dat deze crisis nog geheel 2020 invloed op ons gaat hebben. Die paar weekjes vrij of die ene vakantie per jaar waar je het hele jaar naar uit kijkt, ineens wegquote:Op donderdag 2 april 2020 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel klote inderdaad. Ik heb voorlopig mijn vakantie in oktober naar Italië nog niet geannuleerd, maar ik vrees er steeds meer voor
Compromissen ja, oké: maar dan graag wel in overleg.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog even los van gewoon accepteren dat het een rare situatie is en wat compromissen sluiten.
Dit dus, en niet zomaar buiten de wet om iets eisen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Compromissen ja, oké: maar dan graag wel in overleg.
Hč? Wat?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Muck het volgende:
@:juon_jacket1
@:Kuukske
@:crossover
@:vrolijke-frits
Als je op tweakers vraagt: 'wat is 1+1?' krijg je als antwoord 'heb je de zoekfunctie of google al gebruikt?'.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Al loop je hier op FOK! wel risico om uitgescholden te worden.
Maar dan heb je wel je antwoordquote:Op donderdag 2 april 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je op tweakers vraagt: 'wat is 1+1?' krijg je als antwoord 'heb je de zoekfunctie of google al gebruikt?'.
Als je op FOK! vraagt: 'wat is 1+1?' krijg je als antwoord 'ben je echt zo'n achterlijke klapjosti, dat weet iedereen toch dat dat 2 is'.
Toscanequote:Op donderdag 2 april 2020 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opzich wil ik nergens over zeuren, het allerbelangrijkst vind ik dat iedereen een beetje oké door deze crisis komt en mijn familie en vrienden niet ernstig ziek worden of doodgaan: vakanties en vakantiedagen die wellicht anders worden ingevuld zijn maar 'luxeproblemen'. Maar ergens vind ik dat we allemaal toch ook wel een beetje mogen balen en klagen als straks blijkt dat deze crisis nog geheel 2020 invloed op ons gaat hebben. Die paar weekjes vrij of die ene vakantie per jaar waar je het hele jaar naar uit kijkt, ineens weg. Hele zomer, ook weg
.
Ik duim met je mee dat je in oktober gewoon lekker naar Italië kunt. Welk deel van Italië gaat het om?
Mijn werkgever heeft dit besloten in overleg met de ondernemingsraad.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ok, dat had ik niet meegekregen. Dan is het inderdaad vooral de afweging die jij al benoemde.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft dit besloten in overleg met de ondernemingsraad.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je op tweakers vraagt: 'wat is 1+1?' krijg je als antwoord 'heb je de zoekfunctie of google al gebruikt?'.
Als je op FOK! vraagt: 'wat is 1+1?' krijg je als antwoord 'ben je echt zo'n achterlijke klapjosti, dat weet iedereen toch dat dat 2 is'.
Dat was precies mijn puntquote:
Oh oef, relatief noordelijk.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso.Anders is het geen compromis ook.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Vleermuissoep of je leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]Lol, een "Chinese Compromis" is wel een mooie uitleg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
ach anders maar een jaartje uitstellen. Toscane loopt niet weg en ik ben ook niet van plan om dood te gaan...quote:
Eens. Ik probeer het een béétje positief te bekijken, maar ik baal echt echt hard van al m'n plannen dit jaar die niet doorgaan/al niet doorgegaan zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opzich wil ik nergens over zeuren, het allerbelangrijkst vind ik dat iedereen een beetje oké door deze crisis komt en mijn familie en vrienden niet ernstig ziek worden of doodgaan: vakanties en vakantiedagen die wellicht anders worden ingevuld zijn maar 'luxeproblemen'. Maar ergens vind ik dat we allemaal toch ook wel een beetje mogen balen en klagen als straks blijkt dat deze crisis nog geheel 2020 invloed op ons gaat hebben. Die paar weekjes vrij of die ene vakantie per jaar waar je het hele jaar naar uit kijkt, ineens weg. Hele zomer, ook weg
.
Ik duim met je mee dat je in oktober gewoon lekker naar Italië kunt. Welk deel van Italië gaat het om?
Tja, als mijn werkgever nou een bedrijf was dat continu iedereen het vel over de oren zou trekken, zou ik hier waarschijnlijk meer problemen mee hebben. Maar het is een enorm solide werkgever, met goede arbeidsvoorwaarden en een oprechte betrokkenheid richting het personeel. Dus ze kunnen bij mij wel een potje breken.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ok, dat had ik niet meegekregen. Dan is het inderdaad vooral de afweging die jij al benoemde.
[..]Da's sowieso een raar verhaal allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dit dus, in goed overleg ben ikzelf ook enorm flexibelquote:Op donderdag 2 april 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat scheelt wel veel idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als mijn werkgever nou een bedrijf was dat continu iedereen het vel over de oren zou trekken, zou ik hier waarschijnlijk meer problemen mee hebben. Maar het is een enorm solide werkgever, met goede arbeidsvoorwaarden en een oprechte betrokkenheid richting het personeel. Dus ze kunnen bij mij wel een potje breken.
Ja dat verandert de zaak wel natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als mijn werkgever nou een bedrijf was dat continu iedereen het vel over de oren zou trekken, zou ik hier waarschijnlijk meer problemen mee hebben. Maar het is een enorm solide werkgever, met goede arbeidsvoorwaarden en een oprechte betrokkenheid richting het personeel. Dus ze kunnen bij mij wel een potje breken.
Op een of andere magische wijze is er bij mij eigenlijk nog niets gecanceld. Eén ding is verplaatst en vooralsnog gaan andere dingen op de planning gewoon door. Verder gaat de studentenvereniging online door met gekke digitale activiteiten, zelfde geld voor vrijmibo's en feesten van werk. Verjaardag vinden we ook wel weer wat op. Vriend en ik hebben voor het eerst ooit genoeg tijd voor elkaar. En stiekem had ik deze rust heel erg hard nodig.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens. Ik probeer het een béétje positief te bekijken, maar ik baal echt echt hard van al m'n plannen dit jaar die niet doorgaan/al niet doorgegaan zijn.
ik wil nog niet een heel jaar weggooien als we pas 1 kwartaal hebben gehadquote:Op donderdag 2 april 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een of andere magische wijze is er bij mij eigenlijk nog niets gecanceld. Eén ding is verplaatst en vooralsnog gaan andere dingen op de planning gewoon door. Verder gaat de studentenvereniging online door met gekke digitale activiteiten, zelfde geld voor vrijmibo's en feesten van werk. Verjaardag vinden we ook wel weer wat op. Vriend en ik hebben voor het eerst ooit genoeg tijd voor elkaar. En stiekem had ik deze rust heel erg hard nodig.
Dus tot zo ver: hier niet echt problemen. Maar als de regels ook maar met een maand worden verlengd is vrijwel alles waar ik al maanden naar uit kijk weg. En ja, dan ga ik net als jij flink balen en dat is oké. Er is nog hoop, maar boh, wat ga ik balen als 2020 straks een vergeten, weggegooid jaar is
.
Nee daar ben ik geestelijk ook nog niet aan toequote:Op donderdag 2 april 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog niet een heel jaar weggooien als we pas 1 kwartaal hebben gehad
micropenis gespotquote:Op donderdag 2 april 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb over het touwtje van mijn pyjamabroek heen geplast.
Afhankelijk van het type wel jaquote:Op donderdag 2 april 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik met zon verfspuit ook houten vlonders beitsen?
deze?quote:Op donderdag 2 april 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal dat ding bij ibood nu is een leuke beginners spuit.
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?
https://www.ibood.com/nl/(...)erfspuitsysteem.html
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hahahaha. We kregen ineens een Hangouts link van de unitmanager doorgestuurd met het bericht "snel snel erin". Ineens het hele bedrijf in één Hangouts. Gingen we happy birthday zingen voor een jarige werknemer. Grootste. Chaos. Ooit.
Haha dat is wel tofquote:Op donderdag 2 april 2020 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hahahaha. We kregen ineens een Hangouts link van de unitmanager doorgestuurd met het bericht "snel snel erin". Ineens het hele bedrijf in één Hangouts. Gingen we happy birthday zingen voor een jarige werknemer. Grootste. Chaos. Ooit.
oh is dat ook een dingquote:Op donderdag 2 april 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar die werkt wel met lucht (ik heb een airless) dus je hebt best wel wat nevel ervan hoor. Dus heel goed afplakken.
hoeveel mensen is bij jullie het hele bedrijf?quote:Op donderdag 2 april 2020 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
22. Dus niet enorm. Wel enorm voor een zingende Hangouts.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel mensen is bij jullie het hele bedrijf?
Jaquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima worst hier, al vele complimenten over gehad
bierbommetjes zijn ook worstenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima worst hier, al vele complimenten over gehad
Kunnen ook lekker zijnquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
@:suikertaartje
@:MarijkeZwolle
@:Houniet
neem ook voor ons mee svpquote:
Volgens mij nog van unoxquote:
Sowieso al 4 evenementen gecanceld en één uitgesteld. De uitgestelde gaat ook nog wel gecanceld worden en ik geloof er geen reet van dat de F1 in juli gaat kunnen doorgaan, dus dat is er nķg een. Festival durf ik niet te boeken.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een of andere magische wijze is er bij mij eigenlijk nog niets gecanceld. Eén ding is verplaatst en vooralsnog gaan andere dingen op de planning gewoon door. Verder gaat de studentenvereniging online door met gekke digitale activiteiten, zelfde geld voor vrijmibo's en feesten van werk. Verjaardag vinden we ook wel weer wat op. Vriend en ik hebben voor het eerst ooit genoeg tijd voor elkaar. En stiekem had ik deze rust heel erg hard nodig.
Dus tot zo ver: hier niet echt problemen. Maar als de regels ook maar met een maand worden verlengd is vrijwel alles waar ik al maanden naar uit kijk weg. En ja, dan ga ik net als jij flink balen en dat is oké. Er is nog hoop, maar boh, wat ga ik balen als 2020 straks een vergeten, weggegooid jaar is
.
Boks. Net wat dingen in bestelling gezet en verder is het op.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja jongens, ik heb vandaag eigenlijk niks te doen
neem dan maar een vakantiedag opquote:Op donderdag 2 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Kom hier, bij de AIVD ligt genoeg werk.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hm, lang niet meer gezien, maar ik zal eens kijken vanmiddag.
We hebben al antwoord, iemand heeft het gegoogeldquote:Op donderdag 2 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hm, lang niet meer gezien, maar ik zal eens kijken vanmiddag.
Ja bizar. Voelt ongemakkelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Net wat dingen in bestelling gezet en verder is het op.
heb je toevallig een link. vind hem zo snel nietquote:Op donderdag 2 april 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
Kijk even in het klustopic van Gieliovd in K&W die heeft iets soortgelijks zo niet dezelfde. Dan krijg je een idee
Hč wat naarquote:Op donderdag 2 april 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso al 4 evenementen gecanceld en één uitgesteld. De uitgestelde gaat ook nog wel gecanceld worden en ik geloof er geen reet van dat de F1 in juli gaat kunnen doorgaan, dus dat is er nķg een. Festival durf ik niet te boeken.
Smurfenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom hier, bij de AIVD ligt genoeg werk.
wat voor werk?quote:Op donderdag 2 april 2020 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
Kom bij ons werken, wij komen om in het werk nu.
Begrafenisondernemer?quote:Op donderdag 2 april 2020 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
Kom bij ons werken, wij komen om in het werk nu.
DM.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje mensen afluisteren. De cam aanzetten bij leuke vrouwen. Waar kan ik solliciteren?
Ik zal kijken of ze er liggen. Want het worstenschap was behoorlijk leeggehamsterdquote:Op donderdag 2 april 2020 10:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
We hebben al antwoord, iemand heeft het gegoogeld
Ja gisteren ook het toiletpapier nog steedsquote:Op donderdag 2 april 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ze er liggen. Want het worstenschap was behoorlijk leeggehamsterd
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg om maandag vrij te nemen en lekker te gaan wandelen.
Jep. Gelukkig kwam de klap van die realisatie bij mij al vrij vlot, dus ik zit in de acceptatiefase.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hč wat naar. Alle highlights van een jaar boempats weg.
Topicreeks: Jaren '30 woning opnieuw opbouwen: van huis naar thuis! Deel 3quote:Op donderdag 2 april 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je toevallig een link. vind hem zo snel niet
Smurfin was wel lekker tochquote:Op donderdag 2 april 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een smurf doen klinkt best fout
ZO VOELT HET NU WEL.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja gisteren ook het toiletpapier nog steeds
Alsof mensen echt jarenlang binnen moeten zitten
oh dacht was 1 topicquote:Op donderdag 2 april 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Topicreeks: Jaren '30 woning opnieuw opbouwen: van huis naar thuis! Deel 3
Leuk! Dat zal inderdaad wel goed doorgaan op 't moment.quote:
Krijgen jullie wel geld terug of tickets/waardebonnen voor volgende edities? Dat zou het nog iets acceptabeler maken...quote:Op donderdag 2 april 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Gelukkig kwam de klap van die realisatie bij mij al vrij vlot, dus ik zit in de acceptatiefase.Bij vriend landde het vorige week pas, zo sneu.
Yup!quote:
Ja, ik had niet verwacht dat je wachtwoord zo simpel zou zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bittercam is altijd pure kwaliteit
ahaaaa ja dat snap ikquote:Op donderdag 2 april 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ZO VOELT HET NU WEL.
* IJsdraakje heeft nog steeds een wat rare keel en loopt te snotteren, dus volgt braaf RIVM-richtlijnen
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had niet verwacht dat je wachtwoord zo simpel zou zijn.
Ja zeg dat wel! Een klant die zijn reisapp bij ons laat ontwikkelen wil misschien dat we binnenkort 8 uur per week gaan maken in plaats van 16, maar verder zijn er sinds deze coronacrisis vooral nieuwe contracten met nieuwe en bestaande klanten gesloten. Daarnaast hebben we meerdere klanten in VoIP (bellen over internet) en een TV-streamingsdienst, die zouden ons op dit moment graag 24/7 inschakelenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk! Dat zal inderdaad wel goed doorgaan op 't moment.
Heb je de minister van Tsjechië (volgens mij, dit was op tv iig) zijn computer zien unlocken?quote:Op donderdag 2 april 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had niet verwacht dat je wachtwoord zo simpel zou zijn.
Heb al bericht dat we van F1 geld terugkrijgen bij afgelasting, boot erheen heb ik bewust iets meer voor betaald (goddank had ik die nog niet geboekt) zodat ik daar tegen een paar euro kosteloos kan annuleren. En van de rest, tsja. Het verplaatste feestje zal ik wel kwijt zijn (hotel is beurstarief dankzij de timing, dus niet annuleerbaar), de rest is ķf geld terug dankzij een lidmaatschap ķf korting op de editie van volgend jaar. Maar die kosten vallen allemaal te overzien, de ¤900 pp voor overtocht/tickets/verblijf in Engeland zou kutter zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Krijgen jullie wel geld terug of tickets/waardebonnen voor volgende edities? Dat zou het nog iets acceptabeler maken...
[..]
Yup!
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb je de minister van Tsjechië (volgens mij, dit was op tv iig) zijn computer zien unlocken?
[ afbeelding ]
[..]
Heb je de minister van Tsjechië (volgens mij, dit was op tv iig) zijn computer zien unlocken?
[ afbeelding ]
Hahaha. Dat doet me denken aan die video van Kanye:quote:Op donderdag 2 april 2020 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een geluk bij een ongeluk zullen we dan maar zeggen. Het valt me sowieso heel erg mee hoe bedrijven er mee omgaan: veel verplaatsingen of terugbetalingen. Ik had veel meer geldgraaien en "das pech, geld weg" verwacht.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb al bericht dat we van F1 geld terugkrijgen bij afgelasting, boot erheen heb ik bewust iets meer voor betaald (goddank had ik die nog niet geboekt) zodat ik daar tegen een paar euro kosteloos kan annuleren. En van de rest, tsja. Het verplaatste feestje zal ik wel kwijt zijn (hotel is beurstarief dankzij de timing, dus niet annuleerbaar), de rest is ķf geld terug dankzij een lidmaatschap ķf korting op de editie van volgend jaar. Maar die kosten vallen allemaal te overzien, de ¤900 pp voor overtocht/tickets/verblijf in Engeland zou kutter zijn.
[..]
[ afbeelding ]
Die Aston Martin DB5 is een leuke touchquote:Op donderdag 2 april 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval 50 vakantiedagen en gratis reizen wereldwijd.
Hahahaha lolquote:Op donderdag 2 april 2020 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha. Dat doet me denken aan die video van Kanye:
[..]
Een geluk bij een ongeluk zullen we dan maar zeggen. Het valt me sowieso heel erg mee hoe bedrijven er mee omgaan: veel verplaatsingen of terugbetalingen. Ik had veel meer geldgraaien en "das pech, geld weg" verwacht.
Ja, een hoop gaan er echt netjes mee om!quote:Op donderdag 2 april 2020 10:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha. Dat doet me denken aan die video van Kanye:
[..]
Een geluk bij een ongeluk zullen we dan maar zeggen. Het valt me sowieso heel erg mee hoe bedrijven er mee omgaan: veel verplaatsingen of terugbetalingen. Ik had veel meer geldgraaien en "das pech, geld weg" verwacht.
[..]
[ afbeelding ]
Buiten komenquote:
Misschien durf ik straks de tuin in.quote:
de gevaarlijke wereldquote:Op donderdag 2 april 2020 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een wereld aan de andere kant van de muur.
Ja, heerlijk hoor, even stukje lopen met de kleine. Wat nieuwe beren gevonden achter de ramen en hij heeft zich even in een verder lege speeltuin kunnen vermakenquote:
Over de muur, over het ijz'ren gordijn...quote:Op donderdag 2 april 2020 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nu super veel memes die daarop neerkomen, zo van "wanneer je standaard destructieve levensstijl van binnenblijven en continu gamen ineens de standaard wordt en mensen je er voor respecteren". Ik denk dat dit voor ongemakkelijk veel mensen de waarheid isquote:Op donderdag 2 april 2020 10:46 schreef Koen66 het volgende:
voor Fokkerts is de huidige situatie niet zo schokkend eigenlijk als zolderkamerautisten
Aaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 2 april 2020 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is dat de kleine ongezellig wordt als hij niet naar buiten mag, maar er waren tijden dat hoe we ons nu moeten gedragen qua naar buiten gaan, voor mij een beetje de standaard was...quote:Op donderdag 2 april 2020 10:46 schreef Koen66 het volgende:
voor Fokkerts is de huidige situatie niet zo schokkend eigenlijk als zolderkamerautisten
Snap ik. die beren zijn wel echt leuk ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, heerlijk hoor, even stukje lopen met de kleine. Wat nieuwe beren gevonden achter de ramen en hij heeft zich even in een verder lege speeltuin kunnen vermaken.
die van mij zijn op de leeftijd dat we ze af en toe moeten aansporen naar buiten te gaan, anders bestaat hun dag uit gamen, eten en tv kijkenquote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is dat de kleine ongezellig wordt als hij niet naar buiten mag, maar er waren tijden dat hoe we ons nu moeten gedragen qua naar buiten gaan, voor mij een beetje de standaard was....
Haha daar gaat mijn koffie.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:51 schreef Koen66 het volgende:
Beren achter de ramen klinkt ook best fout
Pedobear hebben we nog niet gespotquote:Op donderdag 2 april 2020 10:51 schreef Koen66 het volgende:
Beren achter de ramen klinkt ook best fout
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pedobear hebben we nog niet gespot.
Ff lekker sporten dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
verveling.. pas eind van de middag weer dingen te doen :s
huis is ook al schoon..
Ik ga wel even een dutje doen dan... wordt moe van het lezen van dat trainingsschemaquote:Op donderdag 2 april 2020 10:59 schreef Filosoofert het volgende:
30 jumping jacks
5x opdrukken
30 jumping jacks
5x sit up
20 jumping jacks
10x opdrukken
20 jumping jacks
10x sit up
10 jumping jacks
20x opdrukken
10 jumping jacks
20x sit up
Toch weer aantal minuten verder.
ware het niet dat ik een aantal van die dingen sowieso niet kan vanwege mn kniequote:Op donderdag 2 april 2020 10:59 schreef Filosoofert het volgende:
30 jumping jacks
5x opdrukken
30 jumping jacks
5x sit up
20 jumping jacks
10x opdrukken
20 jumping jacks
10x sit up
10 jumping jacks
20x opdrukken
10 jumping jacks
20x sit up
Toch weer aantal minuten verder.
Dan alleen opdrukken en sit upsquote:Op donderdag 2 april 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ware het niet dat ik een aantal van die dingen sowieso niet kan vanwege mn knie
Dat is ook wel leuk om te doen idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
Zo maar een potje verf en een kwast pakken.. Wat dingetjes bijplekken ofzo.
Zo zie ik het ook, ben absoluut niet jaloers op mensen die hun hele leven in een witte tuinstoel zitten en bier drinken.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben wel echt heel erg blij om werk te hebben nu, holy shit. Mijn vrienden die nog bijna allemaal studeren zijn, als ze niet aan het studeren zijn, zo ongeveer de hele dag onder invloed van drank of drugs en doen niets anders meer dan gamen of serie kijken. Ik heb geen kritiek op hun levensstijl, maar voel me erg bevoorrecht om 40 uur per week nuttig te mogen besteden.
tja ik heb officieel tot 1 mei geplanned verlof.. alles daarna is 'uitloop'.. maar dan moet ik wel echt wat te doen gaan hebben want zoals de situatie nu is ga ik me echt vervelenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben wel echt heel erg blij om werk te hebben nu, holy shit. Mijn vrienden die nog bijna allemaal studeren zijn, als ze niet aan het studeren zijn, zo ongeveer de hele dag onder invloed van drank of drugs en doen niets anders meer dan gamen of serie kijken. Ik heb geen kritiek op hun levensstijl, maar voel me erg bevoorrecht om 40 uur per week nuttig te mogen besteden.
Met een beetje (beetje) mazzel zitten die ook gewoon thuis te werken nu.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe zou het met de belastingteruggaaf gaan trouwens? Mag toch hopen dat dat grotendeels geautomatiseerd is
Oh ja absoluut! Vrijwillig niets doen, bijvoorbeeld door opgenomen vakanatiedagen, vind ik heerlijk. Maar onvrijwillig niets doen sloopt me mentaal, heel erg snelquote:Op donderdag 2 april 2020 11:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook, ben absoluut niet jaloers op mensen die hun hele leven in een witte tuinstoel zitten en bier drinken.
Ik dat heel veel mensen hun 'to do'-lijstje waar ze nooit aan toe komen ineens een stuk korter geworden isquote:Op donderdag 2 april 2020 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja ik heb officieel tot 1 mei geplanned verlof.. alles daarna is 'uitloop'.. maar dan moet ik wel echt wat te doen gaan hebben want zoals de situatie nu is ga ik me echt vervelen
Normaal nooit echt last van omdat ik van alles kan doen, wat nu niet gaat
Of hobby's worden ineens actiever opgepaktquote:Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja absoluut! Vrijwillig niets doen, bijvoorbeeld door opgenomen vakanatiedagen, vind ik heerlijk. Maar onvrijwillig niets doen sloopt me mentaal, heel erg snel. Toen ik stopte met mijn studie moest ik een maand wachten tot ik een nieuwe studie kon beginnen. Niemand wil voor één maand een werknemer aannemen, oef, dat waren zware tijden. Ik kan moeilijk begrijpen waarom mensen voor zo'n 'witte tuinstoel'-leven kiezen
.
[..]
Ik dat heel veel mensen hun 'to do'-lijstje waar ze nooit aan toe komen ineens een stuk korter geworden is.
Treintjes, verhalenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hobby's worden ineens actiever opgepakt.
Alle gips (roodband en zulks) is overal op en word massaal gehamsterd.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn to-do lijstje is met mijn levensstijl sowieso altijd vrij kleinWant ik voer het gewoon gelijk uit.
Alleen grote projecten zijn een dingetjewant daar moet voor gespaard worden
kan, heb ik toch niet nodig op dit momentquote:Op donderdag 2 april 2020 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle gips (roodband en zulks) is overal op en word massaal gehanteerd.
Maar hoe moet je dan oefenen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Treintjes, verhalen? Of bedoelde je niet jezelf?
Ik deed een poging tot gitaarspelen omdat dat ding eigenlijk al jaren als decoratie aan de muur hangt. Ik kreeg na ieder geluid wat ik produceerde een "ik denk dat je nog even moet oefenen" naar mijn hoofd geslingerd, dus heb ik hem maar weer teruggehangen.
Alle nuttelozen hebben in ieder geval weer mooie huisjes als het griepje voorbij is.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle gips (roodband en zulks) is overal op en word massaal gehamsterd.
Haha yes.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle nuttelozen hebben in ieder geval weer mooie huisjes als het griepje voorbij is.
gewoon balkon op danquote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan oefenen.
Dan is een klein leefoppervlak wel even een nadeel.
quote:Op donderdag 2 april 2020 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pedobear hebben we nog niet gespot.
Eigenlijk zo eentje uitprinten en achter het raam hangen.quote:
Ik voel me bevoorrecht dat ik een baan heb bij een goede werkgever. En ook dat ik in een land woon waar dingen egenlijk bizar goed geregeld zijn. De manier waarop we als land met deze crisis omgaan is best indrukwekkend.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ja stel je voor dat je buiten wordt gegooid en dat je maar moet kijken hoe je aan geld komtquote:Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me bevoorrecht dat ik een baan heb bij een goede werkgever. En ook dat ik in een land woon waar dingen egenlijk bizar goed geregeld zijn. De manier waarop we als land met deze crisis omgaan is best indrukwekkend.Dat het ook heel anders kan gaan, zie je dezer dagen in mijn tweede vaderland Hongarije.
Pfff mensen die niet normaal kunnen doen op het werkquote:Op donderdag 2 april 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, net even tegen mijn manager geventileerd dat die dame met wie ik een paar dagen geleden een aanvaring had, redelijk in mijn allergiezone zit. Ik was niet de eerste die over haar klaagt.
Ja absoluut waar! Geen angst hebben om je baan (tijdelijk) kwijt te raken is een fijn gevoel in deze verder nogal onzekere tijd. Ik weet niets over de situatie in Hongarije, maar een land waar ik meteen aan moest denken is Kroatië. Coronacrisis en dan nog een zware aardbeving er bovenopquote:Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me bevoorrecht dat ik een baan heb bij een goede werkgever. En ook dat ik in een land woon waar dingen egenlijk bizar goed geregeld zijn. De manier waarop we als land met deze crisis omgaan is best indrukwekkend.Dat het ook heel anders kan gaan, zie je dezer dagen in mijn tweede vaderland Hongarije.
Ja dat. Of dat je als ondernemer geen steun krijgt. Of dat je in een ziekenhuis terecht komt dat vol staat met ouwe zooi en ongemotiveerd personeel.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je buiten wordt gegooid en dat je maar moet kijken hoe je aan geld komt![]()
Voelt goed hč? Ik heb gisteren in het personeelsgesprek hetzelfde gedaan met een zeer aanvallende, haast enge, nieuwe collega. Mijn baas was het op ieder punt met me eens en dat voelde zķ goedquote:Op donderdag 2 april 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, net even tegen mijn manager geventileerd dat die dame met wie ik een paar dagen geleden een aanvaring had, redelijk in mijn allergiezone zit. Ik was niet de eerste die over haar klaagt.
Ja, dat is zuur voor de mensen in Zagreb, maar Kroatië is gelukkig een goed georganiseerd land, dus ik denk dat dat wel goedkomt.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja absoluut waar! Geen angst hebben om je baan (tijdelijk) kwijt te raken is een fijn gevoel in deze verder nogal onzekere tijd. Ik weet niets over de situatie in Hongarije, maar een land waar ik meteen aan moest denken is Kroatië. Coronacrisis en dan nog een zware aardbeving er bovenop...
Of dat je President spotjes op tv doet die je aansporen om te gaan werkenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat. Of dat je als ondernemer geen steun krijgt. Of dat je in een ziekenhuis terecht komt dat vol staat met ouwe zooi en ongemotiveerd personeel.
Nog niet, maar mijn manager zou het wel in de gaten houden en met de manager van die dame gaan praten als het zo blijft. Deze dame was nogal passief-agressief in haar communicatie en eist dingen die ze helemaal niet kan eisenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voelt goed hč? Ik heb gisteren in het personeelsgesprek hetzelfde gedaan met een zeer aanvallende, haast enge, nieuwe collega. Mijn baas was het op ieder punt met me eens en dat voelde zķ goed. Ook ik was niet de enige die over hem geklaagd had en er gaat nu zeker iets veranderen. Bij jullie ook? Gaat ze aangesproken worden op haar gedrag?
Zeker wel triest, maar anderzijds heb ik wel enig respect voor Orban dat ie ingaat tegen de moloch die EU heetquote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is zuur voor de mensen in Zagreb, maar Kroatië is gelukkig een goed georganiseerd land, dus ik denk dat dat wel goedkomt.
In Hongarije misbruikt de politiek deze crisis om een noodtoestand zonder einddatum uit te roepen en weer met allerlei wetten te komen die de regering meer macht geeft en de media verder buiten spel zet. Echt triest.
Braziliëquote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Of dat je President spotjes op tv doet die je aansporen om te gaan werken
die vent zou in de brandende bossen achtergelaten moeten worden die ie mede gecreeerd heeftquote:
Wtf! Ik denk dat mede-Europeanen soms een enorm vertekend beeld kunnen hebben van hoe het er in een ander EU-land aan toe gaat. In de media wordt Hongarije toch vaak geschetst als een lang dat qua regels, wetten en 'verwestering' behoorlijk op Nederland lijkt. Maar dit klinkt wel ernstigquote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is zuur voor de mensen in Zagreb, maar Kroatië is gelukkig een goed georganiseerd land, dus ik denk dat dat wel goedkomt.
In Hongarije misbruikt de politiek deze crisis om een noodtoestand zonder einddatum uit te roepen en weer met allerlei wetten te komen die de regering meer macht geeft en de media verder buiten spel zet. Echt triest.
Ja wat dat betreftquote:
Deels wel. Hongarije heeft een ander beeld bij immigratie dan veel westerse landen en dat is vanuit hun geschiedenis prima te verklaren. Dat vind ik geen punt. Maar wat er nu intern gebeurt in Hongarije is wel schokkend hoor. Beetje bij beetje wordt de hele Hongaarse rechtsstaat uitgekleed.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker wel triest, maar anderzijds heb ik wel enig respect voor Orban dat ie ingaat tegen de moloch die EU heet
Qua hongarije valt dat wel mee toch, nooit van Orban gehoord?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf! Ik denk dat mede-Europeanen soms een enorm vertekend beeld kunnen hebben van hoe het er in een ander EU-land aan toe gaat. In de media wordt Hongarije toch vaak geschetst als een lang dat qua regels, wetten en 'verwestering' behoorlijk op Nederland lijkt. Maar dit klinkt wel ernstig.
Juist die mogelijkheid tot klagen maakt het zo top.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft![]()
Als je hierna nog wat te klagen hebt in Nederland ligt het aan jezelf en verdien je een rotschop onder je kont.
Dat was tot tien jaar geleden zeker zoquote:Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf! Ik denk dat mede-Europeanen soms een enorm vertekend beeld kunnen hebben van hoe het er in een ander EU-land aan toe gaat. In de media wordt Hongarije toch vaak geschetst als een lang dat qua regels, wetten en 'verwestering' behoorlijk op Nederland lijkt. Maar dit klinkt wel ernstig.
Sinds mijn jaren in Hongarije klaag ik niet meer over Nederland. We hebben het hier goed en alles is bizar goed geregeld.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft![]()
Als je hierna nog wat te klagen hebt in Nederland ligt het aan jezelf en verdien je een rotschop onder je kont.
Heb je dat van die spoorlijn meegekregen?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was tot tien jaar geleden zeker zoMaar Orbán trekt het land langzaam maar zeker richting een dictatuur.
Ah, vandaar misschien inderdaad. Beetje een gevalletje Turkije?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was tot tien jaar geleden zeker zoMaar Orbán trekt het land langzaam maar zeker richting een dictatuur.
Zeker wel die enorme vrijheid maar ook veel mensen die denken dat Vadertje Staat alles maar moet regelen, doe het zelf.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juist die mogelijkheid tot klagen maakt het zo top.
Dit dus.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel daadwerkelijk gericht klagen, niet een random "alles is hier kut", want dat slaat inderdaad nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |