Als je die burger als onderdeel van je maaltijd neemt en niet als extra dan valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor het plaatje. een burger is nou niet een hele maaltijd
ik ben het allemaal niet mee eens.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die burger als onderdeel van je maaltijd neemt en niet als extra dan valt het allemaal wel mee.
Oh, doe maarquote:Op donderdag 2 april 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
KSC banner is weg uit de OP, ik ga protest aantekenen
waar vind ik die? ik heb niets weg gehaaldquote:Op donderdag 2 april 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
KSC banner is weg uit de OP, ik ga protest aantekenen
waarschijnlijk minder dan dat je binnen krijgtquote:Op donderdag 2 april 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel ccals verbrand je met whisky drinken en petanque spelen?
quote:Op donderdag 2 april 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar vind ik die? ik heb niets weg gehaald
huh, net ook? want ik zag hem niet, zelfs niet toen ik jouw quottequote:
ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, net ook? want ik zag hem niet, zelfs niet toen ik jouw quotte
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 1 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
@:d. hadden we hier ook nog, tegenwoordig 40+
sowieso vaag dat ik soms helemaal geen afbeeldingen zie.quote:
Miss ceilingquote:
Heb je niet gewoon je trackers in je browser op wehrmacht stand staan?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso vaag dat ik soms helemaal geen afbeeldingen zie.
Update RIVM?quote:
que?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon je trackers in je browser op wehrmacht stand staan?
Haha, zoiets ja.quote:
Je cookietrackers en zulk soort dingen in je browser. Ik zie bijvoorbeeld ook geen afbeeldingen van twitter en dergelijke die hier worden gepost omdat de social media trackers bij mij geblokkeerd worden.quote:
Pffffffquote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken gewoon op 18 maanden dan valt het allemaal wel mee
Nee, tot 15.30, hele dagen werken is aan mij niet besteed.quote:
Nee, al staat het rennen wel op een laag pitje momenteel..quote:
Hoop jequote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken gewoon op 18 maanden dan valt het allemaal wel mee
Vanwege het binnen moeten blijven?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, al staat het rennen wel op een laag pitje momenteel..
Je mag toch prima rennen?quote:
ik hoop op een boel post vandaag. Begint tijd te wordenquote:
Nee, andere redenen o.a. motivatie gebrekquote:
Je kan tegenwoordig in de post.nl app zien of er post naar je onderweg isquote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoop op een boel post vandaag. Begint tijd te worden
Verwacht je liefdesbrieven?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, herkenbaar, komt wel weerquote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, andere redenen o.a. motivatie gebrek
Dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 2 april 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen had eigenlijk een nieuwe vriend of vriendin moeten nemen voor de lockdown zodat we ons fit en sterk konden blijven wippen.
Ja slim en goedemorgenquote:Op donderdag 2 april 2020 09:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan
Tevens goedemorgen allen
Goedemorgen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan
Tevens goedemorgen allen
Post?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja net als jij, posts bedoelt iequote:
Oh ik post niet zoveelquote:Op donderdag 2 april 2020 09:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja net als jij, posts bedoelt ie
(meer)quote:
ten opzichte van de haags van een tijdje geleden.quote:
Ja dat is helemaal klote. Hou je niks meer over.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij moeten verplicht vrije dagen gaan opnemen in april en mei
tsja ergens vind ik dat onzin, ergens is het zo dat als er geen Corona was geweest je ook wel wat dagen had gebruikt...quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
hoeveel?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
hier hebben we ook bericht gekregen dat dat er misschien aan gaat komen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Er komen 3 verplichte vrije dagen en 2 verplicht op te nemen. Da's een week dusquote:Op donderdag 2 april 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal klote. Hou je niks meer over.
quote:
Yepzquote:Op donderdag 2 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er komen 3 verplichte vrije dagen en 2 verplicht op te nemen. Da's een week dus
Waarom niet 5 verplicht op te nemen? Maakt voor het bedrijf toch niet veel uit?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er komen 3 verplichte vrije dagen en 2 verplicht op te nemen. Da's een week dus
vakantiedagen?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
vakantiedagen?
dat mag niet: https://www.achmearechtsb(...)cht-vakantie-opnemen
dan nog mag het niet (en bij weigering heeft bedrijf geen poot om op te staan)quote:
Wat klote zegquote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
Sommige platformen waarop ik actief ben zijn zo irritant (maar ook vanwege de kennis daar onmisbaar)
Stel je een vraag over een item wat je hebt.
Word je aan alle kanten belaagd door verkopers/vertegenwoordigers: verkoop het en koop dit. Ja eh jongens, dat is niet mijn vraag.
Als ik vraag waar ik een lekke band kan repareren wil ik niet gelijk aan alle kanten belaagd worden door autoverkopers.
Het gaat toch echt gebeurenquote:Op donderdag 2 april 2020 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan nog mag het niet (en bij weigering heeft bedrijf geen poot om op te staan)
ADV kunnen ze wel aanvragen.
maar goed, dat soort onderdemers (die het niet zo nauw nemen met de regels) kan de markt werknemer uiteindelijk missen als kiespijn.
The fuck? Dat kunnen ze je niet eens verplichten.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik verwacht dat het bedrijf een paar lange weekenden nog een dagje langer gaat maken. De vrijdag na hemelvaart bijvoorbeeld. Later vandaag krijg ik meer info.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Waarom niet 5 verplicht op te nemen? Maakt voor het bedrijf toch niet veel uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je overal op fora wel hoor.. Dat mensen totaal niet op de vraag in gaan.. Maar dit is wel heel extreem.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]zo irritant hé.
Bijna net zo erg als telemarketing
Tja. Bijzondere tijden vragen om bijzondere maatregelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
vakantiedagen?
dat mag niet: https://www.achmearechtsb(...)cht-vakantie-opnemen
Dat is wel klote inderdaad. Ik heb voorlopig mijn vakantie in oktober naar Italië nog niet geannuleerd, maar ik vrees er steeds meer voorquote:Op donderdag 2 april 2020 09:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat klote zeg...
Ik ben ook benieuwd hoe het hier zal gaan, het bedrijf is nog net iets te veel startup om iedereen drie-vier weken vrij te geven van september tot december (er vanuitgaande dat de wereld dan pas weer 'veilig' genoeg is om te reizen). Ik wilde graag al mijn dagen in een keer opnemen voor een verre reis, maar overweeg nu om misschien ook maar een weekje voor de verhuizing op te nemen, omdat ik voor dat eerste waarschijnlijk geen goedkeuring meer kan krijgen.
en als loonslaafje zeg je ja en amen zeker?quote:Op donderdag 2 april 2020 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat toch echt gebeuren
Op tweakers vragen ze altijd naar Googlequote:Op donderdag 2 april 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie je overal op fora wel hoor.. Dat mensen totaal niet op de vraag in gaan.. Maar dit is wel heel extreem.
Ja daar word ik ook een beetje simpel van.. 'heb je al gegoogeld.. heb je de zoekfunctie al gebruikt'.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Op tweakers vragen ze altijd naar Google
Mijn werkgever is een enorm goede werkgever. Dus ja, je kunt je hakken in het zand zetten en naar regeltjes wijzen, maar als het bedrijf kapot gaat aan deze crisis heb je ook niks.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan nog mag het niet (en bij weigering heeft bedrijf geen poot om op te staan)
ADV kunnen ze wel aanvragen.
maar goed, dat soort onderdemers (die het niet zo nauw nemen met de regels) kan de markt werknemer uiteindelijk missen als kiespijn.
Tweakers is net wat te autistisch om een vraag op te stellen ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daar word ik ook een beetje simpel van.. 'heb je al gegoogeld.. heb je de zoekfunctie al gebruikt'.
Mja, met de huidige verwachting is je nek uitsteken gewoon een risico. Moet je wel echt goed noodzakelijk zijn voor het bedrijf.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en als loonslaafje zeg je ja en amen zeker?
ik zou het niet accepteren iig.
maargoed, het ligt ook een beetje aan je relatie tot het bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |