abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192408356
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef Markesh het volgende:

[..]

Omdat dit volk heel hardleers is,het niet serieus neemt en denkt dat het gods wil is als je sterft.
Er wonen er in mijn gemeente heel veel

Krimpen aan den IJssel – Onlangs besteedde onze redactie aandacht aan een brief van een gereformeerde predikant uit Werkendam, die kinderen opriep veel te bidden, want het coronavirus is een straf van God. Nu kwam onze redactie opnieuw een brief van een oud-gereformeerde predikant uit Krimpen aan den IJssel onder ogen. Drs. A. Kort, predikant van de Mieraskerk schreef de brief aan het gemeentebestuur en heeft hen opgeroepen zich te bekeren. Ook hierin wordt het Coronavirus als de straf van God betiteld.

Einde der tijden?
De predikant van de grootste, oud-gereformeerde gemeenschap van Nederland, ook wel de Mieras kerk genoemd, noemt het coronavirus ook een straf van God. Hij lijkt het te zien als het einde der tijden, waarbij alle inwoners van Krimpen zullen sterven en de huizen leeg komen te staan.

Politiek advies: ontdoe u van alle vormen van afwijkingen
De predikant roemt de inzet van het gemeentebestuur, maar roept hen tegelijkertijd met het kabinet op zich in te zetten om zaken als abortus en euthanasie ongedaan te maken. Ook roept hij de Nederlandse regering op zich te ontdoen van alle vormen van afwijkingen en afgoderij.

Godsdienstvrijheid of gevaar voor de samenleving
Vooral bij die laatste oproep dringt zich de vraag op of hier nog sprake is van Godsdienstvrijheid, of dat het een gevaarlijke oproep is ruim 75 jaar terug in de geschiedenis te gaan. Wie bepaalt dan namelijk wie of wat een afwijking is? Moeten opnieuw anders gelovigen, humanisten, homoseksuelen, zigeuners en andere ‘afwijkingen’ worden afgevoerd naar ‘kampen’? Dit schuurt niet met de grondwet, dit gaat naar ons gevoel vele grenzen over!

De brief van drs. A. Kort
Om uzelf een mening te laten vormen plaatsen wij opnieuw de gehele inhoud van de brief hieronder:

Van: Drs. A. Kort
Krimpen aan den IJssel

Functie: Predikant van de Oud Gereformeerd Gemeente in Nederland in deze plaats

Aan: Het college Burgemeester & Wethouders en ook aan de Raad van onze Gemeente

https://www.regioonline.n(...)d-alle-nederlanders/
Deze mensen zijn zo ver heen, dat ze een regelrecht gevaar zijn voor de maatschappij. Niks mis met gelovige mensen, maar bij deze mensen is het veel te ver doorgeschoten. Deze mensen zijn gebrainwasht en proberen andere mensen te brainwashen. Ongelooflijk dat dat allemaal maar kan.
pi_192408362
Dit is toch te idioot voor woorden als het klopt. Hoe naïef kan je zijn.

ragipsoylu twitterde op donderdag 02-04-2020 om 11:38:38 Isn’t it absolute madness that Germany has suspended the flights with Iran only yesterday?

Or is it just me? reageer retweet
pi_192408395
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dus wat klopt er nou niet aan mijn aanname dan, wat jij al miljoenen miljarden keren voorbij hebt zien komen en ik niet? Ik lees net dat een Belg niet eens officieel een ommetje mag maken.

https://www.vlaanderen.be(...)-van-covid-19http://
Kennelijk de handhaving, gezien het feit dat er meer movement in Brussel is dan in Amsterdam.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 2 april 2020 @ 11:50:12 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192408403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben fucked, ik ben een ketter, te zwaar, roker, man man man, weet iemand het nummer van de palliatieve zorg?
033 330 2988
pi_192408418
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben fucked, ik ben een ketter, te zwaar, roker, man man man, weet iemand het nummer van de palliatieve zorg?
RIP aan de nabestaanden alvast :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:50:57 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_192408419
Spanje zit nu al aan de 616 doden? :{. Die gaan hard voorbij de 1000 vandaag of niet?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192408423
Ik vind het wel bijzonder om te lezen dat mensen denken dat straks weer alles mogelijk is.
Hoe vervelend het nu ook is dat we thuis moeten zitten, niet op vakantie kunnen naar de andere kant van de wereld, heeft dat ook een goede reden. Elkaar niet besmetten/zo min mogelijk besmetten.

Maar als ik dan lees dat mensen denken/hopen dat ze in juli/augustus/september toch wel weer naar de andere kant van de wereld kunnen reizen... vraag ik mij serieus af hoe je dan denkt dat de wereld er voor staat... Want massaal straks weer gaan reizen zorgt toch ook weer dat de besmettingen weer toe gaan nemen.

Door nu thuis te blijven betekent niet dat heel dat Covid vanaf mei/juni/juli oid verdwijnt, we houden alleen maar de boel zo veel mogelijk onder controle zodat we proberen geen overbezetting van patiënten in het ziekenhuis te hebben.

Het lijkt mij toch veel makkelijker om even helemaal nergens vanuit te gaan en alles wat straks weer een beetje meer mag is dan toch mooi meegenomen. Scheelt een hoop teleurstellingen, frustraties, boosheid en aanpassingen keer op keer.

Nee ik ben ook niet blij dat ik nergens heen kan. Maar ben wel blij dat ik mijn steentje kan bijdrage om de zorg te ontlasten door zelf gezond te blijven!

naja moest het toch even kwijt, want lees het keer op keer weer vol verbazing. Niet alleen hier, maar overal. De wereld staat in brand, maar zolang je zelf niet in brand staat moet alles maar kunnen krijg ik het idee.
pi_192408424
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]

033 330 2988
Betaald nummer :(
pi_192408426
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:40 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Is nog bijzonder laag, gelet op de huidige ontwikkelingen daar.
Aantal nieuwe IC opnames per dag is redelijk stabiel de laatste dagen.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:51:23 #250
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_192408427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:47 schreef polderturk het volgende:
Dit is toch te idioot voor woorden als het klopt. Hoe naïef kan je zijn.

ragipsoylu twitterde op donderdag 02-04-2020 om 11:38:38 Isn’t it absolute madness that Germany has suspended the flights with Iran only yesterday?

Or is it just me? reageer retweet
Ja maar dood ga je toch
pi_192408430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef speknek het volgende:
Spanje zit nu al aan de 616 doden? :{. Die gaan hard voorbij de 1000 vandaag of niet?
Je mist een 0 denk ik.
pi_192408431
MENSEN OP STRAAT IN BRUSSEL, BEL DE WOUTEN.

Kijk Brussel: http://www.brussels.be/webcam-grand-place
  donderdag 2 april 2020 @ 11:52:01 #253
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_192408440
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Helemaal geen goede cijfers uit Belgie....

Belgium +1384 new cases +183 dead (total 1011) +584 hospitalizations

Alles hoger dan gister volgens mij
Gaan we nu ook aan onze kant van de grens met Belgie betonblokken neerzetten?
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:52:48 #254
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_192408454
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Lingue het volgende:
Ik vind het wel bijzonder om te lezen dat mensen denken dat straks weer alles mogelijk is.
Hoe vervelend het nu ook is dat we thuis moeten zitten, niet op vakantie kunnen naar de andere kant van de wereld, heeft dat ook een goede reden. Elkaar niet besmetten/zo min mogelijk besmetten.

Maar als ik dan lees dat mensen denken/hopen dat ze in juli/augustus/september toch wel weer naar de andere kant van de wereld kunnen reizen... vraag ik mij serieus af hoe je dan denkt dat de wereld er voor staat... Want massaal straks weer gaan reizen zorgt toch ook weer dat de besmettingen weer toe gaan nemen.

Door nu thuis te blijven betekent niet dat heel dat Covid vanaf mei/juni/juli oid verdwijnt, we houden alleen maar de boel zo veel mogelijk onder controle zodat we proberen geen overbezetting van patiënten in het ziekenhuis te hebben.

Het lijkt mij toch veel makkelijker om even helemaal nergens vanuit te gaan en alles wat straks weer een beetje meer mag is dan toch mooi meegenomen. Scheelt een hoop teleurstellingen, frustraties, boosheid en aanpassingen keer op keer.

Nee ik ben ook niet blij dat ik nergens heen kan. Maar ben wel blij dat ik mijn steentje kan bijdrage om de zorg te ontlasten door zelf gezond te blijven!

naja moest het toch even kwijt, want lees het keer op keer weer vol verbazing. Niet alleen hier, maar overal. De wereld staat in brand, maar zolang je zelf niet in brand staat moet alles maar kunnen krijg ik het idee.
Waarvan akte.
What can change the nature of a man?
  donderdag 2 april 2020 @ 11:52:55 #255
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192408457
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Betaald nummer :(
Je wou ooit een baby van me. Die dingen zijn schijtduur. En nu zeiken over die paar duppies o|O
pi_192408459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Uh, ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent hoe machine learning werkt.....
Dus machinelearnig hoef ik maar wat willekeurige cijfers in te kloppen en het weet hoe de hogere orde terugkoppelingen bij complexe modellen werken? :P
  donderdag 2 april 2020 @ 11:53:12 #257
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192408465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef kibo het volgende:

[..]

Gaan we nu ook aan onze kant van de grens met Belgie betonblokken neerzetten?
Gewoon de bordjes omdraaien, dan vinden ze ons nooit
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_192408484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik moest lachen :')
  donderdag 2 april 2020 @ 11:55:38 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_192408515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je mist een 0 denk ik.
Per dag bedoel ik, ze zijn al voorbij de 10.000 in totaal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:55:57 #260
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192408522
quote:

[..]

_O-
  Redactie Frontpage donderdag 2 april 2020 @ 11:56:36 #261
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_192408535
quote:
950 doden in Spanje erbij, dodental boven de 10.000

In Spanje zijn er de afgelopen 24 uur 950 doden bij gekomen. Niet eerder in de coronacrisis werden zoveel doden op één dag gemeld in Spanje. Daarmee komt het dodental in Spanje op 10.003, meldt het ministerie van Volksgezondheid.

Het aantal besmettingen is gestegen van 102.136 naar 110.238.

https://nos.nl/liveblog/2(...)we-doden-belgie.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_192408547
We gaan vandaag of morgen de grens van 1 miljoen besmettingen aantikken (officieel bevestigde). Ik verlang terug naar 50k in China en dat dat alles was...
  donderdag 2 april 2020 @ 11:57:55 #263
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_192408562
quote:

[..]

_O- _O- _O-
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 2 april 2020 @ 11:58:03 #264
3542 Gia
User under construction
pi_192408565
quote:

Helemaal mee eens.

Dit is pas klaar als er een vaccin of geneesmiddel is.
pi_192408568
quote:

Mee eens hoor, had voor mezelf tot een paar weken geleden nog echt de hoop dat onze vakantie door zou kunnen gaan maar, dat heeft snel geplaatst gemaakt voor realiteit en besef dat we dit jaar gewoon serieus moeten schrappen qua persoonlijke belangen/wensen in die zin. Ik ben al blij als ik over 1-2 maanden weer fatsoenlijk naar familie en vrienden op bezoek kan..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 2 april 2020 @ 11:58:51 #266
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_192408578
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Het discour gaat straks wel draaien dat iedereen die kwetsbaar is of klachten heeft thuisblijft, en de rest weer kan werken en de econmie draaiende houden.
Dit houdt niemand vol.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192408580
quote:
Woensdag 1 april 2020: Aanvulling op de 3e Noodverordening COVID-19 VRHM
Vanavond heeft de voorzitter van de Veiligheidsregio Hollands Midden, na raadpleging van de burgemeesters, een aanvulling op de 3e Noodverordening COVID-19 vastgesteld.

In deze aanvulling is opgenomen:

Een verbod om sanitaire voorzieningen (gemeenschappelijke toilet-, was- en douchevoorzieningen) bij recreatieparken en andere recreatieve locaties geopend te houden. Het gaat dan om de locaties van vakantieparken, jachthavens, campings, kampeerterreinen en kleinschalige kampeerveldjes (bijvoorbeeld het zogenoemde ‘kamperen bij de boer’) en sanitaire voorzieningen bij parken, natuurgebieden en stranden. Dit verbod geldt in ieder geval tot en met 28 april 2020 (in lijn met de overige landelijke maatregelen).

Een verbod op het aanbieden van recreatief nachtverblijf. Hieronder wordt in elk geval verstaan het recreatief nachtverblijf in de vorm van verblijf op recreatieparken, kampeerterreinen en minicampings, kamperen bij de boer, kamerverhuur, B&B, slaaphuisjes (recreatief nachtverblijf op het strand) en jachthavens.

Een aantal vormen van het aanbieden van recreatief nachtverblijf is uitgezonderd van het verbod. Het aanbieden van een vaste standplaats (een standplaats die voor het gehele recreatieseizoen aan dezelfde gebruiker(s) verhuurd wordt) is toegestaan. Ook het aanbieden van recreatief nachtverblijf aan seizoenarbeiders valt niet onder het verbod en dat geldt ook voor tijdelijke bewoning wegens persoonlijke omstandigheden. Dit verbod geldt tot uiterlijk 10 mei 2020 of zoveel eerder als mogelijk.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:59:53 #268
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192408602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Deze mensen zijn zo ver heen, dat ze een regelrecht gevaar zijn voor de maatschappij. Niks mis met gelovige mensen, maar bij deze mensen is het veel te ver doorgeschoten. Deze mensen zijn gebrainwasht en proberen andere mensen te brainwashen. Ongelooflijk dat dat allemaal maar kan.
Ik heb ook niets tegen gelovige mensen maar dat volk wat naar de zwarte kousen kerk gaat is echt eng. Zondags is hier nog steeds dienst.
pi_192408617
quote:

[..]

Helemaal mee eens.

En zelfs dan duurt het nog even voordat de wereld ingeënt is en de vaccins zijn werk kunnen doen.
pi_192408658
quote:

[..]

Helemaal mee eens.

Idd, ik reken ook gewoon op een jaar. Wel zullen de teugels op een gegeven moment losser gaan zodra we het onder controle hebben.
Hopelijk is al eerder een medicijn/behalmethode wwaardoor ziekenhuisopname niet noodzakelijk is.
Dan zijn we er al eerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')